Şimdi Ara

Cevap: İNFİNİTİ & NİSSAN MAXİMA KULÜBÜ (NASIL,TEKNİK BİLGİ,SORUNLAR)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
1.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bobin arızasını motor çalışırken sırayla bobinlere giden fişleri çekerek kontrol edebilirsiniz....


    hangi bobin düzgün ateşlemiyorsa fişini çektiğinizde bir değişiklik olmayacaktır arabanın çalışmasında ....

    düzgün çalışanın fişini çektiğinizde motorda tekleme pırpırlama meydana gelecektir....

    aracı cihaza bağlattığınızda P0301,P0302,P0303,P0304,P0305,P0306 bu kodlar tekleme arıza kodlarıdır...sondaki rakam hangi silindire ait olduğunu bize söyler...(örneği P0303 ,3 munaralı silindirde tekleme demektir)


    fotolarda silindir numaralarını belirtiyorum hangi numaralı silindir nerede bulabilirsinir...

    saygılar.....




    araçlarımızdaki zincir sistemindeki gergiler,iticiler yağ basıncı ile çalışmaktadır...ilk çalıştırmadaki zincir sesi motor çalışıp yağ basıncı uygun seviyeye geldiğinde kesiliyorsa zincir sisteminde bir sıkıntı yoktur fakat devamlı ses geliyorsa zincir sisteminde sıkıntı var demektir...


    ayrıca yağın istenilen vizkozitede olması hızlı yağlamayı sağlar yağ çok kalın ise motor çalışıp ısınma başlayınca yağ akışkan hale gelir böylece yağlama hızı artar...yağlarınız 5w30 olması gereklidir...ayrıca eskimiş ve kilometre ömrünü tamamlamış yağlarında vizkozitesi istenilen değerde değildir....

    yağlama olayı sadece yağa bağlı değildir...yağ pompasındaki basınç düşüklüğüde geç yağlamanın sebeplerinden olabilir....










  • ARKADAŞLAR COK SEVDİĞİM NİSSAN MAXİMA QX 2,0 1996 MODEL ARACIMI ACİL İHTİYAÇTAN SATLIKTIR. SAHİBİNDEN İLAN NO:190615724 İRTİBAT:0505 378 30 03
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.