Merhaba, Evimi yeni taşıdım ve internet üzerinden Samsungmarka çamaşır makinası aldım. Cihaz geldikten sonra servisi çağırdım. Adamlar gelir gelmez bana 80 liralık bir boru parçası satmaya çalıştılar. Kabul etmeyince asabileşmeye başladılar ve makinayı faturası olmadığı gerekçesiyle kurmayacaklarını söylediler. Oysaki ürün kutusundaydı ve faturası daha sonra posta ile ayrı gelecekti. Yeni taşındığımdan dağ gibi çamaşır yığılıydı, adamlara faturayı sonra vereceğimi şu an makinaya ihtiyam olduğunu söylemiş olsam da artist artist cevaplara devam ettiler. Ben de sinirlendim ve makinayı kendim kuracağımı söyleyerek gitmelerini istedim. Makinayı kendim kurdum, fatura da sonradan geldi. Şimdi sorum şu: Makinanın garantisi var mı yok mu?
aldığınız yeni cihazların mutlaka 2 yıl garantisi olmak zorundadır
genelde markalar kendi kurdukları cihazlara extradan 1 yıl daha verirler.
Fatura tarihinden itibaren 2 yıl garantiniz var. Ayrıca o kendini bilmez servisi mutlaka Samsung'a şikayet edin.
Aynı durum kuzenimin eşyalarını kuran serviste de başıma gelmişti. Akıllarınca kazıklamaya çalışıyorlar, almayınca da ters davranışlara maruz kalıyorsunuz.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme