c4 ve megane 2 senelerce vazgeçilmeyecek arabalar.
2009 başında sıfır km C4 HDI 110 HP MCP sxpk araç satın aldım.. yaklaşık 5 ay bende kaldı araç.. sert süspansiyon ve özellikle arkada kasislerde tak tuk vuruntu seslerini hiç beğenmedim.. motor müthişti performans süperdi tüketim olağanüstü düşüktü mcp şanzuman 2 ye ve 3 e geçerken biraz sarsıntı yapıyordu ama ufak pedal oyunlarıyla çözüp buna da alışıyorsunuz çok çabuk tiptronik olup sıkılınca vites kolundan düz olarak kullandığımda ve hele ki kaz dağlarına tırmanırken direksiyondan kumanda ederek açık ara tırmanış yapmakta üzerine yoktu. sertliği dışında ben sorun görmedim.. yol tutuşu da iyiydi arabanın.. esp vardı ama hiç devreye sokamadım sanırım çok da zorlamadım.. donanım da full dü bu arada hayatımda sahip olduğum en donanımlı araçtı kendisi.. kötülenecek bir araç değil ama özellikle gürültü ve sertlik konusunda çözmesi gereken hususlar da yok değil.. ha bir de motor gürültüsü daha fazla duyuluyordu başka arabalara nazaran içeriden..
quote:
Orijinalden alıntı: corail
2009 başında sıfır km C4 HDI 110 HP MCP sxpk araç satın aldım.. yaklaşık 5 ay bende kaldı araç.. sert süspansiyon ve özellikle arkada kasislerde tak tuk vuruntu seslerini hiç beğenmedim.. motor müthişti performans süperdi tüketim olağanüstü düşüktü mcp şanzuman 2 ye ve 3 e geçerken biraz sarsıntı yapıyordu ama ufak pedal oyunlarıyla çözüp buna da alışıyorsunuz çok çabuk tiptronik olup sıkılınca vites kolundan düz olarak kullandığımda ve hele ki kaz dağlarına tırmanırken direksiyondan kumanda ederek açık ara tırmanış yapmakta üzerine yoktu. sertliği dışında ben sorun görmedim.. yol tutuşu da iyiydi arabanın.. esp vardı ama hiç devreye sokamadım sanırım çok da zorlamadım.. donanım da full dü bu arada hayatımda sahip olduğum en donanımlı araçtı kendisi.. kötülenecek bir araç değil ama özellikle gürültü ve sertlik konusunda çözmesi gereken hususlar da yok değil.. ha bir de motor gürültüsü daha fazla duyuluyordu başka arabalara nazaran içeriden..
Alıntıları Göster
Konu neymiş diye meraktan okudum. aa isimli arkadaşa çok güldüm. Hürmetle andığımız 55 yıllık şöfor dedesi en az 73 yaşında olduğuna göre kusuru arabada değil reflekslerde,gözdeki kataraktda,eklemlerdeki kireçlenmelerde aramak gerekir diye düşünüyorum.
15 aylık C4 ve 2 aylık Picasso tecrübem var.(Genel tecrübem 18 yıl ve 500.000 km.üstü) Elbette mükemmel araba olmayabilirler ama fiyat/performans değerlendirmeleri mükemmele yakın arabalar. Az yakar,bastın mı gider,frenledin mi durur.
Mutlaka eleştir derseniz evet arka süspansiyon tak diye ses yapar,radyosu zayıf bazen cızırdar,MCP vites her vites değiştirdiğinde bak vites değiştirdim diye sarsarak haber verir. Ama genel kanım Türkiye şartlarına göre Focus,Astra,308 gibi rakiplerinden daha iyi araç olduğu yönündedir.
Herkese iyi tartışmalar.
quote:
Orijinalden alıntı: egeliefe
Konu neymiş diye meraktan okudum. aa isimli arkadaşa çok güldüm. Hürmetle andığımız 55 yıllık şöfor dedesi en az 73 yaşında olduğuna göre kusuru arabada değil reflekslerde,gözdeki kataraktda,eklemlerdeki kireçlenmelerde aramak gerekir diye düşünüyorum.
15 aylık C4 ve 2 aylık Picasso tecrübem var.(Genel tecrübem 18 yıl ve 500.000 km.üstü) Elbette mükemmel araba olmayabilirler ama fiyat/performans değerlendirmeleri mükemmele yakın arabalar. Az yakar,bastın mı gider,frenledin mi durur.
Mutlaka eleştir derseniz evet arka süspansiyon tak diye ses yapar,radyosu zayıf bazen cızırdar,MCP vites her vites değiştirdiğinde bak vites değiştirdim diye sarsarak haber verir. Ama genel kanım Türkiye şartlarına göre Focus,Astra,308 gibi rakiplerinden daha iyi araç olduğu yönündedir.
Herkese iyi tartışmalar.
Alıntıları Göster
fiyat ve performans donanım ilişkisi olarak en üst sıralarda bir araç.. sadece alışılmış fransız sertliğinden bir miktar daha sert..
quote:
Orijinalden alıntı: corail
fiyat ve performans donanım ilişkisi olarak en üst sıralarda bir araç.. sadece alışılmış fransız sertliğinden bir miktar daha sert..
Alıntıları Göster
benim araçta arka süspansiyonda tak sesi duyulmuyor . yağmurlarda antenden gelen su da yok, tek sorunum rüzgar sesi onuda fitilleri değiştirecekler bakalım sorunu çözecekmi? ha birde sağ ön hoperlör sesi fazla açınca pat pat ediyor onuda serviste göstereceğim. Rodaj süresinide aştım gaza basınca seni koltuğa yaslıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: koc000
benim araçta arka süspansiyonda tak sesi duyulmuyor . yağmurlarda antenden gelen su da yok, tek sorunum rüzgar sesi onuda fitilleri değiştirecekler bakalım sorunu çözecekmi? ha birde sağ ön hoperlör sesi fazla açınca pat pat ediyor onuda serviste göstereceğim. Rodaj süresinide aştım gaza basınca seni koltuğa yaslıyor.
Alıntıları Göster
4 seneden fazladır C4 kullanıcısıyım. Bu kadar "sorunsuz" C4 kullanıcısını bir arada görünce şaşırdım doğrusu. Ya diyorum kısa süre kullandınız bu arabayı ya gerçekten şanslısınız ki sorunsuz olanı denk geldi size ya da daha önce bu sınıfta bir araç kullanmadınız bu yüzden beklentileriniz düşük. Çünkü servise gittiğimde oradaki C4 kullanıcılarının ve servis yetkililerinin tecrübeleri, aşağıda yazdıklarımla örtüşüyor. Sadece şuan aklıma gelen sorunlarını yazıyorum.
- Far lambaları devamlı patlar! Servis yetkilisinin bu konuda ki cevabı: Baştan aşağı elektrik tesisatını kontrol ettik gene de bulamadık sorunu. Sert bir çukura vs. girerseniz gene patlama ihtimali yüksek. -Amortisörler devamlı patlar! Siz değiştirirsiniz, bir çukura girince o gene patlar. Paranıza yazık bırakın benim gibi patlak haliyle gezin. Hiç değilse patlar mı endişesi olmaz. -Bagaj açma düğmesi çok kısa sürede bozulur. Sanırım bagajın ayda bir kez açılacağını varsayarak yapılmış o düğme. Açıp içini bakarsanız dediğimi anlarsanız. -Plastik aksam o kadar kalitesizdir ki bir süre sonra artık ilk günkü halinden çok uzak bir hal alır. Ne yapsanız ne ile temizlesenizde eski haline dönmez. -Kumaşlar inanılmaz kalitesiz. Özellikle kapı içinde bulunan kumaşlar 20bin km civarında bozulmaya başlıyor. -15 bin km de bir hız sabitleyicisi bozulur. -Diğer araç içindeki çeşitli düğmeler sık sık bozulur. -Gelelim en masraflı arızasına. Adını tam hatırlayamadğım(hatırlamak istemediğim) elektrik panosu gibi birşey vardır. O bozuldu mu yandınız. Benim gibi önce yolda kalırsınız. Sonra da 1300TL nin üzerine soğuk su içersiniz. -Rot kolları her 40bin km civarında iş göremez duruma gelir.
Tabi nankörlükte etmemek gerekir. Herşeyiyle kötü diyemeyiz. Benim bu kadar şikayet etmemin nedeni, 23-25 bin liralık bir araba değil bu. 30bin lira üzeri para veriyorsak, bu sorunların olmaması gerekir. İyi yönlerine gelirsek:
-Çok yakışıklı araba:) Benim gözümde golf, astra,focus halt etmiş görüntü konusunda C4'ün yanında. -Sürüşü keyifli denebilir. -Motor güçlü ve stabil. Zaten Citroen birçok marka için motor üreten bir firma. -Sınıfına göre donanımı iyiydi 4 sene önce. Fakat artık o avantajını yitirdi.
quote:
Orijinalden alıntı: -DuKe-
4 seneden fazladır C4 kullanıcısıyım. Bu kadar "sorunsuz" C4 kullanıcısını bir arada görünce şaşırdım doğrusu. Ya diyorum kısa süre kullandınız bu arabayı ya gerçekten şanslısınız ki sorunsuz olanı denk geldi size ya da daha önce bu sınıfta bir araç kullanmadınız bu yüzden beklentileriniz düşük. Çünkü servise gittiğimde oradaki C4 kullanıcılarının ve servis yetkililerinin tecrübeleri, aşağıda yazdıklarımla örtüşüyor. Sadece şuan aklıma gelen sorunlarını yazıyorum.
- Far lambaları devamlı patlar! Servis yetkilisinin bu konuda ki cevabı: Baştan aşağı elektrik tesisatını kontrol ettik gene de bulamadık sorunu. Sert bir çukura vs. girerseniz gene patlama ihtimali yüksek. -Amortisörler devamlı patlar! Siz değiştirirsiniz, bir çukura girince o gene patlar. Paranıza yazık bırakın benim gibi patlak haliyle gezin. Hiç değilse patlar mı endişesi olmaz. -Bagaj açma düğmesi çok kısa sürede bozulur. Sanırım bagajın ayda bir kez açılacağını varsayarak yapılmış o düğme. Açıp içini bakarsanız dediğimi anlarsanız. -Plastik aksam o kadar kalitesizdir ki bir süre sonra artık ilk günkü halinden çok uzak bir hal alır. Ne yapsanız ne ile temizlesenizde eski haline dönmez. -Kumaşlar inanılmaz kalitesiz. Özellikle kapı içinde bulunan kumaşlar 20bin km civarında bozulmaya başlıyor. -15 bin km de bir hız sabitleyicisi bozulur. -Diğer araç içindeki çeşitli düğmeler sık sık bozulur. -Gelelim en masraflı arızasına. Adını tam hatırlayamadğım(hatırlamak istemediğim) elektrik panosu gibi birşey vardır. O bozuldu mu yandınız. Benim gibi önce yolda kalırsınız. Sonra da 1300TL nin üzerine soğuk su içersiniz. -Rot kolları her 40bin km civarında iş göremez duruma gelir.
Tabi nankörlükte etmemek gerekir. Herşeyiyle kötü diyemeyiz. Benim bu kadar şikayet etmemin nedeni, 23-25 bin liralık bir araba değil bu. 30bin lira üzeri para veriyorsak, bu sorunların olmaması gerekir. İyi yönlerine gelirsek:
-Çok yakışıklı araba:) Benim gözümde golf, astra,focus halt etmiş görüntü konusunda C4'ün yanında. -Sürüşü keyifli denebilir. -Motor güçlü ve stabil. Zaten Citroen birçok marka için motor üreten bir firma. -Sınıfına göre donanımı iyiydi 4 sene önce. Fakat artık o avantajını yitirdi.
Alıntıları Göster
bu kadar sorun açıkçası ilginç geldi bana? ama olabilir,şans işi araba işi..
quote:
Orijinalden alıntı: sissil
c4 ve megane 2 senelerce vazgeçilmeyecek arabalar.
Bizim millet ön yargılar ile böyle kısır döngüler içerisinde yüzmeye devam ettiği müddetçe yalan yanlış yorumlarla milletin kafasını karıştırdığı müddetçe teknoloji harikası bir araç c4 haksızlığın en adisine uğruyor. 4 yıldır bindiğim c4 sizin anlattıklarınız değilmi.yoksa ben yanlış bir arabayamı biniyorum. atın tutun bakalım yalanınız nereye kadar gidecek. helede şu zevata çok güldüm dedesi bilmem kaç yıllık şoformüş de araba altından kaçıp gitmiş.canım deden iyi şoför değilmiş. yorum yazanlar böyle insanlar işte kaliteyi görün kararı siz verin.
quote:
Orijinalden alıntı: ademsenel
Bizim millet ön yargılar ile böyle kısır döngüler içerisinde yüzmeye devam ettiği müddetçe yalan yanlış yorumlarla milletin kafasını karıştırdığı müddetçe teknoloji harikası bir araç c4 haksızlığın en adisine uğruyor. 4 yıldır bindiğim c4 sizin anlattıklarınız değilmi.yoksa ben yanlış bir arabayamı biniyorum. atın tutun bakalım yalanınız nereye kadar gidecek. helede şu zevata çok güldüm dedesi bilmem kaç yıllık şoformüş de araba altından kaçıp gitmiş.canım deden iyi şoför değilmiş. yorum yazanlar böyle insanlar işte kaliteyi görün kararı siz verin.
Alıntıları Göster
ya kafam karma karışık oldu şimdi, arkadaşlar ben de farklı bir konudan yaklaşayım, LPG Performansı konusunda yorum yapacak olan deneyim sahibi arkadaşlar var mı acaba. bir de LPG yi 1.4 SX için düşünürsek, çok kötü olur mu. ama şunu unutmayalım ki, ben aracı otobonda yol bomboşken dahi 100.ü geçmeden kullanmaya gayret edinen, 28 yaşında ama devlet memuru :) bir arkadaşım. yani LPG yi düşünüyorum açıkcası ancak bu araç elektronik aksamı yoğun şekilde kullanan bir araç, ilk duyumlarım sürekli arıza ışığın yanar, beyin bi gittimi ayvayı yedin vs gibi olumsuz yorumlar. sizce ?
quote:
Orijinalden alıntı: taran_tino
ya kafam karma karışık oldu şimdi, arkadaşlar ben de farklı bir konudan yaklaşayım, LPG Performansı konusunda yorum yapacak olan deneyim sahibi arkadaşlar var mı acaba. bir de LPG yi 1.4 SX için düşünürsek, çok kötü olur mu. ama şunu unutmayalım ki, ben aracı otobonda yol bomboşken dahi 100.ü geçmeden kullanmaya gayret edinen, 28 yaşında ama devlet memuru :) bir arkadaşım. yani LPG yi düşünüyorum açıkcası ancak bu araç elektronik aksamı yoğun şekilde kullanan bir araç, ilk duyumlarım sürekli arıza ışığın yanar, beyin bi gittimi ayvayı yedin vs gibi olumsuz yorumlar. sizce ?
Alıntıları Göster
aracı aldınız mı? almadıysanız kesinlikle dizel alın uğraşmayın.. 90-100 ile 4,5 - 4,8 lt ortalamada gidersiniz süper de ekonomik olur..
quote:
Orijinalden alıntı: corail
aracı aldınız mı? almadıysanız kesinlikle dizel alın uğraşmayın.. 90-100 ile 4,5 - 4,8 lt ortalamada gidersiniz süper de ekonomik olur..
Alıntıları Göster
yav arkadaşlar baya okudum yazdım ama kafa toparlayamadım yaklaşık 12-13 lira bütçe ayırmıştım arabaya o kadar aradım taradım C3 dizel full paket hep önüme geldi bi tane FUll paket C3 budlum dizel 100 000 de bu arabayı kullananlar ne derler acaba alınır mı alınmaz mı ve bu paraya temiz abs + esp olan başka araç ne olabilir benzinli veya dizel..
quote:
Orijinalden alıntı: drselcuk
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
aslında benimde c4 grand picasso niyetim var ama çok para ya... hoş muhakkak hak eder o fiyatı ayrı.
quote:
Orijinalden alıntı: drselcuk
c4 tututlmama sebebı aracımı 2 sene evvel 41 mılyara(c4 sedan dizel) almıs olup suan 22 mılyar etmesi kısacası bok gibi araç..
bu fiyatı kimden aldını ya da neye göre veriyorsunuz? 22.000 TL 2 yaşında bir araç için neredeyse imkansız.. c4 ün hatcback versiyonu daha çok rağbet görüyor ancak sedan için bu rakam bana çok düşük geldi..
quote:
Orijinalden alıntı: sissil
c4 ve megane 2 senelerce vazgeçilmeyecek arabalar.
c4 çok tutmuş ve çok satmıştı..... ta ki peugeot 308 çıkana kadar.....
quote:
Orijinalden alıntı: bestekar87
c4 çok tutmuş ve çok satmıştı..... ta ki peugeot 308 çıkana kadar.....
Alıntıları Göster
olay piyasada ve hatta bu forumlarda bile yayılan kötü şöhreti.. peugeot ve citroen için sürekli arıza şikayet vs. yazıları ve halk arasında da dilden dile dolaşması ile 2. eli düşük oluyor araçların.. ikinci eli düşük olunca da sıfır km olarak da alınası olmuyor araçlar.. yoksa birbirinden çok da aşırı farklı değiller ne peugeot ne de opel,vw ya da ford ile..
quote:
Orijinalden alıntı: drselcuk
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
evet yanlış bir davranış olmuş.. ama takasta galericiye soruyorlar ve galerici de o anki ruh haliye ama her zaman arabanın fiyatını öldürüyor.. az ya da çok öldürüyor.. bazen değerinin 2.000 TL altını bazen de 5.000 TL altını verirler sağolsunlar galericiler..
quote:
Orijinalden alıntı: corail
evet yanlış bir davranış olmuş.. ama takasta galericiye soruyorlar ve galerici de o anki ruh haliye ama her zaman arabanın fiyatını öldürüyor.. az ya da çok öldürüyor.. bazen değerinin 2.000 TL altını bazen de 5.000 TL altını verirler sağolsunlar galericiler..
Alıntıları Göster
Bu markanın değerini düşüren iki ana etken var: Biri Distribütör Bayraktar Holding (Baylas), diğeri de bizzat Citroën kullanıcıları.
Yahu takasta herkes karşısındakini eli mahkum görür ve fiyatı öldürür. Citroen bayii de olsa "ben bunu alacağım ve galeriye vereceğim. Sen elden ver ve daha yukarı sat" tavsiyesi verecektir. Sonuçta onlar da olsa ikinci eldeki aracınızı hemen satmak ve nakite döndürmek isteyecektir. Böylece onların eline geçen toplam para değişmeyecek. 50 liralık bir mal için ha sizden ikinci el için 20 üste 30 alacak; ha sizden 25 üste 25 alacak. Sizinkini 22'ye sayarlarsa elden daha çabuk çıkaracaklarından öyle demişler. Zaten her zaman el altında ölücü bir galericileri bulunur.
drselcuk dostum. Senin yaptığın bu olumsuz propagandayı bu kadar şiddetli yapan pek yok. Kendine çeki düzen ver bence. Fikirlerinde kararlı olabilirsin ama bu saydığın olumsuzlukların pek çoğunu diğer markalardaki kullanıcılar çok daha sessiz dile getirebiliyorlar. Ondan sonra imaj kaybının getirdiği maddi düşüşleri bizim arabalarımızda o sorunlar olmasa bile hep birlikte yaşıyoruz.
Hayır, yavaş yavaş mesajlardaki seviye de düşüyor.
.oO°Oo.
quote:
Orijinalden alıntı: drselcuk
arkadaşlar 22 mılyarı kım verdı hemde citroen ana bayii..ben takas için gitmiştim c5 ile takas için bana 22 den alırız dedıler şerefsizin evlatları..pişmanım hemde nasıl bu arabayı aldıgım için ..
Takas için bayilere gidince arabanın fiyatını öldürüyorlar. Geçen yıl (Aralık 2008) bu sıralar. Peugeot 308 Auto6R almak istedim. Bir Peugeot bayisine gittim. 2006 Model Toyota Corolla D4D 45,000 km'deki aracıma 19,000 lira verdiler. Ben de 308 almaktan vazgeçtim. Aynı arabamı, üstelik şuan kilometresi 58,000 oldu ve modeli de 1 yıl daha eskidi, binicisine 26,000 liraya sattım... Şuan C4 Picasso 5 kişilik alacağım. Temiz bir 2. el arıyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: hatexy
quote:
Orijinalden alıntı: drselcuk
arkadaşlar 22 mılyarı kım verdı hemde citroen ana bayii..ben takas için gitmiştim c5 ile takas için bana 22 den alırız dedıler şerefsizin evlatları..pişmanım hemde nasıl bu arabayı aldıgım için ..
Takas için bayilere gidince arabanın fiyatını öldürüyorlar. Geçen yıl (Aralık 2008) bu sıralar. Peugeot 308 Auto6R almak istedim. Bir Peugeot bayisine gittim. 2006 Model Toyota Corolla D4D 45,000 km'deki aracıma 19,000 lira verdiler. Ben de 308 almaktan vazgeçtim. Aynı arabamı, üstelik şuan kilometresi 58,000 oldu ve modeli de 1 yıl daha eskidi, binicisine 26,000 liraya sattım... Şuan C4 Picasso 5 kişilik alacağım. Temiz bir 2. el arıyorum.
Alıntıları Göster
Arkadaşlar biz de babama aldık bir tane c4 110bg düz vites ilk ÖTV indiriminde. Digital klimalı ESP li modeli. Araba şuan da 10.000 de. Araç çok ama çok güzel bir motora sahip. Yol tutuşu bence gayet güzel. Yaşadığım ufak sorunları yazayım: 1) Ön kapı kollarında dirsek koyma yerlerindeki plastiklerde soyulma oldu. Servis garantiden değiştirecek. 2) Camlar şaşırdı :D Yani camı açmak isterken kapanıyor kapamak isterken açıyor duruyor açıyor birşeyler oluyordu :) Servise götürdük düzelttiler. 3) İç plastiğin kötü olduğunu ben de söyleyebilirim. Sanki yerinden çıkacakmış gibi.Ama çok dert değil. 4) Koltuklar çok rahat değil. Uzun yolda rahatsız ediyor insanı zamanla. 5) Gelelim asıl büyük soruna. ARkadaşlar ben 1.83 boyundayım ve ayağım 44-45. Bu araçta sol ayağım debraj alanında üstteki plastik kısma sıkışıyor. Bu durum çok tehlike bir hal alıyor. Bunu c4 e sahip olan bir arkadaşımla paylaştım ve çok enteresandır o da güldü ve aynı sorunu yaşadığını dile getirdi. Bu durumdan ötürü MCP şanzıman olan citroen c4 kendime almayı düşünüyorum. Şuan 44.000 fiyat verdiler. Tek eksiği en üst seviyesinden sanırım jant ve cam tavan.
Bakalım bu hafta uğraşıyorum bakınıyorum bir citroen almak için...
quote:
Orijinalden alıntı: melihcelik
Arkadaşlar biz de babama aldık bir tane c4 110bg düz vites ilk ÖTV indiriminde. Digital klimalı ESP li modeli. Araba şuan da 10.000 de. Araç çok ama çok güzel bir motora sahip. Yol tutuşu bence gayet güzel. Yaşadığım ufak sorunları yazayım: 1) Ön kapı kollarında dirsek koyma yerlerindeki plastiklerde soyulma oldu. Servis garantiden değiştirecek. 2) Camlar şaşırdı :D Yani camı açmak isterken kapanıyor kapamak isterken açıyor duruyor açıyor birşeyler oluyordu :) Servise götürdük düzelttiler. 3) İç plastiğin kötü olduğunu ben de söyleyebilirim. Sanki yerinden çıkacakmış gibi.Ama çok dert değil. 4) Koltuklar çok rahat değil. Uzun yolda rahatsız ediyor insanı zamanla. 5) Gelelim asıl büyük soruna. ARkadaşlar ben 1.83 boyundayım ve ayağım 44-45. Bu araçta sol ayağım debraj alanında üstteki plastik kısma sıkışıyor. Bu durum çok tehlike bir hal alıyor. Bunu c4 e sahip olan bir arkadaşımla paylaştım ve çok enteresandır o da güldü ve aynı sorunu yaşadığını dile getirdi. Bu durumdan ötürü MCP şanzıman olan citroen c4 kendime almayı düşünüyorum. Şuan 44.000 fiyat verdiler. Tek eksiği en üst seviyesinden sanırım jant ve cam tavan.
Bakalım bu hafta uğraşıyorum bakınıyorum bir citroen almak için...
aa? benzeri benim 307 hdi de bana da oluyor.. boyum 1.86 ve ayak numaram 43
quote:
Orijinalden alıntı: corail
quote:
Orijinalden alıntı: melihcelik
Arkadaşlar biz de babama aldık bir tane c4 110bg düz vites ilk ÖTV indiriminde. Digital klimalı ESP li modeli. Araba şuan da 10.000 de. Araç çok ama çok güzel bir motora sahip. Yol tutuşu bence gayet güzel. Yaşadığım ufak sorunları yazayım: 1) Ön kapı kollarında dirsek koyma yerlerindeki plastiklerde soyulma oldu. Servis garantiden değiştirecek. 2) Camlar şaşırdı :D Yani camı açmak isterken kapanıyor kapamak isterken açıyor duruyor açıyor birşeyler oluyordu :) Servise götürdük düzelttiler. 3) İç plastiğin kötü olduğunu ben de söyleyebilirim. Sanki yerinden çıkacakmış gibi.Ama çok dert değil. 4) Koltuklar çok rahat değil. Uzun yolda rahatsız ediyor insanı zamanla. 5) Gelelim asıl büyük soruna. ARkadaşlar ben 1.83 boyundayım ve ayağım 44-45. Bu araçta sol ayağım debraj alanında üstteki plastik kısma sıkışıyor. Bu durum çok tehlike bir hal alıyor. Bunu c4 e sahip olan bir arkadaşımla paylaştım ve çok enteresandır o da güldü ve aynı sorunu yaşadığını dile getirdi. Bu durumdan ötürü MCP şanzıman olan citroen c4 kendime almayı düşünüyorum. Şuan 44.000 fiyat verdiler. Tek eksiği en üst seviyesinden sanırım jant ve cam tavan.
Bakalım bu hafta uğraşıyorum bakınıyorum bir citroen almak için...
aa? benzeri benim 307 hdi de bana da oluyor.. boyum 1.86 ve ayak numaram 43
Alıntıları Göster
@corail debrajın üstteki boşluğa takılınca ayağımı bazen çekemiyorum. Trafikte beni çok zorlayan yoran bir durum hatta tehlike yaratıyor ayağımı zamamında çekemediğimden. Senin de bu durumu yaşadığına hem sevindim hem de üzüldüm. Lakin insanlara komik geliyor ve 10 yıldır şoför olan ve hemen hemen her türlü aracı kullanan bana acemi gözü ile bakıyorlar :)
Arkadaşlar belki buna gülüyorsunuz ama gerçekten böyle ve bir citroen satış danışmanı arkadaşa durumu anlattığımda onun da başına aynı şey geldiğini (Onun da boy bizim gibi) bunu distribütöre söylediklerini ama bir sonuç olmadığı bilgisini aldım . :) Sırf bu nedenden aradaki 2000tl küsür farkı vererek MCP bakıyorum... Yani 42" lcd tv parası...