Şimdi Ara

c4 tutulmaması nedenı ? (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
183
Cevap
2
Favori
47.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: net_katil

    Dış dizaynı çok mükemmel bir araç. Ama iç mekanını hiç sevmedim. özellikle KM göstergesinin ortada olmasına. aynı durum Toyota Yariste de var uyuz oluyorum.
    Otomobil dünyası gibi tutucu bir alemde bu kadar çok farklı olmak iyi değildir. Bakın VW Golfe korkudan hep muhafazakar çizgiler taşıyor.
     c4 tutulmaması nedenı ?


    aynen tek beğenmediğim yanı , iç gögüs tasarımı ..
    sipariş verdik bakalım kısmetse 2 haftaya 110 hdi otm geliyor. ilginç yorumlar var. Aracı 5 sene kullanmak zorundayım, umarım servisle çok papaz olmam




  • herhalde siz c4 ü başka bir araçla karıştırıyorsunuz yol tutuşuna bile berbat diyorsunuz ki sınıfının en iyi yol tutuşu olan bir araçtır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h_ongoren

    Arkadaşlar yaklaşık 9 aydır C4 110 BG HDI MCP kullanıyorum.
    Arabaları bence iyi veya kötü olarak kategorize etmek çok doğru değil.
    Bir araçtan ne tip beklentilerimiz olabilir, bir düşünelim?

    * Tasarım, (modern çizgi, albenisi olan, farklı, göze hoş gelen)
    * Yakıtta tasarruf
    * Performans (motorun gücü, hızlanma, tork, yol tutuş vb.)
    * Aksesuar (hız sabitleyici/sınırlayıcı, dijital klima vb)
    * Konfor ve güvenlik (sürüş rahatlığı, güvenlik vb.)
    * Kullanılan malzemenin kalitesi (plastik aksam, ön konsol, koltuklar vb)
    * Satış sonrası hizmet
    * Fiyat ve 2. El değeri

    Beklentileri belirledikten sonra kendi puanlamama geçeyim, hepsini 10 üzerinde vereceğim. (eğerki siz örneğin tasarım benim için çok daha önemlidir diyosanız farklı bir ağırlık ile notlandırabilirsiniz)

    * Tasarım, 10 : Bence harika ve sıradışı bir tasarımı var
    * Yakıtta tasarruf 10 : 5,8 litre ortalamam var. Eğer 6.vites 90 cruise control ile giderseniz 3.8 litreye (clio ile eşit) kadar düşüyor
    * Performans (motorun gücü, hızlanma, tork, yol tutuş vb.) 10 : 240 Nm torka sahip, sport moda alıp gaza dokunduğunuzda sizi kimse tutamaz. Vites geçiş süresi 0,2 sn. ile hayli etkileyici
    * Aksesuar (hız sabitleyici/sınırlayıcı, dijital klima vb) 9 : Lüks arabalarda sunulan tüm donanımlar bu arabada mevcut. Tek eksiği yan aynalarının ısıtmalı olmaması. Hepsini yapmışlar bunu niye düşünmemişler diye hayret ediyorum.
    * Konfor ve güvenlik (sürüş rahatlığı, güvenlik vb.) 8 : Euro Ncap çarpışma testlerinde 5 yıldız. Artık bu standart oldu ama arabada yan ön her tarafında hava yastıkları mevcut-bu güzel. Yol tutuşu bence çok güzel, istediğim şekilde virajlara girebiliyorum, yan yatma veya savrulma şu ana kadar yaşamadım. En önemli sorunu arka amortisörlerin sertliği. Ben buna ODUN diyorum. Ama zamanla buna da alıştım. Çukurlu yollarda çok yavaş geçiyorum, özellikle dikkat ediyorum. Artık çok rahatsız etmiyor. Aslına bakarsanız bu araç tamamen asfalt arabası, dolayısıyla sert amortisörler tolere edilebilir.
    * Kullanılan malzemenin kalitesi 7 : Kullanılan malzemenin çok kaliteli olduğunu düşünmüyorum. Kapılarda kol dayamalarının, direksiyonun plastikleri aşındı ve kabuk attı. Her jantta bir bijonu şifreli yapmışlar. Şifresinin içindeki tırnaklar çok narin. Hafif bir zorlamada ya bijonun şifresi yalama oluyor yada şifrenin çelik tırnağı kırılıyor. Bence bu araç sahiplerinin en dikkat etmesi gereken konu bu. Yolda lastik falan patlarsa ve bir şekilde bijonu sökerken yukarıdaki olaylardan biri gerçekleşirse jantı sökemez yolda kalırsınız, hiçbir c4 de size yardımcı da olamaz çünkü her aracın şifresi farklı. C4 kullanıcılarının bir an önce şifresiz bijonlarla değiştirmelerini tavsiye ederim. (serviste tanesi 7 TL, dün Aksaray'dan 4 tanesini 15 TL'ye aldım - Orjinal Citroen ambalajının içinde, şase numarasına göre veriyorlar-bunu niye anlattım açıklaması bir alt maddede)
    * Satış sonrası hizmet 5 : Benim en rahatsız olduğum konu bu. Maalesef servislerde sunulan hizmetten hiç memnun değilim. Servisler çok amatör ve tutturabildiğine gidiyor. Tam olarak oturmuş kurumsal bir yapı yok. (elbette bu cümlemi eleştirecek olanlar çıkabilir, haydi isim vereyim, Topkapı'daki servis, Mayıs 2009'dan bu yana sol arka kapı çıtası için beni bekletiyor. Parasını aldılar ama parça yok, gelecek, yolda falan derken bu kadar zaman geçti. Dün servisten sol ön cam sileceğini 37 TL'ye aldım (hesapta %40 indirimli kış kampanyası var,http://www.citroen.com.tr/after_sales.php?id=8). Aynı silecek Aksaray'da sordum 25 TL. Düşünün %40 indirimli hali 37 TL. Ben bir tüketici olarak ne yalan söliim kazıklanmış hissettim.
    * Fiyat ve 2. El değeri. 6 : Sıfır fiyatları aynı segment ve donanımdaki araçlar ile benzer. Ancak iş ikinci ele gelince biraz farklılaşıyor. Ciddi fiyat farklılıkları oluşuyor.

    Neticesinde arkadaşlar bu kadar olumlu ve olumsuz yönlerini topladığımızda ben bu arabayı şiddetle TAVSİYE EDERİM. (bir önceki arabam 2008 model Honda Premium idi) Çünkü benim için Tasarım, yakıtta cimrilik, performans ve aksesuar çok önemli.
    Dediğim gibi üzerinde çalışılması gereken noktalar var ama çok muhim konular değil bunlar. Söylediklerimin üzerinde BEYLAS Otomotiv'in düşünmesini isterim.


    2005 yılında tanıştığım C4 hakında forumun bu başlıktaki en doğru yorum olduğunu söylemek isterim. Özellikle malzeme kalitesi ve Baylas hakkında yazılanlara tamamen katılıyorum. Benim C4 ile ilgili hiç bir problemim olmadı. Hatta dün Dizel MCP için sipariş verdim Cuma günü teslim alacağım. Önceki kullandığım benzinliydi şansım yaver giderse bunda da sıkıntı çekmeyeceğimi düşünüyorum. Süspansiyon sertliğini ve rahatsız edici sesi nispeten kesmek mümkün bunun için sizlere c4fanclupteki yazıları okumanızı tavsiye ediyorum torsion burçlarını değiştirerek dediğim gibi nispeten o rahatsızlığınızı giderebilirsiniz.
    Yalnız şuna dikkat etmenizi tavsiye ederim ki benim en sık başıma gelen sıkıntıdır. Kışın soğuk havada antifirizli silecek suyu koymayı unutursanız sakın sileceklerinizi çalıştırmayın donduysa sigortanız atar benim gibide beceriksizseniz servise kadar gitmek zorunda kalırsınız.




  • Topkapı Maltepe Lions Peugeot servisinde amortisör sesini amortisöre ve yol tutuşuna zarar ermeden hallediyorlar. Ben çok memnunum.

    Düğmeler ise bozuluyor yavaş yavaş artık 5 sene oldu normaldir diyorum ya hadş hayırlısı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mettush


    quote:

    Orijinalden alıntı: h_ongoren

    Arkadaşlar yaklaşık 9 aydır C4 110 BG HDI MCP kullanıyorum.
    Arabaları bence iyi veya kötü olarak kategorize etmek çok doğru değil.
    Bir araçtan ne tip beklentilerimiz olabilir, bir düşünelim?

    * Tasarım, (modern çizgi, albenisi olan, farklı, göze hoş gelen)
    * Yakıtta tasarruf
    * Performans (motorun gücü, hızlanma, tork, yol tutuş vb.)
    * Aksesuar (hız sabitleyici/sınırlayıcı, dijital klima vb)
    * Konfor ve güvenlik (sürüş rahatlığı, güvenlik vb.)
    * Kullanılan malzemenin kalitesi (plastik aksam, ön konsol, koltuklar vb)
    * Satış sonrası hizmet
    * Fiyat ve 2. El değeri

    Beklentileri belirledikten sonra kendi puanlamama geçeyim, hepsini 10 üzerinde vereceğim. (eğerki siz örneğin tasarım benim için çok daha önemlidir diyosanız farklı bir ağırlık ile notlandırabilirsiniz)

    * Tasarım, 10 : Bence harika ve sıradışı bir tasarımı var
    * Yakıtta tasarruf 10 : 5,8 litre ortalamam var. Eğer 6.vites 90 cruise control ile giderseniz 3.8 litreye (clio ile eşit) kadar düşüyor
    * Performans (motorun gücü, hızlanma, tork, yol tutuş vb.) 10 : 240 Nm torka sahip, sport moda alıp gaza dokunduğunuzda sizi kimse tutamaz. Vites geçiş süresi 0,2 sn. ile hayli etkileyici
    * Aksesuar (hız sabitleyici/sınırlayıcı, dijital klima vb) 9 : Lüks arabalarda sunulan tüm donanımlar bu arabada mevcut. Tek eksiği yan aynalarının ısıtmalı olmaması. Hepsini yapmışlar bunu niye düşünmemişler diye hayret ediyorum.
    * Konfor ve güvenlik (sürüş rahatlığı, güvenlik vb.) 8 : Euro Ncap çarpışma testlerinde 5 yıldız. Artık bu standart oldu ama arabada yan ön her tarafında hava yastıkları mevcut-bu güzel. Yol tutuşu bence çok güzel, istediğim şekilde virajlara girebiliyorum, yan yatma veya savrulma şu ana kadar yaşamadım. En önemli sorunu arka amortisörlerin sertliği. Ben buna ODUN diyorum. Ama zamanla buna da alıştım. Çukurlu yollarda çok yavaş geçiyorum, özellikle dikkat ediyorum. Artık çok rahatsız etmiyor. Aslına bakarsanız bu araç tamamen asfalt arabası, dolayısıyla sert amortisörler tolere edilebilir.
    * Kullanılan malzemenin kalitesi 7 : Kullanılan malzemenin çok kaliteli olduğunu düşünmüyorum. Kapılarda kol dayamalarının, direksiyonun plastikleri aşındı ve kabuk attı. Her jantta bir bijonu şifreli yapmışlar. Şifresinin içindeki tırnaklar çok narin. Hafif bir zorlamada ya bijonun şifresi yalama oluyor yada şifrenin çelik tırnağı kırılıyor. Bence bu araç sahiplerinin en dikkat etmesi gereken konu bu. Yolda lastik falan patlarsa ve bir şekilde bijonu sökerken yukarıdaki olaylardan biri gerçekleşirse jantı sökemez yolda kalırsınız, hiçbir c4 de size yardımcı da olamaz çünkü her aracın şifresi farklı. C4 kullanıcılarının bir an önce şifresiz bijonlarla değiştirmelerini tavsiye ederim. (serviste tanesi 7 TL, dün Aksaray'dan 4 tanesini 15 TL'ye aldım - Orjinal Citroen ambalajının içinde, şase numarasına göre veriyorlar-bunu niye anlattım açıklaması bir alt maddede)
    * Satış sonrası hizmet 5 : Benim en rahatsız olduğum konu bu. Maalesef servislerde sunulan hizmetten hiç memnun değilim. Servisler çok amatör ve tutturabildiğine gidiyor. Tam olarak oturmuş kurumsal bir yapı yok. (elbette bu cümlemi eleştirecek olanlar çıkabilir, haydi isim vereyim, Topkapı'daki servis, Mayıs 2009'dan bu yana sol arka kapı çıtası için beni bekletiyor. Parasını aldılar ama parça yok, gelecek, yolda falan derken bu kadar zaman geçti. Dün servisten sol ön cam sileceğini 37 TL'ye aldım (hesapta %40 indirimli kış kampanyası var,http://www.citroen.com.tr/after_sales.php?id=8). Aynı silecek Aksaray'da sordum 25 TL. Düşünün %40 indirimli hali 37 TL. Ben bir tüketici olarak ne yalan söliim kazıklanmış hissettim.
    * Fiyat ve 2. El değeri. 6 : Sıfır fiyatları aynı segment ve donanımdaki araçlar ile benzer. Ancak iş ikinci ele gelince biraz farklılaşıyor. Ciddi fiyat farklılıkları oluşuyor.

    Neticesinde arkadaşlar bu kadar olumlu ve olumsuz yönlerini topladığımızda ben bu arabayı şiddetle TAVSİYE EDERİM. (bir önceki arabam 2008 model Honda Premium idi) Çünkü benim için Tasarım, yakıtta cimrilik, performans ve aksesuar çok önemli.
    Dediğim gibi üzerinde çalışılması gereken noktalar var ama çok muhim konular değil bunlar. Söylediklerimin üzerinde BEYLAS Otomotiv'in düşünmesini isterim.


    2005 yılında tanıştığım C4 hakında forumun bu başlıktaki en doğru yorum olduğunu söylemek isterim. Özellikle malzeme kalitesi ve Baylas hakkında yazılanlara tamamen katılıyorum. Benim C4 ile ilgili hiç bir problemim olmadı. Hatta dün Dizel MCP için sipariş verdim Cuma günü teslim alacağım. Önceki kullandığım benzinliydi şansım yaver giderse bunda da sıkıntı çekmeyeceğimi düşünüyorum. Süspansiyon sertliğini ve rahatsız edici sesi nispeten kesmek mümkün bunun için sizlere c4fanclupteki yazıları okumanızı tavsiye ediyorum torsion burçlarını değiştirerek dediğim gibi nispeten o rahatsızlığınızı giderebilirsiniz.
    Yalnız şuna dikkat etmenizi tavsiye ederim ki benim en sık başıma gelen sıkıntıdır. Kışın soğuk havada antifirizli silecek suyu koymayı unutursanız sakın sileceklerinizi çalıştırmayın donduysa sigortanız atar benim gibide beceriksizseniz servise kadar gitmek zorunda kalırsınız.





    torsion burçları ile ilgili biraz daha bilgi verebilirmisiniz ?




  • Demek ki C4 tamamen şanş işi...

    Bazı kullanıcılar tamamen şikayetçi....!!! nerdeyse arabaya benzin döküp yakacaklar.. Bazıları da inanılmaz derece de memnun... Bi aralar C4 HDI almak fikrim vardı ancak bi türlü karar verememiştim... Bi kullanıcı şikayetçi , diğeri acaip memnun...
  • C4 sedan artık satılmıyor ki türkiye'de. sitesinde yok.
  • 2007 model c4 hdi aracımız var 92 bg , arabanın tek problemi orta çekmece arada bir tutukluk yapıyor onun dışında nazar değmesin araçtan çok memnunuz, yakıt tüketimini söylemeye gerek yok yarım depo yakıtla 700 km yol gitmişliğimiz var araç şuan 53 bin de.
  • c4 tutulmaması nedenı...2. eli az olması satılma güçlüğü..ayrıca 41 e aldıgım araca yıne cıtroen bayısı 2 sene sonra 22 fıyat bıcmesı alayı adi...aracım 2008 model 1.6 110 hp dızel sedan c4..
  • Ben C4 1.6 dizel 110 luk aracımdan çok memnunum detayları daha sonra ekliycem.
  • Kapı Frenleri dökülüyor 2008 arabamın. c4 110 beygir. süspansiyon yorumumu önceden yapmıştım. neyse ki servis tanıdık, her gitmeye 300 400 ile kurtuluyorum. satmak için gün sayıyorum yakıtta ve konforda cimri arabamı :)
  • Bu forumu birz inceledim de adam direk C4 ün tutulmaması diye açmış linki. Ben istanbuldayım Nereye baksam C4 ü rahatlıkla görebiliyorum.
    Tutulmayan araç bu kadarsa piyasada tutlan nasıl merak ettim doğrusu. Ha birde şu var hevesle arabayı alıp Bir kaç kendini bilmeyen tamirci sorunu
    yaşayanlar hemen araç tutulmuyormuş deyip işin içinden çıkıyorlar. Öyle değil arkadaş Ben arabayı bir yıla yakındır kullanıyorum servise gittim bir kaç sefer memnun kalmadım çünkü sanki daha önce hiç araba görmemişiz gibi bakıyorlar araç sahiplerine araçtan anladığımızı anlayıncada afallıyorlar.
    C4 ün enbüyük sorunu arka amortisörlerdir. O da amortisörden değil arka salıncağin şaseye vurmasından ses geliyor. Plastik bir takoz takılabilse oda hallolur. Yol tutuşu mükemmele yakın viraj denge olayı yeterli. Astra çok az daha iyi 2 sene önce astram vardı sıfır almıştım onunla kıyaslıyorum konfor ve donanım açısından ve görüntü açısından C4 daha iyi. Şunuda söyleyebilirim her arabada olan kronik birkaç sorunu olabilir. Ama bunlar arabanın diğer arabalarla arasındaki rekabeti etkilemez diye düşünüyorum. Sonuçta C4 Güvenlik yol tutuş yakıt performans açısından segmentinde üstün bir araç.




  • C4 bence piyasada epey olan bir model.
  • bence de öyle, ama buradaki yorumlar epey bi olumsuz yahu...ilk gözağrımdan neredeyse soğuyacam...
  • bitmiyor sorunları, aksine katlanarak büyüyor. servisin karşısına kamp kurdum, bir abs beyni değişiyor bir enjektörler değişiyor :))
  • Kapı Gergileri çabuk ölüyor kapıyı tutamıyor. Buna çözüm bulan birini görmüştüm Süspansiyon ses yapabiliyor ama şans işi zaten sadece kötü yanına bakmayın Gülünü Seven Dikenine Katlanır
  • Yahu bu nasıl alevli bir topik olmuş?

    Bence, fikir beyan etmeden önce herkesin bir şeyi kabul etmesi gerekir;
    Bir arabayı beğenmek ya da beğenmemek tamamen o kişinin BEKLETİLERİNE göre değişir.
    Yıllarca kuş serisi kullanmış bi kişi C4'e binince uzay aracına binmiş gibi hisseder kendini.
    Onun için düğmelerin boyalarının sökülmesi o kadar kötü birşey olmayabilir.
    Sert fren yaptığında hafif kayma yapar ise bu ona hiç koymaz, hatta tam tersine iyi bile durmuştur.

    Bir-iki yılda bir araba değiştiren, opelinden forduna, volvosundan pejosuna hepsini kullanmış adama göre kötü olabilir. Veya bunların tümünü kullanmış olmakla beraber C4'ünden çok memnun da olabilir.
    Ben C4'ün iç dizaynını hiç mi hiç beğenmem, öteki mükemmel diyebilir.
    Ben sabit göbekli direksiyona ifrit olurum, beriki "allahım ne kadar orjinal" diyebilir.

    BUNLAR TAMAMEN BEKLENTİ MESELESİDİR.

    Tartışılması gereken, yukarıdakilerin dışında objektif kriterlerdir.
    Her aracın en basit tabiriyle "sorunluluk yüzdesi" vardır.
    Bu oran Peugeot için (oranları atıyorum) %30 iken, VW'de %20, Volvo'da %10 olabilir. Ama sonuçta insan üretimidir, hiç kusursuz araba yapabilen maalesef henüz yoktur.

    Örnek olarak, benim çevremde konuştuğum 10 pejo 206 sahibinden üçü veya dördü aracın sorunlu olduğunu, özellikle motorun zamansız stop etme sorunu olduğunu söyledi. Bunlardan biri de ben idim, satana kadar göbeğim çatladı.

    C4'ün, ya da citroen'in ikinci elinin ve fiyatının bu kadar zayıf olmasının sebebi bence;
    1) Malzeme kalitesinin düşük olması, 2-3 yıl içinde her yerinden tangırtı gelmesi,
    2) insanlardaki genel kanının citroen'in sorunlu bir araç olduğu yönünde olmasındandır.

    Bunlar bir arabayı "kötü araba" sınıfına sokmaz. Nasıl ki Mitsubishi de kötü bir araba değilse, Citroen de kötü bir araba değildir, olsa olsa şu anki Türkiye koşullarına çok uygun değildir. Bu durumun önümüzdeki 10 yıl içinde değişeceğini umuyorum. İnsanların arabalara 10 - 20 yıl önceki yaklaşımı bugünkünden çok farklıydı. Ben yeniyetmeyken Şahin/Doğan dışında araba almak ya cahilliğe, ya "parası çok"luğa, ya da saflığa bağlanırdı.

    Ama sorunluluk yüzdesi çok daha düşük olan örneğin VW'de açın bakalım ikinci el ilanlarını.
    Adam bir-iki yaşındaki Jetta'ya neredeyse sıfır fiyatı çekiyor. Her isim piyasadaki yerini buluyor sonuçta.

    Son olarak, insanların genelde memnuniyetini değil de şikayetini bu tarz yerlere yazmaya daha meyilli olduğunu da unutmamak gerek. Arabasından memnun olan 1000 kişi varken 3'ü belki bunu yazar, memnun olmayan 50 kişinin belki 35'i buraya yazmaya üşenmez.

    Herkese kazasız belasız günler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkanerkan -- 20 Eylül 2010; 12:25:42 >




  • Tutmasını bilirsen tutulur bir araç olur tutmasını bilmezsen tutulamayan bir araç olur... Araba nazik bir araç evet, sen bunu hor kullanırsan ezersen bu araç tutulmaz olur sebebi yedek parçası pahalı... Ama nazik kullanır aracına bakarsan paha biçilemez bir araç olur... Ben aracımı seviyorum ufak tefek kusurlar dışın da...

    a.a arkadaşım aracın sert virajlarda döndüğünü söylemiş... bu konuya şöyle katılabilirim... ince yanak performas lastiği hız lastiği bu araba için ideal bir lastik değildir sert viraj da ve kaymak asfaltlarda araç olduğu yerde döner bende döndüm :))

    Ama firmanın tavsiye ettiği michelen energy saver yumuşak lastik kullanırsan dönmezsin...
  • C4 Tutulma nedenleri diye bir başlık altında yazacaklarım:
    2010 c4 VTRPK 110HP MCP şanzuman dizel aracım şehir içinde bir depo ile 1000KM rahat yapıyor buda yaklaşık 5-6 lt /100 km mazot demek.Bu güçte bir araç için inanılmaz rakam. Yol tutuşu Michelin Pilot tipi lastiklerle mükemmel, virajlarda savrulma imkansız. Amortisör sesi benim aracımda yok, şimdilik:)) aracım 11000Km de!! Estetik olarak araç iç dizyn sınıfındaki bir çok araçtan daha ötededir. Şu ana kadar sadece arka camda problem yaşadım açılırken ses yapıyor, servise gittim garanti kapsamında yenisi takacaklar. Kaportanın ince olduğu doğru fakat İstanbul trafiğinde bunun ne kadar güzel bir şey olduğunu keşfettim, ufak tefek sürtme ve ittirmelerde boya atması diye bir şey olmuyor. Ses izolasyonu ve ses sistemi yine sınıfındaki bir çok araçtan daha iyidir. Arka kapı Çocuk kilidi elektroniktir bunun ne demek olduğunu çocuk sahibi olanlar iyi bilir. Aklıma gelenler şimdilik bu kadar.




  • 2006 C4 1.6i otomatik 70bin km.
    Aracım klima suyunu içeri akıtıyor. klimanın alt orta birleşme yerinden sızdırıyordu.
    Servis tüm göğüsü söktü klimayı çıkardı , ben yapıştırdım sonra geri montaj yaptılar.
    1500 TL'ye aldığım navigasyon cihazını bozdular. Önce sadece kusura bakma dediler.
    Sonra İstanbul'u Fransa'yı aradım, biz bozmadık dediler. Yani servis noktasında Citroen süper.

    70 bin km'de aracım 1 yıldır ön teker bilyalarından ses geliyor. Bu hafta değiştireceğim.

    Sustalı anahtarlığı 4 defa değiştirdim sürekli bozuluyor. Başka bir marka arabada böyle bir sorun görmedim.

    Yol tutuşu süper kimse laf edemez.

    Direksiyonu çok ağır ancak iki elle çevirebilirsiniz. Az kaldı topuz taktıracağım.

    Bujilerin üstündeki bobin yandı, yolda kaldım.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.