Şimdi Ara

CALL OF DUTY: MODERN WARFARE | PS4 ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.104
Cevap
61
Favori
261.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CALL OF DUTY: MODERN WARFARE | PS4 ANA KONU







    CALL OF DUTY: MODERN WARFARE | PS4 ANA KONU


    Senaryo Modu



    ...

    CALL OF DUTY: MODERN WARFARE | PS4 ANA KONU


    Multiplayer




    Perkler

    Mavi Perkler (1. Kategori)

    Double Time - Taktik koşu (konsolda koşma tuşuna 2 kez basılması ile aktive ediliyor) süresini 2 katına çıkarır. Çömelerek gitme hızını % 30 arttırır.

    E.O.D. - Kesintisiz patlayıcılardan ve yangından kaynaklanan hasarları azaltır. Düşman Claymoreları, Proximity Mayınları, C4’ü ve Trophy Systemleri hackler (görünür kılar).

    Overkill - İki ana silah taşımayı sağlar.

    Scavenger – Ölü oyunculardan cephane almanızı sağlar.

    Cold-Blooded – AI (yapay zeka / turret gibi silahlar) hedefleme sistemleri ve termal optikler ile tespit edilemezsiniz. Düşmanda aktif olan High Alert (Yüksek Uyarı) perkini deaktif eder.

    Quick Fix – Düşman öldürdükçe, hedefleri (Domination modundaki A-B-C bölgeleri vs.) ele geçirdikçe ve bu hedefleri elinizde tuttukça sağlık yenileme oranınızı artırır.


    Kırmızı Perkler – (2. Kategori)

    Restock – Ekipmanlarınız (flashbang, claymore, el bombası vs.) bittiğinde 30 saniyede yenilenir.

    Hardline – Killstreaklerin daha az kill alınarak açılmasını sağlar (UAV için 3 kill isteniyorsa 2 kill aldığınızda aktif olur).

    High Alert - Görüşünüz dışındaki düşmanlar sizi hedef (aim) aldığında ekranın köşelerinde sarı renkte uyarı yanıp söner.

    Ghost - İHA'lar, Radar Uçağı ve Kalp Atışı Sensörleri ile yeriniz belli olmaz. Anlık bombalara karşı bağışıklık kazanırsınız.

    Kill Chain – Killstreakler ile aldığınız kill sayısı bir sonraki Killstreak'e eklenir. (CoD4 / Modern Warfare 2 / MW3'deki eski sistem.)


    Sarı Perkler – (3. Kategori)

    Tune Up - Tüm alan güncellemelerinin (Field Upgrades) şarj olma süresini % 33 kısaltır.

    Amped - Daha hızlı silah değiştirir ve roketatarınız daha hızlı reload yapar.

    Shrapnel - 1 adet ekstra ölümcül ekipmanla (claymore, granade) spawn olursunuz. Bomba vs. ile yaraladığınız düşmanın sağlığının yenilenmesini geciktirir.

    Battle Hardened – Flash, stun granade ve EMP bombalarının etkisini azaltır.

    Spotter – Düşman teçhizat ve killstreakleri duvar arkasından görürür hale gelir, bunlara aim aldığınızda takım için de görünür hale gelir.

    Tracker – Düşmanların ayak izlerini görmenizi sağlar. Takım arkadaşlarınız tarafından öldürülen düşmanın yerini görünür kılar. Ayrıca öldürdüğünüz düşmanın yerini de gizler.

    @NihilisticSwarm




    Silahlar

    Modern Warfare'de mevcut silahlar yeni eklenen Gunsmith silah geliştirme özelliği sayesinde birden farklı kombinasyona çevrilebiliyor. Örneğin klasik AK-47 - AK-74, MP5 - MP5K veya SMG olan AUG AR'ye dönüştürülebiliyor.

    Bilinen dönüşümler ve güçlü kombinasyonlar:

    ...

    Güncelleniyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tinúviel -- 31 Ekim 2019; 2:45:25 >







  • Arkadaşlar bu bir oyun ne önemi var yada Battlefield 1'de de Türk asker öldürüyorduk diyor bunun bu olayla nasıl bir alakası var? Battlefield 1, 1. Dünya savaşında yaşanan olaylardan ilham alınarak hazırlanan bir oyun bu savaş yaşandı ve yüzbinlerce şehit verdik ve onların sayesinde bu topraklarda yaşayabiliyoruz, oyunda Türk askerini vurup vurmamak önemli değil şehit verdik ve biz kazandık bunu oyunda vursakta bir önemi yok. Bu bir oyun ne önemi var diyenler arkadaşlar bu oyunları milyonlar oynuyor dikkatinizi çekerim PKK bu ülkede neyi amaçlıyor bunun farkında değil misiniz? PYD'de denen örgütte bu örgütün Suriye kolu ve hedefleri belli. Dünyada herkes bizler gibi bu örgütleri yakından bilmiyor sen bir oyunla insanların Suriye'de yaşananları bir oyuna göre taraflara sempati duymasını sağlayabilirsin, adamları yeni Call of Duty'de terörist olarak göstermiyecekler tam tersine bir kahraman olarak lanse edilecekler o yüzden biraz mantıklı olalım.
    Şu duruma tepki gösterenleri anlarım ama tepki gösterenlere tepki gösterenler neyin kafasını yaşıyor anlamış değilim. Ülkemiz aleyhine bir durum söz konusu ve insanlarımız buna tepki gösteriyor. Zorunuza giden nedir? Birde yok bf1 i oynamadiniz mi? Şunu yapmadınız mı? falan yazıyorlar. Genellemeyi bırakın belki adam onada tepki gosterdi, nereden biliyorsun?
    GameInformer'dan bir sürü detay geliyor her gün, bu ay ki kapakları Modern Warfare. Okurken beğendiklerimi çevirdim. Bir ay boyunca detay ateşlenecek. Hepsi Infinity Ward'un ağzından çıkma. 2008'de gibi takip ediyorum oyunu Bir gün bu heriflerin aynı kaliteye ulaşacağını kimse tahmin edemezdi yemin ediyorum. İlerde sapıtmazsa multiplayer açısından zirve budur.

    - Multide sınıfların adı Coalition ve Allegiance. Coalition operatörleri kuzey güçleri, Allegiance operatörleri doğu güçleri stilinde olacak.

    - Senaryo modu karanlık, şiddetli ve enteresan olacak. ESRB'den +17 yaş sınırı yedi oyun.

    - 64 kişilik bir mod test edilmiş ve başarılı sonuç almışlar. Söylenti de vereyim, geçen haftaki lansman yapılırken içerideki Infinity elemanı 100'den fazla kişinin girdiği bir mod daha olacak demiş. Ve bu oyundan bağımsız, free 2 play olacak. 2020'de göreceğiz.

    - Çıktıktan sonra oyun Spec Ops adlı yeni bir mod yayınlanacak, haftalar sonra gelecek deniyor. Ana senaryonun devamı olacak ve 4 kişi Co-Op desteği var.

    - Operatörler lvl atladıkça gelişiyor doğal olarak. Rabinbow Six stili kendi tarzı olan ve uğraşılarak çizilmiş karakterler ve skinleri olacak. Açıldığı zaman birer introlarıda var. Tek tek editleme yok ama skin sayısı fazla.

    - Soytarı gibi neonlu, renkli, renkli skinler yerine realistik kamuflajlar olacak. Ve çoğu maplere göre tasarlandığı için her map'e ayrı kullanmak gerekiyor.

    Fanmade bir sürü örnek çizim gelmiş.



    - Roadmap şimdiden belli. Oyundan sonra gelecek her harita, silah ve içerik kitleyi bölmemek için bedava. Microtransactions boku ilk çıkış döneminde ön planda olmayacak ve sadece silah, karakter skini için kullanılacak.

    - Oyun sırasında iki field-upgrade kullanma var, tek tuşla değişebilecek.

    - Silah progression'ı modlara göre değişiyor, bir silahı güçlendirmek uzun sürecek.

    - Açıklanmayan ve videolarda olmayan bir sürü silah, parçalar vs var.

    - Map'ler her silaha uygun tasarlandı. Üstün tek bir silah olmayacak.

    - Haritaların hepsinde iç mekanlarda çizilmiş. Tek tuşla kapı açma, kapıyı bombayla patlatıp girme, agresif oynayanlar için koşarak hızlı içeri girme olacak.

    - Splitscreen desteği var.

    - Killstreaks eskisi kadar basit değil. Agresif oynayan yerine taktiksel ve dikkatli oynayan başarıcak deniyor.

    - Karakter editlerken Tamagunchi adlı bir zımbırtı takacağız kolumuza. Oyun sırasında kaç adam öldürdün vs sayacak ve öldürürken ses çıkaracak. Sanal bebek gibi içinde bir oyunda var, adam vurdukça yaratık hayatta kalacakmış.

    - Multi başlangıcında her map için özel bir giriş introsu olucak, moda gireceğiz.

    - Battle Royale için ne evet, ne hayır deniyor.

    - Arkadan gizli melee yapılırsa öldürme introsu girecek.

    - HUB bölümünde her ay özel turnuvalar olacak. Klasına göre herkes elemelere katılabilir.
    Beta çıktığından beri oynuyorum. Oyun teknik açıdan, görsel, animasyon, oynanabilirlik vs olarak güzel olmuş. Ama KENDİ AÇIMDAN bu oynanabilirliği baltalayan unsurlar var;

    COD'UN LEŞ HARİTA DİZAYNLARI.
    MW2'den sonra, MW3'ten itibaren çıkan çoğu oyunda (hepsini oynamasam da izlediğim kadarıyla) benzer yapıda haritalar var. Nedir bu benzer yapı; Her binada, her köşede bir kapı, pencere, delik, geçit vs mevcut. Yani bulunduğun yere arkandan, sağından, solundan, altından, üstünden adam gelmeme ihtimali yok gibi bir şey. Zaten haritalar çok büyük değil, üstüne bu durum özellikle görev odaklı modlarda sıkıntı yaratıyor.

    KILLSTREAK KANSERİ
    Maalesef oyuncuları pusmaya, kamplamaya iten en büyük unsur killstreak ödülleri. Missile'a 1 kill kaldı, Chopper'a 2 kill kaldı vs derken ister istemez ölmemeye oynuyorsun bir süre sonra. Sen yapmazsan takım arkadaşın yapıyor. Öyle olunca da Domination, HQ gibi görev odaklı modlarda tek başına bölge ele geçirmeye çalışırken ve dolayısıyla telef olurken buluyorsun kendini. Dikkat edin bu modlarda bir süre sonra takımdaki oyuncular belli binalarda çakılı olarak kalıyor. Keşke kill yerine puan ile verilse bu ödüller. Ezelden beri böyle. (MW2 oynarken nuke atmasını öldürerek engellediğim bir kişi psn'den silmişti. :)

    KILLCAM'DE BURAM BURAM HİSSEDİLEN GECİKME
    Oyunu malum altyapımız sebebiyle Avrupa'lı oyunculardan 0,5-1 saniye arası geç oynuyoruz bariz şekilde. Örneğin bir maçta dar bir alanda köşeyi dönerken arkamda biri sıkıp yaraladı, köşeyi dönüp gidecek yer olmadığından döndüm ve yere yattım. Adam köşeden çıkar çıkmaz beni vurdu. Killcamdan izlediğimde adam beni gördüğünde ben daha yeni yere yatıyordum. Başka bir seferde de yüksek bir yerden atlarken öldüm, killcamde daha atlamamıştım bile, vs. TTK süresi bu kadar kısa olunca oyunda, bu gecikme ciddi can sıkıyor.

    Başta da yazdığım gibi oyun oynanabilirlik olarak güzel, ama büyük modların neye benzediğini görmek için bekleyeceğim sanırım. Yoksa saydığım unsurlar üst üste geldiğinde oyunda sinir krizi geçirmek olası. Cyber Attack modunu sevdim yalnız. Normalde ölünce roundun bitmesini beklediğimiz modları pek sevmem, bayar beni ama bu modda revive olduğu için daha gözü kara ve heyecanlı oynayabiliyorsunuz.
    CoD Mw1,2,3 hayali Rus/Musluman birligini terorist gibi gosterdi sozde rus terorizmi 3. Dunya savasi bile baslatti sorun olmadi,
    Bo1 de ulkesi isgal edilen vietnamalilar degil usa kahramandi yine sorun olmadi,
    Bo2 de guney amerikali bir karakter uyduruldu terorist olarak sunuldu sorun olmadi,
    Ghostta daha ileri gidildi guney amerika birlesip abdyi isgal etti yine sorun olmadi,
    Simdi iki yuzluluk etmenin geregi yok.Cod serisi hep boyleydi zaten.Konuyu da fazla dagitmak istemiyorum.Oyun hakkinda bilgi paylasimlari oldukca baslik daha iyi oluyor.Dunyadaki pis cikar dengelerinden sitki siyrilmis kafami dagitacak arcade fps oyunu mw2 den beri bekleyen siradan bir insan olarak,oyunu merakla bekliyorum acikcasi.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    CALL OF DUTY: MODERN WARFARE | PS4 Ana Konu

    Call of Duty: Modern Warfare'in sürükleyici hikaye modu, nefes kesici aksiyon ve gerilim dolu bir anlatı sunuyor. Ancak bazı PS4 kullanıcıları, oyunun hikaye modunun açılmadığı sorunuyla karşılaşabiliyor.

    "Call of Duty: Modern Warfare Hikaye Modu Açılmıyor" Sorununu Çözme

    Bu sorunu yaşayanlar, aşağıdaki adımları izleyerek düzeltmeye çalışabilir:

    • Oyunu Kapatıp Yeniden Aç: Bazen oyunu kapatıp yeniden açmak, sorunu çözebilir.
    • Konsolu Yeniden Başlat: PS4 konsolunu yeniden başlatmak, geçici aksaklıkları gidermeye yardımcı olabilir.
    • Oyun Verilerini Kontrol Et: Oyun verilerinde bozulma olması, hikaye modunun açılmamasına neden olabilir. "Ayarlar" > "Uygulama Kaydedilen Verileri Yönetme" yolunu izleyerek verileri kontrol et.
    • Oyunu Yeniden Yükle: Tüm diğer yöntemler başarısız olursa, oyunu yeniden yüklemeyi dene.

    Ek İpuçları:

    • PlayStation Network'e bağlı olduğundan emin ol.
    • En son oyun güncellemesinin yüklü olduğundan emin ol.
    • Yeterli depolama alanına sahip olduğundan emin ol.

    Bu adımları izleyerek Call of Duty: Modern Warfare'in hikaye modunun PS4'te açılmamasını düzeltebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Efsane kadro tekrar kuruluyor sabırsızlıkla bekliyorum
  • Oyuna Cod 4 MW kalitesinde ,tek kişilik senaryo modu,mutlaka eklenmeli.En son çıkan Cod oyunundaki gibi senaryo bölümünü yapmadık zaten hep multiplayer oynanıyor demek sadece tembel ,aciz yapımcıların bahanesidir!
  • neo23 kullanıcısına yanıt
    Uncharted’ın yapımında önemli rol oynamış 2 isim Infinite Warfare’de olduğu gibi bu oyunun da senaryo modununda başında yer alıyor ve stüdyoda büyük bir senaryo modu ekibi var, senaryo modu olmama olayı sadece geliştirme süreci sorunlu geçen Black Ops 4’e özel bir durumdu.
  • Hadi bakalım sabırsızlıkla bekliyorum.
  • Insaallah adam akilli birsey cikarirlar. Coluk cocuk oyunundan biktik son bi kac yildir.
  • Ben pek sevinemedim.

    Cod:Bo2 ile baslayan 2030'lu-2090'li savas furyasi mw4'te de surecektir. Artik robotlu, makineli savas oyunu gormek istemiyorum. cunku gordugumde kusasim geliyor.

    Bf bile 5. Serisi ile robotlu, makineli senaryoya gecis yaparak kendini bitirdi.

    Ha illa savas oyununu robotlu makineli yapacaksin, o zaman sadece multiplayer odakli yapacaksin bo4'teki gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wake Up Lieutenant -- 17 Mayıs 2019; 0:15:18 >
  • beklemedeyiz
  • Battle royal denen saçmalık üzerine kurulmaz oyun inşallah. Zaten yeterince battle royal var piyasada, eski cod oyuncularının düşünerek onları yanlız bıraktıklarını düşünerek hareket etsinler hadi amin.
  • Bu sekil gelirse güzel.

    Terminal, Rust, Highrise ve Dome'da ön siparis ile geldigini yazmislar.

    CALL OF DUTY: MODERN WARFARE | PS4 ANA KONU
  • Çok şükür normale dönüyoruz sonunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakulta8585

    Bu sekil gelirse güzel.

    Terminal, Rust, Highrise ve Dome'da ön siparis ile geldigini yazmislar.

    CALL OF DUTY: MODERN WARFARE | PS4 ANA KONU
    Her ne kadar güzel maddeler olsada tamamının uydurma olduğu doğrulandı, zaten çok barizdi.




  • Tinúviel kullanıcısına yanıt
    Umarim en kisa zamanda dogru bilgiler aliriz. Dogru ise 04.06.2019 tarihinde bilgi, Teaser veya Trailer verilebilirmis. Bakalim görelim.
  • 24.04 Güncelleme

    Kotaku yazarı Jason Schreier ve Eurogamer gibi kaynakların da doğruladığı üzere bu yılki Call of Duty oyununun Modern Warfare serisine "soft reboot" çekecek seri bazı öğeleri değişmesede yeniden başlayacak ve farklı bir senaryoya odaklanacak.İlginç olan ise oyunun adının Modern Warfare olması, yani oyunda "4" takısı bulunmayacak ve oyun yeni bir Modern Warfare serisine başlanıldığını işaret edecek.Ne kadar kafa karışıklığı yaratacağı ise merak konusu.

    Öğrenilen bilgilere göre duygusal ve zor kararların verildiği daha gerçekçi bir senaryo ile "super soldier" temasından ziyade Modern Warfare 2'nin "No Russian" bölümündeki realizmden ilham alan bir kurguya sahip olacak.

    Bir başka önemli bilgi ise henüz doğrulanmasada Infinity Ward'ın "tamamen yeni" bir grafik motoruna geçiş yaptığı. Kaliforniya merkezli Infinity Ward 2017 yılında Polonya'da bir araştırma ve geliştirme stüdyosu kurmuştu ve bu stüdyonun çalışmaları hakkında bir bilgi verilmezken sadece "teknoloji" odaklı bir destek stüdyosu olacağı belirtilmişti.




  • Persembe günü biseyler gösterecekler gibi. Artik Teaser mi olur Trailer mi olur hep birlikte görecegiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sakulta8585 -- 26 Mayıs 2019; 21:16:26 >
  • Call of Duty delisiyiz çıksın kesinlikle alırız yeterki yeni nesil modern warfare desinler bize :)
  • Oyun ne zaman tanıtılcak?
  • sırasıyla:
    mw2
    mw3
    bops1
    veya cod5 remastereddan biri gelsin 4 k fena nostalji olur hadi amin💕🤲🏻



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ottoman1933 -- 28 Mayıs 2019; 3:5:35 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.