Şimdi Ara

Cayma bedeli ödemeden sözleşmeyi bitirmenin yolu var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 20 gündür vodafone net internetim kesik, port arızası diyorlar. Çözüm yok.
    Abonelik başlayalı 6 ay oldu ve modem aldım. Şimdi cayma bedeli ödemeden aboneliği fethetmenin bir yolu var mı?
    Birinden duydum, internet olmayan bir bölgeye nakil talebinde bulunulursa karşı taraf mecburen sözleşmeyi cayma bedeli
    olmaksızın sonlandırıyormuş. Bu doğru mu? Bu yolu deneyen var mı?



  • Dostum aynı sorunu ben Superonline da yaşadım. 2 ay nakil bekledim sonra baglanti yaptılar fakat internet sürekli kesiliyordu. Müşteri hizmetlerinden verim alamadım. Btk ya yapıştırdım dilekçeyi. Hizmet iptal bedeli ödemeden ayrilabilirsiniz sizi mağdur ettik diye dönüş yaptılar. Bir dene şansını port sorunu için bir şey yapacaklarını sanmıyorum ama dene dediğim gibi. İnternet olmayandan kasıt alt yapı yok demek. Port yok ile alt yapı yok farklı şeyler. Mesela fiber altyapıdan adsl bir yere taşındın diyelim. Ayrılma hakkın var. Seninki buna girmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hsyn77 -- 12 Kasım 2017; 17:37:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hsyn77 H kullanıcısına yanıt
    Port yok ise zaten altyapı yetersiz demektir, bağlantı yapılması imkansız dolayısıyla cayma bedeli ortadan kalkar. Burada nakil durumu yok mevcut abonelikte altyapı kaynaklı arıza var bu da ayıplı hizmete girer, yine cayma bedeli olmadan fesih hakkı doğar ama biraz süründürürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Port yok ise zaten altyapı yetersiz demektir, bağlantı yapılması imkansız dolayısıyla cayma bedeli ortadan kalkar. Burada nakil durumu yok mevcut abonelikte altyapı kaynaklı arıza var bu da ayıplı hizmete girer, yine cayma bedeli olmadan fesih hakkı doğar ama biraz süründürürler.



    Eksik okumuşum. Ben yeni abonelik sanıyordum. 6.ay olduğunu okumamisim. Kusura bakma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • btk ya yaz.

    tuketici.btk.gov.tr

    hattın cayma bedeli ödemeden iptalini iste

    ve son 20 günün faturalandırılmamasını talep et.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.