Şimdi Ara

Caddy ikinci el.yardım.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
4.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • herkes caddy diyo ama caddy nin şu an 2006 model le sıfırı aynı fiyata bir iki milyar fark var.bu arabayı bir iki yıl sonra satarken zor olmaz mı? biz de almayı düşünüyoruz ama 1.9 tdi bayagı bi pahalı o kadaR para normal standartlarda bi aile için verilebilir mi bu arabaya . satarken zorluk çekilir mi ikinci el satışlar nasıl yani (il :muğla)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zumittf -- 7 Mayıs 2007; 11:40:10 >



  • caddy ile ilğili olumsuzlukları ( ki en çok fren balatalarıyla alakalı) sikayetvar.com'da bulabilirsin!




    ---------------------------
    HALBUKİ,HANGİ İSTİKLAL VARDIR Kİ,
    ECNEBİLERİN NASİHATLERİYLE,
    ECNEBİLERİN PLANLARİYLE YÜKSELEBİLSİN.
    TARİH BÖYLE BİR HADİSEYİ KAYDETMEMİŞTİR...
    M.Kemal
  • ne fren balatası kardeşim bilmeden konusma lütfen FREN balatası deil hemde sen şikavetvar.com da 2007 model bi caddyden arıza gördünmü hep 2005 modellerde arıza var..balata sorunuda fren deil debriyaj balatası sorunu onuda kullanmayı bilmeyen arkadaslar oluyo tutuyo yüksek süratlarde debriyaja tam basmadan vites atıyolar sonra da yakıyolar balatayı dim dik rampada arbayı kaldrımayı bilmiyolar araba iyice arkaya kaçıyo sonra da debriyaj balatası yandı diyolar..tabi yanar..

    arkadasım kusura kalma senin soruna cevap verim alıp satacaksan hiç alma...ama alıp 7 8 sene binerim dersen 4 4lük bi araba..evet fiyatlar o seyirde ben sıfır aldım 36 milyara ama orda 2006 model 37 milyara var..bence sıfır al bin bineceksen ve de eğerki aksesuar gözetmiyorsan yani aksesuarsız olsun dersen alırsın bi jant kapağı binersin benim gibi....aşağıdaki linkte daha geniş bilgi bulabilrisin.. benim imzam da ki link..


    1.9 TDI baya pahalı demişsinde bu arabanın başka seçeneği yok ki zaten 1.9 TDI

     Caddy ikinci el.yardım.


     Caddy ikinci el.yardım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlker Yıldız -- 7 Mayıs 2007; 14:43:19 >




  • ben alıp satma yapmayacağım ama ne olur ne olmaz belki bi problem olur satmam gerekir baktım zaten ikinci el fiyat ile sıfıfrı aynı fiyata ben ikinci el alacağım sıfır tuzlu gelir ama balata problemi olanlar sadece 2005 modeller mi acaba ona bakarız zaten ama benim almak istediğim 2006 tabi ki 30 milyar civarı işallah bulurum teşekkurler cevap için
  • caddy de baskı sorunu diye bir şeyi kabul etmiyor yetkili servisler. Kullanıcı hatasıdır diyor. Bazen haksız da değiller diye düşünüyorum. yarım debriyaj ile kullananlar ve bu şekilde vites değiştirenler ayağı debriyaj üzerinde gidenler yüksek hızlarda debriyaja tam basmadan vites değiştirenler oldukça bir tek caddy değil her aracın baskı balatasında sorun olur..

    Caddy touran ın makaslı ağır tonajlı versiyonudur. Rampalarda tonajından dolayı hemen geri kaçıyor. Bu yüzden aracı dik yokuşlarda geri kaçırıp gaza yüklendiğinizde baskı'ya aşırı yük biniyor. Aracı geri geri kaçırmamak için servis çalışanları hep el freni ile kalkın diyorlar. Ben de 17 yıllık sürücüyüm baskı'yı düşündüğüm için benim caddy ile dik rampalarda el freni ile kalkıyorum. Böylece geri kaçmadığı için bir sorun çıkmıyor. baskıya aşırı yük bindirmediğiniz sürece bir sorun çıkacağını sanmıyorum.

    Bunun dışında caddy rutin bakımların dışında eğer bir yere vurmazssanız ve yarış aracı niyetine hor kullanmassanız size masraf çıkarmaz..

    Gerçekten kaliteli bir araçtır. İçi yapılı conect ve doblo gibi sizi rahatsız eden plastik kokuları yoktur içinde. İç hacmi kendi sınıfının en büyük olanıdır. Connect ve Doblo ya göre binek otomobil kalitesindedir. Zira caddy de makas olmasna rağmen connect ve doblo gibi arka tarafında sizi rahatsız edecek zıplamaları yoktur..

    Ayrıca 2. eldeki modellerinin fiyatlarının sıfıra yakın olması 2. elde iyi pirim yaptığıın bir göstergesidir. Bu yüzden satarken de fazla kaybetttirmez size. Benim kurumdaki arkadaşlarımdan biri 2004 de 33.000YTL vererek O zamanki dolar kuruna göre çok yüksek bir paraya Fiat Stilo almıştı. Aracı şu anda 7bin küsür km. de çok temiz bir araç olmasına rağmen 18-20bin YTL arası ediyor. 2 senede yaklaşık 15.000ytl kaybettirdi. Ama caddy ler ilk çıktığında zaten o fiyattaydı. Şimdi 2004 lerine bakın 27-29bin YTL arası satılıyor. Bu da 2. elde sahibini üzmediğinin bir göstergesidir.

    Eğer caddy almaya karar vermişseniz ve ticari olarak kullanmayacaksanız binek olrak da kullanabileceğiniz ve çok güzel aksesuar takabileceğiniz bir araçtır..


    Kazasız ve belasız sürüşler dileğiyle...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ekirik

    caddy de baskı sorunu diye bir şeyi kabul etmiyor yetkili servisler. Kullanıcı hatasıdır diyor. Bazen haksız da değiller diye düşünüyorum. yarım debriyaj ile kullananlar ve bu şekilde vites değiştirenler ayağı debriyaj üzerinde gidenler yüksek hızlarda debriyaja tam basmadan vites değiştirenler oldukça bir tek caddy değil her aracın baskı balatasında sorun olur..

    Caddy touran ın makaslı ağır tonajlı versiyonudur. Rampalarda tonajından dolayı hemen geri kaçıyor. Bu yüzden aracı dik yokuşlarda geri kaçırıp gaza yüklendiğinizde baskı'ya aşırı yük biniyor. Aracı geri geri kaçırmamak için servis çalışanları hep el freni ile kalkın diyorlar. Ben de 17 yıllık sürücüyüm baskı'yı düşündüğüm için benim caddy ile dik rampalarda el freni ile kalkıyorum. Böylece geri kaçmadığı için bir sorun çıkmıyor. baskıya aşırı yük bindirmediğiniz sürece bir sorun çıkacağını sanmıyorum.

    Bunun dışında caddy rutin bakımların dışında eğer bir yere vurmazssanız ve yarış aracı niyetine hor kullanmassanız size masraf çıkarmaz..

    Gerçekten kaliteli bir araçtır. İçi yapılı conect ve doblo gibi sizi rahatsız eden plastik kokuları yoktur içinde. İç hacmi kendi sınıfının en büyük olanıdır. Connect ve Doblo ya göre binek otomobil kalitesindedir. Zira caddy de makas olmasna rağmen connect ve doblo gibi arka tarafında sizi rahatsız edecek zıplamaları yoktur..

    Ayrıca 2. eldeki modellerinin fiyatlarının sıfıra yakın olması 2. elde iyi pirim yaptığıın bir göstergesidir. Bu yüzden satarken de fazla kaybetttirmez size. Benim kurumdaki arkadaşlarımdan biri 2004 de 33.000YTL vererek O zamanki dolar kuruna göre çok yüksek bir paraya Fiat Stilo almıştı. Aracı şu anda 7bin küsür km. de çok temiz bir araç olmasına rağmen 18-20bin YTL arası ediyor. 2 senede yaklaşık 15.000ytl kaybettirdi. Ama caddy ler ilk çıktığında zaten o fiyattaydı. Şimdi 2004 lerine bakın 27-29bin YTL arası satılıyor. Bu da 2. elde sahibini üzmediğinin bir göstergesidir.

    Eğer caddy almaya karar vermişseniz ve ticari olarak kullanmayacaksanız binek olrak da kullanabileceğiniz ve çok güzel aksesuar takabileceğiniz bir araçtır..


    Kazasız ve belasız sürüşler dileğiyle...







  • quote:

    Orjinalden alıntı: ekirik

    caddy de baskı sorunu diye bir şeyi kabul etmiyor yetkili servisler. Kullanıcı hatasıdır diyor. Bazen haksız da değiller diye düşünüyorum. yarım debriyaj ile kullananlar ve bu şekilde vites değiştirenler ayağı debriyaj üzerinde gidenler yüksek hızlarda debriyaja tam basmadan vites değiştirenler oldukça bir tek caddy değil her aracın baskı balatasında sorun olur..

    Caddy touran ın makaslı ağır tonajlı versiyonudur. Rampalarda tonajından dolayı hemen geri kaçıyor. Bu yüzden aracı dik yokuşlarda geri kaçırıp gaza yüklendiğinizde baskı'ya aşırı yük biniyor. Aracı geri geri kaçırmamak için servis çalışanları hep el freni ile kalkın diyorlar. Ben de 17 yıllık sürücüyüm baskı'yı düşündüğüm için benim caddy ile dik rampalarda el freni ile kalkıyorum. Böylece geri kaçmadığı için bir sorun çıkmıyor. baskıya aşırı yük bindirmediğiniz sürece bir sorun çıkacağını sanmıyorum.

    Bunun dışında caddy rutin bakımların dışında eğer bir yere vurmazssanız ve yarış aracı niyetine hor kullanmassanız size masraf çıkarmaz..

    Gerçekten kaliteli bir araçtır. İçi yapılı conect ve doblo gibi sizi rahatsız eden plastik kokuları yoktur içinde. İç hacmi kendi sınıfının en büyük olanıdır. Connect ve Doblo ya göre binek otomobil kalitesindedir. Zira caddy de makas olmasna rağmen connect ve doblo gibi arka tarafında sizi rahatsız edecek zıplamaları yoktur..

    Ayrıca 2. eldeki modellerinin fiyatlarının sıfıra yakın olması 2. elde iyi pirim yaptığıın bir göstergesidir. Bu yüzden satarken de fazla kaybetttirmez size. Benim kurumdaki arkadaşlarımdan biri 2004 de 33.000YTL vererek O zamanki dolar kuruna göre çok yüksek bir paraya Fiat Stilo almıştı. Aracı şu anda 7bin küsür km. de çok temiz bir araç olmasına rağmen 18-20bin YTL arası ediyor. 2 senede yaklaşık 15.000ytl kaybettirdi. Ama caddy ler ilk çıktığında zaten o fiyattaydı. Şimdi 2004 lerine bakın 27-29bin YTL arası satılıyor. Bu da 2. elde sahibini üzmediğinin bir göstergesidir.

    Eğer caddy almaya karar vermişseniz ve ticari olarak kullanmayacaksanız binek olrak da kullanabileceğiniz ve çok güzel aksesuar takabileceğiniz bir araçtır..


    Kazasız ve belasız sürüşler dileğiyle...




    +++++1000 1000 1000 1000 1000 helal ekirik abicim yine döktürmüşsün...

    abicim caddy al rahat et




  • Ben doğruları anlatıyorum kapadokyalı kardeşim varmı bi yanlışım söyle...
    fazlası vardı da yazdıklarımın uzun yazılar sıkıcı olur okunmaz diye yazmadım...
    Ama benim arkadaşa tavsiyem önce doblo'yu sonra connect'i en son da caddy yi sürsün.Farkı görsün.
    Doblo'nun 1.3 ünü alsan 1.9 gibi yakıyor. e 1.9 dobo da caddy den fazla yakıyor. COnnect zaten o en fazla yakanı..
    Benim caddy'ye ayda 50.YTL lik mazot koyuyorum paşa paşa yetiyor. Ama önümüz yaz gezmeler başlayınca harcama artar ama olsun bu genişlikte bu rahatlıkta bir araba yaksın be kardeşim...
    Geçen akşam dobloculara baktım 35 i geçmiş sayıları. Bu kardeşimizide en kısa sürede aramızda görürüz inşallah.
  • yaa bende daha bugün baktım 36 kişi olmuşlar ama okudumda hepsinin bi sorunu var zavallıların..biri diyo benim arab çok yakıyo biri diyo benim arabda arkada yolculuk zulüm gibi..baktım 27 sayfa olmuşlar galiba ...eeee araçta eksik olunca böle oluyo..biz henüz 15 kişiyiz ve sayfamızda 6..konusacak bişi yok ki biz arıza ve eksik işlerini aştık artık arabamıza ne taktırsak diye düşünüyoz..jant....port bagaj...vs.vs..zevki işlerimizde düştük sorun yok araçlarda ALLAH'a bin şükür ki...ve hala DOBLO iyi doblo iyi diyolar..neresi iyi beeaa gidin dobloya oturun şoför koltuguna gelin bi de CADDY'e oturun hangisi konforlu..

    dün yine bi doblucuyu daha hakladım..bizim nevşehir çevre yolunda..çok artist bi doblo ACIGÖL ilçesinden filmler jantlar yakıyo bi kapattım çevre yoluna bunu geçtim baktım arkadan geliyo basıyo sonra o beni geçti aklımda yoktu yarış falan..ulen dedim şuna haddini bildrim..aga 4 te bi asıldım araba 130 dedi..5e çektim 150 160 170 doblocunun yanında geçtimi hatırlamıyom vallaha baktım arkada kaldı zvalla artık sinyal verdim şehir merkezine girdim..içindeki baya artis biriydi...yavv bu doblocuları haklamak ne güzel yavv..



    HANGİSİNDE DAHA RAHAT ARABA SÜRÜLDÜĞÜNE SEN KARAR VER ARTIK KONUYU AÇAN SAYGIDEĞER ABİCİM...



     Caddy ikinci el.yardım.


     Caddy ikinci el.yardım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlker Yıldız -- 7 Mayıs 2007; 23:01:33 >




  • BURADA DAHA DA AÇIK FOTO VAR



     Caddy ikinci el.yardım.


     Caddy ikinci el.yardım.


     Caddy ikinci el.yardım.


    ulen dobodaki göstergeye bak beaaaa şahin doğan kartalın göstergeden hiç bi farkı yok.. rakamlar falan



    ayrıca ticari araçta devrim VW devrim yarattı İLK otomatik vitesli hafia ticari aracı üretti ve DSG şanzımanla beraber mükemmel bi performasn sergildeğinide CADDY'Ciler kulübünde öğrenebilirsiniz..




     Caddy ikinci el.yardım.


     Caddy ikinci el.yardım.


     Caddy ikinci el.yardım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlker Yıldız -- 7 Mayıs 2007; 23:19:04 >




  • Ben kimseyle yarış etmiyorum kapadokyalı çünkü birilerine birşeyleri kanıtlamak zorunda hissetmiyorum kendimi. Her zaman söylediğimi söyleyeyim 17 yıldır bir çok araç kullanmış bir şoför olarak..

    Arabalar bir yerden bir yere güvenli bir şekilde gitmek için vardır..

    Bunların içinde Caddy en güvenli araçalardan birisidir.
    Yarış aracı değildir.. Ama binek tipine en yakın ticari sınıf aracıdır..
    Şu ana kadar 3. viteste 120km. ye çıkabildiğim tek dizel aracımdır..

    Seri ve bir o kadar da süratli bir araçtır ama yarış aracı değildir. Boşver sen Doblo'cuları sakin sakin gitmene bak..
    Kaza dediğin bir anlık bir olay.. Şoförün kendisine aşırı güveninden kaynaklanan bir durumdur. Ne olduğunu bile anlamazssın. Bin kere Pişman olsan fayda etmez... Hele kendi yaptığın bir hata yüzünden yanındakilerden veya karşındakilerden biri hayatını kaybetmişsse... Giden geri gelmiyor çünkü..
    Kazasız ve belasız sürüşler dileğiyle...




  • caddy çok güzel bir araba doblo onun yanında neymiş ama cadyy bi sorun açarsa çok para gidiyormuş haberin olsun.
  • caddy sınıfnda en konforlu araclardandır...Aile içinde uygundur...Ancak eksik yönü rakipleri 1,6-1,5 dizel COMMON-RAIL motora sahipken CADDY halen daha pompe-duse a sahip 1,9 TDi motora sahiptir...Bu da demektir ki daha fazla vergi,daha az verimlilik,daha fazla yakıttır...Ticari nitelikli arac almayı düşündügümüzde motorlarından dolayı tercihim TOURNEO veya PARTNER den yana olurdu...Ancak konfor sizin için öncelikli geliyorsa biraz daha fazla para verip CADDY tercih sebebiniz olabilir...
  • ekirik abicim tabi ki ben burda yarışl etmiyorum ama yani doblocuların araçlarını ölümüne savunması beni çıldırytıyo yani sadece savunabildikleri şey fiyatı ucuz ve yakıtı az diye savunuyolar halbu ki eski model FORD kamyonlar gibi arabaya biniyolar...bu kadar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: __RaVe__®

    caddy sınıfnda en konforlu araclardandır...Aile içinde uygundur...Ancak eksik yönü rakipleri 1,6-1,5 dizel COMMON-RAIL motora sahipken CADDY halen daha pompe-duse a sahip 1,9 TDi motora sahiptir...Bu da demektir ki daha fazla vergi,daha az verimlilik,daha fazla yakıttır...Ticari nitelikli arac almayı düşündügümüzde motorlarından dolayı tercihim TOURNEO veya PARTNER den yana olurdu...Ancak konfor sizin için öncelikli geliyorsa biraz daha fazla para verip CADDY tercih sebebiniz olabilir...



    ARKADAŞIM MOTORDAN VE 1.9TDI NİN VERGİSİNİN DİĞERLERİNDEN DAHA FAZLA ETTİĞİNİ YAZMIŞSSIN.. BAK İSTERSEN BURAYA BENİM RUHSATIN İÇİNDEKİ CADDY ARACIMA ÖDEDİĞİM VERGİNİN İLK TAKSİDİNİN FOTOKOPİSİNİ ÇIKARAYIM.. OCAK AYI İLK TAKSİDİM 262YTL.
    YANLIŞ OKUMADIN 262YTL.. TOPLAMDA YILLIK VERGİSİ 525YTL...

    DOBLO 1.3 ALAN BİRİNE SOR NE KADAR VERGİ ÖDÜYORSUN DİYE O DA SANA İLK TAKSİDİNİ 262YTL OLARAK ÖDEDİĞİNİ SÖYLER...

    CADDY 1.9TDI 105hp İLE DOBLO 1.3 75hp YA DA CONNECT 1.8 75hp-90hp-110hp YA DA PARTNER 1.9 75hp LERİN HEPSİNİN VERGİSİ AYNIDIR..
    SADECE CADDY 2.0SDI 69hp VE PARTNER 2.0 90hp LER DAHA PAHALIDIR ÇÜNKÜ...

    1. TARİFE PANELVAN SINIFI İÇİN ALINAN VERGİ 1.3 İLE 1.9 MOTOR İÇİN YILLIK 525YTL ( caddy 1.896cc yani tam 1.9 değil onun için vergisi 1.3 doblo ile aynıdır)
    2. TARİFE PANELVAN SINIFI İÇİN ALINAN VERGİ 1.9 İLE 2.5 MOTORLAR İÇİN 785YTL

    BENİM CADDY NİN RUHSATINDA CAMLI PANEL VAN TİPİ KAMYONET YAZIYOR... DOLAYISIYLA BENİM ARAÇ YANİ CADDY PANEL SINIFINDAN VERGİLENDİRİLİYOR.. DİĞERLERİ GİBİ....

    AYRICA MOTOR HACMİ 1.9 DEĞİL 1896cc OLDUĞU İÇİN 1.9 DAN 2.5 SINIFINA GİRMİYOR...

    ŞEHİR İÇİNDE 2.VİTESTE 2000devir DE 6.3LT... ŞEHİR DIŞINDA 4. VİTESTE 2000DEVİRDE 3.8 LT...

    CADDY Sİ OLANLAR İYİ BİLİR BU RAKAMLARI... BASARSANIZ HER ARAÇ GİBİ YAKAR AMA 1.581KĞ. LUK AĞIRLIĞA VE 1.9TDI 105hp MOTORA SAHİP BİR ARAÇ İÇİN BU DEĞERLER DOBLO 1.3 75hp DEN VERDİĞİ PERFORMANSA SERİLİĞE VE HARCADIĞI YAKITA GÖRE DAHA EKONOMİKTİR... CONNECT İ HİÇ SAYMIYORUM HEPSİNDEN FAZLA YAKIYOR...

    DİZEL ARAÇLARDA MOTORUN YÜKSEK OLMASI HER BAKIMDAN AVANTAJDIR... ÖRNEĞİN

    PARNER 2.0 90hp VE YİNE PARNER 1.9 75hp ŞİRKETİNE ALAN BİR ARKADAŞIM VAR... 1.9 75hp İÇİN HER ZAMAN 2.0 90hp DEN DAHA FAZLA YAKIT YAKTIĞINI ÜSTÜNE BASA BASA SÖYLER DURUR... MOTORUN KÜÇÜK OLMASI AZ YAKACAĞI ANLAMINA GELMEZ...

    1.3 75hp DOBLO KASA AĞIRLIĞI 1350KĞ. CONNECT 1.8 75hp KASA AĞIRLIĞI 1450KĞ...

    BU KASALARA BU MOTORLAR ÇOK DÜŞÜK KALDIĞI İÇİN SAHİPLERİNİ HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATIYORLAR AMA CADDY ALANLAR HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRAMIYOR..

    AYDA 50YTL LİK YAKIT BANA YETİYOR VARMI DAHA ÖTESİ...


    DİYE DİYE DİLİMDE TÜY BİTTİ.....

    BİLGİNİZE ACİLEN DUYURULUR....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: __RaVe__®

    caddy sınıfnda en konforlu araclardandır...Aile içinde uygundur...Ancak eksik yönü rakipleri 1,6-1,5 dizel COMMON-RAIL motora sahipken CADDY halen daha pompe-duse a sahip 1,9 TDi motora sahiptir...Bu da demektir ki daha fazla vergi,daha az verimlilik,daha fazla yakıttır...Ticari nitelikli arac almayı düşündügümüzde motorlarından dolayı tercihim TOURNEO veya PARTNER den yana olurdu...Ancak konfor sizin için öncelikli geliyorsa biraz daha fazla para verip CADDY tercih sebebiniz olabilir...

    söylediklerinle ilgili bi kaç düzeltme yapmak istiyorum. caddy de kullanılan motorun 1.9 olması vergi yönünden bir farklılık yaratmıyor diğer 1.5 ve 1.6 lara göre. çünkü caddy ve diğer aynı marka ve sınıf ticariler panelvan olarak vergilendiriliyorlar yani panelvan sınıfına göre vergilendiriliyorlar. panlevanlarda 1.9 cm3 kadar aynı vergi alınıyor. 1.9 üstü için vergi artıyor.

    vw nin kullandığı sistem evet common raile göre eski bir sistem ama vw bunu başarılı bir şekilde devam ettiriyor. bir çok 1.9 gibi az yakıyor caddy de. vw de aynı s,steme sahip 1.4 TDI da var pololarda ve gayette başarılı oldular yani vwnin pompe-duse sistemi düşük hacimde de verim ve yakıt ekonomisi sağlıyor. bu sistem yüksek hacimde de yeterli verimliliği ve tasarrufu sağlıyor. vw yıllardır TDI üreticisi özellikle de 1.9 hacminde. diğer markaların turbo dizel devri daha yeni başladı sayılır vw ye göre bunu da unutmamak gerekir. şunu eleştirmek doğru olabilir nedenm vw nin 1.6 gibi bir TDI si yok. evet bu gerekli olan bir motor. bence bir an evvel vw 1.6 TDI yi piyasaya sürmeli.




  • aga bu kadar açılamaya gerek yok millet biliyo neyin ne oldugunu ama bazıları hala inat ediyo etsin bakalım..arabaları yollarda tozları yutunca bilemiyom artık nasıl olur..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.