Şimdi Ara

Casper via v5 ve v8 Kullananlar (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
4
Favori
15.988
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tabiiyaa


    quote:

    Orijinalden alıntı: AykutFi

    Merhaba arkadaşlar, bugün gerçekten alışık olmadığım birşey geldi başıma... Telefonun şarjı bitmek üzere olduğu için kapatmıştım, az önce açtım ve iki dakika kadar pin sormadı normal menüler arasında gezindim falan wifiyi açınca pin kodunu sormak geldi aklına... Sizin de başınıza böyle şeyler geldi mi?

    Benzer bir durum yaşadım. Telefonumu uçak modundayken kapatmıştım ve telefonu açtığımda pin kodu istememişti. Uçak modundan çıktığımda istemişti

    Hmm ben uçak modunda mıydım ki acep , hiç hatırlamıyorum neyse zaten telefonu genelde kapatmıyorum sadece o gün fazla kurcaladım herhalde eve varamadan bitmişti o yüzden pek takılmıyorum artık...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ryzevelyn

    Beyler telefonu garantiye gonderecem casper garantisi sıkıntı cıkarırmı daha bu konuda bılgiisi olan pm atabilirmi

    Hocam öncelikle umarım problem neyse çok uzamadan çözülür, acaba hangi modelde ne gibi bir sorunla karşılaştınız bizimle de paylaşabilir misiniz? Servis olayına gelirsek, sorun çıkarırlar mı bilmiyorum ancak ben telefonu teknosadan almıştım ve alırken sormuştuk garanti durumunu "bir sıkıntı olmaz, zaten siz telefonu bize getirin biz gönderelim firmaya" demişlerdi. Öyle rahat bir şekilde söyleyince ben de üzerinde durmadım, servis ile ilgili yaşadıklarınızı buradan paylaşırsanız sevinirim ilerde bizim de başımıza bir sıkıntı gelirse neyle karşılacağımızı bilmek iyi olabilir...




  • 739tl 111tl n11 puan+55 tl bonus ile 570tl ye gelir.

    v5 için sizce nasıl? 570tl.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de oradan alacaktım da güvenemedim.Az daha koydum gittim teknosaya.Garantisi yan firmalara ait olabiliyormuş falan tırsmış almamıştım .Bir de ürün hataları olunca sorumlu olmuyormuş n11 .Firmayla uğraşcan yani.O da bazıları baya uğraştırıyor diyorlar denk geleceğin firmaya kalmış artık.N11den telefon vs alışverişi yapanlar diye arat ordan direk oku. Alacağın firmayı googledan araştır. Müşteri yorumlarına bak.Sıkıntı olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaslar gecen cocuklar baya oynayip kurcaladi v8 teli simdi sarja takinca sarj oluyor lambada yaniyor sol ustte ama pil simgesinin uzerinde simsek olurdu eskiden.Şimseğim kayip arkadaslar ayarlari falan kurcaladim bulamadim var mi bilen tesekkurlerrr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ha ha an itibari ile simsegim geri geldi 2 gundur bakmadigim ayar kalmadi tam pes ettim
    foruma mesaj yazinca duzeldi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • casper via v5 i zevkle kullanıyorum 2 aydır..şarj beni tatmin ediyor performansıda yalnız bir haftadır sarj yüzde 50 nin altına düştüğünde iki üç defa yaptı, kapanıyor..tekrar sarja taktığımda açılıyor ancak....sıfırdan saj ediyor , sanırım garantiye gidecek...Telefonumu çok seviyorum ama haliyle canım sıkıldı tabiki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Volkinai -- 26 Aralık 2014; 1:02:18 >
  • Bugün Casper V5 aldım telefon çok akıcı, bilerek biraz fazla yüklendim cihaza ama tık demedi ancak sormak istediğim iki soru var birincisi tema değiştiremedim tek tema var içerisinde galiba ikincisi de bildirim ışığını programlara göre düzenleyemiyor muyuz? Ayarla da bulamadım.
  • Dün casper via v5 aldık kardeşime IMEI kaydı bulunmamaktadır diye mesaj geldi bir kaç saat önce napmalıyız casper a mı ulaşalım aldıgımız yeremi gidelim ?
  • Emir03 kullanıcısına yanıt
    Aldığınız yere gidip iade edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabiiyaa kullanıcısına yanıt
    IMEI sorguladıgımızda faturadaki ile aynı IMEI cıkıyor ama mesajdaki IMEI farklı aldıgımız yerdekide bişi anlamıyo casper ı arıycam artık
  • Başımdan geçenleri tüm telefon kullanıcıları bilsin diye paylaşıyorum,aman diyorum bu firmadan uzak durun,..

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdos113

    Discovery sevgimiz bugün tükendi..
    Bugün profilo Telpa ya gittim, uzun zamandır açma kapama tuşu hizasında ekranda sarı leke vardı ve her geçen gün büyüyordu.
    Bugün fırsat bulunca gidip garantiden yaptırmak istedim.
    Telefonu teslim ederken üst köşede plastikte çizik gibi duran çatlak varmış, ben bunca zamandır farketmemişim ,onu gösterip ekran değişiminden ücret talep etti.
    Bende siz o çizik gibi çatlağı bırakın, ekranı değiştirin dedim..
    Bayanın bana cevabı ekran dış plastik ile bütün halinde değişiyor,o yüzden 180 tl ücret ödemeniz gerekiyor dedi..
    Benim o çatlak dediği yerden şikayetim olmadığı, sizin telefonunuzun kronik sorunu olan sarı leke ayıbınızı gidermeniz gerektiğini defalarca söyledim.
    Israrla sistem böyle cevabı verdi,, isterseniz üzerinde 3 yerde leke olan defolu ekran ile değişelim, 180tl yerine 80 tl ödersiniz dedi..ayıp üstüne ayıp devam ediyordu.
    Ben zaten leke var değiştirin ekranı derken, onlar bana daha farklı lekeli ekranı takıp 80 tl ücretin peşindeler..
    Çok şaşırdım ama karar verdim ücretli değişime,,bayana bu konu burada bitmeyecek, bunun üstüne gideceğimi gerekli bütün mercilere şikayetimi yapacağımı söyledim.
    Oralı bile olmadılar..
    Gm2 de ekran ile plastik kısımın şikayetler üzerine artık ayrıldığını söyledi, yani bu durum sadece bana değil herkese yapılmış,, müşteri memnuniyetsizliği üzerine ekran ile dış plastik gmd 2 de artık ayrılmış..
    Telefonu 1 saat bekledikten sonra teslim ettiler, bende değişen parçayı da istiyorum dedim.şaşırdılar,, hanımefendi bu konu burada bitmeyecek dedim.
    15 dakika daha beklettiler ve sonunda geldi değişen parça...
    Ödemeyi Finansbank kıredikartı ile ödemek istedim pos cihazları Finansbank sorun yaratığından çekemediler,üzerimde başka kart olmasa ödemesine yapamıyacağız,
    Ben hayatımda bu kadar sıkıntılı bir firma görmedim..
    En kısa sürede telefonu satıp başka markalara kesin geçiş yapacağım,birkere midem bulandı artık bu telefonu kulanmam bana eziyet olacak, hiç kimseye de bundan sonra önermeyeceğim.
    4 adet kendi adıma kayıtlı gmd var, en azda 10 arkadaşıma aldırdığım telefon için okadar pişmanımki..
    Gerekli yerlere mail attım. Kaymakamlığa gidip tüketici heyetine de başvurup gerekirse 500 tl harcayıp 180 tl yi burumlarından getirmeyi kendime görev edindim..
    Bu konuda bana destek ve yol gösterecek arkadaşların fikirlerinede açığım..
    Resim ekledim ve çatlak denen yeri kırmızı yuvarlak içine aldım.
    Bu çatlak gibi görünen yer aslında çok sağlam sadece tırnağa takılan bir çizgi yani kopma yok çizginin altı sapasağlam.





    Bugün gerekli yerlere mail ler atıldıktan sonra firmadan aradılar ve gelin burada konuşalım dediler,işimi bırakıp gittim,müşteri temsilcisine durumu anlattım.uzun lafın kısası,kronik olmuş sari leke hatasını artik firma darbe den dolayı oluyor palavrasina başlamış. Kronik hata olmadığı kanaatine varmışlar, p.tesi günü kaymakamlikta tüketici heyetine başvuru da bulunacağımı söyledim,siz bilirsiniz dediler,bu kadar müşterisine değer vermeyen firma görmedim,,üzerime kayıtlı 4 tane gmd olduğunu ve en az 10 kişiye de bu telefonu aldirdigimi söyledim,bana cevabi bu konuda yardımcı olamayacağını ama masa direk telefonunu verip başka konularda yardımcı olmaya söz verdi,bende kendisine benim ve Çocuğumun kullandığı telefonu satışa çıkarıp başka marka telefon alacagimi ve benim sizi aramama zaten gerek kalmiyacagini söyledim,tabi bu arada adini ve telefonunu kaydettim,yarin mahkemede lazim olur..formlardan bahsettim ,burada yazılanları ciddiye alamadıklarını konuşmalarından anladım,,, sanırım bu firma beni ciddiye almadi,bu beni dahada kamcıladı,eee hadi bakalım...




  • Emir03 kullanıcısına yanıt
    Mesajdaki eski telefonunun IMEI'si olabilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabiiyaa kullanıcısına yanıt
    olabilir
  • Kaptan Ross kullanıcısına yanıt
    Bende via v5 kullanıyorum ama öyle bir sorunum yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şunu da ekleyeyim V5 de oyun oynarken falan yani 2 parmakla ekrana dokununca parmağın birini.çekince öbür parmağı da algılamıyor.bu sadece bende mi böyle? Parmağımçekip bidaha dokunmam gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ryzevelyn

    Arkadaslar casper via v5 kullaniyorum fakat fifa oynarken d pad sorun cikariyor farkli biyere bastigimizda d pad algilamiyor lutfen yardimci olun

    aynı sorun bende de var.iki farklı yere dokununca bi parmağımı çektiğimde öbürü de algılamıyor telefonu yeni aldım.çok kafama takıldı
  • Arkadaşlar çalınmaya karşı bir güvenilir numara gir yeri varmı bu telefonda. 5 gün önce ikinci ei via v5 aldım. Hattımı taktım çalıştı. Daha sonra hattımı çıkarınca bir şifre ekranına girdi. İlk sahibini arayıp sordugumda şifre koymadım ben dedi. Şimdi bu şifre nasıl çözülür. Yardım lütfen. Telefonu kullanamıyorum. Format attım gene aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhanben

    Arkadaşlar çalınmaya karşı bir güvenilir numara gir yeri varmı bu telefonda. 5 gün önce ikinci ei via v5 aldım. Hattımı taktım çalıştı. Daha sonra hattımı çıkarınca bir şifre ekranına girdi. İlk sahibini arayıp sordugumda şifre koymadım ben dedi. Şimdi bu şifre nasıl çözülür. Yardım lütfen. Telefonu kullanamıyorum. Format attım gene aynı.

    Hocam telefonun ilk sahibi bi koruma programı kullanıyor olabilir yaksa telefonun kendi özellikleri arasında yok böyle birşey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet öyle birşey krsinlikle yapmış. Ama yapmadım diyor. Şifre bilmiyorum diyor. Ve çözüm bulamadım hala. Servise gitti telefon. Ama ordada çözüleceğini sanmıyorum. Daha önce gönderenler olmuş. Anakart değişecek ücretli diyorlarmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.