Şimdi Ara

c4 tutulmaması nedenı ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
2
Favori
47.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaslar yenı bır arac almayı dusunuyorum c4 ler hosuma gıdıyordu yanlız hangı sıteye gırsem 14.000-7.000-30.000 gıbı km ler goruyorum hadı 1-2 tane olsa neyse dıyecegım ama cogu öyle neden herkez kılometre yapmadan satmak ıstıyor merak edıyorum alanlar pısman oluyor galıba kullanıcılardan yorum beklıyorum aydınlatırsanız sevırım ıyı forumlar



  • Digerlerinden hesaplı bir araç, kolay satılır diye düşünüyorlar. Bir genellikle servise götürmek, temiz kullanmak gibi bir gayeleri olmadığından, aracı iyice hırpalayıp -ya da kart borçlarını kapatmak için- çabucak elden çıkarıyorlar.
  • anladım ama kardes genelı öyle hepsınınmı borcu var :S sasırdım cok ucuz
  • Evet dizellerde dahi düşük km bulmak mümkün..Araba güzel ama süspansiyonlarının aşırı sesli olduğu söyleniyor ve elektronik donanımlarından da sık hata verdiğini duyuyorum...
  • anladım onlar sınır bozucu sorunlar gercekten verdıgın bılgıler ıcın cok tesekkurler kardesım
  • valla suspansıyon konusunda haklısın ama bır c4 kıllanıcısı olarak hıcbır hatayla karsılasmadım ustelık suspansıyonun sert olmasının avantajıda var eskıden 45le dondugum kvsagı 70le rahatca gecıyorum arabada yan yatma gıbı bır durum yok cızgısını koruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moskowlu

    valla suspansıyon konusunda haklısın ama bır c4 kıllanıcısı olarak hıcbır hatayla karsılasmadım ustelık suspansıyonun sert olmasının avantajıda var eskıden 45le dondugum kvsagı 70le rahatca gecıyorum arabada yan yatma gıbı bır durum yok cızgısını koruyor.


    yol bilgisayarı arızalı, hız sabitleyici ve hız sınırlayıcı arızalı, silecekler kafasına göre açlışıyo vs. vs. servise sipariş verip yeni parça getirtiyoruz, taktırıyoruz 3 ay geçmeden yine aynı sorunlar ve servise gelen diğer c3-c4 serilerindede aynı sorunları görüyorum, Düğme Sorunu. Düğmeler bozuluyo. Yol tutuşu hiç iyi değil. 2 defa otoban çıkışında döne döne bariyerlere çarptı araba (55 senelik ehliyeti olan, doğru düzgün kaza yapmamış dedemin altındayken hemde) Tek bir avantajı var çok az yakıyo, hatta kokluyo. Başka hiç hiç bir ele alınır yanı yok, son derece pişmanız, tamamen dandik fransız işçiliği ile donatılmış bir araç.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Citroen Citroen olsa o bahsettikleriniz ve bunun gibi abidik gubidik sıkıntılar olmazdı.


    Citroen iyiydi de Pejo onu bozdu.
    Pejo ile aynı hale geldi malesef.

    3 Fransız arasında genel olarak Pejo Reno nunda Citroen in de altında olmuştur bence.

    Ama birleşme Citroeni değiştirdi malesef ister istemez.
  • evet haklısınız, pejodada aynı sorunlar mevcut, Hatta pejo 307 dünyada en çok garantiden parça değiştiren araba diye okumuştum bi yerde. bende fransız arabalarına karşı antipati oldu, kesinlik şartlar ne olursa olsun son tercihimdir...


  • yol bilgisayarı arızalı, hız sabitleyici ve hız sınırlayıcı arızalı, silecekler kafasına göre açlışıyo vs. vs. servise sipariş verip yeni parça getirtiyoruz, taktırıyoruz 3 ay geçmeden yine aynı sorunlar ve servise gelen diğer c3-c4 serilerindede aynı sorunları görüyorum, Düğme Sorunu. Düğmeler bozuluyo. Yol tutuşu hiç iyi değil. 2 defa otoban çıkışında döne döne bariyerlere çarptı araba (55 senelik ehliyeti olan, doğru düzgün kaza yapmamış dedemin altındayken hemde) Tek bir avantajı var çok az yakıyo, hatta kokluyo. Başka hiç hiç bir ele alınır yanı yok, son derece pişmanız, tamamen dandik fransız işçiliği ile donatılmış bir araç.


    çok çeşitli markada araç kullandım hiçbirinden c4 kadar memnun olmadım sorunsuzluk konusunda.
    kronik arka süspansiyon sesi dışında bir şikayetim de yok.
    sanırım siz şansızlıklar yaşamışsınız tamam anladım da o kadar çok elektronik sorun yaşayan kimleri
    gördünüz ki. (hatta hayatta fransız arabası almam diyen ve sıfır km aldığı vw den çekmediği kalmayan
    abim de C4 MCP aldı. tüketim, sorunsuzluk ve yol tutuşundan da inanılmaz memnun)
    hadi onu da anladım ama şimdiye kadar kullandığım ve denediğim araçlar içinde neredeyse en iyi yol tutanlardan biri olan
    aracı otoban çıkışında döne döne hem de 2 kere bariyerlere çarpmak için ne yaptı dedeniz çok merak ettim.
    güncel olarak satılan en kötü yol tutuşlu araçlardan dacia loganda bile biz yapamadık sizin yaptığınızı.
    ilk arabam renault rainbow idi bir kere bile virajda yoldan çıkmadım.
    sizin için aynı segmentte olmak kaydı ile yol tutuşu iyi olan araç nedir?




  • Orijinalden alıntı: keus35





    yol bilgisayarı arızalı, hız sabitleyici ve hız sınırlayıcı arızalı, silecekler kafasına göre açlışıyo vs. vs. servise sipariş verip yeni parça getirtiyoruz, taktırıyoruz 3 ay geçmeden yine aynı sorunlar ve servise gelen diğer c3-c4 serilerindede aynı sorunları görüyorum, Düğme Sorunu. Düğmeler bozuluyo. Yol tutuşu hiç iyi değil. 2 defa otoban çıkışında döne döne bariyerlere çarptı araba (55 senelik ehliyeti olan, doğru düzgün kaza yapmamış dedemin altındayken hemde) Tek bir avantajı var çok az yakıyo, hatta kokluyo. Başka hiç hiç bir ele alınır yanı yok, son derece pişmanız, tamamen dandik fransız işçiliği ile donatılmış bir araç.


    çok çeşitli markada araç kullandım hiçbirinden c4 kadar memnun olmadım sorunsuzluk konusunda.
    kronik arka süspansiyon sesi dışında bir şikayetim de yok.
    sanırım siz şansızlıklar yaşamışsınız tamam anladım da o kadar çok elektronik sorun yaşayan kimleri
    gördünüz ki. (hatta hayatta fransız arabası almam diyen ve sıfır km aldığı vw den çekmediği kalmayan
    abim de C4 MCP aldı. tüketim, sorunsuzluk ve yol tutuşundan da inanılmaz memnun)
    hadi onu da anladım ama şimdiye kadar kullandığım ve denediğim araçlar içinde neredeyse en iyi yol tutanlardan biri olan
    aracı otoban çıkışında döne döne hem de 2 kere bariyerlere çarpmak için ne yaptı dedeniz çok merak ettim.
    güncel olarak satılan en kötü yol tutuşlu araçlardan dacia loganda bile biz yapamadık sizin yaptığınızı.
    ilk arabam renault rainbow idi bir kere bile virajda yoldan çıkmadım.
    sizin için aynı segmentte olmak kaydı ile yol tutuşu iyi olan araç nedir?



    Elektronik işinin şans işi olduğu doğru. Araba değil bi çok eşya için geçerli.
    Fakat sorun şu ki bunlar çok çok kibar araçlar, biz çok hor kullanmayız, ağır yük atmayız araçlara fakat bu durumda bile sanayi ortamında sizin arabanızda olsa langır lungur olacağına eminim.
    Halbuki daha ağır şartlarda kullandığımız (İşçilerin elinin altında kullanılan) Astra veya honda araçlarımızda en ufak bir sorun olmamakta.
    Eğri oturup doğru konuşalım kesinlikle citroen c4'ün yol tutuşunun iyiliğinden bahsetmeyiniz. Ben ankara yoluna çıkarken bagaja 100-150 kg'lık kum çuvalı atıp çıkıyorum üstelik 215-40-17 michelın+momo jant ile. Amacım aracı kötülemek değil sonuçta bende kullanıyorum ama bir astra kadar yol tutuşu yok. Karşı dengeleyici diye bişiler koymuşlar ama fasa fiso. Çok beğenerek aldık, hatta aldığımızda kendi özel aracımı dahi rafa kaldırıp 1 hafta c4 ile gezdim ama memnun kalmadım. Sorun yaşayan kimi gördünüzki demişsiniz, İskenderunda bu araçtan yaklaşık 15 tane var, genci yaşlısı her kesimden adam elinden çıkartmaya çalışıyo, hemen hemen aynı sorunlardan. Açıkcası ilk sizi gördüm c4'ten memnun kalan. Dedemin bişi yapmasına gerek yok sonuçta 20 sene almanyaya araba ile gidiş geliş yapmış adam şoförlüğüne laf söylenemez. Zaten araç kendi kendini savuruyo yol dışına, siz 90-100 ile gişe virajlarını girmeyi denermisiniz ? Aracınızın kıçı ne tarafa başı ne tarafa gidiyo o zaman bi bakın. Bu arabalar yan dönmez , takla açmaz, açtıramazsınız neredeyse imkansız ama olduğu yerde döner :) Karşı dengeleyici dedikleri zımbırtının amacı odur zaten, takla açmasın ama olduğu yerde dönsün. Bir astra ile su birikintisine girin bide c4 ile aradaki bariz bi şekilde anlarsınız... Sert kullananların yada genç adamların işi değil bu araç. Çok kibar ve sakin sürüşlerin arabası bu. Biz zaten yengemlere bıraktık aracı onlar kullanıyolar artık.. Bişe daha eklemek istiyorum, benim aracım 90 accord.Tabiki bir accord kalitesi ile kıyaslanamaz fakat benim aracım 19 yaşında orjinal haliyle çalışmayan hiç bir kokpit düğmesi vs. yok iken 2006 c4'ün abartısız belki 10 kere cam kumandası, sinyal silecek kolu (kokpit beynide üzerinde olduğu için 400 küsür tl fiyatı) değişti. Kaç kere tamir gördü onu saymadım bile. Neden satmadığımızı sorucak olursanız tek ele alınır yanını söleyim yakıtı, en az c4 kadar az yakan araç fiesta oda ufak olduğu için almıyoruz.




  • Karşı dengeleyici nedir? Bahsettiğiniz esp ise bu aracın dengesini savrulmamasını sağlar..Sistem açlışıyorsa araba olduğu yerde de dönmez..
  • Arkadaşlar;

    Ülkemizin yolları çok bozuk olduğu için genellikle en yüksek helezonlarla ithal ediyorlar aracı. Bu da tüm mühendisliği balta ile katlediyor... Tamam; belki aracın altı ya da ön arka tamponları daha az vuruyor yere ama Aerodinami ve yol tutuş kalmıyor...

    Benim önerim tanıdığınız yollardan gidip, aracı düşürtmeniz. 35-40 mm alçaldığında aracın ağırlık merkezi yere yaklaştığı için işler tamamen değişiyor. Bir de Alman ya da Japon malı geniş taban lastik atarsanız araç resmen yola zamk gibi yapışıyor (dökme mıcır asfalt hariç)....

    Çevremde C4 ünden sorun yaşayan kimse yok.

    Kalitesi de GOLF'le kafa kafaya. Ne az, ne fazla...

    Arka Süspansiyon sesi herkesin ortak beyanı bu arada...

    (Fransa da yollar kaymakmış, orada olmuyodur sanırım)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LAST_DRIVER -- 10 Eylül 2009; 23:04:19 >
  • Ama yakışıklı araba Allah için...
  • ESP varken araç dönmez. yanlış hatırlamıyorsam. aracın kayma savrulma durumunda ESP arabayı lastiklerin yönünde gitmeye zorluyor ve araç yolda toplanıyor. ESP yoksa araç savrulma durumunda dengesini sağlayamaz tabiki.
  • Sorunlu ve kalitesiz bir araç.
  • fransız arabaların kaderıdır servıs yoksa uygun fıyat rahat genıs araba yakıtı uygun kım ıstemezkım bakın fransız araçların hepsı hem ucuz hemde yakarı dusuk ama alınmıyor
  • Arkadaşımda 2 adet var.2008 model. kardeşininki dizel 110 hplik. araç hakikaten roket gibi.arkadaşımınki benzinli 110 hplik . bu arabada hantalmı hantal.hakikaten yürümüyor.bende 2000 yılında bora comfortline vardı.101 hp idi yanılmıyorsam.ama c4 ten daha seri idi.2. el piyasası neredeyse hiç yok.arabayı satıp dizel volvo alacaktı. volvo bayii 25.000 tl verdi.aldığı bayi yanılmıyorsam 24.000 tl vermişti.araba 22,500 km di.idi.arka süspansiyonun kasislerde ses yapmasınada servisin dediği aynen - ya bu sese alışacaksınız yada aracı satacacaksınız - demişti.sonradan öğrendikti bu araçlarda kronik sorunmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koc000

    ESP varken araç dönmez. yanlış hatırlamıyorsam. aracın kayma savrulma durumunda ESP arabayı lastiklerin yönünde gitmeye zorluyor ve araç yolda toplanıyor. ESP yoksa araç savrulma durumunda dengesini sağlayamaz tabiki.


    ABS varda frenlere abanınca olduğu yere çivi gibimi çakılıyo üstat Allah aşkına ? Esp değil felek abdo olsa araç döner. Yapısı, aerodinamiği
    C4 gibi ESP'li , ABS'li vs. vs.'li araçların 100 ile giremediği viraja 90 model model hiç bişeysiz honda 140-150 ile giriyo.
    Herkesin arabası kendine güzel geliyo ama gerçekleride görmek gerek. Fizik kuralları diye bişi var. Dünya'nın koyduğu kuralları otomotivcilerin aşmasını beklenemez.
    Son olarak fransızlar şerefsizin tekidir, hem dandik markalarını pahalıya satarlar hemde o civatalara öyle bir başlık yaparlar ki...
    Ne ağzı açık ne yıldız ne tornavida sökebilir, mecbur sevise getirtiyo adamı. Buda bide kalitesizlik örneğidir bence...
    Sonuçta hız sınırlarına uyun ve 90/120 km/s hızları aşmayın, tozlu yola girmeyin, çukurlardan yavaş geçip virajlarda yavaşlayın.
    Biz çok soytarılık yapmaya çalıştık yemiyo işte, kıçı bi tarafa başı bi tarafa gidiyo meletin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a.a. -- 13 Eylül 2009; 3:12:23 >




  • 4 yıllık c3 ve 1 yıllık c4 hdi (110) kullanıcıyım. Forumlarda genelde yorumları okumayı tercih ederim ama burada yapılan yorumlar cevapsız bırakılacak gibi değil. Bir an kullandığım araba başka araba mı diye düşündüm. olabilir her arabanın sorunları var günümüzde amaa çok afaki yorumlar yapılmış citroen ve özellikle c4 için. Hele yol tutuşuna laf edilmişki yazık demekki hiç kullanmadan kulaktan dolma bilgilerle. Amacım kimseye laf etmek değil ama yiğidin hakkını da vereceksiniz. Ben asla marka fanatiği değilim çok param olsa mercedesten başka arabayada binmem. Ancak fayda/maliyet açısından bakıyorum ve hangi segmente bakarsanız bakın alınacak arabadır citroenler. Her arabanın sorunları olduğu gibi citroeninde olması normaldir. Yok diyen arkadaşlara tavsiyem o araçlarla ilgili forumları okumalarıdır. Örnek olması açısından söylüyorum : Çok övülen Honda civic euro ncap testinde 5 yıldız alamamış bir araçtır. Piyasada b segmenti arabaların (örnek: clio) 5 yıldızlı dolaştığı bir dönemce c segmenti honda civic 4 yıldızdır. Teste defalarca girmesine rağmen 5 yıldız alamamıştır. Belkide sınıfında tek 4 yıldız honda kalmıştır bilemiyorum. bunu kimse dile getirmez nedense. Yine örneğin, ford focus, otomatik vitesi (cvt) artık yeni makyajlı kasada satmamaktadır. Nedemi alanın elinde kalmıştır. Buyrun araştırın. Ama gelin görünki kimsenin sesi çıkmıyor. Aynı sorun citroen de olsaydı vay haline. İşte benim tepkimde buna.
    İşte bu nedenlerden dolayı Sırf önündeki marka amblemi içinde hiç bir markaya para vermem. İşimi şu an bu fiyata bu araç çok ta iyi görüyor vesselam. İleride aynı segmente daha uygun fiyata başka araba diğerlerine göre daha yüksek güvenlik, donanım motor performansı vs. sunar ise elbette araştırır onu alırım.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.