Şimdi Ara

c4 tutulmaması nedenı ? (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
2
Favori
47.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar C4 almaya kafayı o kadar takmıstım ki, sayenizde vazgectim... Suan 99 model corolla var yuvarlak farlı tam 6 sene oldu aldıgımda 40 bindeydi simdi 160 binde daha hic servise gitmedi arac sadece arka bagaj acma yeri anahtarla acılması bozuldu... araca 10 binde bir yagını suyunu degistirdim bu kadar sorunsuz bir aractan bu kadar dert acacak bir araca yonelmek istemiyorum artık sanırım yine toyota yada 307, astra falan bakıcam...
  • shadow c4 ün hicbir kotu tarafı yok derım bu motor hıcbır arabada yok citroen avrupada ford kadar motor verıyo en guzel motorlar kendınde daha bu sabah oyle bırsey yasadım ki ıyıkıde altımdakı araba c4 dedım.. ankarada yasayanlar bılır istanbul yolundan gelıyorum arkamda c-max beni sollarken sıkıştırdı ve kapışma başladı yol bosaldı sağa cıktım oda sağa cıktı ve anıden tekrar sağa gecince onundekı arabayı gormedım ve yaklasık 130km hızla onumdekı arabaya 1 metre kala anıden sağa kırmak zorunda kaldım orda emınım başka bir araba olsaydı toparlıyamazdı ve kaza yapardı tekrar araba alsam kesınlıkle yıne c4 alırım araba hemen toparladı ve c-max i eze eze yedim kısacası... 2009 hdi 92bg 215tork.... c4 307 ve astradan daha üstun bi araba emin olabılırsın..
  • usta vazgeçilicek bir durum yok, nazik kibar ve dikkatli kullanılması gereken, çok fazla elde tutulmaması gereken bir araba, 307'ninde fazla bir fark yok, zaten pejo citroeni satın aldıktan sonra kalite bozuldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4ysb

    shadow c4 ün hicbir kotu tarafı yok derım bu motor hıcbır arabada yok citroen avrupada ford kadar motor verıyo en guzel motorlar kendınde daha bu sabah oyle bırsey yasadım ki ıyıkıde altımdakı araba c4 dedım.. ankarada yasayanlar bılır istanbul yolundan gelıyorum arkamda c-max beni sollarken sıkıştırdı ve kapışma başladı yol bosaldı sağa cıktım oda sağa cıktı ve anıden tekrar sağa gecince onundekı arabayı gormedım ve yaklasık 130km hızla onumdekı arabaya 1 metre kala anıden sağa kırmak zorunda kaldım orda emınım başka bir araba olsaydı toparlıyamazdı ve kaza yapardı tekrar araba alsam kesınlıkle yıne c4 alırım araba hemen toparladı ve c-max i eze eze yedim kısacası... 2009 hdi 92bg 215tork.... c4 307 ve astradan daha üstun bi araba emin olabılırsın..



    dikkatli ol, c4 virajdayken "ben savrulucam" "ben bu virajı yiyemicem, ayağını gazdan çek" demez ha kardeş, sağlam basıyo gibi hissediyosun ama birden dönüveriyo olduğu yerde, kesinlikle daha önceden hissettirmiyor, canına gelmesin diye söylüyorum, kötülemek için değil !!




  • valla a.a. kardes bu arabadan ne alıp veremedığın var anlamadım pes yani.. bu forumda herkes sana cevap yazdı sen hala ne dıyosun... tamam kardes c4 cok kotu savruluyo donuyo ucuyo takla atıyo sen sat bıran once de bızde kurtulalım... ne dıye hala kullanıyosun kii.. bide sen kac yasındasın yazarmısın durust ol ama...
  • ha bide unutmadan cnm kardesim ben yeni araba kullanmıyorum tafsıyelerın sana kalsın.. bu arabayı cok defa kaydırdım zorladım bası kıcı hepsi bi yere gıttı bunlarıda yasadık ama yığıdı öldür hakkını yeme...
  • 25 buçuk yaşımdayım, araba uzun süredir kullanıyosundurda, c4'te yenisin diye dedim ben. satamadığımız için kullanmak zorundayız. hakkını yemiyorum, daha önceki yazılarımı iyi oku. hakkını fazlasıyla veriyorum. ayrıyeten alıp veremediğim bişe yok, sadece c4 sahipleri kızıyo :) niye ? :)
  • Buradaki insanlar C 4 süper araba hiç vukaatı yok demiyor.. Ama senin kadar da saçma sapan yorumlarda bulunmuyor... Hürmetli 70 küsür yaşındaki dedenin maceralarını bile anlattın bize C4 ile ilgili olarak...

    Benim bir önerim var , Nasıl ki ehliyetin bir başlangıç yaşı var , bir bitiş yaşıda olacak 70 yaşına gelmiş her ehliyet sahibinin ehliyetinin geri alınması gerekiyor... İnsan vücudunun o yaşlardaki fiziksel ve ruhsal performansı araç kullanmaya uygun değildir...!!

    C4 olayına tekrar dönersek , aracın kronik arızaları belli , ama sen öyle bi anlatıyorsun ki sanki dacia logan a binmişin de viraj alamamışın , bak arkadaşın standart bir virajı 100 km ile sen dönemiyorsan o senin kabiliyetsizliğindir... C4 ün problemi değil...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Buradaki insanlar C 4 süper araba hiç vukaatı yok demiyor.. Ama senin kadar da saçma sapan yorumlarda bulunmuyor... Hürmetli 70 küsür yaşındaki dedenin maceralarını bile anlattın bize C4 ile ilgili olarak...

    Benim bir önerim var , Nasıl ki ehliyetin bir başlangıç yaşı var , bir bitiş yaşıda olacak 70 yaşına gelmiş her ehliyet sahibinin ehliyetinin geri alınması gerekiyor... İnsan vücudunun o yaşlardaki fiziksel ve ruhsal performansı araç kullanmaya uygun değildir...!!

    C4 olayına tekrar dönersek , aracın kronik arızaları belli , ama sen öyle bi anlatıyorsun ki sanki dacia logan a binmişin de viraj alamamışın , bak arkadaşın standart bir virajı 100 km ile sen dönemiyorsan o senin kabiliyetsizliğindir... C4 ün problemi değil...


    Ben bildiklerimi, gördüklerimi anlattım. Eyvallah




  • Toyota da da VW de de bu tip sıkıntılardan bahsedilmiştir. Örneğin AURİS için plastik kalitesizliği yerden yere vurulmuştur ancak bu kadar ileriye götürülmemiştir. aa 25 yaşın verdiği bir heyecanla yazmış.Araç hakkında bilgi almak isteyenlerin tercih etmeyeceği bir dil. Bilimsel verilere başvurulması daha iyi olurdu. Örneğin bir astik mi alacaksınız ADAC testlerinden bahsedilmesi gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a.a.


    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    Buradaki insanlar C 4 süper araba hiç vukaatı yok demiyor.. Ama senin kadar da saçma sapan yorumlarda bulunmuyor... Hürmetli 70 küsür yaşındaki dedenin maceralarını bile anlattın bize C4 ile ilgili olarak...

    Benim bir önerim var , Nasıl ki ehliyetin bir başlangıç yaşı var , bir bitiş yaşıda olacak 70 yaşına gelmiş her ehliyet sahibinin ehliyetinin geri alınması gerekiyor... İnsan vücudunun o yaşlardaki fiziksel ve ruhsal performansı araç kullanmaya uygun değildir...!!

    C4 olayına tekrar dönersek , aracın kronik arızaları belli , ama sen öyle bi anlatıyorsun ki sanki dacia logan a binmişin de viraj alamamışın , bak arkadaşın standart bir virajı 100 km ile sen dönemiyorsan o senin kabiliyetsizliğindir... C4 ün problemi değil...


    Ben bildiklerimi, gördüklerimi anlattım. Eyvallah



    Bence sen iyi bilmiyorsun ve iyi görememişsin..
    Bari millete yanlış anlatma...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otuuuz5

    Uzun yıllardan beri hep Opel kullanmışımdır. Alman olsun çok da pahalısı olmasın diye. Şu anki aracım da 1.6 benzinli 2008 model Opel Astra. Malzeme kalitesi gayet tatminkar ve gerçekten çok tok ve güçlü bir araç. Aynı aracın dizelini de kullandım. O'da yola iyi basıyor fakat cansız. Tabii ki gayet ekonomik bu da ayrı.
    Gelelim başlığın konusu olan araca: "Citroen C4"
    Bu aracın dizelini kullandım. Hem de uzun sayılabilecek km ve süre. Öncelikle arka süspansiyonlar "küt" diye vuruyor tekerlekler boş da kalınca ve kasislerde. Bu sorun zaten herkesce malum. Donanım olarak eksiği yok fazlası var denecek seviyede. Malzeme kalitesi ise tatminkar değil hatta pek çok kimseye zayıf bile gelebilir. İç mekan ferah, arka koltuk alt oturak mesafesi dar olduğu için uzun yolculuklarda yoruyor. Diz mesafesini uzatmak için pek çok markada bu hileye başvuruyorlar. Fakat böyle olunca da arka koltuklarda oturanların sürekli dik pozisyonda oturması gerekiyor yoksa yoruluyor oturanlar.
    Gelelim motoruna ve yol tutuşuna: tek kelime ile harika bir dizel motora ve yol tutuşa sahip, bu araç.
    Bir Astra kullanıcısı olarak inanın imrendim. Saatlerce yüksek sürat ile zorladım bu motoru inanın ki tık demedi gittikçe daha iyileşti. Astra'daki 1.3 cdti motora neden cansız dediğimizi bu motora sahip aracı kullandıktan sonra çok daha iyi anladım. Üstelik inanılmaz derecede de ekonomik. Üstelik, 150-160 km'lerin altına inmeden seyahat ettiğinizde de ekonomik(ve tam yüklü iken bu süratlerle zorladım aracı).
    Tek kişi ile ve yakıt tasarruf amacı gidilen tırı-vırı ölçüm seyahatlerinde değil ekonomisi ve dayanıklılığı.
    Dedim ya gerçekten imrendim bu motora.
    Bu motoru Astra'nın üzerine koysalar, ya da Astra'nın kasasını bu motora ekleseler; inanın ki Türkiye'de başka araç satılmaz, hatta ortada tartışacak forum bile kalmaz:)
    Herkesin beğenisi ve algılaması farklı, bunun doğal sonuçlarından bir tanesi olarak da araç tercihlerimiz farklı.
    Ben de kendimce algıladığımı ve gördüğümü dile getirdim.





  • Yalnız C4 değil. C2 de neredeyse hiç tutulmuyor. Aslında Citroenin türkiyede pek tutulduğu söylenemez. Sanırım bu Türkiye temsilcilerinden kaynaklanıyor markaya gereken önemi göstermiyorlar.
  • Öncelikle yorumların hepsini detaylı olarak okudum.Aşırı uçlu yorumları hangi araç için olursa olsun dikkate almam.Neden mi?Her aracın + ve - leri vardır + lar hangisinde çok ise yada bize göre daha avantajlı ise o araba alınır.Yani önce kriterlerimi belirlerim ondan sonra kriterlerime uygun olan arabayı ararım.Şimdi öncelikle c4 ü daha önce hiç kullanma fırsatım olmadı ama şoförlüğüm de kötü değildir çok şükür.Dışarıdan baktığım kadarıyla yola yatkın bir araba olduğunu ve 1.6 HDI 110 BG motorun yüksek torku sayesinde çekiş açısından çok çok tatmin edeceğini düşünüyorum.İlerde araba alacağım zaman düşünebileceğim bir araç olarak görüyorum.Görüşlerinizi belirtirken sebep sonuç ilişkisi içinde net kavramlar üzerinde ifade ederseniz daha iyi olur.Aracı hiç tanımayan bir vatandaş olarak ben dikkate almam çok kötü olarak gösteren kişi ile yere göğe sığdıramayarak abartan kişiyi.1.6 HDI 110 BG manuel vites için Ayrıca merak ettiğim bir konu olarak pnömatik süspansiyon sistemi C4 te var mı?En dolu modeli hangisidir ve hangi özellikler mevcuttur?Yakıt tüketimi şehir içi ve şehir dışı kaç litredir?Bagaj hacmi kaç Llitredir?Motor da bildiğimiz kayışlı sistem mi yoksa zincirli sistem mi var?Kayış olanlar daha uzun km gidiyor ve bakım maliyetini daha da düşürüyor diye biliyorum.İnternet sitesindeki fiyatları çok şişirdikleri için temiz full 1.6 HDI 50 bin km altında boyasız değişensiz kazasız 2006-2007-2008 modellerinin fiyatları hangi aralıktadır?Çok soru sordum kusura bakmayın.Cevap verecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.Uçuk kaçık 18-20 yaş grubu gibi cevap yazacak olan arkadaşlar yazmasın.




  • Düzeltme:Zincirli sistemin uzun süre gittiği ve bakım maliyetinin daha düşük olduğu söyleniyor.
  • Ben de C4 2009 dizel otomatik sahibiyim. O kadar dertliyim anlatamam. Sıkıntılarım madde madde şöyle...

    -Geçenler de bir çukura girdim tekerleklerden biri orda kalmış eve gelince farkettim, citroen 3 tekerlek gidebiliyormuş bu arada onu anladım.

    -Dün yola çıktım baktım motor inanılmaz sessiz, merak edip ilk defa kaputu açtım birde ne göreyim Citroen motor olarak 110 tane hamster’ın çevirdiği tekerlek koymuş, iyi olmuş hem sevimliler keratalar hem de 1 kilo pirinçle 100 km çeviriyorlar.

    -Direksiyon o kadar ağır ki sağa sola çeviremiyosun bende o yüzden hep düz gitmeye çalışıyorum, bir yerden dönemediğim için çevre yolundan daire çiziyorum.

    -Arka camları açmak için kollarını 90 derecelik bir açıyla aşşağa doğru bastırıyosun hem kol kası yapıyorsun hem cam açılıyor sportif bir araba yani.

    -Direksiyon göbeğinin neden dönmediğini de anladım.Meğersem tekerleklerin nerede olduğunu algılamayalım da en yakın duvara yaslayıp servise gelelim diye yapmışlar.

    -Farları sadece gündüz yanmaya ayarlamışlar gece yanmıyo; böylelikle hem gece trafik çevirmesinden yırtabiliyorsunuz hem de akü uzun süre dayanıyor bir çok arabada yok bu özellik.

    -Ben 5 koltuklu olduğunu sanmıştım baktım ki önde iki koltuk arkada sadece kol dayama var. Onun da nedeni; ne kadar az yolcu alırsanız o kadar tasarruflu olurmuş araba, o yüzden dünyanın en az yakan otomobili sanırım.

    -Kapılar kolay kolay açılmıyor ben de ancak bagajdan giriyorum arabaya; arkadaşların dediği gibi çok basit malzeme kullanmışlar; ama bunun iyi bir yönü var,arabanızı çalmak isteyenlerin de kapıyı açamamaları dolayısıyla çalamamaları. Yani immobilizer’ın üst versiyonu bu.


    ANLAYANA GİDER ARTIK. Rica ediyorum artık hayatında bu aracı kullanmamış zat-ı muhteremler bu araçlarla ilgili yorum yapmasınlar.Gerçek kullanıcı şikayetlerini saygıyla karşılıyorum zaten forumun amacı bu, ancak suiniyetle ya da önyargılarla laf edip durmayın.

    Gidin 2 tane pedal, bir direksiyon ha birde iki yan aynası olan volkswagenler’e 40 bin lira verin rahatlayın.Gerçek Citroen’cilerin de salak yorumlarla kafanızı bozmayın.Biz gayet iyiyiz haydi siz gidin almanlara. Selametle...

    Bu arada aklıma geldi. Geçen servise gittim bir de ne göreyim serviste kimse yok. Bekçiye sordum nerde millet diye ne dese beğenirsiniz; Abi arabalar çok arıza çıkardığı için serviste çalıştıracak teknisyen bulamıyolar adamlar çok yoruluyomuş dolayısıyla malzemeleri bıraktılar. Gelen müşteri kendi kendine tamirini yapıyo hem teknikerlik yetenekleri gelişiyo hemi de ucuza geliyo dedi. Bakarmısınız şu inceliğe...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeepNote -- 19 Mart 2010; 14:40:26 >




  • :))
  • Valla Dün bi arkadaşın eşine VW Polo baktık , içi vasat öyle çoook aman aman bi şey yok , kafamı kaldırıp fiyat tabelasına baktınca gözlerim karardı tansiyonum düştü..

    Hemen bunlar kolundan tuttum çıkardım dışarı , sonra gittik Elmas Oto ya Yeni C 3 bakmaya , arkadaşım sarılıp öptü beni bizi büyük bi külfetten kurtardın doğuş oto dan çıkararak diye...
  • markayı kötülemek adına değil ama yanılmıyorsam avrupa da en fazla elektronik arızası çıkaran modellerin istatistikleri yayınlanıyor ve ilk 3 de her zaman fransızla italyan araçlarının yer aldığını görüyorum..bunun yanı sıra japon araçları da herzaman en alttan 3 de yeralıyolar..günümüz araçlarında herşeyin elektronik olduğu düşünülürse de çok önemli bi veri diye düşünüyorum..saygılar.
  • Herkese Selam ,
    2008 Model C4 MCP arac sahibiyim. Bu aracın tutulmamasının en büyük nedeni 3. sınıf malzeme kullanılması ve kalite namına birşeyin olmamasıdır.Bazı arkadaşlar arabada , yok şu özellik var ,yok bu özellik var , diye yorumda bulunmuşlar.Gerçekten dogru birçok arabada olmayan
    özellik bulunuyor fakat arac 1 senede 20000 km de sapır sapır dökülmeye başlamışsa o özellik olmuş, bu özellik olmuş, hepsi hava civa oluyor.Kesinlikle Acentaların özelliklerini sayarak göz boyamalarına aldanmayın...
    Sorunlu olan kısımlardan bahsetmek gerekirse..
    1. Yeni bir C4 almışsanız boyanın 6 ay içerisinde deforme olacagını göze almanız gerekiyor..(Özellikle kapı kenarları)
    2. Üzerindeki Saç kagıt gibi incedir.Yolda sıçrayan taşlar genellikle ön ızgara ve kaputta yeniden boyanmasını gerektirecek kadar hasara sebep oluyor(Araba pazarındaki C4 lerin ön kaputuna bir göz gezdirin.)
    3. Arka süspansiyondan gelen ses öyle böyle degil sanki 15 yasındaki arabanın süspansiyonundan gelen ses kadar cok.(Kesinlikle test sürüşü yapmadan ve keskin dönemecleri dönmeden c4 almaya karar vermeyin.)
    4. Aracın 2 . el fiyatı diger araclara göre cok fazla deger kaybediyor.Aracı 42000 TL'ye 0 aldıktan 9 ay sonra yeni kasa c4 SCPK MCP ile degiştirmek istedim.Benim arabama teklif edilen deger 27 000 TL idi. Burada bu arabayı öven arkadaşlara sormak lazım Hangi araba 9 ay sonra 15000 tl fiyat kaybeder.. Arabayı 42000'e alıp 27000 gibi bir fiyata satacagıma ucurumdan yuvarlarım dedim ve malesef zorunlu olarak bu arabaya inmekteyim...
    2 senedir 2008 C4 MCP kullanan birisi olarak kesinlikle hiçbir arkadaşa bu araçı önermiyorum...Arkadaşlar C4 alırken 1 degil 9 kere düşünün derim. Hatta Burada yazdıklarımı dahi dikkate almayın.C4 kullanan kişilerle bizzat konuşun derim ...




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.