Haklısın arkadaşım, bende aynı hatayı yaptım KVK güvencesinde olması sebebiyle Hepsiburada.com sitesinden üniversitede okuyan kızıma satın aldığım telefonu, 3 defadır aynı sorunlarla servise göndermek zorunda kaldık. Telefonun daha taksitlerini ödemeye devam ediyorum. Telefon kilitleniyor kapanıyor açılmıyor. İlk gidişinde yazılım atılmış. İkincide ana kart değişmişti. Üçüncüsü hala serviste yine ana kart değişecek denildi. 2 ayı geçti ana kart gelmemiş. KVK teknik serviste telefonla bir yetkiliye ulaşmak mümkün değil. Kanuni haklarımı kullanıp iade talebi yaptım.
Sorunum hakkında her yere mail atmama rağmen dönüş olmadı. 11 Ekim Cumartesi Teknik servise şahsen giderek yaptığım görüşme sonunda telefonun iade alınmasına karar verildi. Geri iade alınan sorunlu telefonumun ücret iadesi 23 gün olmuş halen elime geçmemiştir. Gerek telefon yüzünden ve gerekse yerine yedek telefon bile vermedikleri için KVK yüzünden yaşadığım mağduriyetler her geçen gün katlanarak artmıştır. Bu da yetmezmiş gibi teknik servisi aradığımız 11820 numaralı telefonun da dakikasını 1,9TL den ücretlendiriyorlar. Sanki ben cihazımı zevk için teknik servise göndermişim. Hatalı olan garanti dahilindeki cihaz ama ceremesini çeken ben.
Bir daha asla KVK yı kapımdan sokmam... Telefonla aradığımızda habire bizden para alıyorlar. İşi gücü bırakıp servise gidiyorum. Paramızla rezil olduk TÜM KULLANICILARA BURADAN SESLENİYORUM AMAN KVK'YA GÜVENMEYİN. Biz yandık siz de yanmayın.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme