Şimdi Ara

Carisma Sahipleri Buraya... (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.453
Cevap
10
Favori
183.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • herkesin bayramı GEÇMİŞ OLSUN! malum trafik canavarı, radar yolda arızalar derken bitti gitti mübarek. arkadaşlar hep yazacağım. unutuyorum orjinal teyplerdeki radyo ve kasetçalar komutları arasındaki "CD" tuşu ne işe yarıyor. acaba alltaki kapaklı bölmeye CD çalar takılkınca onu teybe tanıtıp bağlantı mı sağlıyor. bende VCD- MP3 özellikli CD çalar var 3 sene önce proton aracıma alıp doyamadan teybi aldıktan 2 ay sonraprotonu satınca sökmüştüm onu orjinali çıkartmadan takmak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum.
    arabamla yolda kaldım. bir bu eksikti ölü deniz dönüşü dik sayılabilecek rampada motor bayılır gibi olup devir yükselmeyince BENZİNDE İKEN ROKETLEME YAPTIM araç stop etti. marşa basınca pırprıtlı ses çıkartıp 1 dık içinde tekrar stop etti. kasko yol yardımı ile benzinciye gittik araç çekicinin üstünde ve düz konumda iken sorunsuz çalıştı. benzin pompasında sorun olabileceğini düşünerek gazı fulleyip 5 litre benzin alıp (benzine geçmeden önce uyarı lambası birkez yanıp sönmüştü ama bilgisayar 100km civarı yakıt hesaplamıştı.) yola devam ettim. benzin pisliğ olabilir diye düşünüyorum. kayınpeder emekli şöför benzin deposunun sürekli az olmasından fullenmemesinden dolayı buharlaşma ve su birikintisi olabileceğini depo içi paslanma olabileceğini bu da su ve pislik nedeniyle sıkıntı verebileceğini söyledi aracı aldıktan sonra eskişehirde hemen fullemiştim. 30 ekimde. bursa girişi de tekrar fullemiştim. opet istasyonlarını kullanıyorum. yüce fikirlerinize saygılarımla arz olunur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 3 Aralık 2009; 0:38:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    herkesin bayramı GEÇMİŞ OLSUN! malum trafik canavarı, radar yolda arızalar derken bitti gitti mübarek. arkadaşlar hep yazacağım. unutuyorum orjinal teyplerdeki radyo ve kasetçalar komutları arasındaki "CD" tuşu ne işe yarıyor. acaba alltaki kapaklı bölmeye CD çalar takılkınca onu teybe tanıtıp bağlantı mı sağlıyor. bende VCD- MP3 özellikli CD çalar var 3 sene önce proton aracıma alıp doyamadan 2 ay sonra satınca sökmüştüm onu orjinali çıkartmadan takmak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum.
    arabamla yolda kaldım. bir bu eksikti ölü deniz dönüşü dik sayılabilecek rampada motor bayılır gibi olup devir yükselmeyince BENZİNDE İKEN ROKETLEME YAPTIM araç stop etti. marşa basınca pırprıtlı ses çıkartıp 1 dık içinde tekrar stop etti. kasko yol yardımı ile benzinciye gittik araç çekicinin üstünde ve düz konumda iken sorunsuz çalıştı. benzin pompasında sorun olabileceğini düşünerek gazı fulleyip 5 litre benzin alıp (benzine geçmeden önce uyarı lambası birkez yanıp sönmüştü ama bilgisayar 100km civarı yakıt hesaplamıştı.) yola devam ettim. benzin pisliğ olabilir diye düşünüyorum. kayınpeder emekli şöför benzin deposunun sürekli az olmasından fullenmemesinden dolayı buharlaşma ve su birikintisi olabileceğini depo içi paslanma olabileceğini bu da su ve pislik nedeniyle sıkıntı verebileceğini söyledi aracı aldıktan sonra eskişehirde hemen fullemiştim. 30 ekimde. bursa girişi de tekrar fullemiştim. opet istasyonlarını kullanıyorum. yüce fikirlerinize saygılarımla arz olunur.


    Öncelikle geçmiş olsun,

    Benim de ilk aklıma gelen benzinin yetersiz oluşu. Bildiğim kadarıyla deponun gider borusu ön tarafta. Rampaya vurup çıkarken zaten epey bi gaz basmışsınızdır. Ardından hortumdaki benzin tükenince, depodaki mevcut benzin geriye doğru kayıp emme yapılamadı. Dolayısıyla roketleme yapınca da pat diye stop etti. O an gaza geçirebilseydiniz bence sorun olmayacaktı.

    Cd düğmesi, ilave CD çalar bağlandığında fonksiyonlar arası geçişi sağlıyor. Siz bu durumu karıştırmadan, benim konsoldaki görüntü gibi orjinal teybi alt göze indirip diğer CD-Mp3 çalarınızı üst göze monte ettirin. Ben az çok bu işlerden anladğım için montajı kendim yaptım.

    Saygılar bizden...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    herkesin bayramı GEÇMİŞ OLSUN! malum trafik canavarı, radar yolda arızalar derken bitti gitti mübarek. arkadaşlar hep yazacağım. unutuyorum orjinal teyplerdeki radyo ve kasetçalar komutları arasındaki "CD" tuşu ne işe yarıyor. acaba alltaki kapaklı bölmeye CD çalar takılkınca onu teybe tanıtıp bağlantı mı sağlıyor. bende VCD- MP3 özellikli CD çalar var 3 sene önce proton aracıma alıp doyamadan 2 ay sonra satınca sökmüştüm onu orjinali çıkartmadan takmak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum.
    arabamla yolda kaldım. bir bu eksikti ölü deniz dönüşü dik sayılabilecek rampada motor bayılır gibi olup devir yükselmeyince BENZİNDE İKEN ROKETLEME YAPTIM araç stop etti. marşa basınca pırprıtlı ses çıkartıp 1 dık içinde tekrar stop etti. kasko yol yardımı ile benzinciye gittik araç çekicinin üstünde ve düz konumda iken sorunsuz çalıştı. benzin pompasında sorun olabileceğini düşünerek gazı fulleyip 5 litre benzin alıp (benzine geçmeden önce uyarı lambası birkez yanıp sönmüştü ama bilgisayar 100km civarı yakıt hesaplamıştı.) yola devam ettim. benzin pisliğ olabilir diye düşünüyorum. kayınpeder emekli şöför benzin deposunun sürekli az olmasından fullenmemesinden dolayı buharlaşma ve su birikintisi olabileceğini depo içi paslanma olabileceğini bu da su ve pislik nedeniyle sıkıntı verebileceğini söyledi aracı aldıktan sonra eskişehirde hemen fullemiştim. 30 ekimde. bursa girişi de tekrar fullemiştim. opet istasyonlarını kullanıyorum. yüce fikirlerinize saygılarımla arz olunur.


    Geçmiş olsun,

    Deponuzu kesinlikle ışık yanar halde kullanmayın!

    Opet bupet yada şupet olması önemli değil, çok eski akaryakıt bayılerinden alış veriş yapmamaya çalışın, daha çok yeni istasyonlardan yakıt alın.




  • Yakıt tüketimi konusunda hemen hemen lpg'li araçlar birbirine yakın tüketimlerde bulunuyor. Aracın otomatik olma ve olmama durumuna göre de bu tüketim üç aşağıya üç yukarıya hemen hemen aynı. Yalnız ben hala hem benzinli hem de 145 tl tüketim yapan arkadaşa takmış durumdayım. :P bu arada bütün karizmacıların sağ salim evlerine dönmüş olması da sevindirici bir durum. Sessizlik konusunda kesinlikle haklısınız yalnız malumunuz bu araçların plastik aksam sorunu var. Benim araçta özelikle bozuk yollarda arabanın içinden çok ses geliyor gibi geliyor bana. Özellikle sanroof ses yapıyor da olabilir, araba sedan olmadığı için bagaj kapağının oradaki üst örtüden de geliyor olabilir. Nereden geldiğini tam anlamıyorum ama bozuk yolda cidden ses duyulur ve hissedilir durumda . Sizlerde böyle bir sorun var mı acaba merak ediyorum.

    quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu

    Merhaba Dostlarım,

    Mesajlarınızın hepsini okudum. Şimdi tek tek görüşlerimi yazacağım. Ardından da kendi uzun yol tüketimimi ve görüşlerimi.

    @nightmare,

    By_TASQ dostumuz 150 TL ile 750 KM yol katetmiş. Bu tüketimden 13,3 Krş sarfiyat çıkmaz. Bayram münasebetiyle ufak bir hesap hatası olmuş sanırım

    150 / 750 = 2,00 yani KM' de 20 Krş yakıt tüketimi olmuş. Bu tüketim benzine göre uzun yolda fena değil. Dikkat edilirse 17-18 Krş' a düşürülebilir.

    @54ap527,

    Sn Hocam, ben burda bağıra bağıra çoook söyledim Atiker taktıralım diye. Ustamızın da görüşü Atiker' in bizim araçlarda ateşleme bobini dışında sorunsuz olduğu. Hem Atiker diğerlerine göre çok daha ucuz. Ben aracımı aldıktan hemen 15 gün sonra LPG kitini taktırdım. O zamandan bu yana ne bir arıza lambası ne başka birşey... Hiçbir sıkıntım olmadı.

    Gelelim benim tüketimlerime,

    İstanbul-Giresun arası seyahatimde giderken tek başıma ve iki valizle birlikte 13,2 Krş KM başı ortalama tüketimim oldu. Daha detay isteyen olursa, yol 984 KM, yola çıkarken tankı doldurdum. Yolda sırasıyla, 50,5 TL + 45,3 TL ve vardığımda da 34,08 TL LPG aldım.

    50,50
    45,30
    34,08
    ..............
    129,88 TL

    129,88 / 984 = 0,131991, yani yuvarlarsak 13,2 Krş.

    Süratim, ise 85-90 Km/h. Ha, İstanbul' dan çıkışta otobanda Megane II sahibi bir arkadaşla yaklaşık 30 dk tatlı bir atışmamız oldu. Yer yer 210-220 gördüğümüz oldu ama tabi saniyeler sürdü. Bu atışmada ortalama süratim 140' ın altına hiç inmedi diyebilirim. Yolduluğun geri kalanında, rampa inişlerinde gaz basmadım. 5. vites kompresörde 80-90 KM hızla indim.

    Dönüşte ise dört kişiydik, yükümüz ise çok fazlaydı. Bagaj, koltuk araları vs her yer doluydu. Bu halde tüketim, 14 Krş oldu. Yolda sırasıyla,

    51,00
    31,47
    37,00
    15,05
    ............
    134,52 TL

    134,52 / 956 = 0,140711, yani vuvarlarsak 14,1 Krş.

    Dönerken otoban çok yoğundu. Bu düşünceyle izmitte 3 saat kontak kapattıktan sonra eski yola döndüm. Yani şehir içinden geçene. Yer yer dur kalk yaptığımız da oldu. Geri kalan kısımda ortalama hızım yine 90 KM/h civarıydı.

    Yol bilgisayarında giderken 6,2, dönüşte 6,5 ortalama tüketimim oldu. Yol bilgisyarı benzin harcadığını da düşünmüyor. Bu ortalama rakamı ne LPG' ye, ne benzine benziyor.

    Diğer görüşlerim, uzun yolda araç çok rahat. Tık ses yok. (Tabi benim gibi araç az yakıt tüketsin diye lastiklere 2şer bar fazla hava basmazsanız) Süratte ise 140ın üzeri oldukça güvenli. Ta ki 190' a kadar. 190dan sonra ön taraf hafiften başını kaldırdığı için yol tutuşu azalıyor.

    Neticede, kazasız belasız gidip döndük.









  • quote:

    Orijinalden alıntı: casq











    Casg arkadaşım ellerine sağık da herkesin bu işi becereceğini düşünmüyorsunuz sanırım. Bu arada ihtiyacı olan arkadaşlara bizzat yaparak yardımcı olmakta gerek. GÜzel bir çözüm bulmuşsunuz tebrikler...
  • @54ap527,

    Hocam o arkadaş 145 yakmadı, 200 yaktı

    Bu arada, aracın içinden gelen plastik sesi %90 sunroofun kapağından geliyordur. Ordan geldiğinden emin olmak için, engebeli yoldan geçerken kapağı elinizle tutun yada sağa sola sürün bişeyler yapın. Baktınız ki tespit doğru, oto elektrikçilerin yada oto camcıların, cam kenarlarına sıktıkları bir sprey var. Bir nevi yağ gibi birşey, camın rahat hareket etmesi için, ondan sıkın ses kesilecek.

    Başka ses gelebilecek yer, orta konsolun torpidoyla birleştiği yer.

    Bizim plastik aksamı kalitesiz değil. Aksine kaliteli. Carismaya binenler yada Carismacılar, plastik aksamın üzerindeki mumun bir kısmı çıktıktan sonra durumu anlayamayıp direkt olarak "ne adi bir plastik" görüşüne varıyorlar. Halbuki, plastiğin üzerindeki o tabaka, uzunca bir müddet plastiğin deforme olmaması için yapılmış bir ceketlemedir. Soyulan yer iyice göze batmaya başladıysa o kısmı komple soyarak sıfır km bir görüntüye ulaşabiliriz.

    Ben orjinal teybin açma kapama düğmesine, silecek koluna, far koluna, dörtlü flaşör düğmesine bu uygulamayı yaptım, yani komple elimle mumu çıkardım. Şimdi buralar cıllop gibi duruyorlar Herkese tavsiye ederim...




  • Yeni birşey daha öğrendik sayende. Yarın deneyeyim bakaım dediğin gibi mi? Bu arada sanroof'la ilgili elektrikçi birkaç birşey yapmıştı fakat yine de oradan ses geliyor sanırım. Tekrar dikkatlice baktırayım olmazsa. Teşekkürler bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 54ap527

    Yeni birşey daha öğrendik sayende. Yarın deneyeyim bakaım dediğin gibi mi? Bu arada sanroof'la ilgili elektrikçi birkaç birşey yapmıştı fakat yine de oradan ses geliyor sanırım. Tekrar dikkatlice baktırayım olmazsa. Teşekkürler bu arada.


    Rica ederim Hocam.

    Benimki de tekrar gıcırdamaya başladı ufak ufak. Bi de, orjinal teybi aşağıdaki göze aldım ya, altında sabitleyici kızak yok, onun için orada oynayıp duruyor. Fena gıcırtı yapıyor. Ona da birşeyler ayarlamak lazım en kısa zamanda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akerimoglu -- 1 Aralık 2009; 22:12:20 >
  • Aracım confort olduğu için sunruf yok ama benim bu zamana kadar kullandığım araçların içinde en sesssizi bu araba. Taybin bağlantı kulaklarından bir gıcırtı geliyordu aldığımda buralarada kağıt bant koyarak hallettim sesi.Camları da kapattığımda kolumdaki saatin sesi kalıyo bi tek :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rainmans -- 2 Aralık 2009; 8:58:43 >
  • Forumcular nereye kayboldular? Bayram tatilinin üzerine iş yoğunluğu gelince sesiniz çıkmaz oldu

  • buralardayız buralaradayız

    carisma konusunu canlandıracam ama ilk önce carismatik olmam gerekiyo

    hocam yardımcı olurum sözünü unutmadım...bakarsın bi gün istanbula gelirim tanışırız...

    carisma bakmak için tabi

    saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnmcclane


    buralardayız buralaradayız

    carisma konusunu canlandıracam ama ilk önce carismatik olmam gerekiyo

    hocam yardımcı olurum sözünü unutmadım...bakarsın bi gün istanbula gelirim tanışırız...

    carisma bakmak için tabi

    saygılar...



    Tabi ki elimden geldiğince yardımcı olurum, başım üstüne




  • estağfirullah ...

    eyw dostum saol...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    herkesin bayramı GEÇMİŞ OLSUN! malum trafik canavarı, radar yolda arızalar derken bitti gitti mübarek. arkadaşlar hep yazacağım. unutuyorum orjinal teyplerdeki radyo ve kasetçalar komutları arasındaki "CD" tuşu ne işe yarıyor. acaba alltaki kapaklı bölmeye CD çalar takılkınca onu teybe tanıtıp bağlantı mı sağlıyor. bende VCD- MP3 özellikli CD çalar var 3 sene önce proton aracıma alıp doyamadan 2 ay sonra satınca sökmüştüm onu orjinali çıkartmadan takmak istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum.
    arabamla yolda kaldım. bir bu eksikti ölü deniz dönüşü dik sayılabilecek rampada motor bayılır gibi olup devir yükselmeyince BENZİNDE İKEN ROKETLEME YAPTIM araç stop etti. marşa basınca pırprıtlı ses çıkartıp 1 dık içinde tekrar stop etti. kasko yol yardımı ile benzinciye gittik araç çekicinin üstünde ve düz konumda iken sorunsuz çalıştı. benzin pompasında sorun olabileceğini düşünerek gazı fulleyip 5 litre benzin alıp (benzine geçmeden önce uyarı lambası birkez yanıp sönmüştü ama bilgisayar 100km civarı yakıt hesaplamıştı.) yola devam ettim. benzin pisliğ olabilir diye düşünüyorum. kayınpeder emekli şöför benzin deposunun sürekli az olmasından fullenmemesinden dolayı buharlaşma ve su birikintisi olabileceğini depo içi paslanma olabileceğini bu da su ve pislik nedeniyle sıkıntı verebileceğini söyledi aracı aldıktan sonra eskişehirde hemen fullemiştim. 30 ekimde. bursa girişi de tekrar fullemiştim. opet istasyonlarını kullanıyorum. yüce fikirlerinize saygılarımla arz olunur.


    Öncelikle geçmiş olsun,

    Benim de ilk aklıma gelen benzinin yetersiz oluşu. Bildiğim kadarıyla deponun gider borusu ön tarafta. Rampaya vurup çıkarken zaten epey bi gaz basmışsınızdır. Ardından hortumdaki benzin tükenince, depodaki mevcut benzin geriye doğru kayıp emme yapılamadı. Dolayısıyla roketleme yapınca da pat diye stop etti. O an gaza geçirebilseydiniz bence sorun olmayacaktı.

    Cd düğmesi, ilave CD çalar bağlandığında fonksiyonlar arası geçişi sağlıyor. Siz bu durumu karıştırmadan, benim konsoldaki görüntü gibi orjinal teybi alt göze indirip diğer CD-Mp3 çalarınızı üst göze monte ettirin. Ben az çok bu işlerden anladğım için montajı kendim yaptım.

    Saygılar bizden...

    orjinal teyp yerinde kalsa olmaz mı. ben kaset dinlemeyide çok seviyorum. kendime ait radyo kayıtlarından oluşan 90lık kasetlerim var. 90lık potpori gibi oldular. bunları temiz sesli olarak cdye aktaracak imkan bulamadığım için (bilen söylesin )kasetten vazgeçemiyorum. mp3 formatlılarda CD yi birkere tak memlekete gitgel anca bitiyor.
    benzin ışığı yanarken ben de dolaşmıyorum. yolda kaldığım anda ışık da yanmıyordu. birkere yandı söndü. o da ölüdenize giderken varmak üzereyken benzin alırım diye düşünürken yolda kaldı.
    az önce opetten depo temizleyici aldım şişesi 10 TL ye 50 litreye bir şişe konuyormuş ben 1.5 şişe koyup (malum depo 60 litre) depoyu fulledim. yolda kalınca fulleme parası göze batmıyor tekrar edeyim depo temizleyici koydum sistem (enjektör vs.) temizleyici değil. ne fark var bilmiyorum ama benim niyet ve amacıma göre isim takmışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 2 Aralık 2009; 21:15:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 54ap527


    quote:

    Orijinalden alıntı: casq











    Casg arkadaşım ellerine sağık da herkesin bu işi becereceğini düşünmüyorsunuz sanırım. Bu arada ihtiyacı olan arkadaşlara bizzat yaparak yardımcı olmakta gerek. GÜzel bir çözüm bulmuşsunuz tebrikler...

    carisma alanlar demekki gerçekten karizmatik (orjinal fikirli) insanlar. arabanı söyle kim olduğunu söyleyeyim bende başka alanlarda bu tür tamir işlerine bayılırım. herkes bu işi yapabilir bence en azından carisması olanlar ancak plastik pimleri parça trenine sattırabilir diyorum. bulamayabiliriz yalnız eski bir protoncu(yani küçük mitsu) olarak bu düğmeleri oldum olası sevemedim. 10 yaş üstü tipo tarzı araçlarda bile yerinde taş gibi duran hiç çıkmayacak bozulmayacak kalite hissini veren ve de herbiri ışıklı olup gece yolculuğunda körebe oynatmadan anında el atıp kullanılabilen IŞIKLI(AYDINLATMALI) düğme istiyorum. buna da çare bulunursa (başka çıkmaları uyarlamadan) o arkadaşın bir depo gaz parasını vereceğim. ben gaz fullemeye 70 TL veriyorum benim ilk aklıma gelen düğmelerin üzerine mum yakmak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu

    quote:

    Orijinalden alıntı: 54ap527

    Yeni birşey daha öğrendik sayende. Yarın deneyeyim bakaım dediğin gibi mi? Bu arada sanroof'la ilgili elektrikçi birkaç birşey yapmıştı fakat yine de oradan ses geliyor sanırım. Tekrar dikkatlice baktırayım olmazsa. Teşekkürler bu arada.


    Rica ederim Hocam.

    Benimki de tekrar gıcırdamaya başladı ufak ufak. Bi de, orjinal teybi aşağıdaki göze aldım ya, altında sabitleyici kızak yok, onun için orada oynayıp duruyor. Fena gıcırtı yapıyor. Ona da birşeyler ayarlamak lazım en kısa zamanda.

    ben de gıcırtı duyuyorum. gerçi benim araba boyanınca gıcır gıcır oldu belki ondandır. ben amortisörlerden daha çok duyuyor gibiyim. dün özdilek markette yağlayıcı dedikleri ama pas gidermeyi de sağlayan bir ürün buldum. arabaya yağ çekeceğim mırın kırın etmesin diye yaklaşık 4-5 adet benzeri ıvır zıvır (buğu önleyici, motor dış temizleme yağı, patlak lastiklere köpükle takviye vs.) tespit ettim ama almadım. (almama kararını zor verdim. nefsime mağlup olmadığım için kendimle gururu duyuyorum; ah para ah ) fiyat ve marka aldım. tanıdığım yer ile karşılaştırma yapacağım. ona göre alacağım ama bir tanesini size anlatayım. plastik şişede 9.90 (10 olsa pahalı olurdu ) çizik temizleyici diyordu. resim olarak da mat far ile parlak (sıfır kir çizik) görünümlü fotoğraf koymuşlar açıklamada boya çiziğinden de bahsetmişler. ÇİZİK ALICI SCRATCH OUT diye birşey. eski farlarımı parlatmadan önce internette böyle bir ürün aramıştım ama bulamamıştım. parlatmaya 20 TL bayılmıştım ki bu ürün herhalde en az 2-3 kez kullanılır ilgilenenlere duyrulur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 2 Aralık 2009; 22:04:38 >




  • Üstadım benim farlardan birin yeni diğeri ise matlaşmış bir cam görünümünde. Hatta düzgün bir muayenede vise bile alamayacağımı söylemişlerdi. Dolayısıyla üstadım acaba senin bahsettiğin Scratch Out denilen şey benim farın camındaki matlığı giderebilir mi? Bu arada her ihtimale karşın içleri siyah olan farların fiyatları ve alabileceğimiz yerlerle ilgili link verebilecek biri var mı acaba... Görüşmekü zere...
  • Buldum, forumun birinde bu konuyla ilgili örnek resimli anlatım var. link veriyorum lütfen ihtiyacı olanlar tıklasınlar... :P
    Buraya tıklayınız...
  • Arkadaşlar solmuş farların nasıl sıfır ayarına geldiğini resimlerle görmek istiyorsanız, linkteki resimleri görmenizi öneririm....
    Buraya Tıklayınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 54ap527

    Üstadım benim farlardan birin yeni diğeri ise matlaşmış bir cam görünümünde. Hatta düzgün bir muayenede vise bile alamayacağımı söylemişlerdi. Dolayısıyla üstadım acaba senin bahsettiğin Scratch Out denilen şey benim farın camındaki matlığı giderebilir mi? Bu arada her ihtimale karşın içleri siyah olan farların fiyatları ve alabileceğimiz yerlerle ilgili link verebilecek biri var mı acaba... Görüşmekü zere...


    camın dış yüzeyinden kaynaklanan sorunsa evet ama içten olunca işe yaramıyor. daha doğrusu %70 parlatıyor yani dışını temizliyor. fenni muayeneden geçecek kadardır muhtemelen. paranız varsa parça treni. com adresinden herbir far için 157 TL. (5 taksite kadar komisyon farkı almıyorlar) ödeyerek alabilirsiniz ki içi siyah olup aracınız 2007 modele yükselmiş oluyor. ben çok memnunum durum müsait değil diyorsanız parlatıcıyı alın derim. nasılsa en azından boya çiziklerinde kullanırsınız (far parlatmadan verim alamadığınızı düşünürsek) çöpe atılacak param yok diyorsanız, ben alıp deneyene kadar (1-2 hafta) beklersiniz. malum EN GÜZEL TECRÜBE BAŞKASININ YAŞADIĞI TECRÜBEDİR




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.