Hocam ben haziranin ilk sevkiyatindan arac alacaklardanim daha teslim edilmedi haziran tamamlanmasi buyuk olasiliklar temmuzun sonuna sarkar temmuz da bekleyen teslimati haziranda nasil alsin |
CHERY KULLANICILAR KULÜBÜ (11. sayfa)
-
-
Benim aracım 29 mayısta gelecek ve 6 Haziran gibi teslim edilecekti . Geçen hafta bayi aradı ve bakiyeyi kapatmamı istedi . Gidip konuştuk ve aracın gümrüğe geldiğini fakat tesliminin temmuz ortalarına doğru olacağını söylediler . Bayideyken dikkatimi bir sürü hazır plaka ve dosya olması çekmişti . Sordum bunların herşeyi hazır ama araç sevkiyatında sorun var çok yavaş ilerliyoruz diye bir bilgi verildi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murtdgsc -- 16 Haziran 2023; 0:7:3 > -
Gümrüğe gelen araç 1.5 ayda neden bayiye gelemez ki? -
hocam ekstra ne verdiniz elden. arkadaşım 1 haftada araç aldı ama esktra 100 bin verdi.
-
hocam tüm ödemeyi yapıp faturayı kestirdiniz mi?
-
Hayırlı olsun öncelikle, benim arkadaşımın başına geldi aynı olay bakiyeyi kapattı su zaman teslim dediler edemediler, snra araç geç ve zamlı geldi eksik olanı istediler vermesseniz paranızı geri yollarız falan dediler hatta şaka gibi cocuk 100 bin daha ödedi ve aldı, umarım aynı muameleyi görmezsiniz
-
bunu yapan hangi bayi hocam?
-
Benim aracım da Mayıs ortasinda geldi diye aramistilar, gidip baktım yanlış paket getirmişler. Kaporada dahi en üst paket diye belirtmiştim açıklama kısmında. Bu yapılan yanlışlık ( Muhtemelen başkasına verdiler) yüzünden iki tane zam yedim. Bunu hatirlattigimda aksesuari hediye edin dedim. Aksesuarsiz satmayız, alsanız bile servis hizmeti vermeyiz dediler. En son hadi meşgul etmeyin şeklinde bir tavırla göndermeye çalıştılar, bağırış çağıris vs
Müşteri hizmetlerine tüm bu süreci, yapılan barbarligi ilettim, gerekirse zararlarımi adlı merciler yoluyla isteyeceğimi, firmanızın ismini Türkiye'ye geldiğiniz ay mahkeme köşelerinde göreceksiniz dedim, genel merkeze iletiyorum dedi sadece. İnsanda ne heves, ne yaşama sevinci birakiyorlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.J. Pacino -- 16 Haziran 2023; 11:28:1 > -
Servis hizmeti vermeyiz ne demekmiş enteresan. -
Marka kötülemek gibi olmasın ama şuanda bütün firmalar müşterilere bu tavırla yaklaşıyorlar araba kıtlığı var mecburlar havalarında çok takmıyorlar nasıl olsa piyasayı manipüle ettiklerinin farkındalar bir müşteri gitse diğeri hazır zaten. Şikayetvarda yüzlerce şikayet var bu gibi olaylarla ilgili. Geçmiş olsun. Benim sürecim sancısız geçti 1 haftada aldım aracı cok şükür darısı bekliyen herkezin basına inş.
Sadece apple carplayda sorun yasıyorum 1 bağlanıyor 1 bağlanmıyor. Güncelleme falan dediler bakalım.
-
Sadece opsiyon adi altin 20 bin etmiyecek seylere 50 bin istendi
-
Ekstra aksesuarla satan bayi varsa hemen teslim yeşillendirsinler
-
Arkadaşlar araçtan kullanım klavuzu ve garanti belgesi cıkmadı, plazayı aradım durumu aktardım, aractan cıkmadı dedim, satış danışmanı bana “daha sonra geliyor geldikçe teslim ediyoruz” diye bir cevap verdi. Sizde de durum aynımı ? -
Kullanma kılavuzu olayı yok, internet sitesinden modele göre indiriyorsunuz. Fatura , garanti belgesi yerine geçer ayrı garanti belgesi verilmiyor. Fatura tarihi itibariyle 5 yıl garanti başlar. -
Yoo benim torpido da vardı kullanım klavuzu. -
Benim torpido da vardı. -
Bayiden gelen cevap entresan arabayı teslim ederken niye vermiyorsunuzda kitapcık ile garanti belgesi nasıl sonra geliyor onu anlıyamadım. Biraz saçma geldi cevap, kaldıki gördüğünüz gibi arabasında cıkanlarda var
-
İlginç, genelde karekod koyuyorlar diye biliyorum ki benimki de o şekildeydi. Yanılttım kusura bakmayın. -
Aslında çok gerekli de değil. Sitesinde araçların türkçe kullanım klavuzları var. Ama çeviriler kötü. -
Aksesuar dedikleri nedir?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X