Şimdi Ara

C4 SEDAN Kullanıcıları Burada toplanalım. (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
349
Cevap
5
Favori
44.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koc000

    1-2 km mesafe ağır kış şartlarında ve en fazla 2. yada 3. vitese çıkıldığı şehir içi yol ortamında 10-11 lt gösteriyor yakıt göstergesi. Normalmidir sizce?

    benim aracımda da aynı durum söz konusu olduğuna göre bu anormal durumu normal olarak kabul ediyoruz sanırım :(
  • BUGÜN HARARET PROBLEMİ YAŞADIK HADİ HAYIRLISI DU BAKALIM NE ÇIKACAK ;
    FİKRİ OLAN BELİRTİRSE SEVİNİRİM YOĞUN TRAFİKTE HARARET YAPIYOR AKICI TRAFİKTE SORUN YOK ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drleon

    BUGÜN HARARET PROBLEMİ YAŞADIK HADİ HAYIRLISI DU BAKALIM NE ÇIKACAK ;
    FİKRİ OLAN BELİRTİRSE SEVİNİRİM YOĞUN TRAFİKTE HARARET YAPIYOR AKICI TRAFİKTE SORUN YOK ...

    Gecmis olsn ilk defa duyuyorum bnde allaha sukur bi skinti yok bi servise baktirn isterseniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DouKaN_38


    quote:

    Orijinalden alıntı: drleon

    BUGÜN HARARET PROBLEMİ YAŞADIK HADİ HAYIRLISI DU BAKALIM NE ÇIKACAK ;
    FİKRİ OLAN BELİRTİRSE SEVİNİRİM YOĞUN TRAFİKTE HARARET YAPIYOR AKICI TRAFİKTE SORUN YOK ...

    Gecmis olsn ilk defa duyuyorum bnde allaha sukur bi skinti yok bi servise baktirn isterseniz..

    FAN MOTORU YANMIŞ FİYATDA VERMEDİLER İŞÇİLİĞİDE ZAHMETLİYMİŞMİŞ FALAN ; ANLAŞILAN HAFİFTEN ÖPECEKLER ;
    NEYSE SES KAYNAĞININ BİRİNİ KEŞFETTİK YAKIT DEPOSU BAĞLANTILARI İLE İLGİLİ BİR PLASTİKMİŞ , ANCAK KAPILARDAN GELENİ ÇÖZEMEDİK.
    KLİMA GAZIMDA BİTMİŞ ODA DOLDURULDU 80 TL
    FAN ARIZASININ TESPİT EDİLİP FAN MOTORU HARİÇ ELEKTRİK AKSAMI YENİLENMESİ(REZİSTANS,KABLOLAR , SİGORTA ) 100 TL
    FAN MOTORU DEĞİŞİM İŞÇİLİĞİ SIRF 150 TL DEDİLER BAŞKA YERE GÖTÜRÜCEM SANIRIM :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drleon

    quote:

    Orijinalden alıntı: DouKaN_38


    quote:

    Orijinalden alıntı: drleon

    BUGÜN HARARET PROBLEMİ YAŞADIK HADİ HAYIRLISI DU BAKALIM NE ÇIKACAK ;
    FİKRİ OLAN BELİRTİRSE SEVİNİRİM YOĞUN TRAFİKTE HARARET YAPIYOR AKICI TRAFİKTE SORUN YOK ...

    Gecmis olsn ilk defa duyuyorum bnde allaha sukur bi skinti yok bi servise baktirn isterseniz..

    FAN MOTORU YANMIŞ FİYATDA VERMEDİLER İŞÇİLİĞİDE ZAHMETLİYMİŞMİŞ FALAN ; ANLAŞILAN HAFİFTEN ÖPECEKLER ;
    NEYSE SES KAYNAĞININ BİRİNİ KEŞFETTİK YAKIT DEPOSU BAĞLANTILARI İLE İLGİLİ BİR PLASTİKMİŞ , ANCAK KAPILARDAN GELENİ ÇÖZEMEDİK.
    KLİMA GAZIMDA BİTMİŞ ODA DOLDURULDU 80 TL
    FAN ARIZASININ TESPİT EDİLİP FAN MOTORU HARİÇ ELEKTRİK AKSAMI YENİLENMESİ(REZİSTANS,KABLOLAR , SİGORTA ) 100 TL
    FAN MOTORU DEĞİŞİM İŞÇİLİĞİ SIRF 150 TL DEDİLER BAŞKA YERE GÖTÜRÜCEM SANIRIM :(

    Tekrar geçmiş olsun.Olmadı özel bi servise götürün servis fazladan öpebilir..




  • Garantinin bitmiş olmasına üzülmeyin. Zaten bunları garantiye sokmazlardı. Hele bir de daha önce değişmiş bir parçaysa, kabul etmezlerdi. Tüketici hakem heyetinden ihtar çekmek zorunda kalırdınız. Özel servis denemeye başlayın, ama ustasını bulursanız. Citroën ustası pek yok memlekette.

    Araba gayet güçlü ve ağır. Motorun ısınması zaman alıyor. Atak davranması için benzinliden gelen alışkanlıkla gaza yüklenince yaktığı doğrudur. Bir de mesela kış lastiklerinde 1 litre fazla yakardı. Temiz ve havası ayarlı lastik ekonomi getirecektir. Uzun yolda 1000 km hayal değil. Ancak 90 ile 110 arasında da, klimalı sürüş ile 1 cm aralık cam arasında da ciddi tüketim farkı olacaktır. Deneyip görün.

    Dur-kalk trafikte eğer boşa atmadan bekleme yapıyorsanız, bir kaç dakikalık sıkışıklık sonrasında baskı balatadan koku gelmeye başlayabilir. Boşa atmaya alıştırın kendinizi.

    Ama C4 Sedan ile ilgili esas soruna gelelim. İkiz bebek beklediğinizden bahsediyorsunuz. Bu C4, alışılmış sportif kasa veya WRC şampiyonu olan C4 değil kesinlikle. Sürüş dinamikleri tamamen aile kullanımına göre ayarlı. VE BU ARABADA ESP YOK! Şimdiye kadar ESP olmaığı için hayatta 3 kez spin attım. ikisinde kurtardım, ama üçüncüsünde gözümü hastanede açtım. Hızla alakalı da değil, tamamen yol durumu ile ilgili. Yoksa 50 ile de 70 ile de araba dengesini kaybetmemeli. Zaten o yüzden bütün C4lerde 205 lastik varken bunda 215 kullanılmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesudum

    Garantinin bitmiş olmasına üzülmeyin. Zaten bunları garantiye sokmazlardı. Hele bir de daha önce değişmiş bir parçaysa, kabul etmezlerdi. Tüketici hakem heyetinden ihtar çekmek zorunda kalırdınız. Özel servis denemeye başlayın, ama ustasını bulursanız. Citroën ustası pek yok memlekette.

    Araba gayet güçlü ve ağır. Motorun ısınması zaman alıyor. Atak davranması için benzinliden gelen alışkanlıkla gaza yüklenince yaktığı doğrudur. Bir de mesela kış lastiklerinde 1 litre fazla yakardı. Temiz ve havası ayarlı lastik ekonomi getirecektir. Uzun yolda 1000 km hayal değil. Ancak 90 ile 110 arasında da, klimalı sürüş ile 1 cm aralık cam arasında da ciddi tüketim farkı olacaktır. Deneyip görün.

    Dur-kalk trafikte eğer boşa atmadan bekleme yapıyorsanız, bir kaç dakikalık sıkışıklık sonrasında baskı balatadan koku gelmeye başlayabilir. Boşa atmaya alıştırın kendinizi.

    Ama C4 Sedan ile ilgili esas soruna gelelim. İkiz bebek beklediğinizden bahsediyorsunuz. Bu C4, alışılmış sportif kasa veya WRC şampiyonu olan C4 değil kesinlikle. Sürüş dinamikleri tamamen aile kullanımına göre ayarlı. VE BU ARABADA ESP YOK! Şimdiye kadar ESP olmaığı için hayatta 3 kez spin attım. ikisinde kurtardım, ama üçüncüsünde gözümü hastanede açtım. Hızla alakalı da değil, tamamen yol durumu ile ilgili. Yoksa 50 ile de 70 ile de araba dengesini kaybetmemeli. Zaten o yüzden bütün C4lerde 205 lastik varken bunda 215 kullanılmış.

    ESP yok değil, ben alırken ESP opsiyon vardı ve benim araçta ESP var, 2009 model




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koc000

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mesudum

    Garantinin bitmiş olmasına üzülmeyin. Zaten bunları garantiye sokmazlardı. Hele bir de daha önce değişmiş bir parçaysa, kabul etmezlerdi. Tüketici hakem heyetinden ihtar çekmek zorunda kalırdınız. Özel servis denemeye başlayın, ama ustasını bulursanız. Citroën ustası pek yok memlekette.

    Araba gayet güçlü ve ağır. Motorun ısınması zaman alıyor. Atak davranması için benzinliden gelen alışkanlıkla gaza yüklenince yaktığı doğrudur. Bir de mesela kış lastiklerinde 1 litre fazla yakardı. Temiz ve havası ayarlı lastik ekonomi getirecektir. Uzun yolda 1000 km hayal değil. Ancak 90 ile 110 arasında da, klimalı sürüş ile 1 cm aralık cam arasında da ciddi tüketim farkı olacaktır. Deneyip görün.

    Dur-kalk trafikte eğer boşa atmadan bekleme yapıyorsanız, bir kaç dakikalık sıkışıklık sonrasında baskı balatadan koku gelmeye başlayabilir. Boşa atmaya alıştırın kendinizi.

    Ama C4 Sedan ile ilgili esas soruna gelelim. İkiz bebek beklediğinizden bahsediyorsunuz. Bu C4, alışılmış sportif kasa veya WRC şampiyonu olan C4 değil kesinlikle. Sürüş dinamikleri tamamen aile kullanımına göre ayarlı. VE BU ARABADA ESP YOK! Şimdiye kadar ESP olmaığı için hayatta 3 kez spin attım. ikisinde kurtardım, ama üçüncüsünde gözümü hastanede açtım. Hızla alakalı da değil, tamamen yol durumu ile ilgili. Yoksa 50 ile de 70 ile de araba dengesini kaybetmemeli. Zaten o yüzden bütün C4lerde 205 lastik varken bunda 215 kullanılmış.

    ESP yok değil, ben alırken ESP opsiyon vardı ve benim araçta ESP var, 2009 model

    Biz aracı alırken yoktu.2008 1.ay çıkışlı 2009 yılında esp opsiyon olarak getirildi.




  • Ülkeye gelen C4 sedanlar, Avrupa lansman aracı olarak sadece Türkiye'ye girdi. Bu giriş de hangi model olursa olsun 2007 Kasım üretimidir/girişlidir. Bir daha da gelmedi zaten. Satıldığı tarihe göre model adı verdiler. Vidasına kadar aynıdırlar.

    Geldiğinde fiyatı, HDI dizel için, 42 bin liraydı. 2009 ÖTV furyasında fiyatı 38'den 33'e indi ve ben ilk partiden Mart ayında aldım. Tek donanım vardı ve opsiyonlar varsa bile kozmetikti. Nisanda gelenlerde ESP+Bluetooth araç kiti opsiyonu ile 1000 lira istediler. Arabanın fiyatı da 33.300'den 34.250'ye (opsiyon alınırsa +1.000TL) gelmişti. Ondan sonrakilerde bir daha gelmedi.
  • Kasanın arkası estetik olarak çok eleştiri alınca makyaja gittiler. Ama Avrupa'da tutulmayan modelin üretimi Çin pazarıyla sınırlı kaldı. Zaten Avrupa hatchback; Amerika, Türkiye (Orta Doğu), Çin ve Afrika sedancıdır.

    Dünyanın farklı yerlerinde farklı donanım seviyelerinde ve isimlerle satılabilen araç, Çin'de makyajlı haliyle C4'den farklı adlarla (Quattre) satıldı. Görüntüyü iyice düzelttiler ve C5 havası verdiler.

    Ancak yeni kasanın satış fiyatı Fransa'dan 56.000 TL olarak belirlenince C5 satışı kesilmesin diye Baylas tarafından yeni kasa ithalinden vaz geçildi. İki-üç yıl boyunca bu arabayı alıp keyifle binenler bu kez de zaten kuvvetli olmayan Citroen marka ikinci elinin yanında bir darbe daha yedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesudum

    Kasanın arkası estetik olarak çok eleştiri alınca makyaja gittiler. Ama Avrupa'da tutulmayan modelin üretimi Çin pazarıyla sınırlı kaldı. Zaten Avrupa hatchback; Amerika, Türkiye (Orta Doğu), Çin ve Afrika sedancıdır.

    Dünyanın farklı yerlerinde farklı donanım seviyelerinde ve isimlerle satılabilen araç, Çin'de makyajlı haliyle C4'den farklı adlarla (Quattre) satıldı. Görüntüyü iyice düzelttiler ve C5 havası verdiler.

    Ancak yeni kasanın satış fiyatı Fransa'dan 56.000 TL olarak belirlenince C5 satışı kesilmesin diye Baylas tarafından yeni kasa ithalinden vaz geçildi. İki-üç yıl boyunca bu arabayı alıp keyifle binenler bu kez de zaten kuvvetli olmayan Citroen marka ikinci elinin yanında bir darbe daha yedi.

    +1 Aynen katılıyorum fiyatları C5 ile çakışıyordu ve sağolsun baylas getirmedi.Halbuki yeni kasa çok güzel Citroenin çin sitesinde gördüm arkası c5 stopları gibi olmuş ama sadece bakmakla yetiniyoruz saygılarımla...




  • selamlar...
    bu aracın triger setini ne zaman değiştirmek gerekiyor bilenler lütfen yardım etsin servis 180.000 dedi ancak hiç güvenemedim hem kayış hem 180.000
    yardımlarınız için teşekkürler
    bu arada araç c4 sedan 1,6 hdı 110 hp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drleon

    selamlar...
    bu aracın triger setini ne zaman değiştirmek gerekiyor bilenler lütfen yardım etsin servis 180.000 dedi ancak hiç güvenemedim hem kayış hem 180.000
    yardımlarınız için teşekkürler
    bu arada araç c4 sedan 1,6 hdı 110 hp

    Normalde 180 binde degisiyor ama ben yanlis hatirlamiyorsam 136 binde degistirmistim servis ses yapiyor ilerde basin agrir dedi degistirdim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2009 c4 sedan 1.6 sxpk 33 bin km siyah benzin-lpg aracım var. konfor, yol tutuş, dizaynı güzel bir araç. elektronik aksamı hassas..
    2000 honda civic ten sonra bu araç sürüş keyfi verdi bana. yedek parça pahalı , yan sanayi yok . tabiki diğer aynı konfordaki araçlara göre aynı zorluğu çıkaran araç zaten.
    satmayı düşünüyorum. son fiyat 29 bin tl nasıl olur acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msasmaz1981@mynet.com

    2009 c4 sedan 1.6 sxpk 33 bin km siyah benzin-lpg aracım var. konfor, yol tutuş, dizaynı güzel bir araç. elektronik aksamı hassas..
    2000 honda civic ten sonra bu araç sürüş keyfi verdi bana. yedek parça pahalı , yan sanayi yok . tabiki diğer aynı konfordaki araçlara göre aynı zorluğu çıkaran araç zaten.
    satmayı düşünüyorum. son fiyat 29 bin tl nasıl olur acaba?

    Öncelikle allah kaza bela vermesin güle güle kullanın bence fiyat makul 25-30 civarı seyrediyor yinede bi araştırın
  • 2009 c4 sedan sağ stop lambası nerde bulabilirim?. istanbul - ankara çıkmacılar var mı acaba? tel. lazım...
  • Araştırmak lazım yanlış hatırlamıyorsam bende değiştirmiştim kırılmıştı 250 civarı olması lazım..
  • selamun aleyküm arkadaşlar.2008 model c4 sedan dizel aracım 113000 kmde.sizce trigger seti değiştirilmeli mi?yoksa değiştirelim diyen usta gereksiz yere paramı mı almak istiyor? teşekkürler..
  • Bizim araçta 136 binde değişmişti yetkili servisteki eleman abi ses yapıyor değiştirelim ilerde sıkıntı yapmasın uzun yolda dedi değiştirmiştim.İyi karar verin derim önemli bir parça..
  • kardeş citroen 180 bin km garanti veriyor. 136 bin km normal. değiştir kafan rahat etsin...
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.