Şimdi Ara

İkinci el Laguna'lar neden ucuz?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
47.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnternetteki ikinci el otomobil sitelerine baktığımda, 2003 ve üstü, henüz 50.000 km'deki Renault Laguna'ların fiyatı 22-25.000 ytl arasında. Bu kadar lüks, üst sınıf bu arabaların bizim bilmediğimiz bir kusuru mu var ki bu kadar ucuz? Bu arabayı kullanan, yakın bir zamanda alan ya da satan arkadaşların yorumlarını merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TURKCE -- 3 Mayıs 2008; 21:42:00 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    İkinci El Laguna'lar Neden Ucuz?

    Renault Laguna, Renault tarafından üretilen bir orta sınıf otomobildir. İlk olarak 1994 yılında piyasaya sürülen Laguna, üç nesil boyunca üretilmiştir. Ancak, özellikle ikinci nesil Laguna (Laguna II) ve üçüncü nesil Laguna (Laguna III) modelleri, uygun fiyatlı seçenekler olarak bilinmektedir. Bu durumun birkaç nedeni vardır:

    • Güvenilirlik Sorunları: Laguna II ve Laguna III modelleri, çeşitli güvenilirlik sorunları ile ilişkilendirilmiştir. Bu sorunlar, elektronik arızalardan mekanik sorunlara kadar değişmektedir. Bu sorunlar, sahipler arasında güven eksikliğine yol açmıştır.
    • Yüksek Bakım Maliyetleri: Laguna'ların bakım maliyetleri, benzer sınıf araçlara kıyasla yüksek olabilir. Yedek parçalar nispeten pahalıdır ve bazı özel parçalar bulunması zor olabilir. Bu, sahipler için sürekli bir maliyet yüküne neden olur.
    • Piyasa Değeri: Güvenilirlik sorunları ve yüksek bakım maliyetleri nedeniyle, Laguna'ların piyasa değeri düşmüştür. Bu, ikinci el Laguna'ların daha ucuza satın alınabileceği anlamına gelir.
    • Düşük Talep: Güvenilirlik sorunları ve bakım maliyetleri, Laguna'lara olan talebi düşürmüştür. Bu durum, ikinci el Laguna'ların satış fiyatlarını daha da aşağı çekmektedir.
    • Rakip Modeller: Laguna, Toyota Camry, Honda Accord ve Volkswagen Passat gibi güvenilirliği ve uygun bakım maliyetleri ile bilinen birçok rekabetçi model ile karşı karşıyadır. Bu modeller, potansiyel alıcıları Laguna'lardan uzaklaştırmaktadır.

    Sonuç olarak, Laguna II ve Laguna III modellerinin uygun fiyatlı olmasının temel nedenleri güvenilirlik sorunları, yüksek bakım maliyetleri, düşük piyasa değeri, düşük talep ve rekabetçi modellerdir. İkinci el bir Laguna satın almayı düşünüyorsanız, bu faktörleri dikkatlice göz önünde bulundurmalısınız.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • büyük araba, küçük motor hantal araba çok yakıt pahalı parça :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gooogle96

    büyük araba, küçük motor hantal araba çok yakıt pahalı parça :)
    quote:

    Orjinalden alıntı: gooogle96

    büyük araba, küçük motor hantal araba çok yakıt pahalı parça :)



    LAGUNA KULLANMASIYSAN LAGUNA MUHABBETİNE GİRMEYECEKSİN ARKADAŞIM AL BAKALIM 2.0 LAGUNADA GÖR NASIL KAÇIYOR GÜNCEL 1.6 MOTORLARDAN BİLE AZ YAKIYOR 2.0 MOTORU PARÇALARIDA GAYET İYİ SEVİYEDE TURKCE ARKADAŞIM DİKKAT ETTİYSEN LAGUNA D SEGMENT ARAÇ YANİ VECTRALARLA MONDEOLARLA AYNI SINIF VECTRA VE MONDEONUN 2.Cİ ELLERİDE UCUZ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: range_murat

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşın dediğine katılıyorum laguna euro ncapten ilk 5 yıldızı alan arabadır sınıfındaki diğer arabalardan daha sağlam ve daha kalitelidir anlıycağın lagunayı bilenler bilir bilmeyenler anca uydurur laguna ların ucuz olmasının nedeni ise liftback kasa olmasıdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Renaultnr1 -- 3 Mayıs 2008; 21:22:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renaultnr1

    Arkadaşın dediğine katılıyorum laguna euro ncapten ilk 5 yıldızı alan arabadır sınıfındaki diğer arabalardan daha sağlam ve daha kalitelidir anlıycağın lagunayı bilenler bilir bilmeyenler anca uydurur laguna ların ucuz olmasının nedeni ise liftback kasa olmasıdır

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: snıper92

    Arkadaşın dediğine katılıyorum laguna euro ncapten ilk 5 yıldızı alan arabadır sınıfındaki diğer arabalardan daha sağlam ve daha kalitelidir anlıycağın lagunayı bilenler bilir bilmeyenler anca uydurur laguna ların ucuz olmasının neden ise liftback kasa olmasıdır



    aynen öyle arkadaşım LAGUNA KULLANMASIYSAN LAGUNA MUHABBETİNE GİRMEYECEKSİN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: range_murat

    quote:

    Orjinalden alıntı: snıper92

    Arkadaşın dediğine katılıyorum laguna euro ncapten ilk 5 yıldızı alan arabadır sınıfındaki diğer arabalardan daha sağlam ve daha kalitelidir anlıycağın lagunayı bilenler bilir bilmeyenler anca uydurur laguna ların ucuz olmasının neden ise liftback kasa olmasıdır



    aynen öyle arkadaşım LAGUNA KULLANMASIYSAN LAGUNA MUHABBETİNE GİRMEYECEKSİN

    Alıntıları Göster
    Sevgili Arkadaşlar,
    Ben Lagunayla yatıp lagunayla kalkan birisi olarak bu araba hakkında birşeyler yazmadan yapamıcam.Arkadaşımda 2003 model 2.0 Privilage modeli var.Araba full.Triptironik vitesten katlanır aynalara full deri döşemeden sunroofa kadar daha birçok özellik mevcut.Bu yaz aynı modelden bir tanede ben almayı düşünüyordum ta ki megane sahibi bir arkadaşımla Renault yetkili servise yolum düşene kadar.Nekadar ilgili olduğumu anlayınca çok yardımcı oldular ve koyu bir muhabbet başladı.Lagunanın megane kıyasla nekadar mükemmel olduğunu anlattı.Sebeplerin başında lagunanın tamamen Fransada üretildiği geldi.Megane ise Türkiye üretimi.Laguna parça ve işçilik olarak çok daha sağlam ama bütün parçalar ithal geldiği için servis maliyetleri 4-5 kat artıyor diye açıklama yaptılar.Bizde bu yüzden ucuz olduğu kanısına vardık.Ama yinede alınır be abi.Ben arkadaşımın aracının içinde ibre 240 gördüm.Gelsin BMW kafa tutsun bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F93BE544A

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Erdm24™

    Yürüyen aksamın %40'ı plastik olduğundan güven vermediği için ucuz olmasın ?

    Bence, sadece bu arabayı kullanan arkadaşlar yorum yaparlarsa daha doğru bilgiler edinebilirz. Ayrıca plastik kullanılmayan araç var mı merak ediyorum?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: range_murat

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Renaultların ikincileri ucuzdur. Ancak diğer arabaların ikinci elleri içinde durum geçerli.

    Örneğin 99 Model lagunamı 140 hp olanı 14.500ytl'ye satmıştım. Aynı yaştaki A3'ler 20000-22000 ytl arası.
    Sıfırları arasında 20000ytl fark var. Aradaki fark yıllarla kapanmış. İkinici elde sıfır fiyatıda önemli.
  • 2003 eylül-2007 nisan arası Laguna II 1.6 16v aracım vardı.

    Tasarımı konforu iç mekan kalitesi yüksek olsada ikinci elde çok değer kaybetmesinin iki nedeni var;

    1-Yıllardan beri gelen "pahalı arabanın parçası pahalı olur" mantığı

    2-"Pahalı araba dediğin sedan olur" mantığı.

    Ülkemizde ikinci el piyasasında bazı markalar Avrupa dan farklı olarak hakettiği ilgiyi görmüyorlar.

    İşin ilginç yanı Laguna II nin Avrupa da "en beğenilen ikinci el otomobil" "en konforlu uzun yol otomobili" gibi önemli ödülleri vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: range_murat

    quote:

    Orjinalden alıntı: gooogle96

    büyük araba, küçük motor hantal araba çok yakıt pahalı parça :)



    LAGUNA KULLANMASIYSAN LAGUNA MUHABBETİNE GİRMEYECEKSİN ARKADAŞIM AL BAKALIM 2.0 LAGUNADA GÖR NASIL KAÇIYOR GÜNCEL 1.6 MOTORLARDAN BİLE AZ YAKIYOR 2.0 MOTORU PARÇALARIDA GAYET İYİ SEVİYEDE TURKCE ARKADAŞIM DİKKAT ETTİYSEN LAGUNA D SEGMENT ARAÇ YANİ VECTRALARLA MONDEOLARLA AYNI SINIF VECTRA VE MONDEONUN 2.Cİ ELLERİDE UCUZ

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: range_murat


    quote:

    Orjinalden alıntı: gooogle96

    büyük araba, küçük motor hantal araba çok yakıt pahalı parça :)



    LAGUNA KULLANMASIYSAN LAGUNA MUHABBETİNE GİRMEYECEKSİN ARKADAŞIM AL BAKALIM 2.0 LAGUNADA GÖR NASIL KAÇIYOR GÜNCEL 1.6 MOTORLARDAN BİLE AZ YAKIYOR 2.0 MOTORU PARÇALARIDA GAYET İYİ SEVİYEDE TURKCE ARKADAŞIM DİKKAT ETTİYSEN LAGUNA D SEGMENT ARAÇ YANİ VECTRALARLA MONDEOLARLA AYNI SINIF VECTRA VE MONDEONUN 2.Cİ ELLERİDE UCUZ

    Kesinlikle katılıyorum.Arkadaşım lagunaya bir kez bile binmemiş adamlar çıkmış ahkam kesiyorlar.Hoş gooogle96 ne kadar binmiş bu arabaya bilmiyorum ama genel bir sorun olduğu için dile getirdim.Öğrenmek istiyorsanız sorun anlatalım.Ama birşeyler bilmedende cahilce yazılar yazmayın lütfen....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kentozani

    quote:

    Orjinalden alıntı: range_murat


    quote:

    Orjinalden alıntı: gooogle96

    büyük araba, küçük motor hantal araba çok yakıt pahalı parça :)



    LAGUNA KULLANMASIYSAN LAGUNA MUHABBETİNE GİRMEYECEKSİN ARKADAŞIM AL BAKALIM 2.0 LAGUNADA GÖR NASIL KAÇIYOR GÜNCEL 1.6 MOTORLARDAN BİLE AZ YAKIYOR 2.0 MOTORU PARÇALARIDA GAYET İYİ SEVİYEDE TURKCE ARKADAŞIM DİKKAT ETTİYSEN LAGUNA D SEGMENT ARAÇ YANİ VECTRALARLA MONDEOLARLA AYNI SINIF VECTRA VE MONDEONUN 2.Cİ ELLERİDE UCUZ

    Kesinlikle katılıyorum.Arkadaşım lagunaya bir kez bile binmemiş adamlar çıkmış ahkam kesiyorlar.Hoş gooogle96 ne kadar binmiş bu arabaya bilmiyorum ama genel bir sorun olduğu için dile getirdim.Öğrenmek istiyorsanız sorun anlatalım.Ama birşeyler bilmedende cahilce yazılar yazmayın lütfen....

    Alıntıları Göster
    Bilip bilmeden konuşmak çok kolay o yüzden millet çok rahat bir şekilde yorum yapabiliyor.
    Laguna ya Safrane a Concorde a binen bilir derler hep çok doğru söylerler.
    Kime sorsam o arabaların rahatına alışan vazgeçemez yanıtını alıyorum.
    Bizde scenic e biniyoruz ve çok memnunuz.
    Renault abi ya mükemmel araçlar üretiyor sapasağlam piyasası da sağlam daha ne olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Bilip bilmeden konuşmak çok kolay o yüzden millet çok rahat bir şekilde yorum yapabiliyor.
    Laguna ya Safrane a Concorde a binen bilir derler hep çok doğru söylerler.
    Kime sorsam o arabaların rahatına alışan vazgeçemez yanıtını alıyorum.
    Bizde scenic e biniyoruz ve çok memnunuz.
    Renault abi ya mükemmel araçlar üretiyor sapasağlam piyasası da sağlam daha ne olsun.

    Alıntıları Göster
    esmerce arkadaşım, yaklaşık dört yıl bu arabayı kullandığınız için sizden şu soruların cevabını rica ediyorum:
    1- Yedek parçası gerçekten de (aynı sınıftaki diğer arabalara göre) pahalı mı?
    2- Kronik sorunları var mı?
    3- Yukarıda bir arkadaşın söylediği gibi gerçekten de bu kasaya 1.6 motor yetmiyor mu?
    4- Yakıtı nasıl?
    5- Arabanızı niçin sattınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TURKCE -- 4 Mayıs 2008; 12:54:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKCE

    esmerce arkadaşım, yaklaşık dört yıl bu arabayı kullandığınız için sizden şu soruların cevabını rica ediyorum:
    1- Yedek parçası gerçekten de (aynı sınıftaki diğer arabalara göre) pahalı mı?
    2- Kronik sorunları var mı?
    3- Yukarıda bir arkadaşın söylediği gibi gerçekten de bu kasaya 1.6 motor yetmiyor mu?
    4- Yakıtı nasıl?
    5- Arabanızı niçin sattınız?

    Alıntıları Göster
    kentozani teknode arkadaşlarıma katılmamak elde değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: range_murat

    kentozani teknode arkadaşlarıma katılmamak elde değil

    Alıntıları Göster
    Bu segmentteki bütün araçlar ikinci elde büyük değer kaybı yaşarlar.(bkz mondeo avensis vectra vs...) D sınıfı bir araç olması ve türk halkına pek gitmeyen liftback bir araç oluşu tutulmadığı izlenimi vermektedir. Buda güzel bir şey bence. Almasın millet biz bineriz o zaman. Bende scenic kullanıyorum bu arada. Parçaları filan da öyle pahalı değil belirteyim. Triger seti değişimi 400 ytl. Buradan baz alın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamay_aytam

    Bu segmentteki bütün araçlar ikinci elde büyük değer kaybı yaşarlar.(bkz mondeo avensis vectra vs...) D sınıfı bir araç olması ve türk halkına pek gitmeyen liftback bir araç oluşu tutulmadığı izlenimi vermektedir. Buda güzel bir şey bence. Almasın millet biz bineriz o zaman. Bende scenic kullanıyorum bu arada. Parçaları filan da öyle pahalı değil belirteyim. Triger seti değişimi 400 ytl. Buradan baz alın.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar.. LAgunanın ucuz olmasının sebebi.. tamamen fransada üretilmesi ile alakalı bizim ticari araçlarda kullandığımız master ve renault trucks un araçlarının hepsi sınıfının en harika araçları.. fakat üretimi fransa olduğu için 3. senesinde 2. eld %50 den başlıyo değer kaybetmeye.. insan gibi kullanıldığında renault kolay kolay parça bozmuyor.. ancak yinede hani pahalı parça insanları endişelendiriyor.. aslında.. hiç bi arabaya pahalı parça kalmadı.. saolsun taiwan bi araç çıktımı en geç 1. senesinde başlıyor yedek parça üretmeye.. bide türk halkının sedan alışkanlığı var.. yani ben tabi türk halkının tercihine göre asla araba almam.. şahini doğanı tercih eden bunun hastası aşığı çok olan bir milletin araba zevkine ve alışkanlığına bakarak araba alınmaz.. bugün 91 mazdaya 6000 YTL yi çok görüpte 92 Şahine 6500 YTL veren bir milletin araba zevkinden ne çıksın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurhangurcan_

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Cok defalar yazdim aslinda.

    Neden ucuz konusuna gelirsek ..

    D segment araclari sorun cikarirsa, cok yuklu cikarir felsefesi. Parcalari aslinda C segmentine gore sanki biraz daha pahali.

    Yine yukaridaki sebebin de etkisiyle milletimizin (parasi olanlarin, 0 alacaklarin) daha konforlu genis arac kullanmak yerine ozellikle B ve C segmentlerine yonelmesi (bazen arada 4000-5000 YTL gibi normal farklarla D alabilecekken bile).

    Renault'a yonelik negatif onyargilar... (Onyargilara ragmen halen TR'de en cok satan marka olmasi da tuhaf degil mi? )

    Guvenlik anlayisimizin olmayisi (Lag 2 ve sonrasi icin ---> hic kimse esp, asr, ebd, Ncap yildizlarinin derdinde degil, ilk olusunun hic degil, yine yanlis bilmiyorsam BMW'nin 3 kasasinin 2. seferde 5 yildiz alabildigini unutmayin)

    Renault TR'de en eski... Ama son jenerasyon nedense hicbirine binmedigi halde diger markalari daha degerli goruyor. Vectra hastasi bir akrabam vectra 1.6 ve lag 1.6'ya binip denedikten sonra (uzun yolda) kararini Laguna yonunde cabucak degistiriverdi. Binmeden once Laguna da araba mi yahu? diyordu.

    Gerisi de PSIKOLOJIK SAVAS... Ulkemizde, hepinizin cevresinde vardir, olmalidir. Yoktur diyen de bence yalancidir. Lagunayi kullanmayip, bilmeyip, (genelde VW sahipleriya da sahipleri degil ama fanatikleri), mesela GOLF'culer icin LAGUNA asla binilecek bir sey degildir. Adam utanmadan 99 GOLF'unun 2004 model full + full LAGUNA'dan kesinlikle super birsey oldugunu bas bas bagiriyor. Guvenlik, genislik kimin ugrunda arkadaslar....

    Bu arada bence tum D segmentinin deger kaybi cok buyuk ve genelde birbirine yakin. Vectra da, mondeo da, passat da cok kaybediyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 5 Mayıs 2008; 11:25:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    Cok defalar yazdim aslinda.

    Neden ucuz konusuna gelirsek ..

    D segment araclari sorun cikarirsa, cok yuklu cikarir felsefesi. Parcalari aslinda C segmentine gore sanki biraz daha pahali.

    Yine yukaridaki sebebin de etkisiyle milletimizin (parasi olanlarin, 0 alacaklarin) daha konforlu genis arac kullanmak yerine ozellikle B ve C segmentlerine yonelmesi (bazen arada 4000-5000 YTL gibi normal farklarla D alabilecekken bile).

    Renault'a yonelik negatif onyargilar... (Onyargilara ragmen halen TR'de en cok satan marka olmasi da tuhaf degil mi? )

    Guvenlik anlayisimizin olmayisi (Lag 2 ve sonrasi icin ---> hic kimse esp, asr, ebd, Ncap yildizlarinin derdinde degil, ilk olusunun hic degil, yine yanlis bilmiyorsam BMW'nin 3 kasasinin 2. seferde 5 yildiz alabildigini unutmayin)

    Renault TR'de en eski... Ama son jenerasyon nedense hicbirine binmedigi halde diger markalari daha degerli goruyor. Vectra hastasi bir akrabam vectra 1.6 ve lag 1.6'ya binip denedikten sonra (uzun yolda) kararini Laguna yonunde cabucak degistiriverdi. Binmeden once Laguna da araba mi yahu? diyordu.

    Gerisi de PSIKOLOJIK SAVAS... Ulkemizde, hepinizin cevresinde vardir, olmalidir. Yoktur diyen de bence yalancidir. Lagunayi kullanmayip, bilmeyip, (genelde VW sahipleriya da sahipleri degil ama fanatikleri), mesela GOLF'culer icin LAGUNA asla binilecek bir sey degildir. Adam utanmadan 99 GOLF'unun 2004 model full + full LAGUNA'dan kesinlikle super birsey oldugunu bas bas bagiriyor. Guvenlik, genislik kimin ugrunda arkadaslar....

    Bu arada bence tum D segmentinin deger kaybi cok buyuk ve genelde birbirine yakin. Vectra da, mondeo da, passat da cok kaybediyor...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tk152

    Cok defalar yazdim aslinda.

    Neden ucuz konusuna gelirsek ..

    D segment araclari sorun cikarirsa, cok yuklu cikarir felsefesi. Parcalari aslinda C segmentine gore sanki biraz daha pahali.

    Yine yukaridaki sebebin de etkisiyle milletimizin (parasi olanlarin, 0 alacaklarin) daha konforlu genis arac kullanmak yerine ozellikle B ve C segmentlerine yonelmesi (bazen arada 4000-5000 YTL gibi normal farklarla D alabilecekken bile).

    Renault'a yonelik negatif onyargilar... (Onyargilara ragmen halen TR'de en cok satan marka olmasi da tuhaf degil mi? )

    Guvenlik anlayisimizin olmayisi (Lag 2 ve sonrasi icin ---> hic kimse esp, asr, ebd, Ncap yildizlarinin derdinde degil, ilk olusunun hic degil, yine yanlis bilmiyorsam BMW'nin 3 kasasinin 2. seferde 5 yildiz alabildigini unutmayin)

    Renault TR'de en eski... Ama son jenerasyon nedense hicbirine binmedigi halde diger markalari daha degerli goruyor. Vectra hastasi bir akrabam vectra 1.6 ve lag 1.6'ya binip denedikten sonra (uzun yolda) kararini Laguna yonunde cabucak degistiriverdi. Binmeden once Laguna da araba mi yahu? diyordu.

    Gerisi de PSIKOLOJIK SAVAS... Ulkemizde, hepinizin cevresinde vardir, olmalidir. Yoktur diyen de bence yalancidir. Lagunayi kullanmayip, bilmeyip, (genelde VW sahipleriya da sahipleri degil ama fanatikleri), mesela GOLF'culer icin LAGUNA asla binilecek bir sey degildir. Adam utanmadan 99 GOLF'unun 2004 model full + full LAGUNA'dan kesinlikle super birsey oldugunu bas bas bagiriyor. Guvenlik, genislik kimin ugrunda arkadaslar....

    Bu arada bence tum D segmentinin deger kaybi cok buyuk ve genelde birbirine yakin. Vectra da, mondeo da, passat da cok kaybediyor...







    arkadaşım psikolojik savaş dediğin olay birebir benim başıma geldi arkadaşın tekinde vectra 1.6 var oda d segment laguna aldım dedim tavırı net şöyleydi renault araba yapamıyor lagunada araba değil tarzında yorum aldım hatta ileri gitti vectra 1.6 ile laguna 2.0a 5-6 boy kalkışta fark atacağını söylüyor sürekli daha öncesinde 2.5 v6 alfam varkende alfayıda geçerim diyor 2.5 farketmez diyordu ne yazikki böyle fanatikler var işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi range_murat -- 5 Mayıs 2008; 12:13:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: range_murat

    quote:

    Orjinalden alıntı: tk152

    Cok defalar yazdim aslinda.

    Neden ucuz konusuna gelirsek ..

    D segment araclari sorun cikarirsa, cok yuklu cikarir felsefesi. Parcalari aslinda C segmentine gore sanki biraz daha pahali.

    Yine yukaridaki sebebin de etkisiyle milletimizin (parasi olanlarin, 0 alacaklarin) daha konforlu genis arac kullanmak yerine ozellikle B ve C segmentlerine yonelmesi (bazen arada 4000-5000 YTL gibi normal farklarla D alabilecekken bile).

    Renault'a yonelik negatif onyargilar... (Onyargilara ragmen halen TR'de en cok satan marka olmasi da tuhaf degil mi? )

    Guvenlik anlayisimizin olmayisi (Lag 2 ve sonrasi icin ---> hic kimse esp, asr, ebd, Ncap yildizlarinin derdinde degil, ilk olusunun hic degil, yine yanlis bilmiyorsam BMW'nin 3 kasasinin 2. seferde 5 yildiz alabildigini unutmayin)

    Renault TR'de en eski... Ama son jenerasyon nedense hicbirine binmedigi halde diger markalari daha degerli goruyor. Vectra hastasi bir akrabam vectra 1.6 ve lag 1.6'ya binip denedikten sonra (uzun yolda) kararini Laguna yonunde cabucak degistiriverdi. Binmeden once Laguna da araba mi yahu? diyordu.

    Gerisi de PSIKOLOJIK SAVAS... Ulkemizde, hepinizin cevresinde vardir, olmalidir. Yoktur diyen de bence yalancidir. Lagunayi kullanmayip, bilmeyip, (genelde VW sahipleriya da sahipleri degil ama fanatikleri), mesela GOLF'culer icin LAGUNA asla binilecek bir sey degildir. Adam utanmadan 99 GOLF'unun 2004 model full + full LAGUNA'dan kesinlikle super birsey oldugunu bas bas bagiriyor. Guvenlik, genislik kimin ugrunda arkadaslar....

    Bu arada bence tum D segmentinin deger kaybi cok buyuk ve genelde birbirine yakin. Vectra da, mondeo da, passat da cok kaybediyor...







    arkadaşım psikolojik savaş dediğin olay birebir benim başıma geldi arkadaşın tekinde vectra 1.6 var oda d segment laguna aldım dedim tavırı net şöyleydi renault araba yapamıyor lagunada araba değil tarzında yorum aldım hatta ileri gitti vectra 1.6 ile laguna 2.0a 5-6 boy kalkışta fark atacağını söylüyor sürekli daha öncesinde 2.5 v6 alfam varkende alfayıda geçerim diyor 2.5 farketmez diyordu ne yazikki böyle fanatikler var işte

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: range_murat

    quote:

    Orjinalden alıntı: tk152

    Cok defalar yazdim aslinda.

    Neden ucuz konusuna gelirsek ..

    D segment araclari sorun cikarirsa, cok yuklu cikarir felsefesi. Parcalari aslinda C segmentine gore sanki biraz daha pahali.

    Yine yukaridaki sebebin de etkisiyle milletimizin (parasi olanlarin, 0 alacaklarin) daha konforlu genis arac kullanmak yerine ozellikle B ve C segmentlerine yonelmesi (bazen arada 4000-5000 YTL gibi normal farklarla D alabilecekken bile).

    Renault'a yonelik negatif onyargilar... (Onyargilara ragmen halen TR'de en cok satan marka olmasi da tuhaf degil mi? )

    Guvenlik anlayisimizin olmayisi (Lag 2 ve sonrasi icin ---> hic kimse esp, asr, ebd, Ncap yildizlarinin derdinde degil, ilk olusunun hic degil, yine yanlis bilmiyorsam BMW'nin 3 kasasinin 2. seferde 5 yildiz alabildigini unutmayin)

    Renault TR'de en eski... Ama son jenerasyon nedense hicbirine binmedigi halde diger markalari daha degerli goruyor. Vectra hastasi bir akrabam vectra 1.6 ve lag 1.6'ya binip denedikten sonra (uzun yolda) kararini Laguna yonunde cabucak degistiriverdi. Binmeden once Laguna da araba mi yahu? diyordu.

    Gerisi de PSIKOLOJIK SAVAS... Ulkemizde, hepinizin cevresinde vardir, olmalidir. Yoktur diyen de bence yalancidir. Lagunayi kullanmayip, bilmeyip, (genelde VW sahipleriya da sahipleri degil ama fanatikleri), mesela GOLF'culer icin LAGUNA asla binilecek bir sey degildir. Adam utanmadan 99 GOLF'unun 2004 model full + full LAGUNA'dan kesinlikle super birsey oldugunu bas bas bagiriyor. Guvenlik, genislik kimin ugrunda arkadaslar....

    Bu arada bence tum D segmentinin deger kaybi cok buyuk ve genelde birbirine yakin. Vectra da, mondeo da, passat da cok kaybediyor...







    arkadaşım psikolojik savaş dediğin olay birebir benim başıma geldi arkadaşın tekinde vectra 1.6 var oda d segment laguna aldım dedim tavırı net şöyleydi renault araba yapamıyor lagunada araba değil tarzında yorum aldım hatta ileri gitti vectra 1.6 ile laguna 2.0a 5-6 boy kalkışta fark atacağını söylüyor sürekli daha öncesinde 2.5 v6 alfam varkende alfayıda geçerim diyor 2.5 farketmez diyordu ne yazikki böyle fanatikler var işte




    hadı deneyelım deseydınde aklını basına getırseydınya onun:::::::::::

    bu arada laguna 3 un pıyasaya gırmesı ıle dahada dusecek fıyatlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzazgin

    quote:

    Orjinalden alıntı: range_murat

    quote:

    Orjinalden alıntı: tk152

    Cok defalar yazdim aslinda.

    Neden ucuz konusuna gelirsek ..

    D segment araclari sorun cikarirsa, cok yuklu cikarir felsefesi. Parcalari aslinda C segmentine gore sanki biraz daha pahali.

    Yine yukaridaki sebebin de etkisiyle milletimizin (parasi olanlarin, 0 alacaklarin) daha konforlu genis arac kullanmak yerine ozellikle B ve C segmentlerine yonelmesi (bazen arada 4000-5000 YTL gibi normal farklarla D alabilecekken bile).

    Renault'a yonelik negatif onyargilar... (Onyargilara ragmen halen TR'de en cok satan marka olmasi da tuhaf degil mi? )

    Guvenlik anlayisimizin olmayisi (Lag 2 ve sonrasi icin ---> hic kimse esp, asr, ebd, Ncap yildizlarinin derdinde degil, ilk olusunun hic degil, yine yanlis bilmiyorsam BMW'nin 3 kasasinin 2. seferde 5 yildiz alabildigini unutmayin)

    Renault TR'de en eski... Ama son jenerasyon nedense hicbirine binmedigi halde diger markalari daha degerli goruyor. Vectra hastasi bir akrabam vectra 1.6 ve lag 1.6'ya binip denedikten sonra (uzun yolda) kararini Laguna yonunde cabucak degistiriverdi. Binmeden once Laguna da araba mi yahu? diyordu.

    Gerisi de PSIKOLOJIK SAVAS... Ulkemizde, hepinizin cevresinde vardir, olmalidir. Yoktur diyen de bence yalancidir. Lagunayi kullanmayip, bilmeyip, (genelde VW sahipleriya da sahipleri degil ama fanatikleri), mesela GOLF'culer icin LAGUNA asla binilecek bir sey degildir. Adam utanmadan 99 GOLF'unun 2004 model full + full LAGUNA'dan kesinlikle super birsey oldugunu bas bas bagiriyor. Guvenlik, genislik kimin ugrunda arkadaslar....

    Bu arada bence tum D segmentinin deger kaybi cok buyuk ve genelde birbirine yakin. Vectra da, mondeo da, passat da cok kaybediyor...







    arkadaşım psikolojik savaş dediğin olay birebir benim başıma geldi arkadaşın tekinde vectra 1.6 var oda d segment laguna aldım dedim tavırı net şöyleydi renault araba yapamıyor lagunada araba değil tarzında yorum aldım hatta ileri gitti vectra 1.6 ile laguna 2.0a 5-6 boy kalkışta fark atacağını söylüyor sürekli daha öncesinde 2.5 v6 alfam varkende alfayıda geçerim diyor 2.5 farketmez diyordu ne yazikki böyle fanatikler var işte




    hadı deneyelım deseydınde aklını basına getırseydınya onun:::::::::::

    bu arada laguna 3 un pıyasaya gırmesı ıle dahada dusecek fıyatlar

    Alıntıları Göster
    Birkaç kelam da ben edeyim arkadaşlar... :)

    Bakın bir çok arkadaş yukarıda ortak bir şey söylemiş. Bunun altını bir kere de ben çizeyim. Çünkü çok önemli ve göz ardı edilmemesi lazım ne hakkında konuştuğumuzu anlamamız için. Kullananla ne demiş : "Laguna'ya binip bu zevki tadan kolay vazgeçemez." Bunu kullananlardan duymak çok önemli ve ben de altına imza atıyorum.

    Bu aracın 2.elinin neden ucuz olduğunu yukarıda arkadaşlar çok güzel açıklamışlar. Bir ek yapmayacağım , bilinmesi gereken buna sebep olabilecek kronik bir sorununun olmadığıdır. Bu paralara bu konfor , bu zevk ve güvenlik bu kadar olur ancak. Ben Laguna'mı ilerde sattığımda ya üst model bir Laguna'ya geçiş için ya da 407 için olabilir ancak. Şimdi bu yazdıklarımdan beni Laguna fanatiği sanabilirsiniz ama kullanıp istediğiniz modelle karşılaştırırsanız siz de göreceksiniz.Benim çok merak ettiğim Laguna-Peguot 407 karşılaştırması... Bu iki fransızı da çok beğeniyorum ve Laguna'dan ancak ve ancak (eğer sürüş zevki en az laguna kadar ise) 407 için vazgeçebilirim....

    Sevgiler....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OBI

    Birkaç kelam da ben edeyim arkadaşlar... :)

    Bakın bir çok arkadaş yukarıda ortak bir şey söylemiş. Bunun altını bir kere de ben çizeyim. Çünkü çok önemli ve göz ardı edilmemesi lazım ne hakkında konuştuğumuzu anlamamız için. Kullananla ne demiş : "Laguna'ya binip bu zevki tadan kolay vazgeçemez." Bunu kullananlardan duymak çok önemli ve ben de altına imza atıyorum.

    Bu aracın 2.elinin neden ucuz olduğunu yukarıda arkadaşlar çok güzel açıklamışlar. Bir ek yapmayacağım , bilinmesi gereken buna sebep olabilecek kronik bir sorununun olmadığıdır. Bu paralara bu konfor , bu zevk ve güvenlik bu kadar olur ancak. Ben Laguna'mı ilerde sattığımda ya üst model bir Laguna'ya geçiş için ya da 407 için olabilir ancak. Şimdi bu yazdıklarımdan beni Laguna fanatiği sanabilirsiniz ama kullanıp istediğiniz modelle karşılaştırırsanız siz de göreceksiniz.Benim çok merak ettiğim Laguna-Peguot 407 karşılaştırması... Bu iki fransızı da çok beğeniyorum ve Laguna'dan ancak ve ancak (eğer sürüş zevki en az laguna kadar ise) 407 için vazgeçebilirim....

    Sevgiler....

    Alıntıları Göster
    dün sefaköy pazarında 3 tane laguna vardı birtanesini inceledim,
    2004 80bin de vuruk boya yok ve fiyatı 21,500.
    1,6 motor kasa agır gelir çok yakar parçası pahalıdır sorun oldumu masrafı fazla olur gibisinden yorumlar yapıldı araç başında. bu yorumlar yapılırken araç sahibi ya sesini çıkartmadan saklandı yada orada yoktu




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.