|
Chery, 'dünyada ilk' iddiasıyla GWh seviyesinde katı hal pil üretim hattı kuruyor
-
-
Bu piller daha gelişecek. Şuan pilli arabalar piyasadaki şahin dogan gibi.
10-20 yıla daha Çok gelişecekler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Adamlar adım adım gidiyorlar tamam katı hal batarya yapmış ama daha neredeyse sıvı kadar yoğunluğu var. İleride sene sene arttıracak.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
20 yıl önceki içten yanmadılarda çok vahim durumda teknoloji hep gelişiyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Pillerin gelişme süresi genel piyasaya baktığımızda uzun sürecek gibi kısa sürede bu konuda yenilik gelirse etkiside olur. 1500 km menzil gerçekten güzel. diğer araçlara nazaran 3 kere şarj demektir.
-
Aynn öyle bugün 40 yıl önce çıkan benzinli şahindede 1.6 motor var.
2024 model Bmw 3.20 dede 1.6 motor var.
İkiside 1.6 motor ,asla aynı şey değil.
Zaman gelecek bu piller öyle gelişecekki şuanki piyasadaki elektrikli araçlar o zaman şahin doğan gibi görünecekler.
Toggg dediğinde aaa antika diyip bineceğiz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İstan34bul -- 20 Kasım 2024; 19:31:0 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çinliler tüm gücünü elektrikli arabalara verdiler. Çanlar Avrupalı üreticiler için çalınıyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yazılım konusunda ne durumdalar acaba. Tesla bu bataryalardan faydalanmalı :)
-
dur chery ortalık karışık zaten
-
500wh/kg iyidir ama 3 yılda zor gibi.
500kg batarya 250kw olur ama kimse o kadar yüksek batarya koymaz, şu an 101 den yukarısı pek yok.
300kg batarya koysalar o teknolojiyle 150kw yapar o da 1000km üzeri gerçek menzil demek olur, çin menzili gibi sallamasyon değil tabi. uzun yolda o da 750 bile yapamaz ama otoban hız limitlerinde kullanımda, 1000km menzili olan arabayla istanbuldan basar adanaya gelirim diye bir şey yok yani.
-
Çinli otomobillerin menzil konusunda ki başarısı taktire şayan. Malzeme kalitesi konusunda da doğru strateji izliyorlar.
Çinli arabaları gördükten sonra Avrupa arabaları çok itici geliyor. Dünya'da asfalt yolların mesafesi ve kalitesi git gide arttı ve artıyor. Otomobili oluşturan parçaların malzeme kalitesinin geçmiş yy de ki kadar dayanıklı olmasına gerek yok. Optimum dayanıklılık, optimum kalite yeterli. Çünkü, sürülen yollar artık daha kaliteli. Otomobiller daha az yıpranıyor. Çinli otomobil üreticilerinin fark ettiği asıl konu bu. 1900 lü yıllarda ki malzeme kalitesine gerçekten gerek var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Chery nerden nereye geldi. Bizim Togg mühendisleri uyumaya devam etsin
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Bu piller daha gelişecek. Şuan pilli arabalar piyasadaki şahin dogan gibi.
10-20 yıla daha Çok gelişecekler |
Çinliler tüm gücünü elektrikli arabalara verdiler. Çanlar Avrupalı üreticiler için çalınıyor
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X