Şimdi Ara

Cardfinans 3 adet alışverişe 3*15tl puan (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
328
Cevap
3
Favori
10.486
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evden çıkarken para puanım yatmıştı, artı market kampanyasından gelen para puan ve citi kartımda biriken puanlarla üzerine 20 tl nakit ekleyerek ocz vertex 3 120 gb ssd alma heyecanı ile bimekse gittim. Önce finansın puanı geri aldığını sonrada citibank posunun biz işlem yaparken sürekli hata vermesine şahit olunca hay şansımın..... desem de içten içe vardır bir hayır, aslında iyi de oldu diyerek birazda buruk olarak eve döndüm
    Neyse ki 15 tl lik işlemleri yaptığım yer tanıdıktı, karttan çektiği tutarı nakit almıştım :)
    Yakın zamanda ki bimeks olayının etkisinde kaldım sanırım
  • Slipte eğer 15TL parapuan kazandınız yazıyorsa , tüketici hakem heyeti sizi %99,9 değil , %100 haklı bulacak .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 23 Ağustos 2012; 5:07:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    Slipte eğer 15TL parapuan kazandınız yazıyorsa , tüketici hakem heyeti sizi %99,9 değil , %100 haklı bulacak .

    Tüketici Hakem Heyeti'nin soruna çözüm bulabileceğini sanmıyorum. Bu sorun ancak dava ile çözülür. Benzer hatalarda bankalar her zaman paralarını geri almışlardır, hiçbir zaman müşteriye hatalı bir şekilde para veya puan verilmez, verilirse de geri alınır. Ankara'da bir bankamatiğe İş Bankası yanlış banknot koymuş ve dolayısıyla makine herkese fazla para vermiş. Hepsini faiziyle geri almışlar...

    Şimdi bazı arkadaşlar yapılanları etik bulmadıklarını söylemişler ama ben katılmıyorum. Üstelik de bankalar günümüzde müşterileri adet dolandırırken, bu tip bir hatadan müşterinin faydalanmak istemesi hiç de etik dışı değil. Pek çok bankanın kredi kartı ücretlerini itiraz sonucu geri ödediğini görüyoruz, yahu koskoca banka tefeci gibi neden tüketiciden itiraz sonucu geri ödeyeceği ücreti alıyor; bu ücreti geri ödediğine göre "haksız yere" aldığını da kabul etmiş olmuyor mu! Bankalar bu kadar "etik" çalışırken, tüketicinin de hakkı olmasa da bir kampanyadaki hatadan yararlanmak istemesi bana hiç de "etik dışı" gelmiyor. Ayrıca bir banka nasıl oluyor da günlerce sistemdeki hatayı farkedip, düzeltemiyor! Düzeltemiyorsa da sonuçlarına katlanması gerekmez mi! Kusura bakmayın ama banka ve sigorta şirketleri etik düşünülerek davranılacak en son kurumlardır.

    Bu arada aklıma gelmişken, paylaşayım, aklınızda bulunsun... Geçen sene otomobil alırken -maalesef cebimde nakit de olduğu halde- ING Bank denen bankadan sırf "eksi faizli" diye (11.500 lira kredi çekiyordunuz, Renault-Mais 500 lira ekliyordu, 12.000 lira kredi kullanıp, 600 lira dosya masrafı ödüyor, 11.500 lira geri ödüyordunuz, sonuçta 0 faizli kredi almış oluyordunuz) kredi kullanmıştım. Toplam 11.500 lira kredi kullandım, 600 lira dosya masrafı verdim ve tüm taksitleri fazlasıyla yatırdım. Geçen gün mesaj geldi, "gecikmiş borcum varmış, kara listeye alınmamak için ödemem gerekiyormuş"... Meğer her ay 5 lira civarında "hesap işletim ücreti" kesiyorlarmış, ben kredi ödemelerini fazla fazla yatırdığımı zannederken, aslında eksik yatırıyormuşum... Buyrun size bankaların etik anlayışı!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman7


    quote:

    Orijinalden alıntı: levent06y

    bilgi veren arkadaşa teşekkür ederim dün 45 lira puanı harcadım

    Nerde harcadiniz? Finansbank puani harcayabilecegimiz nereler var?

    ben bütün puanlarınmı benzin istasyonlarından harcarım diğer kart puanlarıda dahil aracıma yakıt alıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    Slipte eğer 15TL parapuan kazandınız yazıyorsa , tüketici hakem heyeti sizi %99,9 değil , %100 haklı bulacak .

    Tüketici Hakem Heyeti'nin soruna çözüm bulabileceğini sanmıyorum. Bu sorun ancak dava ile çözülür. Benzer hatalarda bankalar her zaman paralarını geri almışlardır, hiçbir zaman müşteriye hatalı bir şekilde para veya puan verilmez, verilirse de geri alınır. Ankara'da bir bankamatiğe İş Bankası yanlış banknot koymuş ve dolayısıyla makine herkese fazla para vermiş. Hepsini faiziyle geri almışlar...

    Şimdi bazı arkadaşlar yapılanları etik bulmadıklarını söylemişler ama ben katılmıyorum. Üstelik de bankalar günümüzde müşterileri adet dolandırırken, bu tip bir hatadan müşterinin faydalanmak istemesi hiç de etik dışı değil. Pek çok bankanın kredi kartı ücretlerini itiraz sonucu geri ödediğini görüyoruz, yahu koskoca banka tefeci gibi neden tüketiciden itiraz sonucu geri ödeyeceği ücreti alıyor; bu ücreti geri ödediğine göre "haksız yere" aldığını da kabul etmiş olmuyor mu! Bankalar bu kadar "etik" çalışırken, tüketicinin de hakkı olmasa da bir kampanyadaki hatadan yararlanmak istemesi bana hiç de "etik dışı" gelmiyor. Ayrıca bir banka nasıl oluyor da günlerce sistemdeki hatayı farkedip, düzeltemiyor! Düzeltemiyorsa da sonuçlarına katlanması gerekmez mi! Kusura bakmayın ama banka ve sigorta şirketleri etik düşünülerek davranılacak en son kurumlardır.

    Bu arada aklıma gelmişken, paylaşayım, aklınızda bulunsun... Geçen sene otomobil alırken -maalesef cebimde nakit de olduğu halde- ING Bank denen bankadan sırf "eksi faizli" diye (11.500 lira kredi çekiyordunuz, Renault-Mais 500 lira ekliyordu, 12.000 lira kredi kullanıp, 600 lira dosya masrafı ödüyor, 11.500 lira geri ödüyordunuz, sonuçta 0 faizli kredi almış oluyordunuz) kredi kullanmıştım. Toplam 11.500 lira kredi kullandım, 600 lira dosya masrafı verdim ve tüm taksitleri fazlasıyla yatırdım. Geçen gün mesaj geldi, "gecikmiş borcum varmış, kara listeye alınmamak için ödemem gerekiyormuş"... Meğer her ay 5 lira civarında "hesap işletim ücreti" kesiyorlarmış, ben kredi ödemelerini fazla fazla yatırdığımı zannederken, aslında eksik yatırıyormuşum... Buyrun size bankaların etik anlayışı!

    Bende ing bankdan kredi çektim sizin gibi. Bana banka yetkilisi , hocam kredi ödemelerini yapacaksınız ama hesaba 2 adet fatura talimatı verin hesap işletim ücreti almasın dediler. Bana açıklama yaptılar. ASıl sorun şu biz sıcakfırsat ailesiyiz , fırsatçı olmamalıyız. Bahçende benzin boruları geçiyor , patlak var bende yararlanayım dersek vay halimize. Kimse bankalara kart kullanım ücreti , hesap işlem ücreti diye kızmasın. Biz bunları bilerek sözleşmeye imza atıyoruz. Okumadan imzalıyoruz her sayfanın altını. İstediğini uyguluyor sonra banka. Ben bankaları savunmuyorum , bir yerde bariz yanlış yapılmış doğru , ben danışdım 2 defa tel açarak
    Ben de bilmez miydim yararlanmayı. Haksız bulunabileceğimi bırakın fırsatçılık yapmak istemedim ...




  • Burada bankanın yaptığı hatayı uzun süre düzeltmemesi gibi bir üzerinde düşünülmesi gereken bir durum var, bunu atlamamak gerek... Bankacılık sektöründe bu tip hatalar yapılmaz, yapılmamalı, yapılıyorsa da banka bedelini ödemeli. Eğer ben alışveriş yapıyor ve slibimde de "15 lira puan kazandınız, Cardfinans güzelliği" yazıyorsa, ben bundan yararlanmayı "fırsatcılık" olarak görmüyorum. Bazı arkadaşlar "ya kampanya geçerliyse" diye yararlanmışlardır, bunda da hiçbir sakınca görmüyorum. Kimseye bankayı arasaydınız demeye hakkımız yok, insanlar kampanyalar için bankayı aramak zorunda değiller...

    Kredi kartı aidatları için bankaya kızmayın demişsiniz ama neden itiraz edenlerin paraları geri yatırılıyor, bankalar bunu da açıklasın bir zahmet... Eğer bu parayı almaları yasal ve etikse, neden geri iade ediyorlar? Ayrıca pek çok sözleşme sizin önünüze "imzalayın" diyerek konulmuyor mu... Neden "okuyun" demiyorlar! Ayrıca bir hizmet satın alırken, size etik olarak bankanın o hizmetin bedelini söylemesi gerekmez mi! Ben hiçbir banka görevlisinin bana hesap açtırırken ya da kredi kartı başvusuru yaparken "yıllık ... lira masraf alıyoruz" dediğini hatırlamıyorum. Bunlar etik mi!

    ING Bank olayını da insanları bilgilendirmek için yazdım, benim temsilcim bana size yapılan açıklamayı yapmadı. Ayrıca daha önce başka bankalardan da taşıt kredisi kullanmış, hiçbirinde dosya masrafı dışında bir hesap işletim ücreti ödememiştim. Zaten bu uygulama yeni başlamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 23 Ağustos 2012; 9:37:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Burada bir noktayı gözden kaçırmamak gerek, bankanın yaptığı hatayı uzun süre düzeltmemesi gibi bir üzeirnde düşünülmesi gereken bir durum var... Bankacılık sektöründe bu tip hatalar yapılmaz, yapılmamalı, yapılıyorsa da banka bedelini ödemeli. Eğer ben alışveriş yapıyor ve slibimde de "15 lira puan kazandınız, Cardfinans güzelliği" yazıyorsa, ben bundan yararlanmayı "fırsatcılık" olarak görmüyorum. Bazı arkadaşlar "ya kampanya geçerliyse" diye yararlanmışlardır, bunda da hiçbir sakınca görmüyorum. Kimseye bankayı arasaydınız demeye hakkımız yok, insanlar kampanyalar için bankayı aramak zorunda değiller...

    Kredi kartı aidatları için bankaya kızmayın demişsiniz ama neden itiraz edenlerin paraları geri yatırılıyor, bankalar bunu da açıklasın bir zahmet... Eğer bu parayı almaları yasal ve etikse, neden geri iade ediyorlar? Ayrıca pek çok sözleşme sizin önünüze "imzalayın" diyerek konulmuyor mu... Neden "okuyun" demiyorlar! Ayrıca bir hizmet satın alırken, size etik olarak bankanın o hizmetin bedelini söylemesi gerekmez mi! Ben hiçbir banka görevlisinin bana hesap açtırırken ya da kredi kartı başvusuru yaparken "yıllık ... lira masraf alıyoruz" dediğini hatırlamıyorum. Bunlar etik mi!

    ING Bank olayını da insanları bilgilendirmek için yazdım, benim temsilcim bana size yapılan açıklamayı yapmadı. Ayrıca daha önce başka bankalardan da taşıt kredisi kullanmış, hiçbirinde dosya masrafı dışında bir hesap işletim ücreti ödememiştim. Zaten bu uygulama yeni başlamış.

    Bayramda bir hastane de bütün poliklinkler açıkmıdır , dün bir tv kanalında bir banaknın çağrı merkezinde ki çalışanların az olması sebebi ile insanlar müşteri hizmetlerine ulaşamamışlar. Burda bankada haklı çalışanları bayram tatili yapmayacakmı , doğal olarak ilgili departman çalışmıyor olabilir. Ben bankayı aradım bilgimi paylaştım. Banka yetkiliisi hata olabilir, hatalı puan yüklenmişse alınır dedi . Ben de bu aileden olarak sizleri uyardım. Eğer düşünmek de gerekir bir kampanya varsa zaten müşterisine mesaj atar banka ...

    Müşterilerini kaybetmemek için yatırıyorlar , kimi bankada tam sözleşmede miktarı belirtmediği için yatırıyor. Bankada kredi kartı alırken yada , kredi çekerken işimiz olsun diye gitmiyormuyuz bankaya . Çok istiyoruz ama , o zaman baştan sözleşmeyi alalım bir bilen ile birlikte okuayalım . Adamlar bize okumadan imza atacaksınız demiyorlar ki . Zorlamıyorlar ki bizi kredi kartı alın , kredi çekin diye ...

    Bana açıklama yaptı yetkili , size yapmayan yetkili hatalı .

    Bir de bana özelden ulaşın , ben bu kullandığımız kredi deki dosya masrafını alabilme durumu var . Ben bunu araştıracağım. Bana özelden iletişime geçin ...
    Size de yardımcı oalbilirim ....




  • Elbette bankanın tüm personeli bayramda çalışmıyordur fakat bu durumu da planlayıp, bayram öncesi oluşabilecek hataları düşünerek kampanyaları başlatmamaları gerekmez mi.

    Kredi kartı alın, kredi çekin diye bizi zorlamıyorlar haklısınız. Fakat bizler de bankalara zorla kredi kartı sattırmıyoruz değil mi, sonuçta biz tüketiciyiz, onlar da satıcı konumundalar ve bu işten para kazanıyorlar. Siz bir mağazadan alışveriş yaparken, etiket fiyatı ile kasa fiyatı farklı çıkınca bu duruma sinirlenmiyor musunuz? Bankalar da bir ürün satıyorlar ve biz satın alıyoruz, etik olarak bana tüm koşulları alışveriş esnasında açıklamaları gerekmez mi...

    Neyse, konu uzuyor. Sizin düşüncelerinizi anlıyor ve çoğuna hak veriyorum. Fakat ben bankaların çalışma şekillerini hiç etik bulmuyorum, o yüzden tüketicilerin bankalara etik davranması gerektiğine de inanmıyorum.Fikir ayrılığımızın temelinde bu yatıyor. Zaten ben de dün fırsatım olduğu halde, bu kampanyadan yararlanmaya çalışmadım.

    NOT : Size özel mesaj gönderdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 23 Ağustos 2012; 10:24:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Elbette bankanın tüm personeli bayramda çalışmıyordur fakat bu durumu da planlayıp, bayram öncesi oluşabilecek hataları düşünerek kampanyaları başlatmamaları gerekmez mi.

    Kredi kartı alın, kredi çekin diye bizi zorlamıyorlar haklısınız. Fakat bizler de bankalara zorla kredi kartı sattırmıyoruz değil mi, sonuçta biz tüketiciyiz, onlar da satıcı konumundalar ve bu işten para kazanıyorlar. Siz bir mağazadan alışveriş yaparken, etiket fiyatı ile kasa fiyatı farklı çıkınca bu duruma sinirlenmiyor musunuz? Bankalar da bir ürün satıyorlar ve biz satın alıyoruz, etik olarak bana tüm koşulları alışveriş esnasında açıklamaları gerekmez mi...

    Neyse, konu uzuyor. Sizin düşüncelerinizi anlıyor ve çoğuna hak veriyorum. Fakat ben bankaların çalışma şekillerini hiç etik bulmuyorum, o yüzden tüketicilerin bankalara etik davranması gerektiğine de inanmıyorum.Fikir ayrılığımızın temelinde bu yatıyor. Zaten ben de dün fırsatım olduğu halde, bu kampanyadan yararlanmaya çalışmadım.

    NOT : Size özel mesaj gönderdim.

    Bankacılık demek yağmurlu havada müşterisinin elinden şemsiyeyi almay bilen ,
    Güneşli havada da o şemsiyeyi satmasını bilen bir yapıdır ...




  • Arkadaşlar banka hatası diyorsunuz süreklide banka hatası olan bır durumda cardfinans güzelligi diye yazabilir mi ya?boyle sey olurmu bu nasıl hata olur bal gibi vermişler sistem hatası diyemeyiz buna
  • puanım alınmışmı diye internet şubesine baktım birde ne göreyim ikinci bir şok yaşadım.45 tl kart aidatı kestiklerini gördüm.o sinirle bankayı aradım çıkan bayana bastım kalayı. o kadar sinirlenmiştimki resmen cello bello (maganda)ağzıyla konuştum
    müş.tem.:yok kart aidatı bu yıl mecbur olmuşta falan filanda dedi
    bende lafı ağzına tıktım resmen, bırak bu ayakları kapat kartı dedim kadıncaz ağzını açamadı.üzüldümde bu sefer
    m.tem. kadın
    , puan yükleyelim ozaman dedi bende gevşedim olur dedim
    bayramda harcadığım puanı sordum herhangi bir eksi bakiye görünmüyor dedi.
    bir sinirle kart ücretindende yırtmış oldum bu seneyide aidatsız kurtarmış oldum

    45 lira puan olayına gelince ben zaten geri alacaklarını tahmin ederek alışveriş yapmıştım geri alsalar bile itiraz etmeyecektim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gecegelen06 -- 23 Ağustos 2012; 11:19:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    5 yıldır müşterisiyim kendilerini tehlikeye atacak tek bir hareketlerini görmedim. Son derece sistemli ve kendini garantiye alan bir bankadır. O yüzden bunun hata olduğuna inanmam.




    Finansbank ve Biggshop diyorum, bir araştırın diyorum, temkinli konuşmanızı öneriyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BilimveEdebiyat

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    5 yıldır müşterisiyim kendilerini tehlikeye atacak tek bir hareketlerini görmedim. Son derece sistemli ve kendini garantiye alan bir bankadır. O yüzden bunun hata olduğuna inanmam.




    Finansbank ve Biggshop diyorum, bir araştırın diyorum, temkinli konuşmanızı öneriyorum.

    Hocam benim orada demek istediğim Finansbank'ın herzaman kurnazlık yaptığıdır. Şark kurnazı tarzında düşünür. Kendi çıkarını düşünür çoğunlukla. Biggshop olayını biliyorum. Finansbank gibi bir bankadan şu puan iptal olayını beklememek hata olur zaten. Ama son zamanlarda puan konusunda atağa geçmişti. Dedim herhalde eski imajını silip bazı bankalar gibi müşteri dostu olacak derken yine yaptı yapacağını. Konu hakkında şikayet kaydı oluşturdum sonucunu bekliyorum. Yok puanı iade etmem derse yollarımızı ayıveriririz olur biter. Sonuçta müşterisiyim diye bana madalya takmış değil ya.




  • Benim de finansbank ile şöyle bir sorunum var sizinle paylaşayım; bu sorundan dolayı direk kapatma kararı aldım kartımı.

    Sorun şu; Otomatik ödeme talimatı verdim 30TL para puan kazandım, bu puanları kullandım lakin otomatik faturalarım iptal oldu. Normal olarak sadece -30.000 para puan göstermesi gerekirken sağ olsunlar hem bunu -30.000 yapıyorlar hem de limitime 30TL geçiriyorlar bir baktım kart -33TL'ye geçmiş. Bu rezillik başıma bir kez daha geldi bu ikinci. Artık yeter diyorum ben de finansbanka.
  • puanları silinmeyen oldu mu hiç ? ben hiç bir yerde - puan göremiyorum hesabın detaylarında.
  • Beyler puanlar yanlışlıkla yüklenmiş Sebebi yeni kredi kartına başvuru yapanlara aslında 45tl puan yukleyeceklermiş buda 20tl uzeri 3 alışverişe 15X3=45tl olarak yuklenecekmiş.

    Biz naptık 20tl alışveriş yaptık 15tl yuklendi. Belki bazımız kullandı bazımız kullanmadı . zaten kullanmayanlardan sildir.

    Kullananlarda -puan olarak düşecekler bende şuanda -12tlpuan var :) 3tl kazandığım puan vardı hemen sömürmüşler.

    yani kredi kartınıza ekstreye yansımıyor ama -puan olarak kazandığınız puanlardan alıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cianni

    Benim de finansbank ile şöyle bir sorunum var sizinle paylaşayım; bu sorundan dolayı direk kapatma kararı aldım kartımı.

    Sorun şu; Otomatik ödeme talimatı verdim 30TL para puan kazandım, bu puanları kullandım lakin otomatik faturalarım iptal oldu. Normal olarak sadece -30.000 para puan göstermesi gerekirken sağ olsunlar hem bunu -30.000 yapıyorlar hem de limitime 30TL geçiriyorlar bir baktım kart -33TL'ye geçmiş. Bu rezillik başıma bir kez daha geldi bu ikinci. Artık yeter diyorum ben de finansbanka.

    bende de vardı 3 otomatik odeme talimatı 45tl kazanmıstım 1tanesi gecen ay iptal ettim ocak 2013'e kadar iptal edilmesi yassakmış yoksa verdikleri puanı geri alıyormış

    oyuzden sizde -puan olarak cezalısınız ama bunu kartın limitine yansıtmıyorlardı.

    ben ramazan kampanyasından 75tl kazandım özel puan olarak gözüküyor ne karfur ne diasa hiçbirinden finansbank poslarında geçmiyor.

    aradım finansbankı bastım kufuru. şikayetvar.com a yazdım sonra finansbank uzerınden kufurlu maili gönderdim

    zaten benım ve eşimin kredi kartlarını kapattırcaz tam bir rezalet sahtekar dolandırıcı çıktı finansbank




  • ben bu finansbank kadar üç kagıtçı banka görmedim
  • Demiştim demeyi sevmem, ama baştan belliydi arkadaşlar kusura bakmayın. Burada bir hata falan da yok bence, bilinçli yapılmış bir reklamdı, düşen düşsün harcasın, sonra hata yaptık der geri alırız hesabı. Tekrar ediyorum, bankalar 24 saat uyumayan canlı varlıklardır. Su uyur Banka uyumaz!!!! Mümkün mü koskoca bankada 3 gün boyunca sistem hatası? Bak ne güzel reklam yaptılar. Şikayet, mikayet, önemi yok, biz halk olarak balık gibi olduğumuz için 2 gün sonra unuturuz her şeyi. Kimse de şikayetvar sitesine yazmaktan öte gitmez, kendimden çevremden biliyorum. Bu olay ne ki? Neler oluyor neler? Kimsenin sesi çıkmıyor, anlık bi galeyana gelip patlatıyoruz arka arkaya küfürleri, tekbirleri, Allah Allah Allah, yürüyün arkadaşlar falan. Ama 2 dk sonra sen sağ ben selamet :) O yüzden, sağlık olsun der unuturuz yarına. Bankayada hiçbir şey olmaz, sen gitmezsin kartını kapatırsın, arkadan yenisi gelir. Bari kendinizi üzmeyin, öfke yapmayın.




  • ben itirazımı hem banka üzerinden hemde şikayetvar a ayrı ayrı yaptım iade olursa amenna olmazsa pazatesi kapattıracağım kartımı. 2hafta önce finans bank hesabıma bir miktar para gönderdim para gelir gelmez geçmişe dönük 45 tl hesap işletim ücreti kestiler. hesabıda 2 gün önce internet üzerinden açmıştım. yeni hesap yani. geçmişe dönük hesap işletim ücreti kesmek nasıl bir mantıksa artık iadesini yapmadılar. buradan bu bankadan hesap açtırmak kredi kartı almak isteyenlere kesinlikle tavsiye etmiyorum. aman uzak durun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maverick15 -- 23 Ağustos 2012; 16:15:42 >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.