Şimdi Ara

Carisma Sahipleri Buraya... (66. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.453
Cevap
10
Favori
183.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serikli076

    Arkadaşlar herkese merhabalar Ramazan Bayramından önce Istanbul da uzun araştıumalar sonucu 2000 Model 2002 sonu trafiğe çıkışlı Otomatik Carisma 1.6GLX olan ilk arabamı satın aldım.

    Acemilik ya malesef tramer kayıtlarında bir şey çıkmaması ve muayeneden çıkalı iki gğn olması sebebi ile sarıldık arabaya.

    Km:178000 orginal ve 13500 alış fiyatı

    Yaptıklarım:

    Istanbul-Konya-Antalya

    Dönüş Antalya-Konya-Istanbul
    Ben acemi sürücü olduğum için 120 lerde gezdim ancak Kayınbabam 160 gitti çoğu yerde ve yol tutuşuna hayran oldu.
    aynen bende konforuna.



    Sıkıntılarım,

    -Bir hafta yatınca Akü bitti, Mutlu akü aradım ve takviye ile çalıştırıp değiştirdik(70 Amper taktı bu uygun oluyormuş?)
    -Stop lambası yarı kırık önemli değil ama görüntü canımı sıkıyor ama bulunmuyor.
    - araç büyük olunca geçen eşim durun şahin e dönerken biraz dokundu-çamurluk biraz yamuldu ve sağ kapı açılırken sürtüyor, yan sinyal de kırıldı.

    orginalliği bozmadan yaptırmak istiyorum ancak Eyüp servis expertis için 170 TL istedi.

    Forumu okurken Ayhan USTA dendiğini gördüm, Halen çalışıyor mu ve nerede dükkanı nerededir acaba ?

    - Bir de AEG CS 360 Teyp var üzerinde ama sürekli takılıyor radyo da tam çekmiyor bazen- uygun ve güzel bir teyp nedir?
    - Son olarak ta kaplama yaptırmak istiyorum ancak maun- yada aliminyum kararsızım ?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

    Alıntıları Göster
    kimse kalmadı mı burda?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serikli076

    kimse kalmadı mı burda?

    Alıntıları Göster
    Bende Mitsubishi Carisma hatchback 5 kapı arabaları çok severim ama bir yerde LPG ile çok iyi uyum sağlayamadığını ve arıza çıkardığını okumuştum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mühendis M.Z.

    Bende Mitsubishi Carisma hatchback 5 kapı arabaları çok severim ama bir yerde LPG ile çok iyi uyum sağlayamadığını ve arıza çıkardığını okumuştum.

    Alıntıları Göster
    99 model carısma almayı dusunuorum ama çoğu araç otomatık bu yaşta başıma dert olurmu otomatık araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan981

    99 model carısma almayı dusunuorum ama çoğu araç otomatık bu yaşta başıma dert olurmu otomatık araç

    Alıntıları Göster
    Öncelikle merhabalar siteye yeni abone oldum bende mıtsubıshi carısma almayı düşünüyorum bir kaç aydır ve sizlerin bilgilerinden faydalanmak isterim 1.8 gdı carısma elegance ile classıc arasındaki farklar nelerdir acaba araştırmalarıma rağmen hiçbir herde bulamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu

    - Sabahları soğuk motorda otomatik jiklenin devreye girmemesi

    - Gaza basıp bıraktıktan sonra, motor ısınıncaya kadar stop etmesi

    - 1. vitesten 2. vitese geçerken hafif tekleme

    - Klima açıldığında rölantinin otomatik olarak yükselip tekrar alçalarak otomatik ayar yapmaması

    - Belirgin performans düşüklüğü

    - Normalden biraz fazla yakıt tüketimi

    Yukarıda saydığım belirtiler, gaz kelebeğinin altındaki siyah, bir kibrit kutusu büyüklüğünde, vida yerlerine bakıldığında üçgene benzeyen, rölanti beyni yada jikle motoru diye tasvir edilen parçanın arızalı olduğundan kaynaklanıyormuş. Parçanın yenisi yedek parçacılarda yok. Serviste liste fiyatı 1.190 TL. Çıkma parçacılar İstanbulda 500 TL diyorlar. Ankarada araştırdığımda tek bir yerde bulabildim. O da bendeki parçayı alıp elindekini vermek şartıyla 250 TL olabileceğini söyledi.

    Bir dostumun da yardımıyla parçayı 200 TL' ye temin edebildim.

    Yukarıdaki sorunların tamamı çözüldü.

    Benzer sorunlarla karşılaşan dostlarımıza ışık tutması açısından burada paylaşıyorum.

    Selametle...

    Alıntıları Göster
    aynı sorun bendede var acaba banada yardım edermisiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu

    - Sabahları soğuk motorda otomatik jiklenin devreye girmemesi

    - Gaza basıp bıraktıktan sonra, motor ısınıncaya kadar stop etmesi

    - 1. vitesten 2. vitese geçerken hafif tekleme

    - Klima açıldığında rölantinin otomatik olarak yükselip tekrar alçalarak otomatik ayar yapmaması

    - Belirgin performans düşüklüğü

    - Normalden biraz fazla yakıt tüketimi

    Yukarıda saydığım belirtiler, gaz kelebeğinin altındaki siyah, bir kibrit kutusu büyüklüğünde, vida yerlerine bakıldığında üçgene benzeyen, rölanti beyni yada jikle motoru diye tasvir edilen parçanın arızalı olduğundan kaynaklanıyormuş. Parçanın yenisi yedek parçacılarda yok. Serviste liste fiyatı 1.190 TL. Çıkma parçacılar İstanbulda 500 TL diyorlar. Ankarada araştırdığımda tek bir yerde bulabildim. O da bendeki parçayı alıp elindekini vermek şartıyla 250 TL olabileceğini söyledi.

    Bir dostumun da yardımıyla parçayı 200 TL' ye temin edebildim.

    Yukarıdaki sorunların tamamı çözüldü.

    Benzer sorunlarla karşılaşan dostlarımıza ışık tutması açısından burada paylaşıyorum.

    Selametle...

    meraba aranıza yeni katıldım bende de 2001 modal 1.6 carisma var

    araç sabahları çalıştırdığımda stop ediyor ısındıktan sonra hiç bir problemim kalmıyor ancak

    kilima vs. şeyleri açtığımda rolanti otomatik yükselmiyor ve ilk çalıştırmada da otomatik jikle devreye girmiyor

    boğaz kelebeğine baktığımda içinin pis olmadığını gördüm

    forumlarda yaptığım incelemeler sonucunda aracımın rolanti sensörü nün arızalı olabileceği ihtimali üzerinde yoğunlaştım

    bu 3 vida ile boğaz kelebeğine takılı bir parça

    eğer sizin sorununuzda benimki gibiyse ve sorun çözüldüyse aynı parçayı temin edebilme durumumuz var mı şimdiden teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carismasercan

    quote:

    Orijinalden alıntı: akerimoglu

    - Sabahları soğuk motorda otomatik jiklenin devreye girmemesi

    - Gaza basıp bıraktıktan sonra, motor ısınıncaya kadar stop etmesi

    - 1. vitesten 2. vitese geçerken hafif tekleme

    - Klima açıldığında rölantinin otomatik olarak yükselip tekrar alçalarak otomatik ayar yapmaması

    - Belirgin performans düşüklüğü

    - Normalden biraz fazla yakıt tüketimi

    Yukarıda saydığım belirtiler, gaz kelebeğinin altındaki siyah, bir kibrit kutusu büyüklüğünde, vida yerlerine bakıldığında üçgene benzeyen, rölanti beyni yada jikle motoru diye tasvir edilen parçanın arızalı olduğundan kaynaklanıyormuş. Parçanın yenisi yedek parçacılarda yok. Serviste liste fiyatı 1.190 TL. Çıkma parçacılar İstanbulda 500 TL diyorlar. Ankarada araştırdığımda tek bir yerde bulabildim. O da bendeki parçayı alıp elindekini vermek şartıyla 250 TL olabileceğini söyledi.

    Bir dostumun da yardımıyla parçayı 200 TL' ye temin edebildim.

    Yukarıdaki sorunların tamamı çözüldü.

    Benzer sorunlarla karşılaşan dostlarımıza ışık tutması açısından burada paylaşıyorum.

    Selametle...

    meraba aranıza yeni katıldım bende de 2001 modal 1.6 carisma var

    araç sabahları çalıştırdığımda stop ediyor ısındıktan sonra hiç bir problemim kalmıyor ancak

    kilima vs. şeyleri açtığımda rolanti otomatik yükselmiyor ve ilk çalıştırmada da otomatik jikle devreye girmiyor

    boğaz kelebeğine baktığımda içinin pis olmadığını gördüm

    forumlarda yaptığım incelemeler sonucunda aracımın rolanti sensörü nün arızalı olabileceği ihtimali üzerinde yoğunlaştım

    bu 3 vida ile boğaz kelebeğine takılı bir parça

    eğer sizin sorununuzda benimki gibiyse ve sorun çözüldüyse aynı parçayı temin edebilme durumumuz var mı şimdiden teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba. Sonunda carisma mı aldım. İstanbulda yaşıyorum. Sanırım buralarda parça sıkıntısı çok fazla olmayacak. Aldığım gün çok pişman olmuştım. Binmeden satarım diyordum ama ilk 1 saatten sonra çok beğenmeye başladım.

    Bu arada aracım 2000 model glx. liftback modelinden. eski kasa. ufak tefek sıkıntıları var ama sizlerin de yardımıyla aşabileceğimi sanıyorum. çok carisma araştırdım. İnanın fiyat düştükçe içine binilmez carismalar çıkıyor karşınıza. Yok düzgün bulamıyacağım demiştim bir ara. Adam sahibiyim diyor. Soradan alsatçı çıkıyor. nelerle karşılaştım. Neyse insan olan birisinden aldım carismamı 12.000 tl ye. kırmadı sağolsun.

    Öncelikle aracı almadan expertiz yaptırmak istedim. Yenibosnadaki bir yetkili servis 175 dedi, 150 ye yaparız dedi. Görüştüğüm usta da carisma sahibiymiş. Floryadaki servis 100 dedi. ona da ok dedikten sonra aracın o an ikitellide olması sebebiyle ikitellideki mitsu yetkili servisine gidelim servis servistir dedik. Telde 50 tl. dediler. Bu kadar fiyat farkı ilginç geldi. Sonuç itibariyle lifte kaldırmadan göz yordamıyla bir-iki uısta baktı. Ya çok deneyimlilerdi ya da sallamadılar. Zaten para da almadılar. Araç iyi. sorun yok dediler. Ama garanti veremeyiz dediler. Eyvallah dedim ben de..:) Aracı alacağım adama da burayı beğenmedim başka yere gidelim diyemedim. km si falan orjinal olunca bi baktım noterdeyiz. Neyse.. hayırlısı olsun..:)

    Aracım lpg li. depoyu fulledim. içinde yok denecek kadar gaz vardı. 90 tl ye doldu. şu an 350 km de ve tek ışık yanıyor. atiker simit var. Kaç km gittiğine bakacaz artık.

    Döşeme orta kötü arası. kapılar felaket. döşemeci buldum fatihte. işçiliği iyi görünüyor. Tavan, kapılar koltuk 650 tl deri. tabi gerçek değil. ama iyisinden. krem rengi düşünüyorum. haftaya bırakacam bakalım.

    Cam açma düğmeleri şöför tarafındakiler hariç sorun yok. şöför tarafı dansöz gibi oynuyor.. gittigidiyorda 105 tl. o da sırada..

    şimdi sorunlarım şunlar. bir kısmı çok gereksiz gelebilir ama el elden üstündür. Belki bilmediğim bir noktası, daha iyi bir seçeneği vardır diye soruyorum.

    Devir saati baygın. yani halsiz gibi. kıprayası yok. ama motor devriyle ilgili değil. yoksa 0'da stop ederdi. gaza basınca hareket ediyim mi etmiyim mi. bi naz bi naz sormayın..:) teliyle ilgili olabilir mi. eski sahibi temizletiyorum yağlıyorum yine oluyor dedi gider ayak..

    sol ayna oynuyor hafif. vidası vs var mıdır ki

    elektrikli ayna ısıtma olayı yok sanırım glx lerde.

    el frenin orada kapı kilit butonu var lakin bi işlevi yok. araç hareket edince kilitmele vs. var mı. bu düşme çalışmıyor galiba.

    arka cam buz çözücü çalışmıyor. kontağı kapatırken ışığı bir salise gelip gidiyor. basınca ışığı da yanmıyor.

    arka cam su fışkırtmıyor. belki de ben bulamadım yerini. ya da tıkandı . kireç çözücü mü koysam acaba..:)

    iç aydınlatma lambasında temassızlık var. kapanıyor açılıyor. ayrıca yavaş yavaş sönsün istiyorum. kapıyı kapatırken içerisi zindan gibi. kontağı bulamıyorum. uzaktan kumandadan açınca da yanmıyor zaten.
    bagajda lambası varmış. ama patlak sanırım.

    ön göğüste ledlerde yanmayanlar var. mesela park lambası açıkken dörtlü flaşör butonunda led vardır di mi. bunları kim nasıl yapar. ya da ben yapabi,lir miyim. nerde bulunur.

    sol stop patlak ama hallederiz..:)

    far yüksekli ayarı çalışmıyor. forumda soketin çıkmış olabileceği yazıyor ama soketi bulamadım.

    rölanti ayarını yapamadım henüz. elim değmedi. araba 20 dk boşta 20 dk.tüm elektik aksamı açık tamam da 100 km benzinde gitmek .. mecbursak yapacaz naapalım. ama rölanti çok düşük. boğaz kelebeğini de herkese elletmek istemiyorum.

    hangi yağı, bujiyi ve filtreyi kullanmalıyım. denso öneriliyor forumda. istanbul şartlarını göz önünde bulundurursak 10w40 mı mesela. yağ filtresinin sızdırma ihtimali var mı. bir arkadaş honda yağ filtresi taktım demiş.ama.. sızdırmıyor demiş. başka deneyen var mı?

    gelelim en büyük soruna. araçta 4 kişiyken ortalama trafikte hararet kırmızıya değdi değecek. fazla gaz vermeden yol boşken gözle görülür olarak düşüyor.
    bir de sabah neredeyse 30-40 sn. de hararet ortaya sabitleniyor. bu kadar hızlı ısınması normal mi. kalorifer sıcak hava vermiyor. motor ısınınca 3-4 dk. sonra çalışıyor. ama ibre anında ortada. az trafikte sona vuruyor.

    bunların haricinde genel olarak memnunum. lpg tankı simit. stepneyi bagaja dik koymuşlar. o da pandizotu havaya kaldırmış. ses geliyor arkadan. yedek lastiğin en küçük çaptakini bulup takarsam değmez sanırım.

    far zayıf. içi kirlenmiş gibi.

    Carisma hakkında neredeyse yüzlerce sayfa okudum. Sorunları zaman içinde aşacağıma inanıyorum yardımlarınızla. Ama pahalı bir masraf çıkarmasından da tırsmıyor değilim. Allah kaza bela vermesin de tek hava yastığı olması canımı sıkıyor. Yoksa evladiyelik araba.. Meşgul ettiğim için kusura bakmayın. Malum sorunlar kronik. belki başka arkadaşlara da faydası olur. Bu arada sorunu çözülüp kaçanlardan değilim. Herkese kazasız belasız yolculuklar dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magazinedesigner

    Arkadaşlar merhaba. Sonunda carisma mı aldım. İstanbulda yaşıyorum. Sanırım buralarda parça sıkıntısı çok fazla olmayacak. Aldığım gün çok pişman olmuştım. Binmeden satarım diyordum ama ilk 1 saatten sonra çok beğenmeye başladım.

    Bu arada aracım 2000 model glx. liftback modelinden. eski kasa. ufak tefek sıkıntıları var ama sizlerin de yardımıyla aşabileceğimi sanıyorum. çok carisma araştırdım. İnanın fiyat düştükçe içine binilmez carismalar çıkıyor karşınıza. Yok düzgün bulamıyacağım demiştim bir ara. Adam sahibiyim diyor. Soradan alsatçı çıkıyor. nelerle karşılaştım. Neyse insan olan birisinden aldım carismamı 12.000 tl ye. kırmadı sağolsun.

    Öncelikle aracı almadan expertiz yaptırmak istedim. Yenibosnadaki bir yetkili servis 175 dedi, 150 ye yaparız dedi. Görüştüğüm usta da carisma sahibiymiş. Floryadaki servis 100 dedi. ona da ok dedikten sonra aracın o an ikitellide olması sebebiyle ikitellideki mitsu yetkili servisine gidelim servis servistir dedik. Telde 50 tl. dediler. Bu kadar fiyat farkı ilginç geldi. Sonuç itibariyle lifte kaldırmadan göz yordamıyla bir-iki uısta baktı. Ya çok deneyimlilerdi ya da sallamadılar. Zaten para da almadılar. Araç iyi. sorun yok dediler. Ama garanti veremeyiz dediler. Eyvallah dedim ben de..:) Aracı alacağım adama da burayı beğenmedim başka yere gidelim diyemedim. km si falan orjinal olunca bi baktım noterdeyiz. Neyse.. hayırlısı olsun..:)

    Aracım lpg li. depoyu fulledim. içinde yok denecek kadar gaz vardı. 90 tl ye doldu. şu an 350 km de ve tek ışık yanıyor. atiker simit var. Kaç km gittiğine bakacaz artık.

    Döşeme orta kötü arası. kapılar felaket. döşemeci buldum fatihte. işçiliği iyi görünüyor. Tavan, kapılar koltuk 650 tl deri. tabi gerçek değil. ama iyisinden. krem rengi düşünüyorum. haftaya bırakacam bakalım.

    Cam açma düğmeleri şöför tarafındakiler hariç sorun yok. şöför tarafı dansöz gibi oynuyor.. gittigidiyorda 105 tl. o da sırada..

    şimdi sorunlarım şunlar. bir kısmı çok gereksiz gelebilir ama el elden üstündür. Belki bilmediğim bir noktası, daha iyi bir seçeneği vardır diye soruyorum.

    Devir saati baygın. yani halsiz gibi. kıprayası yok. ama motor devriyle ilgili değil. yoksa 0'da stop ederdi. gaza basınca hareket ediyim mi etmiyim mi. bi naz bi naz sormayın..:) teliyle ilgili olabilir mi. eski sahibi temizletiyorum yağlıyorum yine oluyor dedi gider ayak..

    sol ayna oynuyor hafif. vidası vs var mıdır ki

    elektrikli ayna ısıtma olayı yok sanırım glx lerde.

    el frenin orada kapı kilit butonu var lakin bi işlevi yok. araç hareket edince kilitmele vs. var mı. bu düşme çalışmıyor galiba.

    arka cam buz çözücü çalışmıyor. kontağı kapatırken ışığı bir salise gelip gidiyor. basınca ışığı da yanmıyor.

    arka cam su fışkırtmıyor. belki de ben bulamadım yerini. ya da tıkandı . kireç çözücü mü koysam acaba..:)

    iç aydınlatma lambasında temassızlık var. kapanıyor açılıyor. ayrıca yavaş yavaş sönsün istiyorum. kapıyı kapatırken içerisi zindan gibi. kontağı bulamıyorum. uzaktan kumandadan açınca da yanmıyor zaten.
    bagajda lambası varmış. ama patlak sanırım.

    ön göğüste ledlerde yanmayanlar var. mesela park lambası açıkken dörtlü flaşör butonunda led vardır di mi. bunları kim nasıl yapar. ya da ben yapabi,lir miyim. nerde bulunur.

    sol stop patlak ama hallederiz..:)

    far yüksekli ayarı çalışmıyor. forumda soketin çıkmış olabileceği yazıyor ama soketi bulamadım.

    rölanti ayarını yapamadım henüz. elim değmedi. araba 20 dk boşta 20 dk.tüm elektik aksamı açık tamam da 100 km benzinde gitmek .. mecbursak yapacaz naapalım. ama rölanti çok düşük. boğaz kelebeğini de herkese elletmek istemiyorum.

    hangi yağı, bujiyi ve filtreyi kullanmalıyım. denso öneriliyor forumda. istanbul şartlarını göz önünde bulundurursak 10w40 mı mesela. yağ filtresinin sızdırma ihtimali var mı. bir arkadaş honda yağ filtresi taktım demiş.ama.. sızdırmıyor demiş. başka deneyen var mı?

    gelelim en büyük soruna. araçta 4 kişiyken ortalama trafikte hararet kırmızıya değdi değecek. fazla gaz vermeden yol boşken gözle görülür olarak düşüyor.
    bir de sabah neredeyse 30-40 sn. de hararet ortaya sabitleniyor. bu kadar hızlı ısınması normal mi. kalorifer sıcak hava vermiyor. motor ısınınca 3-4 dk. sonra çalışıyor. ama ibre anında ortada. az trafikte sona vuruyor.

    bunların haricinde genel olarak memnunum. lpg tankı simit. stepneyi bagaja dik koymuşlar. o da pandizotu havaya kaldırmış. ses geliyor arkadan. yedek lastiğin en küçük çaptakini bulup takarsam değmez sanırım.

    far zayıf. içi kirlenmiş gibi.

    Carisma hakkında neredeyse yüzlerce sayfa okudum. Sorunları zaman içinde aşacağıma inanıyorum yardımlarınızla. Ama pahalı bir masraf çıkarmasından da tırsmıyor değilim. Allah kaza bela vermesin de tek hava yastığı olması canımı sıkıyor. Yoksa evladiyelik araba.. Meşgul ettiğim için kusura bakmayın. Malum sorunlar kronik. belki başka arkadaşlara da faydası olur. Bu arada sorunu çözülüp kaçanlardan değilim. Herkese kazasız belasız yolculuklar dilerim.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba,
    99 model sedan carisma aracımız var , sol arka dış stop lambası kırıldı, çıkmcacılar haricinde bu parçayı nerden nasıl temin ederiz.
    Adamlar çıkmasına 200 TL diyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Def-Tech

    Arkadaşlar merhaba,
    99 model sedan carisma aracımız var , sol arka dış stop lambası kırıldı, çıkmcacılar haricinde bu parçayı nerden nasıl temin ederiz.
    Adamlar çıkmasına 200 TL diyor.

    Alıntıları Göster
    Selam arkadaşlar;

    Ben Ankara dan Yunus. Sayenizde artık ben de 2001 Model Carisma 1,6 Avans sahibiyim. Aracım genel itibari ile temiz. Kazası, değişeni yok. Bagaj kapağında Mitsubishi ambleminin hemen üzerinde çok az sürtmeden kaynaklı ezilme var. Birkaç parça rütuşa ihtiyacı var. Ayrıca Sağ ön cam otomatiğinde problem var. Bu konularda Tavsiye edebileceğiniz yer var mıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter26

    Arkadaşlar merhaba,
    99 model sedan carisma aracımız var , sol arka dış stop lambası kırıldı, çıkmcacılar haricinde bu parçayı nerden nasıl temin ederiz.
    Adamlar çıkmasına 200 TL diyor.


    Ankara ostim sanayi sitesinde bir tane çıkma parça satan mitsubishi parçacısı var.Oraya sordunmu hiç ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jesterr


    quote:

    Orijinalden alıntı: sosyetys


    quote:

    Orijinalden alıntı: jesterr

    merhabalar...
    bende artık carisma sahibiyim
    *aracın 4 sahibiyim ve gayet güzel..
    *otomatik arabaya olan tereddütlerime rağmen gayet başarılı otomatiği var.
    *gidişi güzel 4 lastik alınca 90-100 km hızda direksiyon sallaması oluyor onu keser inşallah
    *aracın bakımlarınıda yapmam lazım yağ buji gib..
    aracın genel bakımına yetkili servis 350 TL dediler..dışarıdan yaptırsam bi zararı olur mu ?

    araç hakkında teknik özellik olarak bilgisi olan var mı ?
    *mesela karter kaç litre ilk aklıma gelen soru bu oldu..
    *kullanıma dair önerileriniz neler olur..

    diyerek foruma giriş yapıyorum saygılar

    Hocam ben dısarıda 90-100 tl ye bakım işini halledıyorum aracım 198.000 km sıfırdan biri bende.Carisma için mitsubishi club turkey forumunda gayet guzel bilgiler alabılırsınız yedek parca ve sıkıntıda bılgılı cok arkadasımız vardır..



    teşekkürler o siteye bakacağım..orayada yazacağım bi sorunum var.. ARACI STOP ETTİKTEN SONRA dıdıdıt dıdıdıt dıdıdt diye bir sinyal veriyor. her defasında yepıyor. nedenini bilen var mı ?

    o ses lpg filtresinin değişme zamanının geldiğini söylüyor. atiker için 50 tl filtre+20 tl ayar. 10.000 km de bir sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magazinedesigner

    quote:

    Orijinalden alıntı: jesterr


    quote:

    Orijinalden alıntı: sosyetys


    quote:

    Orijinalden alıntı: jesterr

    merhabalar...
    bende artık carisma sahibiyim
    *aracın 4 sahibiyim ve gayet güzel..
    *otomatik arabaya olan tereddütlerime rağmen gayet başarılı otomatiği var.
    *gidişi güzel 4 lastik alınca 90-100 km hızda direksiyon sallaması oluyor onu keser inşallah
    *aracın bakımlarınıda yapmam lazım yağ buji gib..
    aracın genel bakımına yetkili servis 350 TL dediler..dışarıdan yaptırsam bi zararı olur mu ?

    araç hakkında teknik özellik olarak bilgisi olan var mı ?
    *mesela karter kaç litre ilk aklıma gelen soru bu oldu..
    *kullanıma dair önerileriniz neler olur..

    diyerek foruma giriş yapıyorum saygılar

    Hocam ben dısarıda 90-100 tl ye bakım işini halledıyorum aracım 198.000 km sıfırdan biri bende.Carisma için mitsubishi club turkey forumunda gayet guzel bilgiler alabılırsınız yedek parca ve sıkıntıda bılgılı cok arkadasımız vardır..



    teşekkürler o siteye bakacağım..orayada yazacağım bi sorunum var.. ARACI STOP ETTİKTEN SONRA dıdıdıt dıdıdıt dıdıdt diye bir sinyal veriyor. her defasında yepıyor. nedenini bilen var mı ?

    o ses lpg filtresinin değişme zamanının geldiğini söylüyor. atiker için 50 tl filtre+20 tl ayar. 10.000 km de bir sanırım.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bende 1.8 GDI Elagance 2000 model Carisma sahibi oldum.
    İlk izlenimlerim şu ana kadar bindiğim en oturaklı ve sağlam araba(megane,toyota,peugeot 206 vb... kullandım),
    Çok çabuk hızlanıyor,
    içeri ses almıyor,
    kısacası nasıl?anlatsam araç çok çok iyi kullanmayan bilemez.
    birde İstanbul anadolu yakasında bildiğiniz iyi ustalar varsa belirtirseniz çok iyi olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bekir__

    yer gök 99 model dolu . yeni kasa istiyorum ben

    Alıntıları Göster
    aracım 1,6 avance
    rölanti konusunda sorun yaşıyorum.
    gazcıya götürüp bakım yaptırmıştım,sonrasında ilk çalıştırmada stop etmeye başladı,araba 2-3 dakika çalışmadan gazı kesersem stop ediyor, tekrar gittim rölanti motoru bozuktur dedi.
    sizce sıkıntı ne olabilir,lpg bakımından sonra olması tesadüf mü?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mühendis M.Z.

    Bende Mitsubishi Carisma hatchback 5 kapı arabaları çok severim ama bir yerde LPG ile çok iyi uyum sağlayamadığını ve arıza çıkardığını okumuştum.

    Gdi'lere lpg takılamıyor.
    Bunun haricinde piyasadaki en adi lpg kiti ile bile sorunsuz çalışır Carismalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umera

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mühendis M.Z.

    Bende Mitsubishi Carisma hatchback 5 kapı arabaları çok severim ama bir yerde LPG ile çok iyi uyum sağlayamadığını ve arıza çıkardığını okumuştum.

    Gdi'lere lpg takılamıyor.
    Bunun haricinde piyasadaki en adi lpg kiti ile bile sorunsuz çalışır Carismalar.

    Alıntıları Göster
    1,6 yakıt tüketim nasıl acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATOM ANT

    1,6 yakıt tüketim nasıl acaba

    Alıntıları Göster
    selam arkadaşlar carismalardan pek anlamıyorum şu ilan için fikirleriniz nelerdir. bir de carismalar genelde nasıl araçlar.

    http://www.araba.com/4851489/Mitsubishi-Carisma-16-GLX




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desperado439

    selam arkadaşlar carismalardan pek anlamıyorum şu ilan için fikirleriniz nelerdir. bir de carismalar genelde nasıl araçlar.

    http://www.araba.com/4851489/Mitsubishi-Carisma-16-GLX

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Selam,

    1995 Model Renauld Concord aracım var. Concord 1998'den bu yana bana en fazla toplam 2.000 TL bakım parasına mal olmuştur, ancak güzel yurdumun benzin fiyatları bana yeni önlemler alma zamanımın geldiğini söylüyor. Bu nedenle Bu aracın satıp 2000-2002 arası (Bütçe nedeniyle) 1.8 GDI Carisma almak istiyorum. Ancak bu forumda okuduklarımdan CDI motordan uzak durulması gerektiği yazılmış ve bir de kronik vites sorunları ile cam düğmelerinden bahsedilmiş. Bu görüşler doğrumudur. Bir araç buldum 140.000 km. 1.8 GDI Elegance fiat olarak da 16.050 TL yazmışlar.Şimdi sizlere sorum;
    1. Emekter concord'dan sırf yakıt parası nedeniyle vaz geçip Carisma alayım mı?
    2. Carisma almamı tavsiye edenler 1.8 GDI motor mu yoksa 1.6 standart motormu önerecek ve neden?

    Eşim korktuğu için araca tüp taktırmayacağım.

    Cevaplarsanız sevinirim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mitsubishi-konfor-buradaaaaaaaaa-78515855/detay

    Hepinize saygılar sevgiler.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ertie -- 13 Nisan 2012; 13:27:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeus_1907

    aracım 1,6 avance
    rölanti konusunda sorun yaşıyorum.
    gazcıya götürüp bakım yaptırmıştım,sonrasında ilk çalıştırmada stop etmeye başladı,araba 2-3 dakika çalışmadan gazı kesersem stop ediyor, tekrar gittim rölanti motoru bozuktur dedi.
    sizce sıkıntı ne olabilir,lpg bakımından sonra olması tesadüf mü?

    sorunu çözdünüzmü aynı sorun bendede var kaça patladı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluematrak

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeus_1907

    aracım 1,6 avance
    rölanti konusunda sorun yaşıyorum.
    gazcıya götürüp bakım yaptırmıştım,sonrasında ilk çalıştırmada stop etmeye başladı,araba 2-3 dakika çalışmadan gazı kesersem stop ediyor, tekrar gittim rölanti motoru bozuktur dedi.
    sizce sıkıntı ne olabilir,lpg bakımından sonra olması tesadüf mü?

    sorunu çözdünüzmü aynı sorun bendede var kaça patladı ?

    rölanti sorununu çözmek için akü - kutup başını söküp 15 dk. bekleyin,
    sonrasında kutup başını takıp sadece aracı çalıştırarak (+hiçbir elektronik aksamı çalıştırmayın) yine 15 dk bekleyin,
    sonra aracınızı stop ettirip tekrar çalıştırın bu esnada ne kadar elektronik aksam var ise çalıştırın,
    silecekler, farlar, sislerklima teyp gb.
    15 dakika da bu şekilde çalıştıktan sonra aracınızı durdurun. sorun farklı bir ağrıza yok ise çözülecektir.

    programlama sonrası akıt tüketimi /km de fazla gösterecektir, aldırış etmeyin, tekrar sıfırlayın, veya kendiliğinden bir süre sonra normal değerlere dönecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rizeli

    quote:

    Orijinalden alıntı: bluematrak

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeus_1907

    aracım 1,6 avance
    rölanti konusunda sorun yaşıyorum.
    gazcıya götürüp bakım yaptırmıştım,sonrasında ilk çalıştırmada stop etmeye başladı,araba 2-3 dakika çalışmadan gazı kesersem stop ediyor, tekrar gittim rölanti motoru bozuktur dedi.
    sizce sıkıntı ne olabilir,lpg bakımından sonra olması tesadüf mü?

    sorunu çözdünüzmü aynı sorun bendede var kaça patladı ?

    rölanti sorununu çözmek için akü - kutup başını söküp 15 dk. bekleyin,
    sonrasında kutup başını takıp sadece aracı çalıştırarak (+hiçbir elektronik aksamı çalıştırmayın) yine 15 dk bekleyin,
    sonra aracınızı stop ettirip tekrar çalıştırın bu esnada ne kadar elektronik aksam var ise çalıştırın,
    silecekler, farlar, sislerklima teyp gb.
    15 dakika da bu şekilde çalıştıktan sonra aracınızı durdurun. sorun farklı bir ağrıza yok ise çözülecektir.

    programlama sonrası akıt tüketimi /km de fazla gösterecektir, aldırış etmeyin, tekrar sıfırlayın, veya kendiliğinden bir süre sonra normal değerlere dönecektir.

    bilgi için teşekkürler ama rolanti motoru arızalı serviste değişmesi gerektiğini söylediler ama 1400 tl gibi bir parça fiyatı çıkardılar bunun tamiri veya çıkmasını bulduysa bende yaptırayım diye sordum. yoksa rolanti ayarını biliyorum ama bir işe yaramıyor.




  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.