Şimdi Ara

Carisma Sahipleri Buraya... (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.453
Cevap
10
Favori
183.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: johnmcclane

    abiler dizel carisma nasıl?linkteki?riskli mi değer mi?

    http://www.sahibinden.com/zonguldakta_yok_turkiye_de_zor_1_9_dizel_mitsubishi_siyah_com-50WQQaXQQ19085267WQQpXQQdisplayitem

    saygılar...



    Dizelin bakımı masraflı olur. Üstelik araç mitsubishi... Biz benzinlisinin bile masrafına dayanamıyoruz...

    Üstelik motor 1900. Vergisi çok yüksektir.


    Bu arabanın cam düğmeleri bozuk, onu da söyleyeyim




  • aha...nerden anladınız hocam
  • bahtsız bedeviden hatta ŞEDDELİSİNDEN selam. niye böyle dedim. bugün yolum mitsu servisine düştü saate bakıverin dedim. ekranda CT diye (yanlış olabilir ama C kısmı doğru muhtemelen silme temizleme anlamında CLEAN yazısı vardı. AKÜ BAĞLANTI kablolarıyla oynadınızmı dedi evet yeni akü taktım dedim. teyp açma-kapama düğmesi ile istasyon hafıza tuşu 4(SCAN) TUŞUNA BASTI ekranda C gösterge silindi. daha öncesinde saati ayarlamıştı. bahtsızlık şurada ki araç çakmağı gevşekti kullanamıyordum tornavidayla yolda giderken tırnaklarını biraz açayım da soketi sıkıştırsın temas tam olsun dedik ama SİGORTA ATTI VE YOL BİLGİSAYARI EKRANI TAMAMEN KAPANDI. kaset takınca çalıyor. kaset çıkarınca radyoya geçiyor ama radyo kaset tuşları çalışmıyor. çakmakla uğraşmam sigara nedeniyle değil. elektrik akımı için. çakmak bağlantılı bir cihaz var. evlerdeki
    normal elektrik prizine çeviriyor. böylece normal sarj aletlerini kullanabiliyorsunuz. cep tel sarjı, dizüstü bilgisayar,kamera, elektirkli el sarjlı süpürge vs. ayrıca çakmak çıkışını 3lü çıkış yapan aparat aldım ama takmadım. bilgilerinize.
    BUGÜN GAZ BİTTİ DULL DEPO (39 LİTRE DİYELİM) 465KM. GİTTİ (BENZİN MESAFESİNİ FAZLASIYLA DÜŞTÜM.) 10 TL YE (LİTRESİ 180 KRŞ.) 5.55 LİTRE ALDIM. 53.4 KM GİTTİ. ROKETLEMELİ SOLLAMALAR VE SPOR KULLANIM İLE. EKONOMİK KULLANSAM EN AZ 55 KM. YAPARDI DİYORUM. ŞİMDİ 20 tl (11.1 LİTRE) ALDIM. ŞİMDİDEN ROKETLEME YAPTIM VE 30KM CİVARINDAYIM. 111KM YAPABİLECEKMİYİM BAKALIM.(AYAĞIMI GAZ KÖKLEMEDEN ALAMIYORUM DA ) araç benzinli mi gazlımı anlaşılmıyor.
    mitsu servisinde saati hallettirirken ön yolcu bölümündeki klima ızgarasınında siparişini vereyim dedim. dediğimle kaldım fiyatı 98 TL imiş. (oktan değil lira ) ucuza nerden buluruz. hiç yok durumunda. yatay açma kapamayı sağlayan çevirmeli düğmesi bile yok
    tavandaki kapı açık kapalı lambası da bozuk. onun fiyatını sormayı akıl edemedim. 98 TL aklımı başımdan aldı ancak o da en az 75 dir diyorum. bu durumda 200 Tl.ye tavan monteli SUNSAI marka LCD ekran mı alsam diyorum. onda kapı açık ikaz lambası da var. muhtemelen TV. özelliği de olcak. ekranı tavsiye eden , muhasebecimin mükellefi 250 ama sana 200 dedi. fiyatı nasıl. lamba yerine ekran daha mı cazip. yüce karizmatik fikirlerinize sunulur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 3 Aralık 2009; 21:40:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    bahtsız bedeviden hatta ŞEDDELİSİNDEN selam. niye böyle dedim. bugün yolum mitsu servisine düştü saate bakıverin dedim. ekranda CT diye (yanlış olabilir ama C kısmı doğru muhtemelen silme temizleme anlamında CLEAN AKÜ BAĞLANTI kablolarıyla oynadınızmı dedi evet yeni akü taktım dedim. teyp açma-kapama düğmesi ile istasyon hafıza tuşu 4(SCAN) TUŞUNA BASTI ekranda C gösterge silindi. daha öncesinde saati ayarlamıştı. bahtsızlık şurada ki araç çakmağı gevşekti kullanamıyordum tornavidayla yolda giderken tırnaklarını biraz açayım da soketi sıkıştırsın temas tam olsun dedik ama SİGORTA ATTI VE YOL BİLGİSAYARI EKRANI TAMAMEN KAPANDI. kaset takınca çalıyor. kaset çıkarınca radyoya geçiyor ama radyo kaset tuşları çalışmıyor.


    Çakmağın sigortasını bulup değiştiriver. Korkulacak bir durum yok, geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akerimoglu -- 3 Aralık 2009; 21:12:03 >




  • Atan sigorta illa da çakmağın olmayabilir bu arada. Hemen hepsini kontrol etmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: johnmcclane

    aha...nerden anladınız hocam


    Ön camın düğmelerine bakarsanız, biri aşağıda diğeri yukarıda...

    Siz de Carismacı olun, siz de bir bakışta anlayacaksınız.

    İlave olarak, şöför tarafındaki havalandırma çıkışının üst perdesi kırılmış
  • bir sorun nedeniyle mesajlarımı siliyorum. sorunuz var ise bana pm ile ulaşınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 4 Şubat 2010; 23:35:26 >
  • mtv de kasko değerinin yüzde beşini geçiyorsa dilekçe verirseniz alt dilimden vergilendirilirsiniz şeklinde hatırlıyorum o rüzenlemeyi.

    ee LPG"de durum nedir. sorun yaşatır mı ? verdiğimiz paraya değer mi ? çok kararsızım. arabamı özledim yahu. ben bi izin daha kullanayım en iyisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightmare115

    mtv de kasko değerinin yüzde beşini geçiyorsa dilekçe verirseniz alt dilimden vergilendirilirsiniz şeklinde hatırlıyorum o rüzenlemeyi.

    ee LPG"de durum nedir. sorun yaşatır mı ? verdiğimiz paraya değer mi ? çok kararsızım. arabamı özledim yahu. ben bi izin daha kullanayım en iyisi


    Yahu sen hala orada mısın.

    Ben, diğer kullanıcıların şehirlerarası yaktığını şehiriçinde yakmıyorum bile. Değmez mi hiç...

    Ben atikerde henüz hiçbir sorun yaşamadım. Takılalı 6.000 km oldu.
  • 20 krş görünce önceki sayfada çekindim. taktırmak daha ağır basıyor.

    kaset konusunda dediğim icat :


     Carisma Sahipleri Buraya...


    gidip bunu aramaya değmez bence. bi yerde 80 dolar fiyat gördüm. en iyisi güzel bi teybin kulaklık çıkışını bilgisayarın mic girişine bağlayıp teybi çalıştırıp kaydetmek. ardından kaydettiğiniz sesi kesip biçer dönüştürürsünüz.

    hadi kolay gelisn

    10 cm lik comp varsa piyasada ızgaranın altına takılabilir aslında. surround ses hoş olur. ama rüşünüce amfi sıkıntısı çıkıyor. arkalar ve önlere 4 kanal bir de buraya 2 kanal oldu mu 6 kanal bir de bass. amfiyi değiştirmem gerekir. bass için ayrı amfi almam lazım. bana uymadı bu iş.




  • Ben şu şekilde yaptım,

    Arabamda araç kiti vardı. Onu sökmek için direksiyonun altındaki konsolu söktüm. Araç kitini anten hariç söktükten sonra, hazır açmışken şu hoparlör yerlerine kablo tesisatını da çekeyim dedim.

    Biliyorsun, teybin iki çıkışı amfiye gidiyor. Kalan iki çıkıştan kabloları düzenleyip buralara bağladım. Şimdi iş 10 CM' lik, tiz ağırlıklı bir çift hoparlör alıp buraya vidalamaya kaldı.

    Diyeceksin ki, amfiye bağlı diğer kolonlar bu hoparlörün sesini bastırır. Bu nedenle bu 10cmlikleri de amfiye bağlamak lazım.

    Ben de diyeceğim ki, amfiden sesi kıstırırsan, 10cmlik kolonları da tiz ağırlıklı alırsan hiçbir sorun olmaz

    Ben, alelade tesisatı çekince araçtan daha önce söktüğüm orjinal kolonları öylesine avucumda bi taktım. Amfimden ses kısık olduğu için teybin çıkışı amfiyi fazla bastırmıyor. Biliyorsun orjinal kolonlarda tiz de yok. Olmadığı halde randımanı bu şekilde güzel. Şimdi, sound magus' un 10cmlik tweeterli hoparlöründen alıp buraya takmayı düşünüyorum.

    Tabi, komponentlerden paralel alınıp bağlanabilir de. Bizim amfiler gayet güçlü. Komponentler de kapı içlerinde tam randımanlı çalışmadığından, bu yola da gidilebilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akerimoglu -- 4 Aralık 2009; 10:31:22 >




  • Söylemeyi unuttum,

    Hani, kapı içindeki midbassların sesinden memnun olmadığımdan bahsetmiştim. Bu mevzuyu şöyle çözdüm.

    Araçtan çıkan orjinal 4 hoparlörün üzerinde mukavva kağıdından bir çember var. Buna kasnak deniliyor. Bu çemberleri en dibinden, yani en kalın şekilde usulca kopartıp aldım. Sonra her bir midbas için iki kasnağı birleştirip kapıdaki plastik zeminle midbasın arasına itinayla oturttum. Sonra plastik muhafazaya yeni vida yerleri açarak midbasın montajını yaptım.

    İnanmazsın belki ama, ses tam 2 kat kaliteli hale geldi.

    Bu uygulamayı tavsiye ederim.

    Piyasada, pandizotçulara yaptırılan kasnaklar mdf'den yapılıyor. Dolayısıyla sert oldukları için plastikle mdf birbirine tam yapışamıyor. Bu nedenle hangi kasnağı kullanırsanız kullanın seste biraz bozulma oluyor.

    Bu orjinal hoparlörlerin üzerindeki mukavva kağıdından yapılan kasnak ise muhteşem performans veriyor

    Bu arada, yanan tizlerimi de sardırdım. Şimdilik sorunsuz kullanıyorum. Olmazsa onları da direkt teyp çıkışına verebilirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akerimoglu -- 4 Aralık 2009; 10:28:22 >




  • bir sorun nedeniyle mesajlarımı siliyorum. sorunuz var ise bana pm ile ulaşınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 4 Şubat 2010; 23:39:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    bu aktif bass'lar için düşünceleriniz nelerdir? 200 lira civarına sıfır jbl bulunabiliyormuş.


    200 liraya, nerdeymiş yahu?
  • fatihte aux-in yaptırdığım dükkanda vardı.
  • Ben yıllar önce pıoneer' in 100w' lık adını unuttuğum bi aktif bası vardı, onu dinlemiştim. Dinledikten sonra da o muhteşem bas sesi hiçbir yerde duyamamıştım
  • teybi tekrar sök tak ses ayarlamak zor geliyor açıkçası. bir kerede olsun diye teybin 3 amfi çıkışından da kabloyu bagaja kadar çektirdim. önleri ve bası kulaanıyorum. arkaya da bi 16 cm comp alınca hepsini kullanıyor olacağım tabi ki bassı ayırmak şartıyla.

    oraya bi paralel çekilebilir. kapıların yükü hafifler. ben sesten memnunum. dediğiniz gibi arkada ne kadar çok hacim oluşturursanız hava akışı için o kadar verimli çalışacaktır. ızgaranın oraya normal teyp çıkışı ile kullanılacak düşük wattlı hoparlör takma taraftarı değilim. 60 -80 watt bişiyler uydurup daha güzel olur gibime geliyor.

    bi kavuşayım da hayırlısıyla aracıma yapacak çok iş var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: casq









    hocam aynı seyi ben de söktüğümde düşündüm. siz gerçeklestirmişsiniz. sizin model neydi? bendeki 99 carisma ve bu yöntem ya ben yapamadım ya da sökmedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightmare115

    20 krş görünce önceki sayfada çekindim. taktırmak daha ağır basıyor.

    kaset konusunda dediğim icat :

    />

     Carisma Sahipleri Buraya...


    gidip bunu aramaya değmez bence. bi yerde 80 dolar fiyat gördüm. en iyisi güzel bi teybin kulaklık çıkışını bilgisayarın mic girişine bağlayıp teybi çalıştırıp kaydetmek. ardından kaydettiğiniz sesi kesip biçer dönüştürürsünüz.

    hadi kolay gelisn

    10 cm lik comp varsa piyasada ızgaranın altına takılabilir aslında. surround ses hoş olur. ama rüşünüce amfi sıkıntısı çıkıyor. arkalar ve önlere 4 kanal bir de buraya 2 kanal oldu mu 6 kanal bir de bass. amfiyi değiştirmem gerekir. bass için ayrı amfi almam lazım. bana uymadı bu iş.


    bende iki ucu da giriş olan kablo var. koçtaştan almıştım. kaset çalardan bilgisayarın mic. girişinden kayıt yaptım ama temiz ses olmuyor SSSSSSSS sesi oluyor. gerçi müzik duyulduğu sürece arkada dikkat çekmiyor ama ara boşluklarda ve yumuşak giriş ve bitişlerde hafif tırmalama yapıyor.




  • arkadaşlar carisma almak istiyorum biliyorsunuz...

    ama bu yedek parça fiyatlarının pahalılığıyla ilgili kafamı karıştırdılar

    satış zorluğu umurumda değil ama aldıktan sonra 2-3bin masraf etmek istemiyorum...

    sonuçta 9-10 senelik bi araç alacaksın mutlaka arızalanacak parçası olacak o zamanda masrafın kralını yaparsın diyolar

    temizini bulmak için de sanıyorum biraz şans ve biraz da paraya ihtiyaç var...

    carisma var 15000e carisma var 12000e...anlamadım ki

    sıkıntısız olanları zannediyorum 15000 civarında veriyolar,biraz masrafı olanları da 12000e kakalıyolar

    bi yol gösterseniz bi gaz verseniz

    hayırlısıyla bi araç alaydım...saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnmcclane -- 7 Aralık 2009; 2:08:40 >




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.