Şimdi Ara

Cardfinans 3 adet alışverişe 3*15tl puan (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
328
Cevap
3
Favori
10.482
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cianni

    Bankalar zaten sağ olsunlar neler neler çıkarıyorlar. O konuya hiç girmeyelim. Bugüne dek ne kazıklar yemedim ki o bankalardan. O bankalar değil mi ki yasa tüketici lehine değişmesine rağmen umursamayıp safa yatıp yıllık aidatları almaya devam eden? O bankalar değil mi ki hakkını aramayan herkesin paralarına az az oturan? Garanti'nin sahipleri Şahenk kardeşler değil midir ki sesi çıkmayan insanların hesaplarını tırım tırım tırtıklayan ve bu şekilde vergi rekortmeni olan?

    Bu örnekler saymakla bitmez. Dediğim iki olayın (deprem ve slipte puan) dünya kadar farkı var. Ha siz de haklısınız banka aranıp böyle bir kampanya var mı acaba teyit ettirilebilir banka uyarılabilinirdi. Ama kimse de kusura kalmasın bu kadar milleti şey yapma peşinde bir kurumu, para kazanma politikası bu olan bir kurumu, da ben arayıp uyarmayacağım buyurun siz arayın.

    Ki -şu an geri dönüp tekrar okumayacağım- MH'yi arayıp böyle bir kampanya olabilir teyiti alan arkadaşlar vardı. Ayrıca ıvır zıvır bir çok bankanın habersiz kişiye özel veya harcamaya özel bir sürü ıvır zıvır kampanyası olabiliyor. Kimse bunları takip etmek zorunda değil. İnsanlarının kanının emerek büyüyen bir kurumu bana savunmayın ne olur.

    Bankayı savunmuyorum , sizin yaptığınızın hata olduğunu söylüyorum . Banka yanlışlık yapmış . Burda da zaten gerekli bilgilerndirme yapıldı sizlere değil mi ...
    Yaptığınızın hata olduğunu da kabul edin. Bankalar aidat gibi yargının hayır demesine rağmen almaktadılar. Zaten bu durumm devlet ve bankalar ile arasındaki yeni bir yasal düzenleme ile olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci



    Bankayı savunmuyorum , sizin yaptığınızın hata olduğunu söylüyorum . Banka yanlışlık yapmış . Burda da zaten gerekli bilgilerndirme yapıldı sizlere değil mi ...
    Yaptığınızın hata olduğunu da kabul edin. Bankalar aidat gibi yargının hayır demesine rağmen almaktadılar. Zaten bu durumm devlet ve bankalar ile arasındaki yeni bir yasal düzenleme ile olacak.

    @mculhaci

    Ben mecburmuyum slip'te 15TL puan kazandınız yazısını gördükten sonra, bankayı arayıp "böyle bir kampanya varmı? siz cidden bana hediye puan mı verdiniz? sonrada geri alınmayacak dimi? emin misiniz?" gibi sorular sormaya.

    Burda okumuş veya okumamış olmanın önemi yok, yani burada okumayıp dışarıda alışveriş yapanlar haklı, ama burayı takip eden Sıcak Fırsatçılar haksız öyle mi?

    Kardeşim slipte bana puan verdi mi? Verdi. Ben o puanı çatır çatır harcadım mı? harcadım. Şimdi o puanı geri alamaz.

    Ne bilicem ben bankanın böyle bir oyun planlayıp insanları alışverişe sevketmediğini de bankayı haklı bulayım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi datox -- 5 Eylül 2012; 3:27:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci



    Bankayı savunmuyorum , sizin yaptığınızın hata olduğunu söylüyorum . Banka yanlışlık yapmış . Burda da zaten gerekli bilgilerndirme yapıldı sizlere değil mi ...
    Yaptığınızın hata olduğunu da kabul edin. Bankalar aidat gibi yargının hayır demesine rağmen almaktadılar. Zaten bu durumm devlet ve bankalar ile arasındaki yeni bir yasal düzenleme ile olacak.

    @mculhaci

    Ben mecburmuyum slip'te 15TL puan kazandınız yazısını gördükten sonra, bankayı arayıp "böyle bir kampanya varmı? siz cidden bana hediye puan mı verdiniz? sonrada geri alınmayacak dimi? emin misiniz?" gibi sorular sormaya.

    Burda okumuş veya okumamış olmanın önemi yok, yani burada okumayıp dışarıda alışveriş yapanlar haklı, ama burayı takip eden Sıcak Fırsatçılar haksız öyle mi?

    Kardeşim slipte bana puan verdi mi? Verdi. Ben o puanı çatır çatır harcadım mı? harcadım. Şimdi o puanı geri alamaz.

    Ne bilicem ben bankanın böyle bir oyun planlayıp insanları alışverişe sevketmediğini de bankayı haklı bulayım...



    Arkadşım sizin gibilerin kusura bakma çok fırın ekmek yemesi lazım doğru insan olmanız için . Yapılan bir yanlışlığı kendinize maal ederseniz bu tıoplum ilerlemez. Zaten sizin gibiler çoğunluk da olduğundan ne toplum ne de insanlık ilerlememektedir. Okumayana bilgiisi olmayana bir şeey demiyorum . Ama benim aldığım eğitim de kusura bakma bana yanlışlıkla verileni iade ederim. Bu insanlığın gereğidir ...

    Size ana , babalarınız ve öğretmenleriniz böyle eğitim verdi değil mi ?

    Ben sizleri kınıyorum ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mat34 -- 5 Eylül 2012; 9:48:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci

    quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci



    Bankayı savunmuyorum , sizin yaptığınızın hata olduğunu söylüyorum . Banka yanlışlık yapmış . Burda da zaten gerekli bilgilerndirme yapıldı sizlere değil mi ...
    Yaptığınızın hata olduğunu da kabul edin. Bankalar aidat gibi yargının hayır demesine rağmen almaktadılar. Zaten bu durumm devlet ve bankalar ile arasındaki yeni bir yasal düzenleme ile olacak.

    @mculhaci

    Ben mecburmuyum slip'te 15TL puan kazandınız yazısını gördükten sonra, bankayı arayıp "böyle bir kampanya varmı? siz cidden bana hediye puan mı verdiniz? sonrada geri alınmayacak dimi? emin misiniz?" gibi sorular sormaya.

    Burda okumuş veya okumamış olmanın önemi yok, yani burada okumayıp dışarıda alışveriş yapanlar haklı, ama burayı takip eden Sıcak Fırsatçılar haksız öyle mi?

    Kardeşim slipte bana puan verdi mi? Verdi. Ben o puanı çatır çatır harcadım mı? harcadım. Şimdi o puanı geri alamaz.

    Ne bilicem ben bankanın böyle bir oyun planlayıp insanları alışverişe sevketmediğini de bankayı haklı bulayım...



    Arkadşım sizin gibilerin kusura bakma çok fırın ekmek yemesi lazım doğru insan olmanız için . Yapılan bir yanlışlığı kendinize maal ederseniz bu tıoplum ilerlemez. Zaten sizin gibiler çoğunluk da olduğundan ne toplum ne de insanlık ilerlememektedir. Okumayana bilgiisi olmayana bir şeey demiyorum . Ama benim aldığım eğitim de kusura bakma bana yanlışlıkla verileni iade ederim. Bu insanlığın gereğidir ...

    Size ana , babalarınız ve öğretmenleriniz böyle eğitim verdi değil mi ?

    Ben sizleri kınıyorum ....

    İlk olarak sözlerinize dikkat edin, siz kim oluyorsunuzda benim insanlığıma karar veriyorsunuz?

    Buradaki insaların hiç biri banka görevlisi değil ki burada "kesin bir yanlışlık var" yorumunu yapıcaklar.

    Ben alışverişimi yaptım ve bana puan verdi, burada okuduklarıma güvenerek daha çok harcama yaptım. Açıkçası ben hiç bir harcama yapmayacakken cardfinans ile 3 kere harcama yaptım ve bana puan verdi.

    Ben nerden bilecem bir yanlışlık var mı yok mu? Buradaki insanlar banka çalışanı değil, ben bankayı aramak zorunda değilim.

    Harcama yaptım ve puan verildi, siz nasıl bu kadar eminsiniz bankanın böyle bir hatayı kasıtlı yapmadığına,

    Bankalar 24 saat çalışan varlıklarlen, böyle bir hatayı 3 gün boyunca tamda bayram zamanı nasıl görmezden gelebilirler?

    Bende bankanın bunu kasıtlı yaptığını düşünüyorum, harcamaya sevketmek için insanları?

    Hangimiz daha insancılız? (Hani siz karar veriyorsanız diye..)




  • konu gereksiz bir tartışmayla uzuyor bana kalırsa. bırakın isteyen itiraz etsin hakkını arasın isteyen bankanın sistem arızasıdır diyerek hiç birşey yapmasın. itiraz eden kendini haklı görüyorsa ve bu itiraz sadece kendini bağlıyorsa diğer arkadaşlar neden rahatsız oluyor. sonuçta banka zaten bu itirazı inceleyip olumlu yada olumsuz bir sonuca varacaktır.

    ben itirazımı yaptım olumsuz sonuçlandı ve kartımı kapattırdım. sonra bankaya 2. bir itirazda daha bulundum. kredi kartı hesabıma benden izinsiz müdahale etmesi ve tarafıma hiç bir bilgilendirme yapmaması konusunda. olumsuz olursa ne ala 2. bir kartım daha var onu da kapatırım hesabımda biraz birikimim var onuda kapatırım 4 adet otomatik ödeme talimatım var onu da kapatırım. finansbank benim için vaz geçilmez bir banka değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci

    quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci



    Bankayı savunmuyorum , sizin yaptığınızın hata olduğunu söylüyorum . Banka yanlışlık yapmış . Burda da zaten gerekli bilgilerndirme yapıldı sizlere değil mi ...
    Yaptığınızın hata olduğunu da kabul edin. Bankalar aidat gibi yargının hayır demesine rağmen almaktadılar. Zaten bu durumm devlet ve bankalar ile arasındaki yeni bir yasal düzenleme ile olacak.

    @mculhaci

    Ben mecburmuyum slip'te 15TL puan kazandınız yazısını gördükten sonra, bankayı arayıp "böyle bir kampanya varmı? siz cidden bana hediye puan mı verdiniz? sonrada geri alınmayacak dimi? emin misiniz?" gibi sorular sormaya.

    Burda okumuş veya okumamış olmanın önemi yok, yani burada okumayıp dışarıda alışveriş yapanlar haklı, ama burayı takip eden Sıcak Fırsatçılar haksız öyle mi?

    Kardeşim slipte bana puan verdi mi? Verdi. Ben o puanı çatır çatır harcadım mı? harcadım. Şimdi o puanı geri alamaz.

    Ne bilicem ben bankanın böyle bir oyun planlayıp insanları alışverişe sevketmediğini de bankayı haklı bulayım...



    Arkadşım sizin gibilerin kusura bakma çok fırın ekmek yemesi lazım doğru insan olmanız için . Yapılan bir yanlışlığı kendinize maal ederseniz bu tıoplum ilerlemez. Zaten sizin gibiler çoğunluk da olduğundan ne toplum ne de insanlık ilerlememektedir. Okumayana bilgiisi olmayana bir şeey demiyorum . Ama benim aldığım eğitim de kusura bakma bana yanlışlıkla verileni iade ederim. Bu insanlığın gereğidir ...

    Size ana , babalarınız ve öğretmenleriniz böyle eğitim verdi değil mi ?

    Ben sizleri kınıyorum ....

    İlk olarak sözlerinize dikkat edin, siz kim oluyorsunuzda benim insanlığıma karar veriyorsunuz?

    Buradaki insaların hiç biri banka görevlisi değil ki burada "kesin bir yanlışlık var" yorumunu yapıcaklar.

    Ben alışverişimi yaptım ve bana puan verdi, burada okuduklarıma güvenerek daha çok harcama yaptım. Açıkçası ben hiç bir harcama yapmayacakken cardfinans ile 3 kere harcama yaptım ve bana puan verdi.

    Ben nerden bilecem bir yanlışlık var mı yok mu? Buradaki insanlar banka çalışanı değil, ben bankayı aramak zorunda değilim.

    Harcama yaptım ve puan verildi, siz nasıl bu kadar eminsiniz bankanın böyle bir hatayı kasıtlı yapmadığına,

    Bankalar 24 saat çalışan varlıklarlen, böyle bir hatayı 3 gün boyunca tamda bayram zamanı nasıl görmezden gelebilirler?

    Bende bankanın bunu kasıtlı yaptığını düşünüyorum, harcamaya sevketmek için insanları?

    Hangimiz daha insancılız? (Hani siz karar veriyorsanız diye..)

    Ben bir eğitmciyim yanlışa yanlış derim. Bunda hakkım var kusura bakma ...

    Arkadaşım sen ve senin gibi arkadaşlara ben duyduğumu yazdım . Banka ne yaptı , yanlışlık var diye sizlerden çatır çatır aldı puanları. Ben bankacı değilim , banka hata yapmış, Yanlış yapmışsa vermek zorundasın ve itiraz etmemelisin de ...

    Sanki sana banka gel de alışveirş yap dedi . Sizler burda okudunuz ve hucum ettiniz . Bir yanlışlık olduğu bes belli idi. Sizler bankanın sistem hatası yüzünden bizim hakkımız diyorsunuz. Ne yaparsanız yapın. Ama şunu bilki ben buna kul hakkı demiyorum. Ama sizlere ait olmayan bir şeyi alıyorsunuz. Ben salakmıyım da araştırdım. Ve bu bilgiyi de sizin ile 2 defa paylaştım sitede.

    Burda hiç bir zaman banka haklı demiyorum. Yanlışlık yapmış . Sizin göreviniz bir yanlışlık yapıldıysa paşa paşa sineye çekmek zorundasınız. Git nereye istersen itiraz et. Ama şunu da unutma o puan sana ait değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci

    quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci

    quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci



    Bankayı savunmuyorum , sizin yaptığınızın hata olduğunu söylüyorum . Banka yanlışlık yapmış . Burda da zaten gerekli bilgilerndirme yapıldı sizlere değil mi ...
    Yaptığınızın hata olduğunu da kabul edin. Bankalar aidat gibi yargının hayır demesine rağmen almaktadılar. Zaten bu durumm devlet ve bankalar ile arasındaki yeni bir yasal düzenleme ile olacak.

    @mculhaci

    Ben mecburmuyum slip'te 15TL puan kazandınız yazısını gördükten sonra, bankayı arayıp "böyle bir kampanya varmı? siz cidden bana hediye puan mı verdiniz? sonrada geri alınmayacak dimi? emin misiniz?" gibi sorular sormaya.

    Burda okumuş veya okumamış olmanın önemi yok, yani burada okumayıp dışarıda alışveriş yapanlar haklı, ama burayı takip eden Sıcak Fırsatçılar haksız öyle mi?

    Kardeşim slipte bana puan verdi mi? Verdi. Ben o puanı çatır çatır harcadım mı? harcadım. Şimdi o puanı geri alamaz.

    Ne bilicem ben bankanın böyle bir oyun planlayıp insanları alışverişe sevketmediğini de bankayı haklı bulayım...



    Arkadşım sizin gibilerin kusura bakma çok fırın ekmek yemesi lazım doğru insan olmanız için . Yapılan bir yanlışlığı kendinize maal ederseniz bu tıoplum ilerlemez. Zaten sizin gibiler çoğunluk da olduğundan ne toplum ne de insanlık ilerlememektedir. Okumayana bilgiisi olmayana bir şeey demiyorum . Ama benim aldığım eğitim de kusura bakma bana yanlışlıkla verileni iade ederim. Bu insanlığın gereğidir ...

    Size ana , babalarınız ve öğretmenleriniz böyle eğitim verdi değil mi ?

    Ben sizleri kınıyorum ....

    İlk olarak sözlerinize dikkat edin, siz kim oluyorsunuzda benim insanlığıma karar veriyorsunuz?

    Buradaki insaların hiç biri banka görevlisi değil ki burada "kesin bir yanlışlık var" yorumunu yapıcaklar.

    Ben alışverişimi yaptım ve bana puan verdi, burada okuduklarıma güvenerek daha çok harcama yaptım. Açıkçası ben hiç bir harcama yapmayacakken cardfinans ile 3 kere harcama yaptım ve bana puan verdi.

    Ben nerden bilecem bir yanlışlık var mı yok mu? Buradaki insanlar banka çalışanı değil, ben bankayı aramak zorunda değilim.

    Harcama yaptım ve puan verildi, siz nasıl bu kadar eminsiniz bankanın böyle bir hatayı kasıtlı yapmadığına,

    Bankalar 24 saat çalışan varlıklarlen, böyle bir hatayı 3 gün boyunca tamda bayram zamanı nasıl görmezden gelebilirler?

    Bende bankanın bunu kasıtlı yaptığını düşünüyorum, harcamaya sevketmek için insanları?

    Hangimiz daha insancılız? (Hani siz karar veriyorsanız diye..)

    Ben bir eğitmciyim yanlışa yanlış derim. Bunda hakkım var kusura bakma ...

    Arkadaşım sen ve senin gibi arkadaşlara ben duyduğumu yazdım . Banka ne yaptı , yanlışlık var diye sizlerden çatır çatır aldı puanları. Ben bankacı değilim , banka hata yapmış, Yanlış yapmışsa vermek zorundasın ve itiraz etmemelisin de ...

    Sanki sana banka gel de alışveirş yap dedi . Sizler burda okudunuz ve hucum ettiniz . Bir yanlışlık olduğu bes belli idi. Sizler bankanın sistem hatası yüzünden bizim hakkımız diyorsunuz. Ne yaparsanız yapın. Ama şunu bilki ben buna kul hakkı demiyorum. Ama sizlere ait olmayan bir şeyi alıyorsunuz. Ben salakmıyım da araştırdım. Ve bu bilgiyi de sizin ile 2 defa paylaştım sitede.

    Burda hiç bir zaman banka haklı demiyorum. Yanlışlık yapmış . Sizin göreviniz bir yanlışlık yapıldıysa paşa paşa sineye çekmek zorundasınız. Git nereye istersen itiraz et. Ama şunu da unutma o puan sana ait değil.

    Yazmayım yazmayım dedim zorla yazdırdın.

    Hak hukuktan bahsediyorsun ama çek satışta Yeniçarşım & Gittigidiyor çeki arıyorsun. GG çekini sallama doğum tarihi ile sistemden alan çoğu kişi var. Buda haksızlık buda yanlış buda eksiklikten yararlanma. Ama sen %5 indirim yapabilmek için daha az para ödemek için bu indirim kuponunu küçük bir mebla vererek almaya çalışıyorsun.

    Bankalarla içli dışlı olmayan bu durumu heleki Finansbank'ı bilemez. Burada herkes sıcak fırsatçı. Adı üzerinde Sıcak fırsatlar.(Piyasadaki fiyatlar yerine daha uygun fiyata ürün arayanların & bedavaya ürün alanların & kampanyaları takip edenlerin olduğu yer)

    O yüzden kalkıpta çatır çatır alırmış diyemezsin. Ben gittim kullandım kazandığım puanı. Puanı geri alıyorsa bunun özrü olur, bankacılık kanunları vardır, müşterinin hesabında bazı işlemler izinsiz yapılamaz. Adamlar dönem içi hareketlere yansıyan puan işlemlerini başka bir eksi işlem yapıp MÜŞTERİNİN BUNU GÖRMESİNİ sağlamak yerine DİREKTMAN SİLEREK HİÇ OLMAMIŞ GİBİ DAVRANIYORLAR. Onlar böyle yaparsa sende kurt gibi gidip hakkını arayacaksın. Yoksa başka bir olayda bu sefer sen haklıyken yine aynı damgayı yersin.

    ( Bu arada bende eğitimciyim bunu her mesajımda belirtiyor muyum ? )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirimr -- 5 Eylül 2012; 17:29:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci

    quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci

    quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    quote:

    Orijinalden alıntı: mculhaci



    Bankayı savunmuyorum , sizin yaptığınızın hata olduğunu söylüyorum . Banka yanlışlık yapmış . Burda da zaten gerekli bilgilerndirme yapıldı sizlere değil mi ...
    Yaptığınızın hata olduğunu da kabul edin. Bankalar aidat gibi yargının hayır demesine rağmen almaktadılar. Zaten bu durumm devlet ve bankalar ile arasındaki yeni bir yasal düzenleme ile olacak.

    @mculhaci

    Ben mecburmuyum slip'te 15TL puan kazandınız yazısını gördükten sonra, bankayı arayıp "böyle bir kampanya varmı? siz cidden bana hediye puan mı verdiniz? sonrada geri alınmayacak dimi? emin misiniz?" gibi sorular sormaya.

    Burda okumuş veya okumamış olmanın önemi yok, yani burada okumayıp dışarıda alışveriş yapanlar haklı, ama burayı takip eden Sıcak Fırsatçılar haksız öyle mi?

    Kardeşim slipte bana puan verdi mi? Verdi. Ben o puanı çatır çatır harcadım mı? harcadım. Şimdi o puanı geri alamaz.

    Ne bilicem ben bankanın böyle bir oyun planlayıp insanları alışverişe sevketmediğini de bankayı haklı bulayım...



    Arkadşım sizin gibilerin kusura bakma çok fırın ekmek yemesi lazım doğru insan olmanız için . Yapılan bir yanlışlığı kendinize maal ederseniz bu tıoplum ilerlemez. Zaten sizin gibiler çoğunluk da olduğundan ne toplum ne de insanlık ilerlememektedir. Okumayana bilgiisi olmayana bir şeey demiyorum . Ama benim aldığım eğitim de kusura bakma bana yanlışlıkla verileni iade ederim. Bu insanlığın gereğidir ...

    Size ana , babalarınız ve öğretmenleriniz böyle eğitim verdi değil mi ?

    Ben sizleri kınıyorum ....

    İlk olarak sözlerinize dikkat edin, siz kim oluyorsunuzda benim insanlığıma karar veriyorsunuz?

    Buradaki insaların hiç biri banka görevlisi değil ki burada "kesin bir yanlışlık var" yorumunu yapıcaklar.

    Ben alışverişimi yaptım ve bana puan verdi, burada okuduklarıma güvenerek daha çok harcama yaptım. Açıkçası ben hiç bir harcama yapmayacakken cardfinans ile 3 kere harcama yaptım ve bana puan verdi.

    Ben nerden bilecem bir yanlışlık var mı yok mu? Buradaki insanlar banka çalışanı değil, ben bankayı aramak zorunda değilim.

    Harcama yaptım ve puan verildi, siz nasıl bu kadar eminsiniz bankanın böyle bir hatayı kasıtlı yapmadığına,

    Bankalar 24 saat çalışan varlıklarlen, böyle bir hatayı 3 gün boyunca tamda bayram zamanı nasıl görmezden gelebilirler?

    Bende bankanın bunu kasıtlı yaptığını düşünüyorum, harcamaya sevketmek için insanları?

    Hangimiz daha insancılız? (Hani siz karar veriyorsanız diye..)

    Ben bir eğitmciyim yanlışa yanlış derim. Bunda hakkım var kusura bakma ...

    Arkadaşım sen ve senin gibi arkadaşlara ben duyduğumu yazdım . Banka ne yaptı , yanlışlık var diye sizlerden çatır çatır aldı puanları. Ben bankacı değilim , banka hata yapmış, Yanlış yapmışsa vermek zorundasın ve itiraz etmemelisin de ...

    Sanki sana banka gel de alışveirş yap dedi . Sizler burda okudunuz ve hucum ettiniz . Bir yanlışlık olduğu bes belli idi. Sizler bankanın sistem hatası yüzünden bizim hakkımız diyorsunuz. Ne yaparsanız yapın. Ama şunu bilki ben buna kul hakkı demiyorum. Ama sizlere ait olmayan bir şeyi alıyorsunuz. Ben salakmıyım da araştırdım. Ve bu bilgiyi de sizin ile 2 defa paylaştım sitede.

    Burda hiç bir zaman banka haklı demiyorum. Yanlışlık yapmış . Sizin göreviniz bir yanlışlık yapıldıysa paşa paşa sineye çekmek zorundasınız. Git nereye istersen itiraz et. Ama şunu da unutma o puan sana ait değil.

    Yazmayım yazmayım dedim zorla yazdırdın.

    Hak hukuktan bahsediyorsun ama çek satışta Yeniçarşım & Gittigidiyor çeki arıyorsun. GG çekini sallama doğum tarihi ile sistemden alan çoğu kişi var. Buda haksızlık buda yanlış buda eksiklikten yararlanma. Ama sen %5 indirim yapabilmek için daha az para ödemek için bu indirim kuponunu küçük bir mebla vererek almaya çalışıyorsun.

    Bankalarla içli dışlı olmayan bu durumu heleki Finansbank'ı bilemez. Burada herkes sıcak fırsatçı. Adı üzerinde Sıcak fırsatlar.(Piyasadaki fiyatlar yerine daha uygun fiyata ürün arayanların & bedavaya ürün alanların & kampanyaları takip edenlerin olduğu yer)

    O yüzden kalkıpta çatır çatır alırmış diyemezsin. Ben gittim kullandım kazandığım puanı. Puanı geri alıyorsa bunun özrü olur, bankacılık kanunları vardır, müşterinin hesabında bazı işlemler izinsiz yapılamaz. Adamlar dönem içi hareketlere yansıyan puan işlemlerini başka bir eksi işlem yapıp MÜŞTERİNİN BUNU GÖRMESİNİ sağlamak yerine DİREKTMAN SİLEREK HİÇ OLMAMIŞ GİBİ DAVRANIYORLAR. Onlar böyle yaparsa sende kurt gibi gidip hakkını arayacaksın. Yoksa başka bir olayda bu sefer sen haklıyken yine aynı damgayı yersin.

    ( Bu arada bende eğitimciyim bunu her mesajımda belirtiyor muyum ? )

    Çek almak da kimseye zarar yok firma kendisi veriyor , firma engellememiş ki kimse kullanamaz ve kullanmıyacak diye . Zaten firma %10 karını koyup bunu bilerek satış yapıyor. Eğitimci olduğun için evet sizlere bir yanlışlık var arkadaşlar denildği halde gidip hala aldınız. Sizden giden ne oldu . Sen zaten puanlar ile bir hizmet satın aldın . zararın nerede ...

    Bu arada ben fazlası ile bankalar ile içli dışlıyım , ekonometride yüksek lisans yapmama rağmen baankacı olmadım. Akrablarımın çoğunluğu genel müdürlük de çalışıyor.
    Sıcak fırsatçı demek , fırsatçılık demek değildir.
    Burda bir kampanya mı var banka size bir kampanya mı belirtti. Bir ilanı mesajımı var. Siz burda bankanın yanlış uygulamasını resmen fırsatçılığa çevirdiniz ...

    Şurada haklısınız. Banka bunu alırken müşterilerine bir yanlışlık olduğu ile ilgili bilgilerndirme yapmalı ve daha sonra puanı almalıydı. Sanki çok übyük zararlar etmişsiniz de vay vay diye dert yanıyorsunuz bankaya . Çok sevmiyorsan alışverişi yapmayacaksın. Kartını da kapattıracaksın . Bunun sonucuna da katlanmak zorundasınız ....




  • Arkadaşlar gereksiz yorumlar yapıp bilgi kirliliğine neden olmayalım kimseyi yargılamak kimsenin haddi değil herkes istediğini yapar ister hakkını arar ister kabullenir bu üçüncü kişileri ilgilendirmez bırakın bu gereksiz yorumları hiç yakışmıyor
  • Evet katılıyorum kimseyi yargılamak kimseye düşmez, herkes kendi durumuna baksın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    Evet katılıyorum kimseyi yargılamak kimseye düşmez, herkes kendi durumuna baksın.

    8-9 günde 2 kere şikayet kaydım olumsuz sonuçlanmıştı. 2 kartımdan biri olan FIX i 2 gün önce kapatma talimatı verdim.
    Dünde son şikayetim olumsuz sonuçlanmıştı. Aradım hiç yapmadığım bir şeyi yaptım sinirlenerek konuştum çünkü müşteri temsilcisi çok ters konuştu.
    Telefondaki görevli niye şikayet ediyorsunuz puan kazanırsınız eksi bakiyeyi sıfırlarsınız deyince kan beynime sıçradı.
    Puan yüklemesi yaparken slipte bildirim veriyorsan, puanları alırken de insan bir sms, mail atar özür diler dedim. Kendiniz takip etmelisiniz böyle şeyleri dedi.Neyseki bu sefer görüşmeyi kaydettim her ihtimale karşı.

    Sonra 4442900 şikayet hattını arayıp son şikayet kaydımı tekrar incelemelerini, müşteriye bildirim yapmayarak enayi yerine koyduklarını, bunun kişiyi harcamaya itip kartı kullandırmaya yönelttiğini ve sonrada müşteriyle oyun oynar gibi habersizce geri alındığını söyledim. Ardındanda şikayetime "yasal izleme talep edeceğimi" belirttim. Bu belirteçten sonra müşteri temsilcisi şikayetinize yasal inceleme yoluna gideceğinizi ekledim dedi kapattı.

    Sabah olumsuz sonuçlanan şikayet numaram aynı olmak şartıyla şikayetimin olumlu sonuçlandığı mesajı geldi. Aradım müşteri temsilcisini ve puanlar en geç 2 gün içinde hesabınıza yüklenecektir diye belirtti. Darısı diğer Finansbankzedelerin başına



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirimr -- 6 Eylül 2012; 10:21:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    Evet katılıyorum kimseyi yargılamak kimseye düşmez, herkes kendi durumuna baksın.

    8-9 günde 2 kere şikayet kaydım olumsuz sonuçlanmıştı. 2 kartımdan biri olan FIX i 2 gün önce kapatma talimatı verdim.
    Dünde son şikayetim olumsuz sonuçlanmıştı. Aradım hiç yapmadığım bir şeyi yaptım sinirlenerek konuştum çünkü müşteri temsilcisi çok ters konuştu.
    Telefondaki görevli niye şikayet ediyorsunuz puan kazanırsınız eksi bakiyeyi sıfırlarsınız deyince kan beynime sıçradı.
    Puan yüklemesi yaparken slipte bildirim veriyorsan, puanları alırken de insan bir sms, mail atar özür diler dedim. Kendiniz takip etmelisiniz böyle şeyleri dedi.Neyseki bu sefer görüşmeyi kaydettim her ihtimale karşı.

    Sonra 4442900 şikayet hattını arayıp son şikayet kaydımı tekrar incelemelerini, müşteriye bildirim yapmayarak enayi yerine koyduklarını, bunun kişiyi harcamaya itip kartı kullandırmaya yönelttiğini ve sonrada müşteriyle oyun oynar gibi habersizce geri alındığını söyledim. Ardındanda şikayetime "yasal izleme talep edeceğimi" belirttim. Bu belirteçten sonra müşteri temsilcisi şikayetinize yasal inceleme yoluna gideceğinizi ekledim dedi kapattı.

    Sabah olumsuz sonuçlanan şikayet numaram aynı olmak şartıyla şikayetimin olumlu sonuçlandığı mesajı geldi. Aradım müşteri temsilcisini ve puanlar en geç 2 gün içinde hesabınıza yüklenecektir diye belirtti. Darısı diğer Finansbankzedelerin başına





  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    Evet katılıyorum kimseyi yargılamak kimseye düşmez, herkes kendi durumuna baksın.

    8-9 günde 2 kere şikayet kaydım olumsuz sonuçlanmıştı. 2 kartımdan biri olan FIX i 2 gün önce kapatma talimatı verdim.
    Dünde son şikayetim olumsuz sonuçlanmıştı. Aradım hiç yapmadığım bir şeyi yaptım sinirlenerek konuştum çünkü müşteri temsilcisi çok ters konuştu.
    Telefondaki görevli niye şikayet ediyorsunuz puan kazanırsınız eksi bakiyeyi sıfırlarsınız deyince kan beynime sıçradı.
    Puan yüklemesi yaparken slipte bildirim veriyorsan, puanları alırken de insan bir sms, mail atar özür diler dedim. Kendiniz takip etmelisiniz böyle şeyleri dedi.Neyseki bu sefer görüşmeyi kaydettim her ihtimale karşı.

    Sonra 4442900 şikayet hattını arayıp son şikayet kaydımı tekrar incelemelerini, müşteriye bildirim yapmayarak enayi yerine koyduklarını, bunun kişiyi harcamaya itip kartı kullandırmaya yönelttiğini ve sonrada müşteriyle oyun oynar gibi habersizce geri alındığını söyledim. Ardındanda şikayetime "yasal izleme talep edeceğimi" belirttim. Bu belirteçten sonra müşteri temsilcisi şikayetinize yasal inceleme yoluna gideceğinizi ekledim dedi kapattı.

    Sabah olumsuz sonuçlanan şikayet numaram aynı olmak şartıyla şikayetimin olumlu sonuçlandığı mesajı geldi. Aradım müşteri temsilcisini ve puanlar en geç 2 gün içinde hesabınıza yüklenecektir diye belirtti. Darısı diğer Finansbankzedelerin başına



    ben de şikayet kaydı bıraktım olumsuz olursa şikayet var a yazmayı düşünüyorum bu şekilde de çözülebilir mi acaba merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terbüyesüzcanavar

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    Evet katılıyorum kimseyi yargılamak kimseye düşmez, herkes kendi durumuna baksın.

    8-9 günde 2 kere şikayet kaydım olumsuz sonuçlanmıştı. 2 kartımdan biri olan FIX i 2 gün önce kapatma talimatı verdim.
    Dünde son şikayetim olumsuz sonuçlanmıştı. Aradım hiç yapmadığım bir şeyi yaptım sinirlenerek konuştum çünkü müşteri temsilcisi çok ters konuştu.
    Telefondaki görevli niye şikayet ediyorsunuz puan kazanırsınız eksi bakiyeyi sıfırlarsınız deyince kan beynime sıçradı.
    Puan yüklemesi yaparken slipte bildirim veriyorsan, puanları alırken de insan bir sms, mail atar özür diler dedim. Kendiniz takip etmelisiniz böyle şeyleri dedi.Neyseki bu sefer görüşmeyi kaydettim her ihtimale karşı.

    Sonra 4442900 şikayet hattını arayıp son şikayet kaydımı tekrar incelemelerini, müşteriye bildirim yapmayarak enayi yerine koyduklarını, bunun kişiyi harcamaya itip kartı kullandırmaya yönelttiğini ve sonrada müşteriyle oyun oynar gibi habersizce geri alındığını söyledim. Ardındanda şikayetime "yasal izleme talep edeceğimi" belirttim. Bu belirteçten sonra müşteri temsilcisi şikayetinize yasal inceleme yoluna gideceğinizi ekledim dedi kapattı.

    Sabah olumsuz sonuçlanan şikayet numaram aynı olmak şartıyla şikayetimin olumlu sonuçlandığı mesajı geldi. Aradım müşteri temsilcisini ve puanlar en geç 2 gün içinde hesabınıza yüklenecektir diye belirtti. Darısı diğer Finansbankzedelerin başına



    ben de şikayet kaydı bıraktım olumsuz olursa şikayet var a yazmayı düşünüyorum bu şekilde de çözülebilir mi acaba merak ediyorum.

    Umarım arkadaşınki gibi çözülür hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: terbüyesüzcanavar

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    Evet katılıyorum kimseyi yargılamak kimseye düşmez, herkes kendi durumuna baksın.

    8-9 günde 2 kere şikayet kaydım olumsuz sonuçlanmıştı. 2 kartımdan biri olan FIX i 2 gün önce kapatma talimatı verdim.
    Dünde son şikayetim olumsuz sonuçlanmıştı. Aradım hiç yapmadığım bir şeyi yaptım sinirlenerek konuştum çünkü müşteri temsilcisi çok ters konuştu.
    Telefondaki görevli niye şikayet ediyorsunuz puan kazanırsınız eksi bakiyeyi sıfırlarsınız deyince kan beynime sıçradı.
    Puan yüklemesi yaparken slipte bildirim veriyorsan, puanları alırken de insan bir sms, mail atar özür diler dedim. Kendiniz takip etmelisiniz böyle şeyleri dedi.Neyseki bu sefer görüşmeyi kaydettim her ihtimale karşı.

    Sonra 4442900 şikayet hattını arayıp son şikayet kaydımı tekrar incelemelerini, müşteriye bildirim yapmayarak enayi yerine koyduklarını, bunun kişiyi harcamaya itip kartı kullandırmaya yönelttiğini ve sonrada müşteriyle oyun oynar gibi habersizce geri alındığını söyledim. Ardındanda şikayetime "yasal izleme talep edeceğimi" belirttim. Bu belirteçten sonra müşteri temsilcisi şikayetinize yasal inceleme yoluna gideceğinizi ekledim dedi kapattı.

    Sabah olumsuz sonuçlanan şikayet numaram aynı olmak şartıyla şikayetimin olumlu sonuçlandığı mesajı geldi. Aradım müşteri temsilcisini ve puanlar en geç 2 gün içinde hesabınıza yüklenecektir diye belirtti. Darısı diğer Finansbankzedelerin başına



    ben de şikayet kaydı bıraktım olumsuz olursa şikayet var a yazmayı düşünüyorum bu şekilde de çözülebilir mi acaba merak ediyorum.

    Sikayetvar da fayda etmiyor hocam. Tek çözüm dişinizi göstermek. Yoksa Finansbank böyle restleri görmüyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: terbüyesüzcanavar

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    Evet katılıyorum kimseyi yargılamak kimseye düşmez, herkes kendi durumuna baksın.

    8-9 günde 2 kere şikayet kaydım olumsuz sonuçlanmıştı. 2 kartımdan biri olan FIX i 2 gün önce kapatma talimatı verdim.
    Dünde son şikayetim olumsuz sonuçlanmıştı. Aradım hiç yapmadığım bir şeyi yaptım sinirlenerek konuştum çünkü müşteri temsilcisi çok ters konuştu.
    Telefondaki görevli niye şikayet ediyorsunuz puan kazanırsınız eksi bakiyeyi sıfırlarsınız deyince kan beynime sıçradı.
    Puan yüklemesi yaparken slipte bildirim veriyorsan, puanları alırken de insan bir sms, mail atar özür diler dedim. Kendiniz takip etmelisiniz böyle şeyleri dedi.Neyseki bu sefer görüşmeyi kaydettim her ihtimale karşı.

    Sonra 4442900 şikayet hattını arayıp son şikayet kaydımı tekrar incelemelerini, müşteriye bildirim yapmayarak enayi yerine koyduklarını, bunun kişiyi harcamaya itip kartı kullandırmaya yönelttiğini ve sonrada müşteriyle oyun oynar gibi habersizce geri alındığını söyledim. Ardındanda şikayetime "yasal izleme talep edeceğimi" belirttim. Bu belirteçten sonra müşteri temsilcisi şikayetinize yasal inceleme yoluna gideceğinizi ekledim dedi kapattı.

    Sabah olumsuz sonuçlanan şikayet numaram aynı olmak şartıyla şikayetimin olumlu sonuçlandığı mesajı geldi. Aradım müşteri temsilcisini ve puanlar en geç 2 gün içinde hesabınıza yüklenecektir diye belirtti. Darısı diğer Finansbankzedelerin başına



    ben de şikayet kaydı bıraktım olumsuz olursa şikayet var a yazmayı düşünüyorum bu şekilde de çözülebilir mi acaba merak ediyorum.

    Sikayetvar da fayda etmiyor hocam. Tek çözüm dişinizi göstermek. Yoksa Finansbank böyle restleri görmüyor

    evet sonuç olumsuz döndü, şikayet hattını da aldım baya konuşuldu ama yine olumsuz. Kapatmak için kayıt bırakıyorum şimdi. Olmasa da olur. Zaten her sene 50-55 lira kart ücreti çekiliyor bir de onla uğraşıyoruz. Her türlü bana uyuyor zaten.




  • @yildirimmr Tebrik ediyorum,

    Arkadaşlar sanıyorum olay hukuki süreç başlatma tehdidiyle olabiliyor. Sizde öyle yapın, bu konuda haklı olduğunuzu, bankanın sizi harcamaya sevkettiğini ve bu hareketin nitelikli dolandırıcılığa gireceğini, öyle hakem heyeti falan değil direk maddi tazminat davası açacağınızı söyleyin. Banka geri adım atacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    @yildirimmr Tebrik ediyorum,

    Arkadaşlar sanıyorum olay hukuki süreç başlatma tehdidiyle olabiliyor. Sizde öyle yapın, bu konuda haklı olduğunuzu, bankanın sizi harcamaya sevkettiğini ve bu hareketin nitelikli dolandırıcılığa gireceğini, öyle hakem heyeti falan değil direk maddi tazminat davası açacağınızı söyleyin. Banka geri adım atacaktır.

    Teşekkürler hocam. Ayrıca sabah olumlu sonuçlanıp yatacağına dair sms gelmişti. 2 günü bulur diye düşünürken az önce baktım 45,000 puan iade edilmiş.
    Darısı diğer olumlu sonuç bekleyenlerin başına

    Önceki hali:



    Sonraki hali:





  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: datox

    @yildirimmr Tebrik ediyorum,

    Arkadaşlar sanıyorum olay hukuki süreç başlatma tehdidiyle olabiliyor. Sizde öyle yapın, bu konuda haklı olduğunuzu, bankanın sizi harcamaya sevkettiğini ve bu hareketin nitelikli dolandırıcılığa gireceğini, öyle hakem heyeti falan değil direk maddi tazminat davası açacağınızı söyleyin. Banka geri adım atacaktır.

    Teşekkürler hocam. Ayrıca sabah olumlu sonuçlanıp yatacağına dair sms gelmişti. 2 günü bulur diye düşünürken az önce baktım 45,000 puan iade edilmiş.
    Darısı diğer olumlu sonuç bekleyenlerin başına

    Önceki hali:



    Sonraki hali:



    Hayırlı olsun.




  • Benim 2. Şikayetimde olumsuz sonuçlandı. Yasal takip olayını acarsanız 3. Ve son şikayetimi yapar iade edilmezse kabullenebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.