Şimdi Ara

Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
819
Cevap
4
Favori
200.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadalar caddynin teybi mp3 çalıyormu??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 16ugur19
    arkadalar caddynin teybi mp3 çalıyormu??

    tabi ki
  • K.a.a.N arkadaşımızın dediği gibi mp3 çalar trend ve comfortta mevcut.

    Ayrıca müzik çalar ile birlikte yol bilgisayarından da çalan parçaları görebilirsin.Direksiyondan kontrol edilmeside ayrı bir güzelliği
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webliner
    K.a.a.N arkadaşımızın dediği gibi mp3 çalar trend ve comfortta mevcut.

    Ayrıca müzik çalar ile birlikte yol bilgisayarından da çalan parçaları görebilirsin.Direksiyondan kontrol edilmeside ayrı bir güzelliği

    arkadaşlar evet radiomuz mp3 çalarlı ama sanki biryerde ,kopyalanmış mp3leri tanıyıp çalmadığını okumuşdum. Bunu deneyen oldumu hiç?
  • rocapitol,
    1.6 caddy vergisi ne kadar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 16 Mart 2011; 13:12:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol


    quote:

    Orijinalden alıntı: webliner
    K.a.a.N arkadaşımızın dediği gibi mp3 çalar trend ve comfortta mevcut.

    Ayrıca müzik çalar ile birlikte yol bilgisayarından da çalan parçaları görebilirsin.Direksiyondan kontrol edilmeside ayrı bir güzelliği

    arkadaşlar evet radiomuz mp3 çalarlı ama sanki biryerde ,kopyalanmış mp3leri tanıyıp çalmadığını okumuşdum. Bunu deneyen oldumu hiç?

    1998 yılında yapmış olduğum ilk mp3 cd mi ki kopya cd dir, pc de derlenmiştir, canafar kibi okuyor ve çalıyor.




  • @Oğuzdağ

    2011 için Motorlu taşıtlar vergimiz 349*2=698 TL ...

    buarada muayene yaptıran arkadaşlar varmı?varsa kaç TL tuttu? tabiki 1,9culardan.. bizimkilerin muayene süreleri dolmadı daha..

    @Saygun bu çok iyi bir haber...

    İphone girişini nasıl sağlayacağız teybe bilen varmı? İpohenun aux çıkışı varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rocapitol


    quote:

    Orijinalden alıntı: webliner
    K.a.a.N arkadaşımızın dediği gibi mp3 çalar trend ve comfortta mevcut.

    Ayrıca müzik çalar ile birlikte yol bilgisayarından da çalan parçaları görebilirsin.Direksiyondan kontrol edilmeside ayrı bir güzelliği

    arkadaşlar evet radiomuz mp3 çalarlı ama sanki biryerde ,kopyalanmış mp3leri tanıyıp çalmadığını okumuşdum. Bunu deneyen oldumu hiç?


    Denemedim hiç.Geçen gün taktım cd yi üzeri çizik doluydu biraz eskiydi çalmaz diye korkuyordum maşallah kesintisiz çaldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi webliner -- 17 Mart 2011; 9:56:32 >




  • Arkadaşlar bu arada yol bilgisayarında dün başlayan error airbag mesajı çıktı.Bugün servise gideceğim geldiğimde sizlerle paylaşırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webliner

    Arkadaşlar bu arada yol bilgisayarında dün başlayan error airbag mesajı çıktı.Bugün servise gideceğim geldiğimde sizlerle paylaşırım


    Haydaa.. şimdi yerin dibine girdim.. Ben heryerde bu aracın sorunsuz mükemmel olduğunu söylüyorum oldumu şimdi?!!! ünlem ünlem ünlem..

    Hatta kapı kilidimin değiştiği kapılardan su aldığı makastan dolayı konforda azalma olduğunu da ben söylemedim birileri benim nikimi kullanarak foruma girmiş o söylemiş...

    Bu mesajı verdikten sonra gelelim error airbag hatasına...


    vw forumlarından okuduğum kadarıyla bu tip sorunlar 2 sebeple yaşanıyor..

    1-Beyindeki sorundan dolayı
    2-gerçekten o birimdeki (burda airbag)arızadan dolayı

    Hatta bir arkadaş beyindeki arızdan dolayı çok ciddi sıkıntılar yaşamıştı yolda kalmalar felan... Sonra beyin değiştirildikten sonra hiçbir sorun yaşamamışdı...

    Umarım sorunun çözülür ve diğer araçlarda görülmez... Tabi yeni caddy olduğumuz için gerek sorunlar yönünden gerekse yedek parça bulunması yönünden biraz dezavantajlıyız ama
    neyapalım sırf yeni sorun yaşarmıyız diye de 2 sene bekleyecek halimiz yoktu..




  • Bijon kilidini Ankara'da büyük sanayide bir volkswagen parçacısında buldum. Jantçılarda da bulman mümkün. Dikkat et bu bijon normal bir bijon değil, uzunca ve sonuna kadar dişi olan bir bijon, en güzeli sağda kalan bijonu sökmek eğilip bakınca 2 bijon olduğunu göreceksin soldaki sadece gevşetilip demirin üzerinde kalıyor, yani sökülemiyor, sağdaki ise sökülüp bahsettiğim kilitlisinden takılabiliyor. Bijonu söküp göstererek daha kolay bulabilirsin. Vag-com servisteki vas cihazlarının yaptığını pc de yapabiliyor. bdende eski versiyonunun ara kablosu vardı ve Audi'm de kullanıyordum. Bu arada 8E kasa bir Audi A4 ve B5 kasa bir passat 1.8T miz var. Vag-com ile aracın bir çok özelliğini mesela şu anda bizim direksiyondan ayarlayabildiğimiz gibi fonksiyonları ayarlayabiliyorsun. Mesela otomatik şanzımanın çalışma modunu sport a getirebiliyorsun, mesela passat da tiptronik şanzımanda adaptif özelliğini açıp kapatabiliyorsun vs. Mesela sizler gündüz farı gibi yakılabiliyor, ya da nordic ülke seçersen farlar hiç kapatılamıyor. Gösterge lisanı değişebiliyor, arızalar görülebiliyor vs. Bir de bende Android li Galaxy S telefonum ile kullanabildiğim bir Bluetooth obd2 arabirimi var. Torque adlı yazılımla motor control sistemine ulaşıp turbo basınçı, emme manifoltundan giren havanın sıcaklığı , ateşleme zamanı, devir hız vs gibi değerleri anlık ve canlı olarak cep telefonumdan görüp kayıt yapabiliyorum. Yalnız obd2 soketi bizde ters biryerde ve araç yürürken bu aletin takılı kalması için sigorta kapağını çıkartmak gerekiyor, gerçi basit ama çok ortalarda kalıyor. Herneyse rcd310 teybe usb ya da iphone vs bağlama olayına gelince, bizim ön koltuğun arasındaki kol dayamanın içine Media device interface denen parçayı alıp eklememiz ve iphone ipod için ara kablosunu almamız gerekiyor.

    http://www.my-gti.com/42/volkswagen-media-device-interface-mdi

    ayrıca orjinal park mesafe takarsak teybimiz mesafeyi gösterebiliyor. Ayrıca bluetooth interface alırsak bluetooth ile ses oynatma ve telefon özelliklerini kullanabiliyoruz, bununla birlikte mikrofon seti de almamız gerekli.

    Vag com ile sis lambasının dönüşlerde devreye girmesi

    http://www.my-gti.com/2207/enabling-static-cornering-lights-in-the-volkswagen-golf-mark-v-with-factory-fitted-fog-lights



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LordSkeletor -- 18 Mart 2011; 0:38:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nitehawk

    Bijon kilidini Ankara'da büyük sanayide bir volkswagen parçacısında buldum. Jantçılarda da bulman mümkün. Dikkat et bu bijon normal bir bijon değil, uzunca ve sonuna kadar dişi olan bir bijon, en güzeli sağda kalan bijonu sökmek eğilip bakınca 2 bijon olduğunu göreceksin soldaki sadece gevşetilip demirin üzerinde kalıyor, yani sökülemiyor, sağdaki ise sökülüp bahsettiğim kilitlisinden takılabiliyor. Bijonu söküp göstererek daha kolay bulabilirsin. Vag-com servisteki vas cihazlarının yaptığını pc de yapabiliyor. bdende eski versiyonunun ara kablosu vardı ve Audi'm de kullanıyordum. Bu arada 8E kasa bir Audi A4 ve B5 kasa bir passat 1.8T miz var. Vag-com ile aracın bir çok özelliğini mesela şu anda bizim direksiyondan ayarlayabildiğimiz gibi fonksiyonları ayarlayabiliyorsun. Mesela otomatik şanzımanın çalışma modunu sport a getirebiliyorsun, mesela passat da tiptronik şanzımanda adaptif özelliğini açıp kapatabiliyorsun vs. Mesela sizler gündüz farı gibi yakılabiliyor, ya da nordic ülke seçersen farlar hiç kapatılamıyor. Gösterge lisanı değişebiliyor, arızalar görülebiliyor vs. Bir de bende Android li Galaxy S telefonum ile kullanabildiğim bir Bluetooth obd2 arabirimi var. Torque adlı yazılımla motor control sistemine ulaşıp turbo basınçı, emme manifoltundan giren havanın sıcaklığı , ateşleme zamanı, devir hız vs gibi değerleri anlık ve canlı olarak cep telefonumdan görüp kayıt yapabiliyorum. Yalnız obd2 soketi bizde ters biryerde ve araç yürürken bu aletin takılı kalması için sigorta kapağını çıkartmak gerekiyor, gerçi basit ama çok ortalarda kalıyor. Herneyse rcd310 teybe usb ya da iphone vs bağlama olayına gelince, bizim ön koltuğun arasındaki kol dayamanın içine Media device interface denen parçayı alıp eklememiz ve iphone ipod için ara kablosunu almamız gerekiyor.

    http://www.my-gti.com/42/volkswagen-media-device-interface-mdi

    ayrıca orjinal park mesafe takarsak teybimiz mesafeyi gösterebiliyor. Ayrıca bluetooth interface alırsak bluetooth ile ses oynatma ve telefon özelliklerini kullanabiliyoruz, bununla birlikte mikrofon seti de almamız gerekli.

    Vag com ile sis lambasının dönüşlerde devreye girmesi

    http://www.my-gti.com/2207/enabling-static-cornering-lights-in-the-volkswagen-golf-mark-v-with-factory-fitted-fog-lights

    o park sensörünü de servisler yapmıyor işte. aslında dediğin gibi olsa mükemmel bir şey olurdu. anlamadığım bir şey var rcd 310'a usb girişi yapabilir miyiz? evetse nasıl?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nitehawk

    Bijon kilidini Ankara'da büyük sanayide bir volkswagen parçacısında buldum. Jantçılarda da bulman mümkün. Dikkat et bu bijon normal bir bijon değil, uzunca ve sonuna kadar dişi olan bir bijon, en güzeli sağda kalan bijonu sökmek eğilip bakınca 2 bijon olduğunu göreceksin soldaki sadece gevşetilip demirin üzerinde kalıyor, yani sökülemiyor, sağdaki ise sökülüp bahsettiğim kilitlisinden takılabiliyor. Bijonu söküp göstererek daha kolay bulabilirsin. Vag-com servisteki vas cihazlarının yaptığını pc de yapabiliyor. bdende eski versiyonunun ara kablosu vardı ve Audi'm de kullanıyordum. Bu arada 8E kasa bir Audi A4 ve B5 kasa bir passat 1.8T miz var. Vag-com ile aracın bir çok özelliğini mesela şu anda bizim direksiyondan ayarlayabildiğimiz gibi fonksiyonları ayarlayabiliyorsun. Mesela otomatik şanzımanın çalışma modunu sport a getirebiliyorsun, mesela passat da tiptronik şanzımanda adaptif özelliğini açıp kapatabiliyorsun vs. Mesela sizler gündüz farı gibi yakılabiliyor, ya da nordic ülke seçersen farlar hiç kapatılamıyor. Gösterge lisanı değişebiliyor, arızalar görülebiliyor vs. Bir de bende Android li Galaxy S telefonum ile kullanabildiğim bir Bluetooth obd2 arabirimi var. Torque adlı yazılımla motor control sistemine ulaşıp turbo basınçı, emme manifoltundan giren havanın sıcaklığı , ateşleme zamanı, devir hız vs gibi değerleri anlık ve canlı olarak cep telefonumdan görüp kayıt yapabiliyorum. Yalnız obd2 soketi bizde ters biryerde ve araç yürürken bu aletin takılı kalması için sigorta kapağını çıkartmak gerekiyor, gerçi basit ama çok ortalarda kalıyor. Herneyse rcd310 teybe usb ya da iphone vs bağlama olayına gelince, bizim ön koltuğun arasındaki kol dayamanın içine Media device interface denen parçayı alıp eklememiz ve iphone ipod için ara kablosunu almamız gerekiyor.

    http://www.my-gti.com/42/volkswagen-media-device-interface-mdi

    ayrıca orjinal park mesafe takarsak teybimiz mesafeyi gösterebiliyor. Ayrıca bluetooth interface alırsak bluetooth ile ses oynatma ve telefon özelliklerini kullanabiliyoruz, bununla birlikte mikrofon seti de almamız gerekli.

    Vag com ile sis lambasının dönüşlerde devreye girmesi

    http://www.my-gti.com/2207/enabling-static-cornering-lights-in-the-volkswagen-golf-mark-v-with-factory-fitted-fog-lights


    Vallahi başım döndü

    Bizde bişeyler biliyoruz diye dolanıyoruz ortalıkta ::))

    Şimdi yavaş yavaş gidelim...

    1-) Demekki kilitli bijonu jant satılan yerlerde bulmam mümkün .. Sanki servis aracı teslim ederken her aracın bijonu ve bijon anahtarı farklı demişti güvenlik amacıyla...

    Gerçekten bu doğrumu? eğer doğruysa ozaman bu kilidi almamıza gerek kalmayablilir..

    ürün bunun gibi bişeymi?

     Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı




    2-)İnternette vag com cable diye arattığımda şu resme ulaştım...

     Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı


    Caddyde kullanırken bunun bir ucunu usb'den laptoba bir ucunuda arabaya bağlayacağız ama nereye?

    Şu formula 1de yapılan işlemi yapıcaz herhalde

    Eğer gerçekten normal modu da sport moda çevirebiliyorsak ozaman belki yapmak istediğim şeyi yapabilirim o da şu.. birçoğunuzun bildiği üzere DSG'lerde gaz pedalının altında düğme var...

    Bu düğme gaz pedalı köklenince aktifleşiyor ve manuel vitesteyken kickdown(vites küçülterek seri hızlanma) yapıyor...

    Eğer manuel viteste değilseniz D moddaysanız bu düğme çoğu zaman aktifleşse de aktifleşmesede gaza biraz fazla basarsanız kickdown oluyor.. Ama bazen de bu düğme tıklanmadan gaza fazla basışda kickdown yapmıyor.. Doğrusu kickdown bazı durumlarda özellikle tek şeritli yollarda sollamalarda hayat kurtarıcı olabilir nevarki yüksek devirden hızlanmaya başlamasını baskı balatanın ömrü açısından sakıncalı buluyorum( DSG-7 lerde baskı balata varmı tartışmasında sonuç olduğu yönündeydi galiba)

    Ama ben şunu istiyorum.. D modda sürüş yaparen sadece düğmeyi tıkladığımda kickdown yapsın eğer düğme tıklanmayacak kadar gaza bastıysam kickdown yapmasın tıpkı manuel viteste olduğu gibi... Böyle bir ayar yapmak mümkünmü?

    3-)Media device için available for passat diyor caddy için olanı yokmu bunun?araştırmak lazım..

    ya da şunu gibi bir arabirim de işimizi görür gibi sanki...

     Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı

    4-)Şu motor verilerine ulaşmak gerçekten ilginç tabi bunlar ne ifade ediyor hiçbir bilgim yok...Ama bilgi bilgidir.. Bu verileri de görmek isterim tabi... Ama benim için önemli olan usb girişinden beyine ulaşmak. Yol bilgisayarından yapamadığımız ayarları yapabilmek daha cazip doğrusu.. verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 18 Mart 2011; 11:07:37 >




  • Kablo tek başına birşey ifade etmiyor programı da gerekli. Bendeki kablo eski versiyonu çalıştırıyordu , şimdi caddy de işe yarar mı yarar muhakkak ama her kontrolcüye erişemeyebilir.

    bundan bulmak en sağlamı

    http://www.obd2-scanner.com/usb-hex-can-diagnose-interface-adapter-vag-com-vw-audi-p-44.html

    linkini gönderdiğin kabloyla evet iphone u bağlarsın ama line in den bağlarsın, kulaklık bağlar gibi, içeriği görüp direksiyondan parçayı seçemezsin. torpidoda duran iphone da ne kadar verimli olur bilemiyorum :) bence en güzeli bluetooth arabirimden edinmek ve a2dp desteği ile stereo olarak bağlanmak.

    Dsg lerde tabii ki baskı balata var, bir baskı 2 tane balata var bence yani baskının her iki tarafında birer balata var, biri 1.3.5.7 viteslerin balatası diğeri ise 2.4.6 ve geri vitesin balatası. piyasada bulunacağını sanmam, dsg araçlar çok yaygın değil. Ben parçacıya sordum bizde yok otomatik şanzımancılarda olur gibisinden birşeyler geveledi. Yani sanıyorum mecburen dsg balata değişimlerini serviste yaptırmamız gerekecek ve bu işlem için de ciddi bir rakam çıkabilir.

     Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LordSkeletor -- 19 Mart 2011; 2:53:31 >




  • çok güzel paylaşimlar var... emeğinize sağlık, merak ettiğim ;yakıtının verilerdekilerden çok olması, camdan su aldığı, kapıların sık arıza yaptığı, debriyaj balatasının erken bittiği, bozuk ve kasisli yollarda çok gürültülü ve sarsıntılı olduğu....

    velhasıl caddy dsg almayı düşünüyorum . alsam pişman olurmuyum yada başka bir araç önerirmisiniz. benim için otomatik ekonomik ve bagajının kullanışlı olması yeterli...
  • arkadaşlar size bir sorum olacak.aralık ayında trendline caddy aldım.erzurumda oturuyorum.araçla ilgili sorum motoru diyelim 90 derecede kapattım.15 20 dakka sonra geldiğimde kontağı açtığımda motor sıcaklığı gene 90 derecede oluyor.motoru çalıştırdığımda hararet düşmeye başlıyor ve o anki sıcaklığa geliyor.yani demek istediğim motorun en son sıcaklığı hafızda kalıyor ve tekrar çalıştırdığımda o anki sıcaklığı okumayıp hafızada sakladığını okuyor.servise götürdüm arıza var dediler müşürü değiştirdiler.fakat bi değişiklik olmadı başka bi servisie götürdüm orda da başka bi caddyle test yaptılar o da aynı şeyi yaptı.neden böle olduğunu açıklayamadılar.mantığını ben çözemedim.
    Bunu farkeden başka arkadaşlar var mı forumda.ilgilenirseniz sevinirim
  • arkadaşlar bizde caddy almayı düşünüyoruz manuel vites ama
    manuel viteslerin yakıt durumları ne alemde hiç ölçen arkadaşlar oldumu
  • Bugün ilk kez şehirler arası yola çıkıp deneme şansım oldu. DSG gerçekten çok başarılı, daha önce kullandığım otomatik araçlar "sırasıyla :) "şunlardı,

    1976 Volvo 244 DL Çağla yeşili Enjektörlü :)

     Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı


    1987 Mercedes 200 Karbüratörlü W124 kasa

     Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı


    1994 E34 520i

     Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı


    2001 Land Rover Freelander TD4 Tiptronic

     Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı


    ve şu anda halen sahibi olduğum 2. araç olan 2006 Honda Civic 7.Jenerasyon otomatik

     Caddy Combi 1.6 TDI ile ilgili bilgi paylaşımı


    Evet konumuza gelirsek bence DSG şu ana kadar kullanmış olduğum tüm otomatiklerden başarılı. Sarsıntısız ve güç kayıpsız bir sürüş sağlıyor. Uzun süreli kullanımda nelerle karşılaşırım bilmiyorum ama aracımı hor kullanmadığımdan bir sorun yaşayacağımı sanmam.

    2.en başarılı şanzıman ise Land Rover 'ın tiptronik adaptif otomatiğiydi. Jatco üretimi bir şanzımandı fakat 80.000km de bizim arabada "taş" taşımamız neticesinde tork konvertörünü çatlatıp bant sıyırttık. Şimdinin parasıyla herhalde 3000 lira falan harcayıp ayağa kaldırdık fakat bu sefer de selenoid hasarı vardı, neyse sonra arabaya denizlide sarhoşun biri ortadan girdi, monokok şaseli olduğundan arabanın yarısı kesilerek yenisi kaynatıldı :) sonra da bir akrabamız arabayı satar mısın diye sorunca düşenmeden sattım. Hala problemleri ile uğraşıyorlar.

    Her neyse konumuza dönersek, bugün çok güzel bir 300km yol yaptım. Ortalama hızım 120km idi ortalama 6.5lt yakıt harcadım, sarsıntısız ve rampalarda bile gücü kesilmeden gitti, dönüşte biraz motor açıldı sanki sesi biraz daha dizel gibi çıkmaya başladı. Yavaş yavaş rodaj bittikçe yakıtı da 5.5 -6 lt ye düşer diye bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufgs

    arkadaşlar size bir sorum olacak.aralık ayında trendline caddy aldım.erzurumda oturuyorum.araçla ilgili sorum motoru diyelim 90 derecede kapattım.15 20 dakka sonra geldiğimde kontağı açtığımda motor sıcaklığı gene 90 derecede oluyor.motoru çalıştırdığımda hararet düşmeye başlıyor ve o anki sıcaklığa geliyor.yani demek istediğim motorun en son sıcaklığı hafızda kalıyor ve tekrar çalıştırdığımda o anki sıcaklığı okumayıp hafızada sakladığını okuyor.servise götürdüm arıza var dediler müşürü değiştirdiler.fakat bi değişiklik olmadı başka bi servisie götürdüm orda da başka bi caddyle test yaptılar o da aynı şeyi yaptı.neden böle olduğunu açıklayamadılar.mantığını ben çözemedim.
    Bunu farkeden başka arkadaşlar var mı forumda.ilgilenirseniz sevinirim

    arkadaşlar cevap verecek kimse yok mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufgs


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusufgs

    arkadaşlar size bir sorum olacak.aralık ayında trendline caddy aldım.erzurumda oturuyorum.araçla ilgili sorum motoru diyelim 90 derecede kapattım.15 20 dakka sonra geldiğimde kontağı açtığımda motor sıcaklığı gene 90 derecede oluyor.motoru çalıştırdığımda hararet düşmeye başlıyor ve o anki sıcaklığa geliyor.yani demek istediğim motorun en son sıcaklığı hafızda kalıyor ve tekrar çalıştırdığımda o anki sıcaklığı okumayıp hafızada sakladığını okuyor.servise götürdüm arıza var dediler müşürü değiştirdiler.fakat bi değişiklik olmadı başka bi servisie götürdüm orda da başka bi caddyle test yaptılar o da aynı şeyi yaptı.neden böle olduğunu açıklayamadılar.mantığını ben çözemedim.
    Bunu farkeden başka arkadaşlar var mı forumda.ilgilenirseniz sevinirim

    arkadaşlar cevap verecek kimse yok mu?


    Yok hiç dikkat etmedim. Sizin bahsettiğiniz radyatördeki su sıcaklığı... Birde motor yağı sıcaklığı var bunu yol bilgisayarından (OİL TEMPRATURE) menüsünden görebiliyorsunuz.. 7 yıl golf kullandım bir kere dahi o ibrenin 90'ı geçtiğini görmedim bu ayrı mesele ::))

    Oil temprature yani motor yağı ise 100-105 arası değişiyor eğer sürekli yokuş çıkılırsa 110 derecelere kadar çıkabiliyor... Ben açıkcası bu sıcaklığa bakıyorum dha çok eğer motor yağı sıcaklığı 50-60larda ise ozaman motoru fazla zorlamıyorum hem turbo için hemde yakıt için..



    Buarada arkadaşlar özellikle şehir içi trafikte 1500-2000 devirlerde aracımdan ciddi bir uğultu geliyor...
    Sanki egzos patlağı gibi . bu ses gerçekten de canımı sıkıyor.. Aynı problemi yaşayanlar oldumu? Patlak egzos sesi gibi bi ses(Yani sanki egzos susturucunun arkasından biryerden patlamış gibi)... Ama sesin motordan geldiği belli... Nedir bu turbo arızası falanmı? arabanın performansında bir düşme yok ama..




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.