Şimdi Ara

Cardfinans 3 adet alışverişe 3*15tl puan (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
328
Cevap
3
Favori
10.482
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cianni

    quote:

    Orijinalden alıntı: akanthus

    Finansbankta şikayetler ve şikayetvar üzerinden yapılan şikayetler işe yarıyor,önemsiyorlar.Kart ücreti için telefon üzerinden iade talep etmiştim,redettiler.Kart iptal talebinde bulundum ve şikayetvar üzerinden şikayet oluşturdum.Birkaç gün sonra arayıp 45 tl kart ücreti yerine 50 TL puan karta tanımladılar.Sonraki gün tekrar kontrol ettim,45 tl kart ücreti iadesinide yapmışlar.Anlayacağınız hem 45 tl kart ücretini iade ettiler hemde 50 tl parapuan yüklemişler.

    Hani 6 yıldır finansbank müşterisi olmasam inanacağım o kadar sağlam hikaye olmuş

    Eğer doğruysa ve kanıtlayabilirseniz de hayırlısı olsun güle güle kullanın

    hocam bende eski bir cardfinans kullanıcısıyım ve bu yıla kadar hiçbir yıl finansbanktan kart ücret iadesi almadım herseferinde kampanyalardan kaynaklı üstüne düşmedim ama bu yıl inat ettim ve 10 küsür bin kart limitim var kartı kapattığımda ilk ay ödeyeceğim 2 bin kullanılmış taksitli işlem olduğu halde kart iptal talebinde bulundum.Ayrıca şikayetvar üzerinden şikayet oluşturdum.Birkaç gün sonra özel müşterimizsiniz ayağına 6 ay kart kapatmama karşılığında 50 TL puan yüklediler.Arayan müşteri hizmetleri yetkilsi kart ücretini puan olarak iade edebildiklerini,ücret iadesi yapamadıklarını belirtti ama sonraki gün kart ücretini ayrıca iade etmişler.Bende şaşırdım açıkçası ama durum bu




  • LANET OLSUN CARD FİNANSA 30 000 TL LİMİTLİ KARTA 55 TL YILLIK ÜCRET EKLEMİŞLER,ARADIM İPTAL ETTİM,AHA ŞİMDİ YAZARKEN ARADILAR SİZİ FİX KARTA GEÇİRELİM,55 TL YİDE GERİ İADE EDELİM DEDİLER,SADECE KART ÜCRETİ 10 TL ALACAKLARMIŞ BENDE KABUL DEDİM,6 ATY İPTAL ETMEMEK ŞARTIYLA DEDİ KABUL DEDİM AMA İÇİMDENDE 6 AY SONUNDA GÖRÜRSÜNÜZ DEDİM BENDE İPTAL Bİ AVANTAJNI GÖREMEZSEM İPTAL EDECEM,Bİ ÇAKALLIK VARDIR BUNDADA.MİLLETE YENİ KART+YENİ SÖZLEŞME GÖNDERİYORLAR,SZÖLEŞMEDE NELER YAZIYOR BAKALIM GELSİNDE OKUYACAM BU SEFER...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VEYSER

    LANET OLSUN CARD FİNANSA 30 000 TL LİMİTLİ KARTA 55 TL YILLIK ÜCRET EKLEMİŞLER,ARADIM İPTAL ETTİM,AHA ŞİMDİ YAZARKEN ARADILAR SİZİ FİX KARTA GEÇİRELİM,55 TL YİDE GERİ İADE EDELİM DEDİLER,SADECE KART ÜCRETİ 10 TL ALACAKLARMIŞ BENDE KABUL DEDİM,6 ATY İPTAL ETMEMEK ŞARTIYLA DEDİ KABUL DEDİM AMA İÇİMDENDE 6 AY SONUNDA GÖRÜRSÜNÜZ DEDİM BENDE İPTAL Bİ AVANTAJNI GÖREMEZSEM İPTAL EDECEM,Bİ ÇAKALLIK VARDIR BUNDADA.MİLLETE YENİ KART+YENİ SÖZLEŞME GÖNDERİYORLAR,SZÖLEŞMEDE NELER YAZIYOR BAKALIM GELSİNDE OKUYACAM BU SEFER...

    hocam keşke fix kartı kabul etmeyip iptalde ısrar etseydiniz,büyük ihtimalle iade etme noktasına gelirlerdi.Yanılmıyorsam fix kartta saçma saçma işlem ücretleri var,dikkat etmenizi öneririm.
  • bende gerı alınan puanlara ılgılı mhne belırtttım cep telefonuna takıp numarası gonderdıler sonucu beklıyorum sonuna kadar soke soke haklı oldugumuz davaları kazanacagız arkadasın yaptıgı gıbı hepımız bunu yapmalıyız.birlik olalım dirlik olalım hakkımızı alalım
  • puanları geri alamazsınız herhangi bir hak edişiniz yok arkadalar boşuna yırtınmayın!

    bende almıştım 45tl puan ama kullanmadan silindi.... Sonuçta yanlışlıla yüklenmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boxor

    puanları geri alamazsınız herhangi bir hak edişiniz yok arkadalar boşuna yırtınmayın!

    bende almıştım 45tl puan ama kullanmadan silindi.... Sonuçta yanlışlıla yüklenmiş.

    Alan nasıl almış bak. Öyle yanlışlık olmaz. 5 günden ve Finansbank tan bahsediyoruz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=65358720
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boxor

    puanları geri alamazsınız herhangi bir hak edişiniz yok arkadalar boşuna yırtınmayın!

    bende almıştım 45tl puan ama kullanmadan silindi.... Sonuçta yanlışlıla yüklenmiş.

    Son birkaç mesajı okusaydınız bu mesajı yazma gereği duymazdınız!

    Alanlar var işte.

    Boşuna insanları umutsuzlandırmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: boxor

    puanları geri alamazsınız herhangi bir hak edişiniz yok arkadalar boşuna yırtınmayın!

    bende almıştım 45tl puan ama kullanmadan silindi.... Sonuçta yanlışlıla yüklenmiş.

    Alan nasıl almış bak. Öyle yanlışlık olmaz. 5 günden ve Finansbank tan bahsediyoruz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=65358720

    gerçi hocam haklısınız az çok ama banka pek sallamayabilir... Bende -12tl olarak gözüküyordum. Sonra farklı bir şikayet oluşturmuştum.

    Bendeki sorun ramazan kampanyasından aldığım 75tl puanı marketlerde kullanamamaktan kaynaklı bir problemdi. ayrıca 45tl puanda kzanmıştım bakiyem 120tl felandı sonra şikayetimi hem finanbank sitesinden, hem MH üzerinden, hemde şikayetvar.com üzerinden gönderdim 1 hafta sonra dönüş yapıldı mesaj ile.

    sonra puanları kullandım. ayrıca benim ekside olmamım sebebi ocak 2013'e kadar otamatik ödeme talimatlarından birini iptal ettiğim dolayı -15tl cezalıydım

    sonra kazandığım +3tl puanlar -15tlden düşmüş -12tl puanım kalmıştı. sanırım finanbank beni yanlış anladı. -12tl puanım + bakiyeye yükseldi bende sesimi çıkarmadım :)

    ....

    bankanın arkadaşa geri vermesinin sebebi belki eski müşterisi ve düzenli ödeme yapan birisi olarak müşteri kalite politikası gereği müşteri memnuniyeti adına taviz verilmiş olabilir.

    Bunun dışında hukukçu olarak ortada bir sebepsiz zenginleşme vardır. Bunu taraflar sineye çekmek zorundadır.

    Ama illaki alıcam derseniz slip fişlerle beraber gidip Tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz. Sonuç %70 banka lehine sonuçlanacaktır.

    Çünkü; Siz delil olarak slip göstereceksiniz ama o slipte çıkan Carf Finans Güzelliğinden 15tl kazandınız! ibaresine ait katılım koşullarında uygun pozisyonu sağlamadığınızdan

    ötürü şikayetini olumsuz olarak sonuçlanacaktır.

    Ama mağdur olduysanız arkadaşlar peşini bırakmayın derim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boxor

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: boxor

    puanları geri alamazsınız herhangi bir hak edişiniz yok arkadalar boşuna yırtınmayın!

    bende almıştım 45tl puan ama kullanmadan silindi.... Sonuçta yanlışlıla yüklenmiş.

    Alan nasıl almış bak. Öyle yanlışlık olmaz. 5 günden ve Finansbank tan bahsediyoruz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=65358720

    gerçi hocam haklısınız az çok ama banka pek sallamayabilir... Bende -12tl olarak gözüküyordum. Sonra farklı bir şikayet oluşturmuştum.

    Bendeki sorun ramazan kampanyasından aldığım 75tl puanı marketlerde kullanamamaktan kaynaklı bir problemdi. ayrıca 45tl puanda kzanmıştım bakiyem 120tl felandı sonra şikayetimi hem finanbank sitesinden, hem MH üzerinden, hemde şikayetvar.com üzerinden gönderdim 1 hafta sonra dönüş yapıldı mesaj ile.

    sonra puanları kullandım. ayrıca benim ekside olmamım sebebi ocak 2013'e kadar otamatik ödeme talimatlarından birini iptal ettiğim dolayı -15tl cezalıydım

    sonra kazandığım +3tl puanlar -15tlden düşmüş -12tl puanım kalmıştı. sanırım finanbank beni yanlış anladı. -12tl puanım + bakiyeye yükseldi bende sesimi çıkarmadım :)

    ....

    bankanın arkadaşa geri vermesinin sebebi belki eski müşterisi ve düzenli ödeme yapan birisi olarak müşteri kalite politikası gereği müşteri memnuniyeti adına taviz verilmiş olabilir.

    Bunun dışında hukukçu olarak ortada bir sebepsiz zenginleşme vardır. Bunu taraflar sineye çekmek zorundadır.

    Ama illaki alıcam derseniz slip fişlerle beraber gidip Tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz. Sonuç %70 banka lehine sonuçlanacaktır.

    Çünkü; Siz delil olarak slip göstereceksiniz ama o slipte çıkan Carf Finans Güzelliğinden 15tl kazandınız! ibaresine ait katılım koşullarında uygun pozisyonu sağlamadığınızdan

    ötürü şikayetini olumsuz olarak sonuçlanacaktır.

    Ama mağdur olduysanız arkadaşlar peşini bırakmayın derim...

    Hocam bende eski müşteriyim. Ben Finansbank'ın şark kurnazı olduğunu bildiğim için her görüşmemi kaydeder sonra sorun çıktığında görüşme kayıtlarını kendilerine iletir, Böyle böyle demiştiniz derim kuzu kuzu yola gelirler.

    Bu sefer petrolden alışveriş yaptım. Bankayı aradım ama müşteri bilgilerimi girmeden en kısa menüden bağlanıp öyle ayak üstü sordum. Müşteri temsilcisi bana eski müşterilerimize böyle yüklemeler oluyor, yanlışlık yok denildi.

    Bunu baz alarak şikayet ettim. Banka dedi ki bana dolaylı yoldan eğer ki kendi müşteri bilgilerini girip öyle sorsaydın sistemden o zaman kesin iade ederdik. Yani hata değil bu yaptıkları klasik Finansbank oyunları. Ve iade yapacakken de kırk türlü takla atıyorlar. Onlar seviyor bu tür oyunları. 5 dk daha sabredip müşteri bilgilerimi girerek sisteme görüşmeyi öyle yapsaydım anında iade yapacaklardı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirimr -- 3 Eylül 2012; 14:12:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akanthus

    quote:

    Orijinalden alıntı: VEYSER

    LANET OLSUN CARD FİNANSA 30 000 TL LİMİTLİ KARTA 55 TL YILLIK ÜCRET EKLEMİŞLER,ARADIM İPTAL ETTİM,AHA ŞİMDİ YAZARKEN ARADILAR SİZİ FİX KARTA GEÇİRELİM,55 TL YİDE GERİ İADE EDELİM DEDİLER,SADECE KART ÜCRETİ 10 TL ALACAKLARMIŞ BENDE KABUL DEDİM,6 ATY İPTAL ETMEMEK ŞARTIYLA DEDİ KABUL DEDİM AMA İÇİMDENDE 6 AY SONUNDA GÖRÜRSÜNÜZ DEDİM BENDE İPTAL Bİ AVANTAJNI GÖREMEZSEM İPTAL EDECEM,Bİ ÇAKALLIK VARDIR BUNDADA.MİLLETE YENİ KART+YENİ SÖZLEŞME GÖNDERİYORLAR,SZÖLEŞMEDE NELER YAZIYOR BAKALIM GELSİNDE OKUYACAM BU SEFER...

    hocam keşke fix kartı kabul etmeyip iptalde ısrar etseydiniz,büyük ihtimalle iade etme noktasına gelirlerdi.Yanılmıyorsam fix kartta saçma saçma işlem ücretleri var,dikkat etmenizi öneririm.

    MİSAFİRİM GELDİ FAZLA UZATAMADIM TELEFONU , 55 TL Yİ İPTAL ETTİ,FİX KARTIDA ALIP KULLANMAYACAĞIM ZATEN HOCAM,6 AY SONRA İPTAL EDECEĞİM.10 TL GİTTİ ODA HARAM OLSUN.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boxor

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: boxor

    puanları geri alamazsınız herhangi bir hak edişiniz yok arkadalar boşuna yırtınmayın!

    bende almıştım 45tl puan ama kullanmadan silindi.... Sonuçta yanlışlıla yüklenmiş.

    Alan nasıl almış bak. Öyle yanlışlık olmaz. 5 günden ve Finansbank tan bahsediyoruz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=65358720

    gerçi hocam haklısınız az çok ama banka pek sallamayabilir... Bende -12tl olarak gözüküyordum. Sonra farklı bir şikayet oluşturmuştum.

    Bendeki sorun ramazan kampanyasından aldığım 75tl puanı marketlerde kullanamamaktan kaynaklı bir problemdi. ayrıca 45tl puanda kzanmıştım bakiyem 120tl felandı sonra şikayetimi hem finanbank sitesinden, hem MH üzerinden, hemde şikayetvar.com üzerinden gönderdim 1 hafta sonra dönüş yapıldı mesaj ile.

    sonra puanları kullandım. ayrıca benim ekside olmamım sebebi ocak 2013'e kadar otamatik ödeme talimatlarından birini iptal ettiğim dolayı -15tl cezalıydım

    sonra kazandığım +3tl puanlar -15tlden düşmüş -12tl puanım kalmıştı. sanırım finanbank beni yanlış anladı. -12tl puanım + bakiyeye yükseldi bende sesimi çıkarmadım :)

    ....

    bankanın arkadaşa geri vermesinin sebebi belki eski müşterisi ve düzenli ödeme yapan birisi olarak müşteri kalite politikası gereği müşteri memnuniyeti adına taviz verilmiş olabilir.

    Bunun dışında hukukçu olarak ortada bir sebepsiz zenginleşme vardır. Bunu taraflar sineye çekmek zorundadır.

    Ama illaki alıcam derseniz slip fişlerle beraber gidip Tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz. Sonuç %70 banka lehine sonuçlanacaktır.

    Çünkü; Siz delil olarak slip göstereceksiniz ama o slipte çıkan Carf Finans Güzelliğinden 15tl kazandınız! ibaresine ait katılım koşullarında uygun pozisyonu sağlamadığınızdan

    ötürü şikayetini olumsuz olarak sonuçlanacaktır.

    Ama mağdur olduysanız arkadaşlar peşini bırakmayın derim...

    Arkadasim cardfinans güzelliği kampanyasına ben herhangi bir taleple başvurmadım siz banka olarak beni uygun gördünüz ve slipte boyle bir hak verdiniz neyin katılım şartından bahsediyorsunuz ortada boyle bir kampanya mı var?bal gibi müşteriyi dolandırmak ve de daha önce farklı bankaları firmaları gerek telefon görüşmeleri gerekse tüketici hakem heyeti vasıtasıyla dize getiren bilinçli bir tüketici olarak bunuda çözüp burda forumdaslara ilan edeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazydentist


    quote:

    Orijinalden alıntı: boxor

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: boxor

    puanları geri alamazsınız herhangi bir hak edişiniz yok arkadalar boşuna yırtınmayın!

    bende almıştım 45tl puan ama kullanmadan silindi.... Sonuçta yanlışlıla yüklenmiş.

    Alan nasıl almış bak. Öyle yanlışlık olmaz. 5 günden ve Finansbank tan bahsediyoruz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=65358720

    gerçi hocam haklısınız az çok ama banka pek sallamayabilir... Bende -12tl olarak gözüküyordum. Sonra farklı bir şikayet oluşturmuştum.

    Bendeki sorun ramazan kampanyasından aldığım 75tl puanı marketlerde kullanamamaktan kaynaklı bir problemdi. ayrıca 45tl puanda kzanmıştım bakiyem 120tl felandı sonra şikayetimi hem finanbank sitesinden, hem MH üzerinden, hemde şikayetvar.com üzerinden gönderdim 1 hafta sonra dönüş yapıldı mesaj ile.

    sonra puanları kullandım. ayrıca benim ekside olmamım sebebi ocak 2013'e kadar otamatik ödeme talimatlarından birini iptal ettiğim dolayı -15tl cezalıydım

    sonra kazandığım +3tl puanlar -15tlden düşmüş -12tl puanım kalmıştı. sanırım finanbank beni yanlış anladı. -12tl puanım + bakiyeye yükseldi bende sesimi çıkarmadım :)

    ....

    bankanın arkadaşa geri vermesinin sebebi belki eski müşterisi ve düzenli ödeme yapan birisi olarak müşteri kalite politikası gereği müşteri memnuniyeti adına taviz verilmiş olabilir.

    Bunun dışında hukukçu olarak ortada bir sebepsiz zenginleşme vardır. Bunu taraflar sineye çekmek zorundadır.

    Ama illaki alıcam derseniz slip fişlerle beraber gidip Tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz. Sonuç %70 banka lehine sonuçlanacaktır.

    Çünkü; Siz delil olarak slip göstereceksiniz ama o slipte çıkan Carf Finans Güzelliğinden 15tl kazandınız! ibaresine ait katılım koşullarında uygun pozisyonu sağlamadığınızdan

    ötürü şikayetini olumsuz olarak sonuçlanacaktır.

    Ama mağdur olduysanız arkadaşlar peşini bırakmayın derim...

    Arkadasim cardfinans güzelliği kampanyasına ben herhangi bir taleple başvurmadım siz banka olarak beni uygun gördünüz ve slipte boyle bir hak verdiniz neyin katılım şartından bahsediyorsunuz ortada boyle bir kampanya mı var?bal gibi müşteriyi dolandırmak ve de daha önce farklı bankaları firmaları gerek telefon görüşmeleri gerekse tüketici hakem heyeti vasıtasıyla dize getiren bilinçli bir tüketici olarak bunuda çözüp burda forumdaslara ilan edeceğim.

    http://www.cardfinans.com.tr/cardfinans-kullanin/kampanyalar/45tl-parapuan.aspx

    bu kampanya gün içerisinde 20tl üzeri alışveriş yapan tüm card finans sahiplerine 3x20tl üzeri alışverişlerine: 45tl verildi.

    şimdi slipte çıktı diye heyecanlanma hocam. diyelim ki sen card finans kampanyası dahilinde bir çekilişe katıldın ve sana çekiliş sonucunda bir ev çıktı.

    sonra kampanya katılım koşulları olarak ilk 1000 müşteri arasıdan yapılacak çekilişle çıkan talilhi ev sahibi olacak.

    sende araya kaynamışssın varsayalım. sonra finansbank bir bakıyor sen ilk 1000 kişi arasıdan değilsin.

    resmi gazetede de ismin ilan edildi. Ama banka bunu sen yargıya götürsen bile yargı bunu bozar.

    Burada konu SEBEPİZ ZENGİNLEŞME diyorum hocam anlayabiliyor muyum?

    Ama banka müşteri kaybı, prestij sarsılması v.b. kalite memnuniyeti politikasında eğer hakkını savunursan elbette nabza göre şerbet verip iade söz konusu olabilir.

    Tamamen bankanın insiyatifinde. Yoksa elindeki slip felan hikaye...

    İsterseniz google herhangi bir hukuk bürosunun ismini yazarak aratma yapınız sonrasında çıkan irtibat numarası ile avukat ile bu konuyu paylaşınız.

    Alacağınız cevap SEBEPSİZ ZENGİNLEŞME....


    Tabi bu olay benim de başıma geldi , sizden tarafayım ama ben olayı şikayetvar.com aracılığıyla farklı bir boyutta çözdüm.

    takdir sizindir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boxor

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazydentist


    quote:

    Orijinalden alıntı: boxor

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: boxor

    puanları geri alamazsınız herhangi bir hak edişiniz yok arkadalar boşuna yırtınmayın!

    bende almıştım 45tl puan ama kullanmadan silindi.... Sonuçta yanlışlıla yüklenmiş.

    Alan nasıl almış bak. Öyle yanlışlık olmaz. 5 günden ve Finansbank tan bahsediyoruz.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=65358720

    gerçi hocam haklısınız az çok ama banka pek sallamayabilir... Bende -12tl olarak gözüküyordum. Sonra farklı bir şikayet oluşturmuştum.

    Bendeki sorun ramazan kampanyasından aldığım 75tl puanı marketlerde kullanamamaktan kaynaklı bir problemdi. ayrıca 45tl puanda kzanmıştım bakiyem 120tl felandı sonra şikayetimi hem finanbank sitesinden, hem MH üzerinden, hemde şikayetvar.com üzerinden gönderdim 1 hafta sonra dönüş yapıldı mesaj ile.

    sonra puanları kullandım. ayrıca benim ekside olmamım sebebi ocak 2013'e kadar otamatik ödeme talimatlarından birini iptal ettiğim dolayı -15tl cezalıydım

    sonra kazandığım +3tl puanlar -15tlden düşmüş -12tl puanım kalmıştı. sanırım finanbank beni yanlış anladı. -12tl puanım + bakiyeye yükseldi bende sesimi çıkarmadım :)

    ....

    bankanın arkadaşa geri vermesinin sebebi belki eski müşterisi ve düzenli ödeme yapan birisi olarak müşteri kalite politikası gereği müşteri memnuniyeti adına taviz verilmiş olabilir.

    Bunun dışında hukukçu olarak ortada bir sebepsiz zenginleşme vardır. Bunu taraflar sineye çekmek zorundadır.

    Ama illaki alıcam derseniz slip fişlerle beraber gidip Tüketici hakem heyetine başvuru yapabilirsiniz. Sonuç %70 banka lehine sonuçlanacaktır.

    Çünkü; Siz delil olarak slip göstereceksiniz ama o slipte çıkan Carf Finans Güzelliğinden 15tl kazandınız! ibaresine ait katılım koşullarında uygun pozisyonu sağlamadığınızdan

    ötürü şikayetini olumsuz olarak sonuçlanacaktır.

    Ama mağdur olduysanız arkadaşlar peşini bırakmayın derim...

    Arkadasim cardfinans güzelliği kampanyasına ben herhangi bir taleple başvurmadım siz banka olarak beni uygun gördünüz ve slipte boyle bir hak verdiniz neyin katılım şartından bahsediyorsunuz ortada boyle bir kampanya mı var?bal gibi müşteriyi dolandırmak ve de daha önce farklı bankaları firmaları gerek telefon görüşmeleri gerekse tüketici hakem heyeti vasıtasıyla dize getiren bilinçli bir tüketici olarak bunuda çözüp burda forumdaslara ilan edeceğim.

    http://www.cardfinans.com.tr/cardfinans-kullanin/kampanyalar/45tl-parapuan.aspx

    bu kampanya gün içerisinde 20tl üzeri alışveriş yapan tüm card finans sahiplerine 3x20tl üzeri alışverişlerine: 45tl verildi.

    şimdi slipte çıktı diye heyecanlanma hocam. diyelim ki sen card finans kampanyası dahilinde bir çekilişe katıldın ve sana çekiliş sonucunda bir ev çıktı.

    sonra kampanya katılım koşulları olarak ilk 1000 müşteri arasıdan yapılacak çekilişle çıkan talilhi ev sahibi olacak.

    sende araya kaynamışssın varsayalım. sonra finansbank bir bakıyor sen ilk 1000 kişi arasıdan değilsin.

    resmi gazetede de ismin ilan edildi. Ama banka bunu sen yargıya götürsen bile yargı bunu bozar.

    Burada konu SEBEPİZ ZENGİNLEŞME diyorum hocam anlayabiliyor muyum?

    Ama banka müşteri kaybı, prestij sarsılması v.b. kalite memnuniyeti politikasında eğer hakkını savunursan elbette nabza göre şerbet verip iade söz konusu olabilir.

    Tamamen bankanın insiyatifinde. Yoksa elindeki slip felan hikaye...

    İsterseniz google herhangi bir hukuk bürosunun ismini yazarak aratma yapınız sonrasında çıkan irtibat numarası ile avukat ile bu konuyu paylaşınız.

    Alacağınız cevap SEBEPSİZ ZENGİNLEŞME....


    Tabi bu olay benim de başıma geldi , sizden tarafayım ama ben olayı şikayetvar.com aracılığıyla farklı bir boyutta çözdüm.

    takdir sizindir

    sorunda orda zaten ben bu cekılıse katılmak adına bır basvuruda bulunmadım onun ıcınde detaylar arasında bana uygun olup olmadıgımı bılemem yenı kullanıcıda degılım ayrıca sen ben ve benım gıbı pek cok musterınıne bayram donemınde yapılan alısverısde cardfınans guzellıgı deyıp alısverıse yoneltıp daha cok alısverıs yaptırıyorsun sonrada pardon dıyemezsın dersen dolandırıcılıga gırersın ben bana hıcbır sart kosulmadan verılen hakkımı kullandım adına ıster musterı memnunıyetı deyın ıster baska bırsey bu gerı alınan puanları yenıden alırım sıstem hataları yada baska bırsey benı baglamaz sonucta kazanılan haklar dıye bır kavramda var sebepsız zengınlesme dısında




  • @boxor

    Mantıksız konuşuyosun hocam, ben hiç bir kampanyaya katılma talebinde bulunmadım, senden puan istemedim.

    Sen banka olarak benim slipimde bana "puan kazandınız" yazıyorsan ve bende "aa ne güzel dur şunu harcayayım" dedikten sonra puanı harcadıktan sonra

    "ya biz hata yapmışız, sana hediye ettiğim puanıda ödemek zorundasın" diye birşey diyemezsin.

    Ben sen o puanı vermesen, o puanla harcama yapmayacaktım. Sen verdin diye puanı harcadım, şimdi geri alamazsın. Vermeseydin..

    Bu kadar basit aslında.
  • bugun aradılar yenı kullanıcılara verılen yanlıs bır puan oldugunu belırttıler bende aynı sekılde sıstem hatanız benı baglamaz ben bu slıp kaydıyla daha cok alısverıs yaptım dıye tutturdum bu kadar yıllık musterınızı en azından kaybetmeme adına boyle bır hatada sorunu cozup magdurıyetı gıdermenızı beklerdım dedım eger duzeltmezsenız gereklı hukukı surecı baslatırım dedım oda ben bu sekılde ıletıyorum dedı bende sızden haber beklıyorum deyıp kapadım telefonu cep telefonuna yenıden mesaj geldı ıslemınız yenıden degerlendırmeye alınmıstır dıye sonuc beklıyorum
  • Kusura bakmayın , arkadaşlar ben bu konuda önceden yorum yapım. Ama forumda bir kaç arkadaş yararlandı diye , hepiniz bahçenizden patlayan petrolden hakkım var gibi saldırdınız. Banka da müşterisini kaybetmemek için ve yargıda kaybedeceğinden dolayı puanları iade ediyor. Bu resmen kusura bamyaın depremdeki mal yağmalamak gibi bir şey ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mat34 -- 4 Eylül 2012; 20:07:18 >
  • Şu kampanya varken kartım kuryede değil de elimde olacaktı. Parçalardım o slipleri. Ardından da bankayı ve MH'yi parçalardım. Devam edin arkadaşlar sonuna kadar haklısınız. MH'ye karşı sağlam konuşanlar nasıl da tırstırmış bankayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci

    Kusura bakmayın , arkadaşlar ben bu konuda önceden yorum yapım. Ama forumda bir kaç arkadaş yararlandı diye , hepiniz bahçenizden patlayan petrolden hakkım var gibi saldırdınız. Banka da müşterisini kaybetmemek için ve yargıda kaybedeceğinden dolayı puanları iade ediyor. Bu resmen kusura bamyaın depremdeki mal yağmalamak gibi bir şey ...

    Depremi Adapazarı'nda yaşadım tam merkezinde. İnsanlar utanmazcasına yaz günü Karaca'nın kazaklarını yağmalıyorlardı. Ve daha ne mağazalar. Bu olayın "Cardfinans Güzelliği" yazısı slipte çıktığı an depremdeki yağmayla gram alakası olmuyor. Sözlerinize dikkat ediniz. Hiç alakası yok. Kartınız ile alış veriş yapıyorsunuz ve POS cihazı kendi veriyor bunu. Ne baskı var ne bir şey. Ve sizi daha da alışverişe kışkırtıyor. İnsanlar durduk yere alış veriş yapıyor. Peki haksızlar ise bu puanlar geri alındığında yaptıkları alışverişin tutarını ve mağduriyeti kim karşılayacak?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cianni

    quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci

    Kusura bakmayın , arkadaşlar ben bu konuda önceden yorum yapım. Ama forumda bir kaç arkadaş yararlandı diye , hepiniz bahçenizden patlayan petrolden hakkım var gibi saldırdınız. Banka da müşterisini kaybetmemek için ve yargıda kaybedeceğinden dolayı puanları iade ediyor. Bu resmen kusura bamyaın depremdeki mal yağmalamak gibi bir şey ...

    Depremi Adapazarı'nda yaşadım tam merkezinde. İnsanlar utanmazcasına yaz günü Karaca'nın kazaklarını yağmalıyorlardı. Ve daha ne mağazalar. Bu olayın "Cardfinans Güzelliği" yazısı slipte çıktığı an depremdeki yağmayla gram alakası olmuyor. Sözlerinize dikkat ediniz. Hiç alakası yok. Kartınız ile alış veriş yapıyorsunuz ve POS cihazı kendi veriyor bunu. Ne baskı var ne bir şey. Ve sizi daha da alışverişe kışkırtıyor. İnsanlar durduk yere alış veriş yapıyor. Peki haksızlar ise bu puanlar geri alındığında yaptıkları alışverişin tutarını ve mağduriyeti kim karşılayacak?

    Arkadaşım forumdaki üyelerden bu banka olayını duyan herkes yararlanmak için çabaladı , ben direk bankayı aradım. Banka zaten böyle bir kampany yapsaydı duyurmazmıydı, besbelli ki bir yanlışlık var . Bu kampanya ilk defa kredi kartına başvuranlara yönelik bir kampanya idi. Bu sitede alışveriş yapanlardan acaba kaç kişi burda okumadan yararlandı.Ve hiç okumadan alışveriş yaptıkça puan yüklendi. Ben ilk günden beri yanlış yararlnadığınız kampanyayı takip ettim. Bankanınn bu yanlışlığı sayeisnde sanıyormsuun ki bu puanlar bizlerden çıkmayacak , bir şekilde banka bunu bir yerden karşılacayacak. Ben bankayı aradım ve forumda sizlere ile paylaştım 2 defa yanlışlık var arkadaşlar diye. Ama sizler hala yanlışlık yapılıyor bunu kendinize hak sayıyorsunuz. Şahseb ben alışveriş yapsaydım bu siteden haberim olmadan , tekrar alşveriş daha yapayım , tekrar puan yüklenir mi diye müneccim değilim. Ben eğitimciyim ve bu olayda burada okuyupta ben yada bir başkası arkadaşlar yanlışlık var deyip de sizlerli bilinçlendirmeye çalıştıysak da hala haklı olduğunuzu savunuyorsanız kusura bakmayın bu resmen aç gözlülük ...

    Bunu gidin üniversitedeki bir profa ama harfi harfine anlatın ...
    Benim ve bazı arkadşaların bankayı arayıp böyle bir kampanya olmadığını söylediğimizi de ...

    Banka burada yanlışlık yaptı diye suçlu. unutmayın ki nasıl kaçak elektrik bir şekilde tüketicilere nasıl yansıtılıyorsa , ülkemizde kriz çıkartarak soygunculuk yaptıklarından devvletimiz nasıl vergileri arttırdıysa , bankada bunu bizlerden çıkartır bir şekilde ...




  • Bankalar zaten sağ olsunlar neler neler çıkarıyorlar. O konuya hiç girmeyelim. Bugüne dek ne kazıklar yemedim ki o bankalardan. O bankalar değil mi ki yasa tüketici lehine değişmesine rağmen umursamayıp safa yatıp yıllık aidatları almaya devam eden? O bankalar değil mi ki hakkını aramayan herkesin paralarına az az oturan? Garanti'nin sahipleri Şahenk kardeşler değil midir ki sesi çıkmayan insanların hesaplarını tırım tırım tırtıklayan ve bu şekilde vergi rekortmeni olan?

    Bu örnekler saymakla bitmez. Dediğim iki olayın (deprem ve slipte puan) dünya kadar farkı var. Ha siz de haklısınız banka aranıp böyle bir kampanya var mı acaba teyit ettirilebilir banka uyarılabilinirdi. Ama kimse de kusura kalmasın bu kadar milleti şey yapma peşinde bir kurumu, para kazanma politikası bu olan bir kurumu, da ben arayıp uyarmayacağım buyurun siz arayın.

    Ki -şu an geri dönüp tekrar okumayacağım- MH'yi arayıp böyle bir kampanya olabilir teyiti alan arkadaşlar vardı. Ayrıca ıvır zıvır bir çok bankanın habersiz kişiye özel veya harcamaya özel bir sürü ıvır zıvır kampanyası olabiliyor. Kimse bunları takip etmek zorunda değil. İnsanlarının kanının emerek büyüyen bir kurumu bana savunmayın ne olur.




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.