Şimdi Ara

CHERY GÜVENLİK(RESİMLİ) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
195
Cevap
0
Favori
29.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gerçekten Çok sağlam arabalar olduğunu kanıtladı çeri herkes arabasını satıp çeri tigo alsın kazada kimse ölmesin o zaman??

    Yaw benim yanımda mercedes 140 la giderken bariyere vurdu ön komple haşat oldu ama içindekiler sağlam çıktı (gerçi değişik bi stille vurdu ama adam) araba enerjiyi dağıttı zarar çoktu ama adamın sadece yüzünde yara ve ufak çizikler vardı ve atlattı. Yani burda bakacağımız şey arabanın darbeyi ne kadar dağıttığı
    eğer çeri 140 giderken o mercedesin vurduğu gibi vursaydı eminim içinden sağ çıkan olmazdı.

    (not bu söylediklerim günümüz araçları içindir. şimdi çıkıp bana şahinle vuruncada araba tamamen dağılıyo o damı güvenli diye sormayın)

    Ama kısa bi uyarı emniyet kemeri olmadan hiçbir güvenlik unsuru işe yaramaz




  • ben cherye asla güvenmem kazada bir sorun olmalı youtube videoları hiç öyle söylemiyor 60 km ile çarpan chery araç akordiyon gibi oluyor adeta
  • gerçekten gereksizleşti artık
  • 110 km hızla çarpmada böyle mukavemet gösterdiyse bravo diyeceğim ama yine de şüphelerim var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahsin053 -- 16 Temmuz 2009; 23:43:24 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DemirAtlı
    Üretim maliyetlerinin ve gider kalemlerinin düşürülmesini bizde biliyoruz.Cherry çinde üretiyor ondan ucuz diye birşey yok neredeyse hepsi çinde üretiyor ve işçilik ve diğer giderlerini en aza indirgemiş durumdalar.Hepsi orada üretirken cherry nasıl oluyorda daha ucuza satıyor.Aradaki farkı anlayabilmek için üstün zekalı olmaya gerek yok


    üstün zekalı olmaya gerek yok,haklısınız..
    Çünkü bu Kapitalizmin bir ürünüdür
    Sizin hepsi diye nitelendirdiğiniz Batıyı farklı kılanda zaten budur..."Minimum maliyetle maximum kâr elde etme anlayışı"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vampir Masquerade -- 17 Temmuz 2009; 3:33:17 >




  • Arkadaşlar önyargılı olmaya gerek yok. ama chery de girsin artık ncap a da bizde ne olduğunu görelim. tamam 5 yıldız alamayabilir ama 3 alsın 4 alsın girsinde ne olduğu belli olsun. bence chery euroncap a girmeyerek büyük hata yapıyor. yaw kardeşim gir kaç alırsan al korkma bişey olmaz hatta ben sonuçların o kadarda korkutucu olacağını tahmin etmiyorum.
    hatta ve hatta birçoğumuzun bindiği doblo lardan kangoo lardan daha iyi sonuçlar alacağını tahmin ediyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: superhead

    Arkadaşlar önyargılı olmaya gerek yok. ama chery de girsin artık ncap a da bizde ne olduğunu görelim. tamam 5 yıldız alamayabilir ama 3 alsın 4 alsın girsinde ne olduğu belli olsun. bence chery euroncap a girmeyerek büyük hata yapıyor. yaw kardeşim gir kaç alırsan al korkma bişey olmaz hatta ben sonuçların o kadarda korkutucu olacağını tahmin etmiyorum.
    hatta ve hatta birçoğumuzun bindiği doblo lardan kangoo lardan daha iyi sonuçlar alacağını tahmin ediyorum.


    doblo 2003 lerden beri ayni kasa ve 3 yildiz kangoo ise 2008 cikisli 4 yildiz cherry 2009 cikisli arac bekleyip gormek lazim...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Vampir Masquerade

    quote:

    Orjinalden alıntı: DemirAtlı
    Üretim maliyetlerinin ve gider kalemlerinin düşürülmesini bizde biliyoruz.Cherry çinde üretiyor ondan ucuz diye birşey yok neredeyse hepsi çinde üretiyor ve işçilik ve diğer giderlerini en aza indirgemiş durumdalar.Hepsi orada üretirken cherry nasıl oluyorda daha ucuza satıyor.Aradaki farkı anlayabilmek için üstün zekalı olmaya gerek yok


    üstün zekalı olmaya gerek yok,haklısınız..
    Çünkü bu Kapitalizmin bir ürünüdür
    Sizin hepsi diye nitelendirdiğiniz Batıyı farklı kılanda zaten budur..."Minimum maliyetle maximum kâr elde etme anlayışı"



    evet en başta sen anlamışsın...




  • benimde tiggo3 üm var tabiki eksiklerini görebiliyorum ben size burda aracı övünce elime bişey geçmeyecek objektif bakıyorum veya bakamıyorum yorum sizin.. chery düşük maliyete olması gerekenden daha fazla özellikle önümüze çıkıyor çinde iş gücü çok olduğu için ucuza geliyor hatta.. ama bu ucuz iş gücü zayıf işçiliği getiriyor.. eğri oturup doğru konuşalım.. diyelim ki euroNCAP cheryi testlerine tabii tuttu ve diyelim ki iyi bi puan aldı.. burdaki herkes imkanı varsa arabasını satıp chery almaz mı? tüm türkiye tek bir firmanın euroNcap ın eline bakmıyor mu? peki bir de şunu düşünün büyük firmalar büyük işleri için euroncap ı serbest bırakır mı? önüne arabayı atıp test et der mi? firmalar arasındaki ortaklaşa işin ürünüdür euroncap.. saygın firmaların pazarını korumak için geliştirdiği bir sistem.. durum buyken Renault volkswogen vs.. pazara rakibini kendi eliyle sokar mı? şimdi düşünebilirsiniz benim hakkımda objektik olamadığı için bu görüşe kendini inandırmış diye.. evet doğru da olabilir.. gerçekten firmalar dürüst de olabilir.. chery euroncap ı sessiz sedasız laf arasından çıkartıp kendi testleriyle büyük vurgunlar peşinde de olabilir.. bunu ne bi chery kullanıcısı doğrulayabilir nede önyargıya boğulmuş çoluk çocuk.. bunu ne yazıkki test mankeni olarak chery ile kaza yapanlar belirleyecek.. fotoğraflar albümler düşer internete.. 2 senenin sonunda herşey belli olacaktır ya biz büyük bi hata yapmış olacaz yada gerçektende avrupa pazarına gereksinim duymadığımızın farkına varacaz.. (ne yazıkki cümlenin sonunu kendi ürünümüzü kullanabilecez şeklinde bitiremiyorum türkiye avrupanın amerikanın pazarıyken biz döşemelerini eşşeklerin yemediği %100 yerli arabalarımızı daha 100 sene tartışamayız..)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EviLPuppet

    benimde tiggo3 üm var tabiki eksiklerini görebiliyorum ben size burda aracı övünce elime bişey geçmeyecek objektif bakıyorum veya bakamıyorum yorum sizin.. chery düşük maliyete olması gerekenden daha fazla özellikle önümüze çıkıyor çinde iş gücü çok olduğu için ucuza geliyor hatta.. ama bu ucuz iş gücü zayıf işçiliği getiriyor.. eğri oturup doğru konuşalım.. diyelim ki euroNCAP cheryi testlerine tabii tuttu ve diyelim ki iyi bi puan aldı.. burdaki herkes imkanı varsa arabasını satıp chery almaz mı? tüm türkiye tek bir firmanın euroNcap ın eline bakmıyor mu? peki bir de şunu düşünün büyük firmalar büyük işleri için euroncap ı serbest bırakır mı? önüne arabayı atıp test et der mi? firmalar arasındaki ortaklaşa işin ürünüdür euroncap.. saygın firmaların pazarını korumak için geliştirdiği bir sistem.. durum buyken Renault volkswogen vs.. pazara rakibini kendi eliyle sokar mı? şimdi düşünebilirsiniz benim hakkımda objektik olamadığı için bu görüşe kendini inandırmış diye.. evet doğru da olabilir.. gerçekten firmalar dürüst de olabilir.. chery euroncap ı sessiz sedasız laf arasından çıkartıp kendi testleriyle büyük vurgunlar peşinde de olabilir.. bunu ne bi chery kullanıcısı doğrulayabilir nede önyargıya boğulmuş çoluk çocuk.. bunu ne yazıkki test mankeni olarak chery ile kaza yapanlar belirleyecek.. fotoğraflar albümler düşer internete.. 2 senenin sonunda herşey belli olacaktır ya biz büyük bi hata yapmış olacaz yada gerçektende avrupa pazarına gereksinim duymadığımızın farkına varacaz.. (ne yazıkki cümlenin sonunu kendi ürünümüzü kullanabilecez şeklinde bitiremiyorum türkiye avrupanın amerikanın pazarıyken biz döşemelerini eşşeklerin yemediği %100 yerli arabalarımızı daha 100 sene tartışamayız..)

    güzel yorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sound of Freedom


    quote:

    Orijinalden alıntı: EviLPuppet

    benimde tiggo3 üm var tabiki eksiklerini görebiliyorum ben size burda aracı övünce elime bişey geçmeyecek objektif bakıyorum veya bakamıyorum yorum sizin.. chery düşük maliyete olması gerekenden daha fazla özellikle önümüze çıkıyor çinde iş gücü çok olduğu için ucuza geliyor hatta.. ama bu ucuz iş gücü zayıf işçiliği getiriyor.. eğri oturup doğru konuşalım.. diyelim ki euroNCAP cheryi testlerine tabii tuttu ve diyelim ki iyi bi puan aldı.. burdaki herkes imkanı varsa arabasını satıp chery almaz mı? tüm türkiye tek bir firmanın euroNcap ın eline bakmıyor mu? peki bir de şunu düşünün büyük firmalar büyük işleri için euroncap ı serbest bırakır mı? önüne arabayı atıp test et der mi? firmalar arasındaki ortaklaşa işin ürünüdür euroncap.. saygın firmaların pazarını korumak için geliştirdiği bir sistem.. durum buyken Renault volkswogen vs.. pazara rakibini kendi eliyle sokar mı? şimdi düşünebilirsiniz benim hakkımda objektik olamadığı için bu görüşe kendini inandırmış diye.. evet doğru da olabilir.. gerçekten firmalar dürüst de olabilir.. chery euroncap ı sessiz sedasız laf arasından çıkartıp kendi testleriyle büyük vurgunlar peşinde de olabilir.. bunu ne bi chery kullanıcısı doğrulayabilir nede önyargıya boğulmuş çoluk çocuk.. bunu ne yazıkki test mankeni olarak chery ile kaza yapanlar belirleyecek.. fotoğraflar albümler düşer internete.. 2 senenin sonunda herşey belli olacaktır ya biz büyük bi hata yapmış olacaz yada gerçektende avrupa pazarına gereksinim duymadığımızın farkına varacaz.. (ne yazıkki cümlenin sonunu kendi ürünümüzü kullanabilecez şeklinde bitiremiyorum türkiye avrupanın amerikanın pazarıyken biz döşemelerini eşşeklerin yemediği %100 yerli arabalarımızı daha 100 sene tartışamayız..)

    güzel yorum.

    2'nize de konuyu hortlattıgınız için teşekkür ediyorum.




  • Arazide nasıl?
  • sayın mete aracınızdan memnunsanız güle güle kullanın. umarım o araçla başına hiç kaza gelmez. örnek verdiğin gibi olsa chery dakika beklemez gider o ncap testinin anasını ağlatır aslanlar gibide satardı. ama daha teste bile girmemiş. eğer bir araç 110 km hızla bariyer v.s. sert bir cizme çarparsa yukarıdaki gbi oplması çok zor bu chery değil ne olursa olsun farketmez. eğer ncap videolarını izlerseniz 64 km hızla en güvenli araçların bişle ne hala geldiğini görüyosunuz. fizik kanunları gereği 64km ile 110 km arasında 44 km var gibi gözüksede bunun maddeye etkisi en az 3 kat fazla olacaktır. neyse uzatmaya gerek yok. övdüğünüz arac bu memlekette satmaz. işin içinde çin olunca insanlar çok düşünüyor. sonuçta siz mutluysanız güle güle kazasız belasız kullanın. konuyuda somut çarpışma testleri ve değerler ortaya çıkınca açın. nasıl olduğu belli olmayan kaza fotolarıyla olmaz bu iş...




  • iki ay sonra
    tekrar
    açılmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meta80 -- 29 Ekim 2009; 20:15:58 >
  • Geçmiş olsun.. Sağlam gibi..
  • yokmu bu şeri şeri leydinin ncap testi daha ?
  • Arkadaşlar;

    Çin komünist yönetimden daha çok yeni kurtuldu. Ülkenin aşırı nüfus'unun (1.330.000.000) (Birmilyarüçyüzotuzmilyon) ABD standartlarında yaşatılması için çok büyük projeleri var. Şimdilik araçları çok iyi olmasa da 10-15 yıllık bir süreçte BMW ve Mercedes'i satın alacak güce ulaşacağı aşikar.

    Ülkeler iyi yönetildiği vakit gerçekten büyük işlere imza atıyorlar.

    Çinlilerin üretim gücünü küçümsemeyin. Kapitalizm örf ve adetleri benimsendikçe 1000 HP'lik Ultra Süper Spor Çin otomobillerinin'de vergisiz 60.000-70.000 liraya kadar düşeceğini de bu vesileyle müjdelemek isterim.

    İsteyen 400.000 lira ödeyip Ferrari alır, isteyen'de 100.000 liralık Chery Rockett ile otoyolda 280'le kendi halinde gitmekte olan gariban Ferrari'nin sağ aynasını...

    Seçim size kalmış. Ne oldum diil, ne olucam demek te her zaman sonsuz fayda vardır...

    Belki Chery şu an çok sağlam diil ama ömrümüz yeterse, S serisi Mercedes ya da 7 serisi BMW'leri ortadan yaracağı günlerde gelecektir...

    SUN TZU'nun Art of War adlı orjinal kitabını da otomobilseverlerin beğenisine sunuyorum.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LAST_DRIVER -- 29 Ekim 2009; 21:41:46 >




  • Ben bu çin arabaları kadar adi kalitesiz bir şey görmedim.Şahin bile daha kaliteli inanın.

    kaporta yamuk,içerdeki plastik berbart....kısaca bu aracı alanlara üzülürüm
  • şahin doğanlarin carpismalardaki dandikliğini bir kenara birakirsak 30 senedir yollarda olmasi bile bir kalite ( ve bizim ülkenin fakirlik ) göstergesidir.
  • selam,
    ben chery alia kullanıcısı olarak 2 fotoğraf eklemek istiyorum.
    1. si benim arabam çarpılmış ve ufak sıyrıkları olan chery alia...
    2. si avrupanın en önemli markalarından bir model olan ww bora... Resmen yamulmuş.
    Ben testi canlı olarak yaşadım ve iyi ki alia almışım diyorum. Arabamız Tofaş olsaydı muhtemelen bize çarpan araba bize 4-5 takla attırırdı. NCAP inde bir lobi tarafı olduğunu düşünüyorum açıkçası. Özellikle Türkiye gibi 3. dünya ülkelerinin otomotiv sektöründe kolunu kanadını kırmak için oluşturulmuş bir lobi. Çünkü sektöre yeni giren emekleyen ülkeleri bezdirmek yılanın başını küçükken ezmek gerekir. Bunun otomobil sektöründeki en önemli ayağı ise NCAP tir. Zaten yürümeye başladıktan sonra size hiç bulaşmıyorlar. Bunun en iyi örneği de hyundaidir. Hyundainin yeni modelleri 5er yıldız almaya başladı. NCAP bikemediği bileği öpüyor bence. Yarın bu durumlar Türkiyeninde başına gelecektir unutmayın....

    Ha çarpma şekli önemli değil mi.... Tabi ki önemli sadece canlı bir örnek gösteriim dedim.


    1.FOTOGRAF



    2.FOTOGRAF




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.