Bu saçmalık ya. şimdi ben bir tane arkadaşımdan 2.el laptop Nirvana C550 aldım, yeni bir ürün 2023 te üretilmiş bir ürün zaten. Kasada bir sorun varmış, servise vermişler. Düzeltmişler, ama onun demesine göre servisten geldikten sonra kamera çalışmamış. Sonra başka bir servise vermişler, o yüzden garanti dışı kalmış olabilir dedi. Neyse ben servise verdim, yetkisiz müdahale yapılmış dediler, 8bin TL falan para istediler. Kamera neden çalışmıyor, onun bir sebebini de söylemiyorlar. Neyse bir şey yapmayın geri yollayın dedim. Kendim başka servise verdim tanıdık bi abi, kameranın data kablosu eksikmiş. Kamera sağlam yoksa. Burada da bir muamma var, ya casper serviste kayboldu bu kablo, veya adamın verdiği ikinci yerde. Casper bana diyor ki dışarıdan bir yerden kamera bul yedek parça. Ulan 2023 de üretilmiş ürünün ben nereden yedek parçasını bulayım? Sen bunun yedek parçasını da getireceksin. Garanti dışı bile olsa birkaç sene yedek parça getirmek zorundalar. Gerekirse zorla. Zaten Casper sık satılan bir laptop değil. Diyelim ben araba aldım, egzosu bozuldu servise gittim, çöpe at yenisini al diyecekler öyle mi? Bütün arabaların her türlü yedek parçası bulunuyor, getirtmek zorundalar. Bu ne saçmalıktır ya, garanti olayı umrumda değil bana o kamera kablosunu satmak zorunda değiller mi? Thinkpadlerin bile zibilyon tane parçası var ülkede. |
Bildirim