Renault servisleri sizi kapıdan çok iyi karşılıyorlar. Bu konuda hiç bir marka ellerine su dökemez. Ama konu yardımcı olmaya geldiğinde o noktada çuvallıyorlar ben bunu anladım. Benim problem yaşadığım servis Edremit Akkaş Renault bu arada. |
CAPTUR 2 (2020) (23. sayfa)
-
-
Teşekkürler hocam. Dediğiniz gibi verilmiş sadakamız varmış. Genelde soğukkanlı kişiliğe sahibimdir ama böyle durumlarda insan afallıyor. En soldan emniyet şeridine kendimi atmam biraz zor oldu. KGM ve emniyet araçları saniyesinde geldi. Onlar olmasa emniyet şeridi epey küçüktü yolun ortasında çarpmayan araba emniyet şeridinde çarpabilirdi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun, aile falan da vardı ise araçta rezillik daha da büyümüştür. Araçlar geçmişe göre çok daha komplike olduklarından sorunlar çıkabilir umarım sorunsuz çözülür.
Bende henüz trim sesi yada sorun görünmüyor umarım da olmaz...
Bu arada vites aydınlatmasını yazmıştım burada, kullanımı da olumsuz etkiliyor zira harfler ile vites kolunum konumu da tutmuyor. Kola bakıyorsunuz tam N de ama aslında D de oluyor. Ekran da da yazmasa tam bilmece... Bu aydınlatma olmaması büyük ahmaklık...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben de bundan önce 6 yıl kadar clio kullandım. Büyük bir sorun yaşamadım ama trim sesi gibi sorunlarda çok ilgili davrandı servisler. Başka markalarda ilgilenecek personel bulamazken araç clio olmasına rağmen 2-3 kişi birden ilgilendi araçla. Hepsinde de giderdiler sorunumu. Hiç bir markanın fanı değilim ama Captur alırken başka markalara bakmadım bile. Ben İstanbul Avrupa yakasındaki servislere götürüyorum. (Renser, Hedef-Florya, Acar) Üçünden de memnun kaldım.
-
Aracımı bugün teslim aldım. Araçta her hangi bir aksaklık olmadığını bütün elektrik tesisatının ölçümünün yapıldığını her hangi bir aksaklık olmadığını ancak fabrikanın her ihtimale karşı pompayı değiştirmek istediğini söylediler. Pompa sipariş edilmiş gelince tekrar aracı servise çağıracaklarmış.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun tekrardan.
-
Teşekkürler hocam.
Benim merak ettiğim bu arıza bir kez daha olur ben yolda kalırsam bunu ayıplı mal statüsüne sokabilir miyim? Uzun yol fobisi oluştu bu olaydan sonra.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu konu hakkında net bilgim yok. Bilen arkadaşların cevaplaması daha sağlıklı olur.
-
Geçmiş olsun hocam. Çok can sıkıcı bir durum hele ki uzun yolda. Pompayı değiştirmek istediklerine göre orda arıza olma ihtimalinin yüksek olduğunu düşünüyorlardır diye yorumluyorum..
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: KorayKorkmaz
Geçmiş olsun hocam. Çok can sıkıcı bir durum hele ki uzun yolda. Pompayı değiştirmek istediklerine göre orda arıza olma ihtimalinin yüksek olduğunu düşünüyorlardır diye yorumluyorum..Teşekkürler hocam. Hem can sıkıcı hem riskli oldu benim için. Kazasız belasız atlattık şükür.
Pek renk vermeselerde bende öyle düşündüm. Yoksa durup dururken pompa gibi maliyetli bir parçayı hiç bir marka değiştirmek istemez.
-
Yine benim araç yine bi problem.
Bu seferde araç “Egzoz emisyon kontrol ettirin” arızası verdi. Araştırmalarıma göre bu hata kronik. Binlerce şikayet var aynı konuda. Ve halledilebilen bir şey değil.
Dava açacağım ve aracı iade etmeye çalışacağım.
Renault markası benim için büyük bir pişmanlık oldu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: _boyacı
Yine benim araç yine bi problem.
Bu seferde araç “Egzoz emisyon kontrol ettirin” arızası verdi. Araştırmalarıma göre bu hata kronik. Binlerce şikayet var aynı konuda. Ve halledilebilen bir şey değil.
Dava açacağım ve aracı iade etmeye çalışacağım.
Renault markası benim için büyük bir pişmanlık oldu.Bu durum her markada her araçta var, benzinli de çok daha geç ve nadir olması gerekir. Sizin km de bu durumun olmaması lazım. Aynı sorunun megane da yaşadık hatta çözülmesi de sıkıntılı oldu zira sistemi ölçen sistem de bir fiş çıktığı için olmuş :) Bunu çok kafaya takmayın derim, bence ilk sorun daha önemli ve ne olduğu belirsiz...
-
Aramızda hybrid akü problemi yaşayan olmuş muydu? 1 ay kadar önce göstergedeki ekranda TEHLİKE başlıklı bir yazı çıkmıştı. Ekran kırmızı olmuştu hatta. Uyarı sesi de gelmişti. 1-2 saniye sürdüğü için okuyamamıştım ayrıntısını. Bugün servise göstereyim dedim belki kayıt tutmuştur diye. Cihaza bağladılar. Onunla alakalı mı bilmiyorum ama aküde arıza tespit ettik araştırmamız lazım dediler aracı bırakmamı istediler. Kullanmamda sakınca olmadığı için bırakmadım. Aktif bir arıza uyarı durumu da yok ekranda. O yüzden soruyorum akü arızası daha önce yaşayan varsa o servise götüreyim. Tecrübesi olduğu için daha çabuk tespit edecektir arızayı.
-
şikayetvar bu arızayı yaşayanlar ile dolu. Özellikle sıfır araç alıp bu problemi yaşayan en az 5 6 şikayet okudum. Çözümü konusunda da kesin bir yol yok gibi.
Araba mı aldık dert tasa mı aldık anlamadım. Acayip soğudum arabadan.
Kronik problem olduğu için bu egzoz emisyon direk dava açmayı düşünüyorum. Zararın neresinden dönsek kar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: _boyacı
şikayetvar bu arızayı yaşayanlar ile dolu. Özellikle sıfır araç alıp bu problemi yaşayan en az 5 6 şikayet okudum. Çözümü konusunda da kesin bir yol yok gibi.
Araba mı aldık dert tasa mı aldık anlamadım. Acayip soğudum arabadan.
Kronik problem olduğu için bu egzoz emisyon direk dava açmayı düşünüyorum. Zararın neresinden dönsek kar.şikayetvar'a baktım. Dediğiniz gibi 5-6 şikayet var. Akü değişince de düzelmiş sorun. O yüzden sordum hangi serviste yaptırdıklarını. Direkt oraya gidip zaman kazanıyım diye.
Bence araçtan soğumaya gerek yok. Her markada veya her üründe olabilir böyle durumlar. Garanti sistemi bu yüzden var. Eğer servis sorunun arkasında durup, hatayı müşteriye atmıyor, garanti kapsamında arızayı kalıcı olarak gideriyorsa sorun yok bence.
-
Herkese merhaba,
2 hafta önce aldığım araç ile aranıza katıldım. Icon paket 1.3 155 HP fakat e-shifter yok bende. Bu konuda da iyi mi oldu kötü mü oldu bilmiyorum. Görsel açıdan evet şık duruyor fakat şikayetler olduğu da söylendi. Aracı teslim aldıktan sonra ön park sensörlerinde hata olduğunu düşündüm. Gereksiz alakasız yerlerde ötüyor ve servis yazısı çıktı. Onun dışında şimdilik bir sıkıntıyla karşılaşmadım. Şimdilik tek sıkıntım yakıt :))
-
İlk resimdeki düzende de Kablosuz şarj var. Benim aracım 1.resimdeki gibi e-shifter yok fakat kablosuz şarjım mevcut.
-
Dava süreci de pek mutlu etmez sizi çözüm aramaya çalışmak daha iyi olabilir ama son karar tabiki sizin... Sorunun akü ile alakasını anlayamadım...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim aküyle problemimim yok. Son mesajda mevzu biraz karışmış.
Bugün servise gittim problemin değişecek olan yakıt pompasından kaynaklanabileceğini ilettiler. Fabrikaya bildirecekmiş usta. Bakalım ilerleyen dönemde neler olacak.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X