Şimdi Ara

ÇAMAŞIR MAKİNESİ KÖRÜK LASTİĞİ GARANTİ KAPSAMINDA MI? DEĞİLMİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
15.533
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni aldığim hoover 11kg kurutmalı çamaşır makinesinin körük lastiğinde kopma oldu nedenini bilmiyorum (tahmini kurutma özelliğinden dolayı ısınıp, soğumasından) kopma oldu servisi aradım gelip bakmadan garanti kapsamında olmadığını söyledi 150 ye yaparız dendi.Sizinde böyle sorunları olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?Tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyorum.Yardımcı olursanız sevinirim.
    İlk defa bu markayı kullanıyorum tavsiye üzerine almıştım.Sizlerin sorun yaşamadığınız firmaları belirtirseniz bir sonraki tercihim o firmalar olacaktır.Teşkkürler.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Çamaşır Makinesi Körük Lastiği Garanti Kapsamında Mıdır?

    Çamaşır makinenizin körük lastiği yırtıldıysa, garanti kapsamında olup olmadığını merak ediyor olabilirsin. Çamaşır makinesi körük lastiği garanti kapsamına girip girmediği, üreticiye ve garanti koşullarına göre değişir.

    Genel olarak, çamaşır makinesi körük lastikleri üretim hatalarına karşı garanti kapsamında olabilir. Ancak, aşağıdaki durumlarda garanti kapsamı dışı kalabilir:

    • Kullanım hatası: Lastiğin yırtılması, aşırı yükleme, yanlış deterjan kullanımı veya keskin nesnelerle temas gibi kullanım hatalarından kaynaklanmışsa.
    • Zaman aşımı: Garanti süresi dolmuşsa.
    • Yetkisiz onarım: Makine garanti süresi içinde yetkisiz kişiler tarafından onarılmışsa.

    Belirli çamaşır makinesi markalarının garanti koşullarına bakalım:

    • Arçelik: Arçelik çamaşır makinelerinde körük lastiği, üretim hatalarına karşı 2 yıl garanti kapsamındadır.
    • Samsung: Samsung çamaşır makinelerinde körük lastiği, üretim hatalarına karşı 1 yıl garanti kapsamındadır.
    • Bosch: Bosch çamaşır makinelerinde körük lastiği, üretim hatalarına karşı 2 yıl garanti kapsamındadır.

    Körük lastiği yırtılmasıyla karşılaşırsan, öncelikle kullanım hatası olup olmadığını kontrol etmelisin. Eğer kullanım hatası yoksa, makinenin garanti süresi içinde olup olmadığını belirle. Garanti süresi içindeyse, yetkili servise başvurarak lastiğin garanti kapsamında olup olmadığını öğrenebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hoover resmi internet sitesinde bulunan servis numaralarında 1 yıl önce anlaşması biten Yaren Tekniğin numarası bulunmakta (telefon numarası kullanılmamakta) oysaki 1 yıldır Batu Teknik servisle çalıştığını Resmi sitesine yazamayacak kadar... ... .Bir firma olduğunu düşünüyorum. Sorunumu sonunda Batu teknik servise ilettiğimde körük lastiği garanti kapsamında olmadığı ücretini verip yaptırmanız gerektiği söylendi. Bende görmeden nasıl kara verdiğinizi sorduğumda görmeye gerek olmadığını söyledi. Şikayet var sitesi ne şikayetimi yazdığımda Hoover genel merkez den aradılar sorununuzu çözmek için yardımcı olacağım dendi. (biz sizi arayacağız) Bugün tekrar genel merkezden aradıklarında teknik servisle konuşulmuş bir şey yapamayacaklarını size en uygun fiyata zaten yaptıklarını daha ne yapalım şeklinde cevap aldım. Çamaşırlar 1 haftadır yıkanmıyor maduğruyetimi Tüketici Mahkemesine başvurarak aramayı düşünüyorum. Çıkan parçayıda servislere göstereceğim hangisi biz değişim yapardık derse bir sonraki makinem o marka olacak.

    yukarıdaki yazıda "Her zaman %100 müşteri memnuniyeti ve güvenilir hizmet anlayışı ile çalışan firmamız " yazısının değiştirilmesini istemekteyim ben memnun değilim.

    ŞUAN RESMİ OLMAYAN AMA RESMİ İNTERNET SİTESİNDEKİ TEKNİK SERVİS :YAREN TEKNİK
    Yetkili: yakup batmaz
    Tel: 4622235544
    Adres: fatıh Mah. Zübeyde hanım CD. NO:21/1 TRABZON
    İl / İlçe: Trabzon / merkez)




  • Makinemin markası Hoover 11kg+7kg kurutmalı çamaşır makinesi.İsmim mustafa efe 4440398 numaralı genel merkezde bulunan meryem hanım tanıyacaktır.Donanım haber dayanışma anlayışı ile yardımcı olursanız sevinirim.
    Parçayı kargoya verdiler yarın veya yarından sonra takılacak parayı verdikten sonra geri almam imkansız.

    Şikayetimi şikayet var sitesine yazdım link

    https://www.sikayetvar.com/hoover-6-aylik-camasir-makinesinde-sorunlar-basladi#gorusmeler?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber

     ÇAMAŞIR MAKİNESİ KÖRÜK LASTİĞİ GARANTİ KAPSAMINDA MI? DEĞİLMİ?




  • Günaydın;

    Ben telefon ile aradım, Mehtap hanım ilgilendi, konuyu da hatırlıyor zaten.

    Öncelikle belirteyim, ilk 6 ay içerisinde bu sorunla karşılaşmış olsaydınız ücretsiz yardımcı olabileceklerini ifade ediyorlar. Sorun şu ki sizin makineniz 2015 yılının 11 imci ayında montaj yapılmış, Lakin şikayetvar da ''6 aylık makine'' diye belirtmişsiniz.

    Firmanın Yetkilisinin aktardığı bilgi şu yönde;

    Servisin gitmediği doğrudur zira tüketici ürün ve deforme olan körük contasının resimlerini bizimle paylaştı, biz de teknik departman ile bunu paylaşarak incelenmesini sağladık, DEFORME adı altında oluşan bir durum olsa kesinlikle garanti dahilinde işlem yapılacağı, ancak mevcut üründe yaşanan sorunun KOPMA olarak nitelendirilebileceği ve bunun sebebinin de ya yıkama ya da program bitimi sonrası çamaşırları makineden çıkartırken contaya takılıp kopmasına sebep olabilecek Fermuar veya buna benzer unsurlardan kaynaklanabileceği nedeniyle kullanıcı hatası olarak değerlendirilip ücret talep ettiği bilgisini aktardı.

    Ücret içeriğinde YOL+İŞÇİLİK+YEDEK PARÇA=150TL mevcut.




    Yukarıdaki yazı firma yetkilisinin tarafıma aktardığı bilgidir.


    Gelelim bu noktadan sonra benim düşünceme;

    Forumda üstüne basa basa sürekli şunu yazıyorum, MARKA dan ziyade, o markanın arkasında duran FİRMA çok çok büyük önem teşkil etmektedir. Ürün kaliteli olmasın bana, Hizmet kaliteli olsun. Biliyorum forumda bunun tersini düşünen çok arkadaş var. ''Ürün kaliteli olsun zaten servise gerek kalmaz'' zihniyeti oldukça yaygın. Ben, işte bu gibi gerekçelerle katılmıyorum bu fikre. Ürün istediği kadar kaliteli olsun bir gün servisle MUTLAKA işiniz olacak. O zaman da karşınıza bu servis anlayışı çıktığında gerçekler ortaya çıkmış oluyor.

    Bakınız bu derece sorun yaşanmış, MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ADINA atılan tek bir adım dahi yok. Ben beklerdim ki, ''Madem ki böyle bir talihsizlik yaşanmış, Her ne kadar tüketici hatası olsa da, bizler de tüketicimizi kırmamak adına Yol ücreti ve İşçilik bedelini almayarak üzerimize düşeni yapıyor, tüketiciden sadece yedek parça bedeli olan (Sallıyorum) 65TL yi tahsil ediyoruz''

    Normal şartlarda bana kalsa hiç ücret alınmaması lazım lakin firmanın beyanı bunun tüketici hatası olduğu yönde, o noktada pek yorum da yapmak istemiyorum. Aslında siz firmaya yolladığınız resimleri buraya da yayımlayabilirsiniz, bakalım nasıl bir kopmaymış bu.

    Şimdi MARKASI HOOVER diye aldık. 11 kilo yıkama 7 kilo kurutma uzay mekiği gibi makine her şey ultra mega hiper süper. İlk arızada ver 150TL. Ve ortada bana göre çok da makul bir açıklama yok.

    Resimleri görene kadar ben daha fazla yorum da yapmak istemiyorum.

    Normalde forumda firmalara yönelik bu paylaşımlara izin vermiyoruz lakin olayın doğruluğunun teyit edilmiş olması nedeniyle gösterimden kaldırmıyorum.

    Sizden ricam, resimleri de paylaşmanız yöndedir.

    Görüşmek üzere.




  • siemens iq serisi makinemde aynı problemi yaşıyorum. tahminim eşim çamaşırları yanlış attı ve çamaşır kapak ve conta arasında sıkıştı daha sonrada conra yüksek devirde koptu. Bu kopan bölgeden su kaçırıyor, banyonun zemini ıslanıyor.

    Conta tedarik edilse evde kendi imkanlarımız ile değiştirebilir miyiz?
  • Ado kullanıcısına yanıt
     ÇAMAŞIR MAKİNESİ KÖRÜK LASTİĞİ GARANTİ KAPSAMINDA MI? DEĞİLMİ? ÇAMAŞIR MAKİNESİ KÖRÜK LASTİĞİ GARANTİ KAPSAMINDA MI? DEĞİLMİ?




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Öncelikle ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim.Yazdıklarınıza sonuna kadar katılıyorum.Eski çamaşır makinemi garantisi bittiği için sattım garantisi 7 yıl olan bir makine aldık keşke değiştirmeseydim dedik.

    Size söylenmiş olan sebebi inanın bana söylenmedi.Bana direk körük lastiği garanti kapsamına alınmıyor.Bende birkaç firmayı aradım siz ne yapıyorsunuz bu durumda "servis görevlimiz geliyor inceliyor çoğunlukla garantiden değişiyoruz müşteri hatası ise parça ücreti talep ediyoruz" dendi.Söylemiş oldukları pantolon fermuarı ile yırtılır deneyini yapıp videosunu paylaşacağım.


    Tekrar donanım haber ailesine çok teşekkür ederim.Birlikte olursak böyle firmalara karşı mücadele edebiliriz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Az önce servis geldi gelen arkadaşa diyorum ki bu neden oldu birdaha aynı olay başımıza gelmesin dediğimde herşeyden olabilir gibi bir cevap aldım:) Kurtmayı yeni yeni kullanmaya başladık dedim ondan da olabilir:) 150 tl verdik fatura istediğimde serviş fişi verdi fatura istersen servise gel KDV oranını öde faturayı al (%18) :)))
    Bunları tüketici hakem heyetine vermeyi düşünüyorum yardımcı olurmusunuz.
  • mefe M kullanıcısına yanıt
    Hocam hakem heyeti kurtarmaz bu zihniyetteki ticari işletmeleri.

    Hakem heyeti ile kendi hakkınızı savunurken sizden ricam aynı zamanda Bulunduğunuz bölgedeki vergi dairesine giderek bir dilekçe verip, size verdikleri servis fişinin fotokopisini de çekip dosyaya ekleyerek vergi kaçakçılığı suçundan lütfen ihbar ediniz. Rica ediyorum kendi işiniz için hakem heyetine giderken, DEVLETİMİZ için de vergi dairesine bu bildirimi yapmayı unutmayınız. ''GEL AL FATURAYI'' cümlesini o arkadaşlara yutturmak farz oldu.

    Bu dilekçeler ile birlikte biraz zaman kaybedeceksiniz lakin;

    1- Bu zaman karşılığında hakem heyeti tarafından haklı bulunduğunuz takdirde ödediğiniz parayı masrafları ve faizi ile birlikte geri alacaksınız
    2- Vergi kaçırmak veya en basit haliyle dahi usulsüzlük kapsamında işletmeye ceza kesilmesini sağlamış olacaksınız.

    Netice itibari ile burası bir ticari işletme mi? Evet
    Sen yol geldiğin için Yol parasını dahi aldın mı? Evet
    Yedek parça paranı aldın mı? Evet
    İşçilik aldın ve bu işten para kazandın mı? Evet
    Peki kazandığın bu paranın Vergisini ödeyecek misin? KOSKOCA BİR HAYIR

    Hayır çünkü bu para alışı kayıtlara geçmedi

    Servis fişi denilen şeyin VUK de geçerliliği var da biz mi bilmiyoruz?


    Bıraksınlar böyle saçma sapan ve her hareketleri ile halkı dolandırma işlerini artık.


    Yol yordam anlamında yapılabilecek yardım var ise yazınız, yardımcı olalım, Tek ricam, lütfen gelişmelerden haberdar edin.

    Yaşanan bu kadar memnuniyetsizliğin üzerine bir de bu pişkinlik, peeeeesssssss..




  • Vergi dairesi ne gitmek aklıma gelmemişti iyi oldu bilgilendirdiğiniz. Böyle firmaya böyle muamele .Yarın ilk işim vergi dairesine gitmek olacak. Oradan da tüketici hakem heyetine gideceğim.İlgilendiğiniz ve vakit ayırdığınız için teşekkür ederim gelişmelerden sizi haberdar edeceğim.
  • mefe M kullanıcısına yanıt
    Kolaylıklar Dilerim
  • 189 Alo vergi dairesini aradım işlem yapılan tarihten bir hafta sonra başvuru yapılması gerekiyormuş.Yinede kayıt oluşturdular 1 ay içinde ilgileneceklerini söylediler.
    Tüketici hakem heyetine başvuru yapacağım dilekçe örneği var mı?Genelde banklarla ilgili dilekçeler var.
  • Bugün tüketici hakem heyetine gittim . Durumu anlattım .Makineyi yaptırmakla sorunun kendinde olduğunu kabul etmiş olduğunu söyledi. Çamaşır makinesi sorunlu olduğu haldeyken kendilerine gitmem gerektiğini onlarda bilirkişi tayin edeceklerini belirtti.Bunun 3-4 ay kadar sürebileceğeni belirtti.4 ay çamaşırların yıkanmadan nasıl duracağını kendisine sorduğumda firmaları kötülemeye başladı hepsinin bu durumu kullandığını belirtti.Yani sizin anlayacağınız bu düzende tüketici zor durumda.Firmanın insafına kaldık.
  • Onlarca telefon konuşması, onlarca ve katları mail trafiği, bu firmanın Türkiye masası şefi Andrea ojetti ye bile şahsi numarasından ulaştım :)
    ama bu arkadaş daha önce İndesit Türkiye şefiymiş :) Hoover nasıl marka olduğunu hemen anladım.
    Eskişehirdeki adını unuttuğum beye onlarca defa kanuştum ve en sonunda Şişi de ofisi olan İstanbul barosuna bağlı bir avukat bey beni aradı :) neden aradığını sorduğumda, yazmış olduğum mailler ( ki maillerin bir örneğinide Candy holding sahiplerine atıyordum :) ) canlarını çok sıkmış, bir yersen yaptırdılar ama yemedim :) Avukat beyle sohbet ettik, gülüştük :)
    Ondan sonra çok ağır bir mail ile beni siz ne cüretle avukatla muhatab ediyorsunuz dedim ve sosyal medyada gereğini yaptım.
    ama şunu gördümki bu candy grup yani hoover markasının arkasında kurumsallık yok.ben buna şahit oldum.

    Çok geçmiş olsun.
  • Teşekkür ederim . Biz paylaştıkça bunların ne oldukları ortaya çıkıyor. Türkiye piyasasında nekadar ucuza satarlarsa satsinlar tutunamazlar. Hizmet kötü .
  • mefe M kullanıcısına yanıt
    Paylaşım için teşekkürler. Bir markayı daha tercih dışı bırakmış oldum!
  • Benim makinem de hoover ve bugüne kadar kaç defa servise geldilerse para alıp gittiler. Özellikle tamburdan gacırtılı bir ses geldiği için servisi aradık. Gelen teknisyen kontrol etmiş ve içinde kireçlenmeden kaynaklı ses geldiğini söylemiş ve bizim hanıma kireç çözücü satmışlar (hata bulamayınca kendince çözüm üretmiş arkadaş).Bizimki de 2 paket almış, bir de musluğa kireç çözücü aparat taktırıp ve yüz küsürat para ödemiş.
    Derken; 1 hafta sonra akşam üzeri tüm kireç sökücüleri kullandıktan sonra yine aynı ses ama bu defa daha yüksek ve kulak yakıcıydı.Kendim çamaşır yıkama işlemi bittikten sonra tamburun içini kontrol ettiğimde, tamburun içindeki 3 tutucu kanattan 1'inin koptuğunu, 1'inin sallandığını, diğerinin ise henüz idare edecek durumda olduğunu farkettim.
    Ertesi günü hoover servisi arayıp, şikayetimi ve kızgınlığımı ifade ettiğimde beyefendi ilk servis çağırdığınızda demekki sorun yokmuş ki teknisyenimiz sorun bulamamış. Üzerine düşeni yapıp, size kireç sökücü de satmış dedi. Kopan parçanın değişimi için 140 tl istediler. Kan beynime sıçradı. Fakat eninde sonunda değiştirdik. Hesapta makinemizin 10 yıllık garantisi var. Bu da demek oluyor ki 10+sonrası yıllar için sürekli bu makineden dolayı soyulacağız. Bundan sonrası için servisi çağırmadan önce mahalle arasından tamirci ustalarını çağırıp daha ucuza yaptırma yolları arayacağım. Ve vallahi de billahide bir daha Hoover marka hiçbir elektronik cihaz almayacağım.
    Satın almadan önce markaların şikayetlerini okuyup ona göre satın alma yapacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi citto -- 24 Aralık 2018; 2:9:7 >




  • Geçmiş olsun. Mal kaliteli olabilir ama garanti ve malın arkasında durulması gerekir . Sosyal devlet anlayışının gerektirdiği vatandaşını korumaktır .
  • Hoover zaten kaliteli değil ki :)



    Yeni makinelerde de lastiğin dış kıvrımdan kopması durumu moda oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Hoover zaten kaliteli değil ki :)



    Yeni makinelerde de lastiğin dış kıvrımdan kopması durumu moda oldu.
    Evkur da 13 kg modelini al halını Yorganını kilimini getir yıka her şeyi yıkar diye tanıtmışlardı gülmeden edemedim. Hoover daha normal tip çamaşırları sorunsuz yıkamayı beceremiyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.