Şimdi Ara

Cardfinans 3 adet alışverişe 3*15tl puan (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
328
Cevap
3
Favori
10.482
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_atar


    Öyle gelişigüzel silinebiliyorsa o kayıtlar ne ala memleket! Bunlarda hiç mi denetim olmuyor acaba?
    Şikayetvar üzerinden kartım için yasal izleme talep ettim. Bugün aradılar ve yasal izlemeye alındı gibi bir şeyler dediler çok konuşamadım.

    Hocam benim de kartımdan fazladan 30TL çekildiğini düşünüyorum, bunun ayrıntılı denetlemesini kime yaptırtabilirim nasıl bir şikayet açmam gerekir? Sorunum da şu;

    quote:

    Orijinalden alıntı: cianni

    Benim de finansbank ile şöyle bir sorunum var sizinle paylaşayım; bu sorundan dolayı direk kapatma kararı aldım kartımı.

    Sorun şu; Otomatik ödeme talimatı verdim 30TL para puan kazandım, bu puanları kullandım lakin otomatik faturalarım iptal oldu. Normal olarak sadece -30.000 para puan göstermesi gerekirken sağ olsunlar hem bunu -30.000 yapıyorlar hem de limitime 30TL geçiriyorlar bir baktım kart -33TL'ye geçmiş. Bu rezillik başıma bir kez daha geldi bu ikinci. Artık yeter diyorum ben de finansbanka.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cianni

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_atar


    Öyle gelişigüzel silinebiliyorsa o kayıtlar ne ala memleket! Bunlarda hiç mi denetim olmuyor acaba?
    Şikayetvar üzerinden kartım için yasal izleme talep ettim. Bugün aradılar ve yasal izlemeye alındı gibi bir şeyler dediler çok konuşamadım.

    Hocam benim de kartımdan fazladan 30TL çekildiğini düşünüyorum, bunun ayrıntılı denetlemesini kime yaptırtabilirim nasıl bir şikayet açmam gerekir? Sorunum da şu;

    quote:

    Orijinalden alıntı: cianni

    Benim de finansbank ile şöyle bir sorunum var sizinle paylaşayım; bu sorundan dolayı direk kapatma kararı aldım kartımı.

    Sorun şu; Otomatik ödeme talimatı verdim 30TL para puan kazandım, bu puanları kullandım lakin otomatik faturalarım iptal oldu. Normal olarak sadece -30.000 para puan göstermesi gerekirken sağ olsunlar hem bunu -30.000 yapıyorlar hem de limitime 30TL geçiriyorlar bir baktım kart -33TL'ye geçmiş. Bu rezillik başıma bir kez daha geldi bu ikinci. Artık yeter diyorum ben de finansbanka.



    bunda bir problem yokki, siz verdiğiniz süre otomatik ödeme talimatını yerine getirmediğiniz için parapuan olarak kullandığınız 30 tl silinmiş, dogal olarak kart harcaması görünüyor, 3 tl de muhtemelen faizdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    bunda bir problem yokki, siz verdiğiniz süre otomatik ödeme talimatını yerine getirmediğiniz için parapuan olarak kullandığınız 30 tl silinmiş, dogal olarak kart harcaması görünüyor, 3 tl de muhtemelen faizdir.

    Tamam da, hem -30TL para yansıtıyor, hem de -30.000 para puana geçiyorum. Yani 60TL zarardayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cianni

    quote:

    Orijinalden alıntı: kir-pi

    bunda bir problem yokki, siz verdiğiniz süre otomatik ödeme talimatını yerine getirmediğiniz için parapuan olarak kullandığınız 30 tl silinmiş, dogal olarak kart harcaması görünüyor, 3 tl de muhtemelen faizdir.

    Tamam da, hem -30TL para yansıtıyor, hem de -30.000 para puana geçiyorum. Yani 60TL zarardayım.

    Siz olayı yanlış değerlendirmişsiniz, kart hareketleirnde bu olay böyle gözükür ancak sizin gerçek borcunuz 33 tl dir.




  • Orijinalden alıntı: kir-pi

    Tamam da, hem -30TL para yansıtıyor, hem de -30.000 para puana geçiyorum. Yani 60TL zarardayım.

    Siz olayı yanlış değerlendirmişsiniz, kart hareketleirnde bu olay böyle gözükür ancak sizin gerçek borcunuz 33 tl dir.

    Yahu nasıl yanlış değerlendirmiş oluyorum? Limiti olmayan kartım -33TL'ye düştü ve Para puanım da şu an -30.000 puanda. Para puan kazandığımda eksiden sıfıra doğru gidecek. Neresini yanlış değerlendirmişim? 200TL yatırdım karta, kullanılabilir limitim 166.6TL ?
  • İtirazım olumsuz sonuçlandı. Anında kartı kapattırdım. Şimdi sırada gold kartı kapattırmakta. 65 tl puanım var kullanır kullanmaz iptal ettireceğim. Hesaplarımıda kapattıracağım benim için finansbank olayı bitmiştir. Bunları kapattirdiktan sonra axess almayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dilemma_07

    İtirazım olumsuz sonuçlandı. Anında kartı kapattırdım. Şimdi sırada gold kartı kapattırmakta. 65 tl puanım var kullanır kullanmaz iptal ettireceğim. Hesaplarımıda kapattıracağım benim için finansbank olayı bitmiştir. Bunları kapattirdiktan sonra axess almayı düşünüyorum.

    Ne cevap verdiler peki size? Bir sistem hatası oldugunumu söylediler yoksa farklı bir cevapmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kazandıgım 45tl nin ilk defa cardfinans alanlar için olduğunu sistemdeki hata yüzünden yanlışlıkla verildiğini söylediler. Bende sizin sistem hatanızın sorumlusu ben degililm sistem hatanızı düzeltmek için neden 3 gün beklediniz dedim. Ayrıca harcamaya teşvik ettiklerini belirttim. Genel Merkez'den aradığını şikayetimin olumsuz sonuçlandığını bildirmek için aradığını söyledi. Bende bankanızda isim bitmiştir Kartı kapattıracağım dedim. Kapattırmayın - bakiyenizi kazanacağınız parapuanlarla telafi edersiniz dedi. Bu kadar. Zaten ondan sonra hemen arayıp kapattırdım. Gold kartımı henüz kapattırmadım. Fatura ödeme talimatı kampanyasına girmiştim. Ocak ayında bitecek. Bu seferde Aralık'ta 55 tl kart ücreti geliyor. Onuda tüketici haklarından geri alıp kapattırayım diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende kapattırdım kartı. cardfinans inanılmaz derecede ayak oyunları yaptığına inanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dilemma_07

    Kazandıgım 45tl nin ilk defa cardfinans alanlar için olduğunu sistemdeki hata yüzünden yanlışlıkla verildiğini söylediler. Bende sizin sistem hatanızın sorumlusu ben degililm sistem hatanızı düzeltmek için neden 3 gün beklediniz dedim. Ayrıca harcamaya teşvik ettiklerini belirttim. Genel Merkez'den aradığını şikayetimin olumsuz sonuçlandığını bildirmek için aradığını söyledi. Bende bankanızda isim bitmiştir Kartı kapattıracağım dedim. Kapattırmayın - bakiyenizi kazanacağınız parapuanlarla telafi edersiniz dedi. Bu kadar. Zaten ondan sonra hemen arayıp kapattırdım. Gold kartımı henüz kapattırmadım. Fatura ödeme talimatı kampanyasına girmiştim. Ocak ayında bitecek. Bu seferde Aralık'ta 55 tl kart ücreti geliyor. Onuda tüketici haklarından geri alıp kapattırayım diyorum.

    aynı bahaneyı banada sordular yenı aldınız mı kartı dıyerek bende hayır yıllardır kullanırım dedım dedım eger bu sıstem hatasıysa donem ıcı hareketlerde card fınans guzellıgı yazması ımkansız yok sıstem hatası degılse alenen musterıyı kandırdıgınız ortada elımde gereklı dokumanlar mevcut donem ıcı hareketlerın dokumu ve slıpler elımde gereklı hukukı surecı baslatırım dedım onlarda bana sızı kaybetmek ıstemeyız ıncelenıp sıze gerı donulecektır dendı sonra cep telefonuma bır takıp numarası geldı sımdı beklıyorum yoksa gereklı adımları atacagım.yok oyle pardonnn yanlıslık olmus demek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazydentist

    quote:

    Orijinalden alıntı: dilemma_07

    Kazandıgım 45tl nin ilk defa cardfinans alanlar için olduğunu sistemdeki hata yüzünden yanlışlıkla verildiğini söylediler. Bende sizin sistem hatanızın sorumlusu ben degililm sistem hatanızı düzeltmek için neden 3 gün beklediniz dedim. Ayrıca harcamaya teşvik ettiklerini belirttim. Genel Merkez'den aradığını şikayetimin olumsuz sonuçlandığını bildirmek için aradığını söyledi. Bende bankanızda isim bitmiştir Kartı kapattıracağım dedim. Kapattırmayın - bakiyenizi kazanacağınız parapuanlarla telafi edersiniz dedi. Bu kadar. Zaten ondan sonra hemen arayıp kapattırdım. Gold kartımı henüz kapattırmadım. Fatura ödeme talimatı kampanyasına girmiştim. Ocak ayında bitecek. Bu seferde Aralık'ta 55 tl kart ücreti geliyor. Onuda tüketici haklarından geri alıp kapattırayım diyorum.

    aynı bahaneyı banada sordular yenı aldınız mı kartı dıyerek bende hayır yıllardır kullanırım dedım dedım eger bu sıstem hatasıysa donem ıcı hareketlerde card fınans guzellıgı yazması ımkansız yok sıstem hatası degılse alenen musterıyı kandırdıgınız ortada elımde gereklı dokumanlar mevcut donem ıcı hareketlerın dokumu ve slıpler elımde gereklı hukukı surecı baslatırım dedım onlarda bana sızı kaybetmek ıstemeyız ıncelenıp sıze gerı donulecektır dendı sonra cep telefonuma bır takıp numarası geldı sımdı beklıyorum yoksa gereklı adımları atacagım.yok oyle pardonnn yanlıslık olmus demek

    Bende kapatma isteği yolladım 3-4 gün önce. 7 gün geçici kapama yapmışlar. Yani 7 gün sonunda kapatacaklar. Burada bile kurnazlığını gösteriyor Finansbank.

    Şikayetvardaki şikayet sonlanmadan kapatmıştım kartı. Şimdi o şikayet için aradılar kart kapalı iken işlem yapılamaz dedi geri açtılar kartı Şikayetin işleme alınması için açık olmalıymış. İyi dedim nasılsa şikayet olumsuz olursa yine kapatırız. Bu arada bu 7 günlük süreyi son dakikaya kadar onlarda bekliyor siz vazgeçerde kartı geri açtırırsınız diye. Çok ama çok kurnazlar.

    Test etmek için ödemesi biten sanal kart ile yine ödemesi biten Fix card için az önce iptal talebi ilettim.
    10 DK sonra sanal kartınız kapatılmıştır, varsa diğer işlemleri iptal edilmiştir diye mesaj geldi. Ama FIX için tık yok. Kısacası önemli olmayanı kapatıyorlar ama kredi kartlarında o 7 günlük süreyi sırf puan vermemek / sizinde açtırmanızı dileyerek son dakikalara kadar bekliyorlar. Bakalım 7 gün sonra ne olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirimr -- 1 Eylül 2012; 11:51:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazydentist

    quote:

    Orijinalden alıntı: dilemma_07

    Kazandıgım 45tl nin ilk defa cardfinans alanlar için olduğunu sistemdeki hata yüzünden yanlışlıkla verildiğini söylediler. Bende sizin sistem hatanızın sorumlusu ben degililm sistem hatanızı düzeltmek için neden 3 gün beklediniz dedim. Ayrıca harcamaya teşvik ettiklerini belirttim. Genel Merkez'den aradığını şikayetimin olumsuz sonuçlandığını bildirmek için aradığını söyledi. Bende bankanızda isim bitmiştir Kartı kapattıracağım dedim. Kapattırmayın - bakiyenizi kazanacağınız parapuanlarla telafi edersiniz dedi. Bu kadar. Zaten ondan sonra hemen arayıp kapattırdım. Gold kartımı henüz kapattırmadım. Fatura ödeme talimatı kampanyasına girmiştim. Ocak ayında bitecek. Bu seferde Aralık'ta 55 tl kart ücreti geliyor. Onuda tüketici haklarından geri alıp kapattırayım diyorum.

    aynı bahaneyı banada sordular yenı aldınız mı kartı dıyerek bende hayır yıllardır kullanırım dedım dedım eger bu sıstem hatasıysa donem ıcı hareketlerde card fınans guzellıgı yazması ımkansız yok sıstem hatası degılse alenen musterıyı kandırdıgınız ortada elımde gereklı dokumanlar mevcut donem ıcı hareketlerın dokumu ve slıpler elımde gereklı hukukı surecı baslatırım dedım onlarda bana sızı kaybetmek ıstemeyız ıncelenıp sıze gerı donulecektır dendı sonra cep telefonuma bır takıp numarası geldı sımdı beklıyorum yoksa gereklı adımları atacagım.yok oyle pardonnn yanlıslık olmus demek

    Bende kapatma isteği yolladım 3-4 gün önce. 7 gün geçici kapama yapmışlar. Yani 7 gün sonunda kapatacaklar. Burada bile kurnazlığını gösteriyor Finansbank.

    Şikayetvardaki şikayet sonlanmadan kapatmıştım kartı. Şimdi o şikayet için aradılar kart kapalı iken işlem yapılamaz dedi geri açtılar kartı Şikayetin işleme alınması için açık olmalıymış. İyi dedim nasılsa şikayet olumsuz olursa yine kapatırız. Bu arada bu 7 günlük süreyi son dakikaya kadar onlarda bekliyor siz vazgeçerde kartı geri açtırırsınız diye. Çok ama çok kurnazlar.

    Test etmek için ödemesi biten sanal kart ile yine ödemesi biten Fix card için az önce iptal talebi ilettim.
    10 DK sonra sanal kartınız kapatılmıştır, varsa diğer işlemleri iptal edilmiştir diye mesaj geldi. Ama FIX için tık yok. Kısacası önemli olmayanı kapatıyorlar ama kredi kartlarında o 7 günlük süreyi sırf puan vermemek / sizinde açtırmanızı dileyerek son dakikalara kadar bekliyorlar. Bakalım 7 gün sonra ne olacak

    demekki ne yapmak gerekiyor kapatacagım blofu yapmadan once tum puanlarınızı kullanıp oyle blof yapmanız gerekıyor eger gerı adım atmazlarsa sızde kararınızdan vazgecmeyıp dırekt kapatabılesınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazydentist

    quote:

    Orijinalden alıntı: dilemma_07

    Kazandıgım 45tl nin ilk defa cardfinans alanlar için olduğunu sistemdeki hata yüzünden yanlışlıkla verildiğini söylediler. Bende sizin sistem hatanızın sorumlusu ben degililm sistem hatanızı düzeltmek için neden 3 gün beklediniz dedim. Ayrıca harcamaya teşvik ettiklerini belirttim. Genel Merkez'den aradığını şikayetimin olumsuz sonuçlandığını bildirmek için aradığını söyledi. Bende bankanızda isim bitmiştir Kartı kapattıracağım dedim. Kapattırmayın - bakiyenizi kazanacağınız parapuanlarla telafi edersiniz dedi. Bu kadar. Zaten ondan sonra hemen arayıp kapattırdım. Gold kartımı henüz kapattırmadım. Fatura ödeme talimatı kampanyasına girmiştim. Ocak ayında bitecek. Bu seferde Aralık'ta 55 tl kart ücreti geliyor. Onuda tüketici haklarından geri alıp kapattırayım diyorum.

    aynı bahaneyı banada sordular yenı aldınız mı kartı dıyerek bende hayır yıllardır kullanırım dedım dedım eger bu sıstem hatasıysa donem ıcı hareketlerde card fınans guzellıgı yazması ımkansız yok sıstem hatası degılse alenen musterıyı kandırdıgınız ortada elımde gereklı dokumanlar mevcut donem ıcı hareketlerın dokumu ve slıpler elımde gereklı hukukı surecı baslatırım dedım onlarda bana sızı kaybetmek ıstemeyız ıncelenıp sıze gerı donulecektır dendı sonra cep telefonuma bır takıp numarası geldı sımdı beklıyorum yoksa gereklı adımları atacagım.yok oyle pardonnn yanlıslık olmus demek

    Bende kapatma isteği yolladım 3-4 gün önce. 7 gün geçici kapama yapmışlar. Yani 7 gün sonunda kapatacaklar. Burada bile kurnazlığını gösteriyor Finansbank.

    Şikayetvardaki şikayet sonlanmadan kapatmıştım kartı. Şimdi o şikayet için aradılar kart kapalı iken işlem yapılamaz dedi geri açtılar kartı Şikayetin işleme alınması için açık olmalıymış. İyi dedim nasılsa şikayet olumsuz olursa yine kapatırız. Bu arada bu 7 günlük süreyi son dakikaya kadar onlarda bekliyor siz vazgeçerde kartı geri açtırırsınız diye. Çok ama çok kurnazlar.

    Test etmek için ödemesi biten sanal kart ile yine ödemesi biten Fix card için az önce iptal talebi ilettim.
    10 DK sonra sanal kartınız kapatılmıştır, varsa diğer işlemleri iptal edilmiştir diye mesaj geldi. Ama FIX için tık yok. Kısacası önemli olmayanı kapatıyorlar ama kredi kartlarında o 7 günlük süreyi sırf puan vermemek / sizinde açtırmanızı dileyerek son dakikalara kadar bekliyorlar. Bakalım 7 gün sonra ne olacak





  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazydentist

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: crazydentist

    quote:

    Orijinalden alıntı: dilemma_07

    Kazandıgım 45tl nin ilk defa cardfinans alanlar için olduğunu sistemdeki hata yüzünden yanlışlıkla verildiğini söylediler. Bende sizin sistem hatanızın sorumlusu ben degililm sistem hatanızı düzeltmek için neden 3 gün beklediniz dedim. Ayrıca harcamaya teşvik ettiklerini belirttim. Genel Merkez'den aradığını şikayetimin olumsuz sonuçlandığını bildirmek için aradığını söyledi. Bende bankanızda isim bitmiştir Kartı kapattıracağım dedim. Kapattırmayın - bakiyenizi kazanacağınız parapuanlarla telafi edersiniz dedi. Bu kadar. Zaten ondan sonra hemen arayıp kapattırdım. Gold kartımı henüz kapattırmadım. Fatura ödeme talimatı kampanyasına girmiştim. Ocak ayında bitecek. Bu seferde Aralık'ta 55 tl kart ücreti geliyor. Onuda tüketici haklarından geri alıp kapattırayım diyorum.

    aynı bahaneyı banada sordular yenı aldınız mı kartı dıyerek bende hayır yıllardır kullanırım dedım dedım eger bu sıstem hatasıysa donem ıcı hareketlerde card fınans guzellıgı yazması ımkansız yok sıstem hatası degılse alenen musterıyı kandırdıgınız ortada elımde gereklı dokumanlar mevcut donem ıcı hareketlerın dokumu ve slıpler elımde gereklı hukukı surecı baslatırım dedım onlarda bana sızı kaybetmek ıstemeyız ıncelenıp sıze gerı donulecektır dendı sonra cep telefonuma bır takıp numarası geldı sımdı beklıyorum yoksa gereklı adımları atacagım.yok oyle pardonnn yanlıslık olmus demek

    Bende kapatma isteği yolladım 3-4 gün önce. 7 gün geçici kapama yapmışlar. Yani 7 gün sonunda kapatacaklar. Burada bile kurnazlığını gösteriyor Finansbank.

    Şikayetvardaki şikayet sonlanmadan kapatmıştım kartı. Şimdi o şikayet için aradılar kart kapalı iken işlem yapılamaz dedi geri açtılar kartı Şikayetin işleme alınması için açık olmalıymış. İyi dedim nasılsa şikayet olumsuz olursa yine kapatırız. Bu arada bu 7 günlük süreyi son dakikaya kadar onlarda bekliyor siz vazgeçerde kartı geri açtırırsınız diye. Çok ama çok kurnazlar.

    Test etmek için ödemesi biten sanal kart ile yine ödemesi biten Fix card için az önce iptal talebi ilettim.
    10 DK sonra sanal kartınız kapatılmıştır, varsa diğer işlemleri iptal edilmiştir diye mesaj geldi. Ama FIX için tık yok. Kısacası önemli olmayanı kapatıyorlar ama kredi kartlarında o 7 günlük süreyi sırf puan vermemek / sizinde açtırmanızı dileyerek son dakikalara kadar bekliyorlar. Bakalım 7 gün sonra ne olacak

    demekki ne yapmak gerekiyor kapatacagım blofu yapmadan once tum puanlarınızı kullanıp oyle blof yapmanız gerekıyor eger gerı adım atmazlarsa sızde kararınızdan vazgecmeyıp dırekt kapatabılesınız

    Zaten GO card bu olaydan ötürü -45000 puanda. Asıl amaç ya şikayetle yada teklif edecekleri hediye puanlarla o puanı sıfırlamak yada sıfırın üstüne çekmek.
    Kartı iptal edince kartı kapatmamak için verdikleri 20.000 puanı ve -45.000 puanı ekstreye 65 TL şeklinde yansıtacaklar.




  • Arkadaşlar banada aynı bahanelerle geri döndüler, sistemde hata olmuş falan filan, önce çıkan kişiye sağlam bi çemkirdim, bankanıza dava açarım burada ben haklıyım, siz anlamıyorsunuz galiba hata varsa bu beni bağlamaz falan dedim, supervisor'ı bağladılar.

    Çıkan kişiye çok net bir dille, elimde kapı gibi slipler olduğunu sizin verdiğiniz puandan ötürü daha fazla harcama yaptığımı daha fazla puan alınca daha fazla harcama yaptığımı, bankanın burada beni harcamaya teşvik ettiğini, ve aynı hediye puanları harcadığımı söyledim. Sonradan hata olmuş puanları geri alıyoruz diyemezsiniz böyle bir mantık yok, bu yaptığınız nitelikli dolandırıcılığa girer, bankanıza seve seve dava açabilirim bu hatayı düzeltmezseniz dedim.

    Supervisor, ikinci kez kayıt aldı bu durumu detaylıca yazdı, benim -45.000 puan yansıtılmamdan dolayı şikayetçi olduğumu falan belirtti ne dediysem onu yazdı, 2 gün sonra " ...tarihli kaydınız talep ettiginiz sekilde cozulmustur" seklinde bir mesaj geldi.

    Hemen İnternet bankacılığından kontrol ettiğimde hala -45.000 gözüküyordu fakat süre tanıdım, 2 gün sonra yani bugün kontrol ettiğimde hiç bir - bakiyemin olmadığını gördüm.

    Yani ben kazandım.

    Size tavsiyem, MH'lere baskı yapmaya devam edin, adı üzerinde "biz hata yaptık" diyorlar, bunu onlara vurgulayın, sizin hatanız sizi ilgilendirir deyin.

    Sonuç alabilirsiniz benim gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    Arkadaşlar banada aynı bahanelerle geri döndüler, sistemde hata olmuş falan filan, önce çıkan kişiye sağlam bi çemkirdim, bankanıza dava açarım burada ben haklıyım, siz anlamıyorsunuz galiba hata varsa bu beni bağlamaz falan dedim, supervisor'ı bağladılar.

    Çıkan kişiye çok net bir dille, elimde kapı gibi slipler olduğunu sizin verdiğiniz puandan ötürü daha fazla harcama yaptığımı daha fazla puan alınca daha fazla harcama yaptığımı, bankanın burada beni harcamaya teşvik ettiğini, ve aynı hediye puanları harcadığımı söyledim. Sonradan hata olmuş puanları geri alıyoruz diyemezsiniz böyle bir mantık yok, bu yaptığınız nitelikli dolandırıcılığa girer, bankanıza seve seve dava açabilirim bu hatayı düzeltmezseniz dedim.

    Supervisor, ikinci kez kayıt aldı bu durumu detaylıca yazdı, benim -45.000 puan yansıtılmamdan dolayı şikayetçi olduğumu falan belirtti ne dediysem onu yazdı, 2 gün sonra " ...tarihli kaydınız talep ettiginiz sekilde cozulmustur" seklinde bir mesaj geldi.

    Hemen İnternet bankacılığından kontrol ettiğimde hala -45.000 gözüküyordu fakat süre tanıdım, 2 gün sonra yani bugün kontrol ettiğimde hiç bir - bakiyemin olmadığını gördüm.

    Yani ben kazandım.

    Size tavsiyem, MH'lere baskı yapmaya devam edin, adı üzerinde "biz hata yaptık" diyorlar, bunu onlara vurgulayın, sizin hatanız sizi ilgilendirir deyin.

    Sonuç alabilirsiniz benim gibi.

    Bu yazdığın iyi örnek oldu. Şu an 2. şikayetin sonuçlanmasını bekliyorum. Supervisör e bağlanmayı hiç denemedim. Müşteri temsilcisi sorunuma çözüm olacak en alt tabaka zaten dediğin gibi.
    O yüzden takım liderleri vb.gibi yöneticiler bu hususta daha etkili oluyorsa hakkımızı aramaya devam edelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirimr -- 2 Eylül 2012; 21:11:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    Arkadaşlar banada aynı bahanelerle geri döndüler, sistemde hata olmuş falan filan, önce çıkan kişiye sağlam bi çemkirdim, bankanıza dava açarım burada ben haklıyım, siz anlamıyorsunuz galiba hata varsa bu beni bağlamaz falan dedim, supervisor'ı bağladılar.

    Çıkan kişiye çok net bir dille, elimde kapı gibi slipler olduğunu sizin verdiğiniz puandan ötürü daha fazla harcama yaptığımı daha fazla puan alınca daha fazla harcama yaptığımı, bankanın burada beni harcamaya teşvik ettiğini, ve aynı hediye puanları harcadığımı söyledim. Sonradan hata olmuş puanları geri alıyoruz diyemezsiniz böyle bir mantık yok, bu yaptığınız nitelikli dolandırıcılığa girer, bankanıza seve seve dava açabilirim bu hatayı düzeltmezseniz dedim.

    Supervisor, ikinci kez kayıt aldı bu durumu detaylıca yazdı, benim -45.000 puan yansıtılmamdan dolayı şikayetçi olduğumu falan belirtti ne dediysem onu yazdı, 2 gün sonra " ...tarihli kaydınız talep ettiginiz sekilde cozulmustur" seklinde bir mesaj geldi.

    Hemen İnternet bankacılığından kontrol ettiğimde hala -45.000 gözüküyordu fakat süre tanıdım, 2 gün sonra yani bugün kontrol ettiğimde hiç bir - bakiyemin olmadığını gördüm.

    Yani ben kazandım.

    Size tavsiyem, MH'lere baskı yapmaya devam edin, adı üzerinde "biz hata yaptık" diyorlar, bunu onlara vurgulayın, sizin hatanız sizi ilgilendirir deyin.

    Sonuç alabilirsiniz benim gibi.

    Arkadaşlara örnek teşkil etmişsiniz hocam, tebrik ederim .

    İnşAllah diger forumdaşlarımızda sizin gibi - bakiyeyi veya ellerinden korktukları için harcamadıkları para puanları geri alırlar.




  • Finansbankta şikayetler ve şikayetvar üzerinden yapılan şikayetler işe yarıyor,önemsiyorlar.Kart ücreti için telefon üzerinden iade talep etmiştim,redettiler.Kart iptal talebinde bulundum ve şikayetvar üzerinden şikayet oluşturdum.Birkaç gün sonra arayıp 45 tl kart ücreti yerine 50 TL puan karta tanımladılar.Sonraki gün tekrar kontrol ettim,45 tl kart ücreti iadesinide yapmışlar.Anlayacağınız hem 45 tl kart ücretini iade ettiler hemde 50 tl parapuan yüklemişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akanthus

    Finansbankta şikayetler ve şikayetvar üzerinden yapılan şikayetler işe yarıyor,önemsiyorlar.Kart ücreti için telefon üzerinden iade talep etmiştim,redettiler.Kart iptal talebinde bulundum ve şikayetvar üzerinden şikayet oluşturdum.Birkaç gün sonra arayıp 45 tl kart ücreti yerine 50 TL puan karta tanımladılar.Sonraki gün tekrar kontrol ettim,45 tl kart ücreti iadesinide yapmışlar.Anlayacağınız hem 45 tl kart ücretini iade ettiler hemde 50 tl parapuan yüklemişler.

    Tesekkurler hocam...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akanthus

    Finansbankta şikayetler ve şikayetvar üzerinden yapılan şikayetler işe yarıyor,önemsiyorlar.Kart ücreti için telefon üzerinden iade talep etmiştim,redettiler.Kart iptal talebinde bulundum ve şikayetvar üzerinden şikayet oluşturdum.Birkaç gün sonra arayıp 45 tl kart ücreti yerine 50 TL puan karta tanımladılar.Sonraki gün tekrar kontrol ettim,45 tl kart ücreti iadesinide yapmışlar.Anlayacağınız hem 45 tl kart ücretini iade ettiler hemde 50 tl parapuan yüklemişler.

    Hani 6 yıldır finansbank müşterisi olmasam inanacağım o kadar sağlam hikaye olmuş

    Eğer doğruysa ve kanıtlayabilirseniz de hayırlısı olsun güle güle kullanın




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.