Şimdi Ara

c4 tutulmaması nedenı ? (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
183
Cevap
2
Favori
47.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Seninki de şansızlıkmış be abi :))

    Benim de şöför kapısının cam açma düğmesi camı kapatmak istediğim zamanlar da bile camı açıyor.. 2 tokatlıyorum düzeliyor :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihatsan -- 27 Eylül 2010; 18:45:51 >
  • Bence tutuluyor yolda epey görüyorum c4. citroen son yıllarda türkiyede satışlarını arttırıyoe ve arttırmaya devam edecek. avrupa da daha iyi yerlerde satış olarak. bir aracın iyi olaması albea ya da clio kadar satması demek değildir. ne arabalar var satışları düşük ama çok iyi.
  • Türkiye'de tutulan araçların %80'ini hiç sevmem..

    Türkiye'de Otomobillerin 2.eldeki tutulması Teorim aşağıdaki gibidir..

    Bir aracın tutulması için o aracın bağcılar istoç oto Center'da rağbet görmesi gerekir. Eğer orada 6-7 farklı isimle galeri açan zatlar aracı beğenirse.. Türkiye'de o araç tutulur..

    Yıl 2006.. İstoç'da Yaris yada Jazz arıyoruz.. Yorumlar: Yav ne yapıcaksın tutulmuyor, gitmiyor o araçlar.. kadın arabası, tipi yok.. Clio verelim..
    2004 Yaris 16-17 arası
    2004 Jazz 15-17 arası

    Yıl 2009.. İstoç.. Yaris ve Jazz, değerini bulmuş ve hatta aşmış..

    2004 Yaris 17bin
    2004 Jazz 18-20bin

    Değer kaybetmesi gerekirken nasıl oldu bu olay..

    Galeriler kolay sattığını farkediyor.. Alırken leş fiyat yerine ölü fiyata almaya başlıyor..
    Daha önce önerilen Clio gibi araçlar bu kez kötüleniyor..
    İnternette yavaş yavaş 2-3 bin yükseltiliyor fiyatlar..

    2 yaşında 16'ya almadığım araca, 5-6 yaşında aynı fiyatı veremem kusura bakmayın..

    Sonuç:
    C4'ün 2.eli ne zaman yükselir biliyor musunuz?

    1. sıfır alanlar servisten mutlu olunca (bu bilgi galeriye ulaşır merak etmeyin)
    2. Galericiler ortası dönmeyen direksiyona ve önü-arkası zor ayırt edilen ultra compact tasarıma ısınınca.. (Grand Picasso gibi)

    Çünkü bu ülkede otomobil piyasası.. çeşitli sitelere rağmen hala galericiler tarafından belli olmaktadır.. Bu sebeple.. 2. el tutulmasının kalite ile ilişkisi %60'dır..

    Not: Sakın kaliteli olmasa tutulmazdı diye bir tez getirmeyin lütfen.. Çünkü aracın 2.EL TUTULMASI'ndan bahsediyorum.. Direk binici tutulması değil..

    Şuan İStoç'da yükselen değerler..

    1. Chevrolet.. Cruze modelinin gazıyla Aveo körükleniyor..
    2. Mitsubishi Colt.. Caddelerde performansını ve yakıtını kanıtlayan Colt.. 1-2 yıl içinde Jazz ve Yaris gibi olacaktır..

    Değer kaybedenler..
    1. Citroen C3.. bu modelin imajı yeni kasayla da düzelmezse, etkisi C4 ve C2'yi de etkilemeye devam edecektir..




  • Ülkemizde araç tercihleri genelde çevredeki insanların bakış açısına göre yapılıyor. Hiç binemdikleri araçlara o araba çok kötü diyen bir sürü insan var. Brodway, doğan, clio vs.. araçlar çok tutuluyor. çok tutulması o arabaların çok kaliteli olduğu anlamına mı geliyor? bence değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: substation

    2006 C4 1.6i otomatik 70bin km.
    Aracım klima suyunu içeri akıtıyor. klimanın alt orta birleşme yerinden sızdırıyordu.
    Servis tüm göğüsü söktü klimayı çıkardı , ben yapıştırdım sonra geri montaj yaptılar.
    1500 TL'ye aldığım navigasyon cihazını bozdular. Önce sadece kusura bakma dediler.
    Sonra İstanbul'u Fransa'yı aradım, biz bozmadık dediler. Yani servis noktasında Citroen süper.

    70 bin km'de aracım 1 yıldır ön teker bilyalarından ses geliyor. Bu hafta değiştireceğim.

    Sustalı anahtarlığı 4 defa değiştirdim sürekli bozuluyor. Başka bir marka arabada böyle bir sorun görmedim.

    Yol tutuşu süper kimse laf edemez.

    Direksiyonu çok ağır ancak iki elle çevirebilirsiniz. Az kaldı topuz taktıracağım.

    Bujilerin üstündeki bobin yandı, yolda kaldım.




    şakamı bu , jazzımı satmak üzereyi adamla anlaştık ve c4 picasso fiyatı alıyorum...

    nasıl şikayetler bunlar anlamak mümkün değil arkadaşlar...




  • aracın deneme sürüşünü yaptım,vites geçişleri hariç her açıdan jazzdan iyi...
    bu hafta almak için baş vuracağım...

    c4 picassa alacağım, grand minibüs gibi geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spyman -- 18 Ekim 2010; 21:12:25 >
  • Selam arkadaşlar
    2.5 yıldır C4 1.6 110 dizel kullanıyorum. Motorun açılıp kapatılması konusundaki bu uyarılara uymaya mümkün olduğunca özen gösteriyorum. Ancak 50.000 km de 1500-2000 devir arası gaz verirken ıslık sesi gibi bir ses gelmeye başladı. Servise götürdüğümde bunun turbodan kaynaklandığını, ciddi bir problem olmadığını, ancak ses balansında bir problem olabileceğini belirttiler. İleride turbo kelebeğine zarar verebileceği belirtildi. Problemi halledin o zaman dediğimde, halledemeyeceklerini ancak turboyu istersem değiştirebileceklerini (4000 TL ye) belirttiler. Böyle şey nasıl olur diye ısrar ettiğimde servis dışı bazı turbo ustalarının bu sesi kesebildiğini ifade ettiler. Bu durumda ne yapmam gerekir, böyle bir sorun daha önce yaşayan C4 dizel sahibi arkadaş var mı? Yardımcı olursa çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.a.

    bitmiyor sorunları, aksine katlanarak büyüyor. servisin karşısına kamp kurdum, bir abs beyni değişiyor bir enjektörler değişiyor :))

    ulan ne yalancı adamsın :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troya_82


    quote:

    Orijinalden alıntı: a.a.

    bitmiyor sorunları, aksine katlanarak büyüyor. servisin karşısına kamp kurdum, bir abs beyni değişiyor bir enjektörler değişiyor :))

    ulan ne yalancı adamsın :)


    sen öyle san :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotifoti


    quote:

    Orijinalden alıntı: net_katil

    Dış dizaynı çok mükemmel bir araç. Ama iç mekanını hiç sevmedim. özellikle KM göstergesinin ortada olmasına. aynı durum Toyota Yariste de var uyuz oluyorum.
    Otomobil dünyası gibi tutucu bir alemde bu kadar çok farklı olmak iyi değildir. Bakın VW Golfe korkudan hep muhafazakar çizgiler taşıyor.
     c4 tutulmaması nedenı ?


    aynen tek beğenmediğim yanı , iç gögüs tasarımı ..
    sipariş verdik bakalım kısmetse 2 haftaya 110 hdi otm geliyor. ilginç yorumlar var. Aracı 5 sene kullanmak zorundayım, umarım servisle çok papaz olmam

    abboo dr bu ne ? yeni c4 le alakası yokmuş eskisinin, iğrenççççç.




  • Yeni Citroenlerin nasil olduklarini 1-2 yila kalmaz ogrenecegiz. C3 sinifinin bence jazz ile birlikte en iyi tasarlanmis aracidir. Yeni C4 zaten C sinifi standartlarini bir hayli zorlayacak bunu tum profesyonel test kuruluslari bas bas bagiriyor.

    Servis kalitesine gelince tecrube ile sabit peugeot beni hic uzmedi ve bukadar ilgili bu kadar durust mu olur arkadas servisleri. İstanbula gittim ayni,kocaeliye gittim ayni,sakarya keza oyle. Sonra toyota macerasi servis yonunden husranla bitti ve bunu ispatladim servis fisi bile hala bende. Toyota aliyor araci sizden 2 saat sonra getirip anahtari tamam diyip veriyor. Yav arkadas ben aracini sokup takarlarken yaninda olmak isterim,ustami bakiyor cirakmi,yada ne yapiyor? Yok servis alanina girmek tehlikeli,ulan yapin ozaman koca bir camda gorelim bari. Ufacik camdan egilip bukulup gormeye calisiyor millet,nedir bu sacmalik. Ayrica olmayan arizaya parami istemediler,garanti suresi icerisinde arizali hidrolik sisteme saglam diyip garanti sonrasi arizalanmis mi demediler,icine su kacmis fari garantiye girmezmi demediler,of off toyota ama yediremediler bana o ayri,hepsinin fisleri bende.

    Citroen daha ilk gunden ilgili ve samimi geldi bana umarim hep boyle kalir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M A R E Ş A L

    Yeni Citroenlerin nasil olduklarini 1-2 yila kalmaz ogrenecegiz. C3 sinifinin bence jazz ile birlikte en iyi tasarlanmis aracidir. Yeni C4 zaten C sinifi standartlarini bir hayli zorlayacak bunu tum profesyonel test kuruluslari bas bas bagiriyor.

    Servis kalitesine gelince tecrube ile sabit peugeot beni hic uzmedi ve bukadar ilgili bu kadar durust mu olur arkadas servisleri. İstanbula gittim ayni,kocaeliye gittim ayni,sakarya keza oyle. Sonra toyota macerasi servis yonunden husranla bitti ve bunu ispatladim servis fisi bile hala bende. Toyota aliyor araci sizden 2 saat sonra getirip anahtari tamam diyip veriyor. Yav arkadas ben aracini sokup takarlarken yaninda olmak isterim,ustami bakiyor cirakmi,yada ne yapiyor? Yok servis alanina girmek tehlikeli,ulan yapin ozaman koca bir camda gorelim bari. Ufacik camdan egilip bukulup gormeye calisiyor millet,nedir bu sacmalik. Ayrica olmayan arizaya parami istemediler,garanti suresi icerisinde arizali hidrolik sisteme saglam diyip garanti sonrasi arizalanmis mi demediler,icine su kacmis fari garantiye girmezmi demediler,of off toyota ama yediremediler bana o ayri,hepsinin fisleri bende.

    Citroen daha ilk gunden ilgili ve samimi geldi bana umarim hep boyle kalir.

    Toyota dumankaya gerçekten çok kötü velhasıl pendik cıvarı yetkili servisleri için geçerli bir vurdum duymazlık var,citroen bostancıoğılu'da pendik cıvarında ah ah.
    Opel kullandığımda Arkas otodan sonderece memnun kalmıştım 30 km yi göze alıp arkas citroen'i deneyicem.
    Ford Şahsuvaroğlu ise gerçekten işini bilinçli yapıp müşterisini memnun ediyor keşke citronen'e de baksalar gözüm kapalı giderim.
    Büyüklerimiz ne demiş anasına bak kızını al bende diyorumki servisine ve disbiritör'üne bak aracını al.
    Mareşal dostum bana kızmadan buralardan kaçim.




  • Okudum, her yazılanı noktasına virgülüne okudum ve C4 VTR alma kararım iyice perçinlendi.
    Ama istediğim gibi bir VTR bulamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ObsessiO -- 11 Mayıs 2011; 6:57:52 >
  • C4 harika bir araç, yukarıda bazılarının dediği gibi yol tutuşunun kötü olduğunu sanmıyorum, en azından diğer arabalarla bir karşılaştırıp bakın bence aynı segmentte. fakat çok fazla elektronik parça var kullanıcıların korkulu rüyası, eskidikçe daha fazla sorun yaratabilir diye düşünüyorum...
  • Eğer sorunlarınız çözülmüyor ve başka sorunlar çıkıyorsa bence başka bir tamirci veya servise gidin!


    quote:

    Orijinalden alıntı: a.a.

    bitmiyor sorunları, aksine katlanarak büyüyor. servisin karşısına kamp kurdum, bir abs beyni değişiyor bir enjektörler değişiyor :))
  • Bu araçtan benim var bazen sık sık servise giderim ancak motorunda hiçbir sorun olmaz. Yol tutuşuna laf etmişler. Ben Urfa - Maraş arası seyahatte geceleyin virajı göremeden 70 le bozuk ve stabilize kısmı olan bir yola girdim ve sağ çıktım tek taraf şarampoldü. Araç kendini gayet güzel topladı. Yol tutuşuna laf ettirmem ama kalitesiz malzeme kullanılmış derseniz birşey demem kağıları normal kapatınca Laaak diye çarpıyor gibi ses vermesi derin bir teneke hissi yaratır ama ses harici sağlamdır. Arka amortisörler zaten diyecek birşey yok herkes bilir. Babama arabayı verdim bir gün dolaştı kendisinin Octavia sı var 2009. Al dedi arabanı amortisörleri patlak :) bilmeyen adama öyle geliyor. 1,4 benzin + lpg li araçtır benimki şehirler arası 420 km yi gördüm 38 ltre lpg ile çok ekonomik değil aslında çünkü kasa büyük motor küçük allahtan diğer 1,4 ler gibi 75 hp değil. Ama 1,6 Hdi 92 beygirleri 1430 km yol yapar 1,6 Hdi SxPk ları F1 şanzuman olanlar da 1200km maksimum yol yapıyor şehir içi 900 e düşebilir Hdi sx pk lar diğeri de 1100 km yol yapar şehir içi. O bakımdan ekonomiktir. Fiesta denmiş bir yerde ekonmik diye ama sanki camlar açıkmış gibi içeri ses alıyor 2011 kasası bile ayrıca küçük bir araç. C4 ler çok yakışıklı bence. Bu arada yeni C5 leri çok görüyorum serviste Picassolara ve C3 lere hiç rastlamadım dersem yeridir.

    Yine de bir daha araç alacak olursam Servisine gidip bakacağım servisi en boş olan markadan araç alırım büyük ihtimal Alman olur. Ya da Japon. Servis boşsa arıza yoktur mantık bu. Beyin bedava :)




  • Ayrıca sinir bozucu olan bir şey aslında çok güzel bir dizayn Hız Göstergesi Tam ön konsolun ortasında olduğu için araç içindeki herkes seyirci gibi gözünü dikiyor bazıları da hızlı gidiyorsun yavaş gidiyorsun gibi uyarılarda bulunup can sıkıyorlar. Bu da şoför olarak sinir bozucu oluyor 195 bastığımda yanımdakinin gözleri yuvalarından çıktı. Halbuki daha önce aynı yolda Octavia ile 180 basıyordum ruhu bile duymuyordu :) Hız göstergesi yüzünden herkes işinize karışır. Allah tan yeni kasasında normal yerinde direksiyonun tam önünde.
    Direksiyon göbeğinin dönmemesi araca her zaman hava katıyor. Ayrıca skoda octavia nın direksiyonu çok rahat diyordum bu daha rahat. Lacetti ile 100 km yol gittim omuzlarım ağrıdı. Ama alışınca pek de zorlamıyor.
    Virajlarda yatmıyor ancak onun gibi viraja girebilen bir araç daha var Audi 80.
    Bagaj çok küçük değil ama LPG yüzünden bagajda yatan tekerlek daraltıyor. Gerçi koltuklar da öne doğru yatıyor arkadaki o adını bilmediğim parça da çıkıyor iki kişiyseniz aracın yarısı bagaj oluyor.
    Genelde de hor kullanılan bir araç sahipleri ucuza donanımlı araç aldıkları için hor görüyor herhalde VW gibi parayı bassaydılar o zaman gayet güzel kullanılırdı.
    Motoru en sağlam araçlardan biridir. Hiç motor arızası yaşamadım Debriyaj baskı balatası değiştirdim sadece.
    Bu araçta park sensörü hız sabitleyici ve hız sınırlayıcı standart donanımdır. Diğer markalarda ise her birine 1000 er lira daha fazla ödersiniz.

    Toyota corolla dan daha geniş bir araçtır hatta bir çok araçtan çok daha geniş iç hacmi var. 1,95 lik arkadaşım arka koltuğa oturduğunda ön koltuğa dizleri değmiyor Ön koltuktaki de gayet yayıla yayıla oturduğu halde. Ama diğer araçların arka koltuklarına binmek onun için büyük eziyet.
    Yine de 1,4 ünü tavsiye etmem hiçbir şekilde. 1,6 lık araç her zaman emniyettir sollamaya girsen sollarsın bassan gider.
    Skoda Süperb nin 1,4 motoru varmış o kasayı nasıl çekiyor halen hayretteyim.




  • 25.000 liraya c4 2008 model dizel 1.6 mcp alıyordum, sadece kapora vermediğim kalmıştı, sadece hanım otomatik araba istediği için bu arabayı bulduk ve de uygun geldi, lakin 2-3 saattir buradaki konuları okuyunca soğudum araçtan, şu an toyota yaris sahibiyim 2006 model ve de dizel yeni kasa, forumda gördüğüm kadarı ile şikayetçi olan yok, resmen yok.. lakin c4 den dili yanan fena yanmış, yanmayan da fena memnun, şaştım kaldım dostlar.. sizce otomatiğe geçelim, hanım da arabayı kullansın diye yaristen c4 geçme riski alınır mı,

    2008 model 129.000km de 1.6mcp dizel c4 25.000 tl, sizce değer mi, resmen kararsızım ya :O

    almak üzere olduğum aracın linki:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-bu-fiyata-dizel-otomatik-50740335/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CoMiSeR -- 27 Temmuz 2011; 0:54:32 >




  • Araç ucuz bile fiyat olarak.
    Ancak dizelin o kadar km yapmışını tavsiye etmem. Araçtan alırsanız çok memnun kalacağınızı belirtmek isterim. Bende C4 kullanıcısıyım. Ancak daha az km yapmış bir araç almanızı tavsiye ederim. Hdi Sx Pk en iyisidir. Pişman olmazsınız. Dizel i 130,000 den sonra almak pek iyi bir iş değil. C4 ler genelde motor arızası vermezler ama ufak tefek şeyleride olur illaki. Kullanımdan dolayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78
    Yine de 1,4 ünü tavsiye etmem hiçbir şekilde. 1,6 lık araç her zaman emniyettir sollamaya girsen sollarsın bassan gider.
    Skoda Süperb nin 1,4 motoru varmış o kasayı nasıl çekiyor halen hayretteyim.


    Skoda nın superb e uyguladığı motor TSI ... Yani turbocharge bir motor...
    Atmosferik benzinli motorlar gibi hantal bir yapıda 1.4 motor değil

    Max 4000 devirde 200 Nm tork üreten , 0-100 km hızlanması 10.5 Sn olan, 200 Km hıza ulaşabilen Suberb'e yetecek kadar güç üreten bir motordur...
    Aynı motora sahip Octavia da 0-100 ü 9,7 Sn de çıkabilmektedir. Tabi ki ağırlık avantajı akselerasyona direkt etki ediyor bu durumda...

    Yeni Jetta da bu motorun biraz daha upgrade edilmiş versiyonu var ve 160 Hp elde ediliyor. O motorunda 0-100 ü 8.3 Sn dir..

    Superb TSI sahipleri Chiptuning ile 150 Hp / 260 Nm gibi tork değerlerine çok rahat ulaşabilmektedirler..

    Şöyle düşün ,

    Superb Elegance 1.8 TSI 160 HP DSG Tipt. 81.000 TL
    Superb Elegance 1.4 TSI 125 HP 61.500

    DSG önemli değil diye düşündüğünde 61 K lık aracı alıp ortalama 1500 TL harcayarak superchips gibi kaliteli bir tuning firmasına aracını chipletim 150 Hp lik güce ulaşabilir , 1.8 motorun performansına yakın performans elde edebilirsin... Aradaki 20 K lık fiyat farkının bir kısmı ile de Skoda nın opsiyon listesinden aracını daha da doldurabilirsin..

    Tabi 1.8 e chip yapınca da 210 Hp oluyor orası da ayrı...




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.