Evet TurkNetdeyim farklı bir departmandayım ama mümkün olduğunca yardımcı olmaya çalısıyorum buradan. Konu teknik ama çözülemeyecek sorun yoktur diye düşünüyorum
Tam olarak sorunu çözmede yetkili kişi o santralde aradığınız kişi. onlarda arıza kaydına göre işlem yapıyor.
Santralllerde bildiğim kadarı ile, 90 lı IP ler bitti. Bu nedenle, 100 sanal IP ler veriliyor diye biliyorum. tüm firmalarda 10 sn kopma bir spoiler olabilir dediğin gibi.
sık sık kopma problemi genelde müşteri iç tesisat kaynaklı olduğu için teknik ekipler önyargılı olabilir. Ben konunun incelenmesi için ayrıca rica ettim arkadaşlarımdan.
Sende bu sırada, olmaz ama ve saçma da olsa aşağıdaki adımlardan emin ol hocam.
Modemin eski mi? Modemin güç kablosunda problem olma ihtimali var mı? Ana hatta herhangi bir kablo eki var mı? 3'lü 5 li priz gibi şeyleri minumuma indirim direkt duvardan güç al yada prizi değiştir. Çok güç çeken zımbırtıları devre dışı bırak.
DM den bilgi veririm dostum
görüşmek üzere,
Hocam 3 tane farklı modemim var 2'si sıfır yeni, tamamen farklı adaptörler sonuç aynı. İç tesisatta yine bir sorun olma ihtimaline karşı modemi çıkartıp tamamen daire girişinden bağladık sonuç aynı. IP ile bağlantılı olma ihtimali düştü gibi çünkü ilk yazdığımdan sonra 95'li IP'de de kopma sorunu yaşadım 2 saattir. Elektrik olayında da direkt prize bağladığımda da sorun düzelmedi ne yazık ki. Yani ev içerisinde yapabileceğim herşeyi yaptığımı düşünüyorum ki aklıma artık başka bişey gelmiyor.
Edit: Ayrıca Wi-Fi'yı tamamen kapatınca da bişey değişmedi, belki sinyaller karışır falan dedim. Hatta modemin yanında ses sisteminin subwoofer'ı vardı, manyetik falan etki eder deyip onu bile tamamen kapattım yok bana mısın demiyor.
Nasıl kampanya bu ya kredı kartıymıs
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme