Şimdi çok basit bir soru ama yine de tırstığım için sormak istiyorum sizlere. Bu operatörlere güven olmaz zira.
Şu anda partner avantajını bırakıp, cep aileye geçiş yaptım. Eskiden tarife degistirince yeni fatura döneminde o tarife aktif olurdu ama müşteri hizmetlerindeki adam şu andan itibaren cep aileli oldunuz dedi.
Şİmdi benim faturam nasıl gelcek. Bugüne kadar yaptığım görüşmelerin üstüne, şu andan fatura kesimine kalan 5 günde yaptığım konuşmalar cep aile olarak hesaplanık eklencek mi?
Şimdi rahat rahat mesaj atıyom, konusuyom, sonra bu 5gündeki mesajlar kacmasin bana, tırstım valla, yarın vodafoneshop'a gidip sorcam, içim rahatlasın.
Müşteri hizmetlerini arayıp detaylıca sormanız iyi olur.Dediğiniz gibi operatörlere güven olmaz.
quote:
Orjinalden alıntı: afacan1984
Şimdi çok basit bir soru ama yine de tırstığım için sormak istiyorum sizlere. Bu operatörlere güven olmaz zira.
Şu anda partner avantajını bırakıp, cep aileye geçiş yaptım. Eskiden tarife degistirince yeni fatura döneminde o tarife aktif olurdu ama müşteri hizmetlerindeki adam şu andan itibaren cep aileli oldunuz dedi.
Şİmdi benim faturam nasıl gelcek. Bugüne kadar yaptığım görüşmelerin üstüne, şu andan fatura kesimine kalan 5 günde yaptığım konuşmalar cep aile olarak hesaplanık eklencek mi?
Şimdi rahat rahat mesaj atıyom, konusuyom, sonra bu 5gündeki mesajlar kacmasin bana, tırstım valla, yarın vodafoneshop'a gidip sorcam, içim rahatlasın.
Anlık geçişiniz sağlanır cepaileye yani hemen yararlanmaya başlarsınız fakat faturanıza önceki tarifenizin belli bir sabit ücreti varsa o da yansır
Ben tarifemi CepAile yaptırıp, haftada birkaç defa görüştüğüm arkadaşımın numarasını ona haber vermeden sürekli ucuza arayabilir miyim?
Yoksa birlikte başvuru mu yapmak gerekiyor? Ya da ben kendi aile grubumu yaratabiliyor muyum, aradıklarımdan habersiz?
Hayır yapamazsın..
İkinizde aynı aile grubunda yer almalısınız
quote:
Orjinalden alıntı: .:ER_JaNN:.
Müşteri hizmetlerini arayıp detaylıca sormanız iyi olur.Dediğiniz gibi operatörlere güven olmaz.
arkadaş bu vodafonun müşteri temsilcilerine de güvenilmiyor.
dün cep öğrencide niye deşiklik yaptınız diye sordum.
biz değişiklik falan yapmadık. enson 2007 de değişiklik oldu dediler. meğer müşteri temsilcisinin dünyadan haberi yokmuş. ben söyledimde haberi oldu.
quote:
Orjinalden alıntı: bilalalkan
quote:
Orjinalden alıntı: .:ER_JaNN:.
Müşteri hizmetlerini arayıp detaylıca sormanız iyi olur.Dediğiniz gibi operatörlere güven olmaz.
arkadaş bu vodafonun müşteri temsilcilerine de güvenilmiyor.
dün cep öğrencide niye deşiklik yaptınız diye sordum.
biz değişiklik falan yapmadık. enson 2007 de değişiklik oldu dediler. meğer müşteri temsilcisinin dünyadan haberi yokmuş. ben söyledimde haberi oldu.
Öncelikle zamanında müşt.temsilciliği yapmış biri olarak şunu söylemeliyim ki rekabet ve bilgi sızdırma olayı gözetilerek firmalar, değişiklik ya da kampanyalarla ilgili duyuruyu son an a kadar çalışanları ile paylaşmaz ve web üzerinden ayrıca abonelere gönderilen sms lerin sonrasında bilgilendirilirler işte bu zavallı müşt. yetkilisi tam bu sırada cingöz bir abone ile diyaloğa geçerse damdan düşmüş saksağan misali sersemce o yoğun tempoda bir yığın mail ve duyuru arasından en son gelenleri okuması gerekir
Ama siz sanırım mail atmışsınız bu durumda temsilcide gerçekten biraz saflık varmış ki hiç kontrol etmeden size geridönüş yapmış.Muhtemelen de bu durum tespit edildiğinde kendisi için yazık olacaktır
İyide değişiklikleri temsilcilere anlatmazlarsa nasıl olacak bu iş..
Örneğin cep öğrenci aylık kontör yükleme olayı 3 bilinmeyenliş denklem gibi :)
quote:
Orjinalden alıntı: s.volkan
İyide değişiklikleri temsilcilere anlatmazlarsa nasıl olacak bu iş..
Örneğin cep öğrenci aylık kontör yükleme olayı 3 bilinmeyenliş denklem gibi :)
ya bende o olayı hala çözemedim. müşterilerimde soruyor ama yardımcı olamıyorum. hatta şu günlerde mobilöğrenci tavsiye ediyorum.
Valla inan bunu Müşteri hzimetletri bile çözemiyor..
Eskiden ben biliyordum ama uzun süredir Vodafone ile alaka kalmadığından unuttum sanırım
Avea Öğrenci sorunsuz kesintisiz
quote:
Orjinalden alıntı: bilalalkan
quote:
Orjinalden alıntı: s.volkan
İyide değişiklikleri temsilcilere anlatmazlarsa nasıl olacak bu iş..
Örneğin cep öğrenci aylık kontör yükleme olayı 3 bilinmeyenliş denklem gibi :)
ya bende o olayı hala çözemedim. müşterilerimde soruyor ama yardımcı olamıyorum. hatta şu günlerde mobilöğrenci tavsiye ediyorum.
yaa pes diyorum arkadaşlar size bu kadar mevzusu geçti tarife ile ilgili hala netleştiremediniz mi?
Olay şu; Tarife değişikliği yapıldıktan sonra yapılan ilk 100 kontör hattın 500 dk lık indirimli süre periyotlarını belirliyor yani bu tarihten itibaren 30 günde bir 500 dk veriliyor hatta(kontör yükleme koşulu olmadan) fakat bu indirimli sürelerin kullanımı için hatta 30 günde bir min 100 kontör yüklemek gerekiyor
Bu tarihler zaten bilgi sms leri geliyor
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme