satın almak istediğin eski kasaysa şuan hiçbir bayide satılmıyor ya ikinci el alıcaksın yada bütün bayileri arayıp ellerinde kalmışmı diye sorucaksın.eski kasa aveonun hangi versiyonunu düşünüyorsun birde düz mü otomatik mi . Bütçen nedir? bunları söylersen yardımcı olmasa çalışırım .
Alıntıları Göster
HB ler 4 yıldız.
Sedanlar ilk teste 1.5 yıldız aldı doğrudur, ama mutlaka o testten sonra onu güncelleştirmişlerdir
HB almak isteyene satabilirim, bende çok güzel bir tane var. Ne zamandır satmayı düşünüyorum yatırım için ama bir türlü nakitimi denkleştiremedim, şimdi satılığa çıkaracağım heralde
quote:
Orijinalden alıntı: hasanmerto
HB ler 4 yıldız.
Sedanlar ilk teste 1.5 yıldız aldı doğrudur, ama mutlaka o testten sonra onu güncelleştirmişlerdir
HB almak isteyene satabilirim, bende çok güzel bir tane var. Ne zamandır satmayı düşünüyorum yatırım için ama bir türlü nakitimi denkleştiremedim, şimdi satılığa çıkaracağım heralde
Alıntıları Göster
hblerin 4 yıldız aldığını ilk defa sizden duyuyorum.İlginç
quote:
Orijinalden alıntı: mahmut_isikan
hblerin 4 yıldız aldığını ilk defa sizden duyuyorum.İlginç
Düzeltiyorum hatalı, HB Aveo'ların Euro Ncap testi yok...Yanlış hatırlıyorum.
Bir önceki HB -yani Kalos versiyonun Ncap'te 3 yıldızı var.
Sanırım American NCAP'ine girdi Aveo,
quote:
Orijinalden alıntı: mahmut_isikan
quote:
Orijinalden alıntı: kaan46e
Satın almayı düşünüyorum...
satın almak istediğin eski kasaysa şuan hiçbir bayide satılmıyor ya ikinci el alıcaksın yada bütün bayileri arayıp ellerinde kalmışmı diye sorucaksın.eski kasa aveonun hangi versiyonunu düşünüyorsun birde düz mü otomatik mi . Bütçen nedir? bunları söylersen yardımcı olmasa çalışırım .
Almak istediğim eski kasa ve 2.el almayı düşünüyorum....Yorumlarınızla korkuttunuz beni Aveodan cayacak gibi oldum bütçem en fazla 18-19 bin tl olur...Sizin önerileriniz varsa alabilirim...Araçcta olması gerekenler modeli yüksek olsun çok fazla marka takıntım yok en düşük motoru 1.4 olsun....Tavsiyelerinizi dinliyorum..
quote:
Orijinalden alıntı: mahmut_isikan
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
Buna dizel motor gelecek mi???? Araç Lancer'a bayaaa bi benziyor, gözümüze kestirdik 1.3 lük Fiat'in dizeli gelecek muhabbeti vardı, aydınlatın beni.
Not: Ciddiyim
ekimde dizel motor gelicek.Ama fiyat farkı benzin+lpgye teşvik edici olur bence
Çok teşekkürler Fark olsun, olacaktır da. Ama her zaman LPG takıp orjinalliğini bozduracağıma, fiyat farkı verip dizel almayı tercih ederim.
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
quote:
Orijinalden alıntı: mahmut_isikan
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
Buna dizel motor gelecek mi???? Araç Lancer'a bayaaa bi benziyor, gözümüze kestirdik 1.3 lük Fiat'in dizeli gelecek muhabbeti vardı, aydınlatın beni.
Not: Ciddiyim
ekimde dizel motor gelicek.Ama fiyat farkı benzin+lpgye teşvik edici olur bence
Çok teşekkürler Fark olsun, olacaktır da. Ama her zaman LPG takıp orjinalliğini bozduracağıma, fiyat farkı verip dizel almayı tercih ederim.
Alıntıları Göster
bu aracı kullanmadan çamur atmayın !!! chevrolet kalso içinde aynı muhabbetler dönüyo du .. yok şu kadar yıldız almış , şöylede böyle.. 3 sene chevtrolet kalos kullandık . 1.4 motor 2004 model sedan .. sadece abs de sorun çıktı , oda çok çok küçük bi sorun . uanılmıyosam 50 liraya mal oldu . bide ufak tefek şeyler . kuzenim bizim kalos la kaza yaptı , hurdaya döndü araba ve kuzenim burnu kanamadan arabadan çıktı . kasko fln filan 1-2 ay sonra kalosumuza kavuştuk tekrar . ama 1 sene sonra babam sattı ve 2008 model aveo aldı . aveo da yeni kalos biliyosunuz . 1 senedir de bunu kullanıyoruz yine bir sıkıntı yok...
kalso ve aveo ya çamur atcağınıza gdin meganlara atın . ne yol tutuşu var ne güvenliği . sıfırıda 30 küsür bin lira . ama niyeyse aveo-kalos günah keçisi . saygılarımla...
quote:
Orijinalden alıntı: yürüyedur1993
bu aracı kullanmadan çamur atmayın !!! chevrolet kalso içinde aynı muhabbetler dönüyo du .. yok şu kadar yıldız almış , şöylede böyle.. 3 sene chevtrolet kalos kullandık . 1.4 motor 2004 model sedan .. sadece abs de sorun çıktı , oda çok çok küçük bi sorun . uanılmıyosam 50 liraya mal oldu . bide ufak tefek şeyler . kuzenim bizim kalos la kaza yaptı , hurdaya döndü araba ve kuzenim burnu kanamadan arabadan çıktı . kasko fln filan 1-2 ay sonra kalosumuza kavuştuk tekrar . ama 1 sene sonra babam sattı ve 2008 model aveo aldı . aveo da yeni kalos biliyosunuz . 1 senedir de bunu kullanıyoruz yine bir sıkıntı yok...
kalso ve aveo ya çamur atcağınıza gdin meganlara atın . ne yol tutuşu var ne güvenliği . sıfırıda 30 küsür bin lira . ama niyeyse aveo-kalos günah keçisi . saygılarımla...
Alıntıları Göster
kalso yazmışım yanlışlıkla hep . kalos olucak :D
quote:
Orijinalden alıntı: yürüyedur1993
bu aracı kullanmadan çamur atmayın !!! chevrolet kalso içinde aynı muhabbetler dönüyo du .. yok şu kadar yıldız almış , şöylede böyle.. 3 sene chevtrolet kalos kullandık . 1.4 motor 2004 model sedan .. sadece abs de sorun çıktı , oda çok çok küçük bi sorun . uanılmıyosam 50 liraya mal oldu . bide ufak tefek şeyler . kuzenim bizim kalos la kaza yaptı , hurdaya döndü araba ve kuzenim burnu kanamadan arabadan çıktı . kasko fln filan 1-2 ay sonra kalosumuza kavuştuk tekrar . ama 1 sene sonra babam sattı ve 2008 model aveo aldı . aveo da yeni kalos biliyosunuz . 1 senedir de bunu kullanıyoruz yine bir sıkıntı yok...
kalso ve aveo ya çamur atcağınıza gdin meganlara atın . ne yol tutuşu var ne güvenliği . sıfırıda 30 küsür bin lira . ama niyeyse aveo-kalos günah keçisi . saygılarımla...
Alıntıları Göster
chevrolet kalos aracı 7 sene kullandım.7 sene boyunca hiçbir sıkıntı olmadı.Objektif olmak gerekirse kaporta biraz zayıf.Allaha şükürler olsun büyük br kazam olmadı.ikinci elleri f/p olarak yüksektir.Ancak sıfır konusunda aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.16 aralık 2004yılında 22.000 tl ye sıfır olarak almıştım aracı.Takasta 14.000 tl ye verdim.Saygılarımla
quote:
Orijinalden alıntı: rommy6719
chevrolet kalos aracı 7 sene kullandım.7 sene boyunca hiçbir sıkıntı olmadı.Objektif olmak gerekirse kaporta biraz zayıf.Allaha şükürler olsun büyük br kazam olmadı.ikinci elleri f/p olarak yüksektir.Ancak sıfır konusunda aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.16 aralık 2004yılında 22.000 tl ye sıfır olarak almıştım aracı.Takasta 14.000 tl ye verdim.Saygılarımla
Alıntıları Göster
zaten chevrolet in çoğu modelini sıfır almayacaksın . 2 el en makul ü :) bu konuya değindiğin iyi oldu bence . tekrar tekrar söylüyorum eski adıyla kalosu , yeni adıyla aveo yu gözünüz kırpmadan alabilirsiniz . iyi bir marka lpg taktırdığınızda , arabanın gücünde , çekişinde de bir sorun olmuyor . zaten arabayı üretenler de öneriyor lpg yi ;) araştırısanız biraz bulabilirsiniz
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
Buna dizel motor gelecek mi???? Araç Lancer'a bayaaa bi benziyor, gözümüze kestirdik 1.3 lük Fiat'in dizeli gelecek muhabbeti vardı, aydınlatın beni.
Not: Ciddiyim
1248cc'lik 95hp 190nm'lik dizel motor, 5-ileri manuel şanzıman ve start&stop teknolojisi ile getirilecek Görkem'im. Otomatik vites yok.
Bu yeni kasayı bende çok beğendim, kore izlerini atmışlar tamamen gibi duruyor. Accent Blue'ya çok ciddi rakip geldi.
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
Buna dizel motor gelecek mi???? Araç Lancer'a bayaaa bi benziyor, gözümüze kestirdik 1.3 lük Fiat'in dizeli gelecek muhabbeti vardı, aydınlatın beni.
Not: Ciddiyim
1248cc'lik 95hp 190nm'lik dizel motor, 5-ileri manuel şanzıman ve start&stop teknolojisi ile getirilecek Görkem'im. Otomatik vites yok.
Bu yeni kasayı bende çok beğendim, kore izlerini atmışlar tamamen gibi duruyor. Accent Blue'ya çok ciddi rakip geldi.
Alıntıları Göster
Eski kasasına teneke denilip yerden yere vurulan araba bi anda evrim mi geçirdi yani.. Açıkçası şu aşamada sırf tipini beğenip 32 bin lira vererek Aveo almak macera olur gibime geliyor.
quote:
Orijinalden alıntı: nihilist76
Eski kasasına teneke denilip yerden yere vurulan araba bi anda evrim mi geçirdi yani.. Açıkçası şu aşamada sırf tipini beğenip 32 bin lira vererek Aveo almak macera olur gibime geliyor.
Alıntıları Göster
neden teneke deniyor ben bunu anlamadım zaten ??? 3 yıl kullandık . kaza yaptık... hiç bir tenekeliğini görmedik . kaporta birazcık zayıf olabilir ama arabaya teneke denmesi çok saçma .
quote:
Orijinalden alıntı: yürüyedur1993
kalso ve aveo ya çamur atcağınıza gdin meganlara atın . ne yol tutuşu var ne güvenliği . sıfırıda 30 küsür bin lira . ama niyeyse aveo-kalos günah keçisi . saygılarımla...
Teneke demek abartıdır. Parasının hakkını sonuna kadar verir. Döküntü bir çok araç yerine yeni model aveo ve kalos alınabilir hatta ama şu yorum bir anlık sinirle yazılmış olsa gerek... Yeni çıkanını bilmem ama eski kasa hiç bir kalos - aveo megane 1 in bile yanından geçemez güvenlik ve yol tutuş olarak.
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
Buna dizel motor gelecek mi???? Araç Lancer'a bayaaa bi benziyor, gözümüze kestirdik 1.3 lük Fiat'in dizeli gelecek muhabbeti vardı, aydınlatın beni.
Not: Ciddiyim
1248cc'lik 95hp 190nm'lik dizel motor, 5-ileri manuel şanzıman ve start&stop teknolojisi ile getirilecek Görkem'im. Otomatik vites yok.
Bu yeni kasayı bende çok beğendim, kore izlerini atmışlar tamamen gibi duruyor. Accent Blue'ya çok ciddi rakip geldi.
Bir Linea kampanyası tarzı bir şey olursa çok çok iyi olur, hemen kapatırız..
Gazetede okuduğum kadarıyla ESP ve bilmem kaç hava yastığı da standart olacakmış..Start & Stop'u bilmiyordum..Aracı ilk kez Didim'de görmüştüm, ilk bakışta: "Ulayytt bu ne!" dedim
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
quote:
Orijinalden alıntı: Janjan
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
Buna dizel motor gelecek mi???? Araç Lancer'a bayaaa bi benziyor, gözümüze kestirdik 1.3 lük Fiat'in dizeli gelecek muhabbeti vardı, aydınlatın beni.
Not: Ciddiyim
1248cc'lik 95hp 190nm'lik dizel motor, 5-ileri manuel şanzıman ve start&stop teknolojisi ile getirilecek Görkem'im. Otomatik vites yok.
Bu yeni kasayı bende çok beğendim, kore izlerini atmışlar tamamen gibi duruyor. Accent Blue'ya çok ciddi rakip geldi.
Bir Linea kampanyası tarzı bir şey olursa çok çok iyi olur, hemen kapatırız..
Gazetede okuduğum kadarıyla ESP ve bilmem kaç hava yastığı da standart olacakmış..Start & Stop'u bilmiyordum..Aracı ilk kez Didim'de görmüştüm, ilk bakışta: "Ulayytt bu ne!" dedim
Alıntıları Göster
hafta sonu blue ve chevrolet incelemelerime göre
olumlu yönleri: araç içi malzeme kalitesi kötü değil (blue dan kötü) işçilik kalitesi (blue ile hemen hemen aynı) oturma pozisyonu iyi (blue dan iyi değil daha dar) kumandalar vs. yerli yerinde (blue ile aynı, teyp bluedan daha güzel görünüyor) bagaj genişliği iyi.
eksileri: içi hem yana hem arakaya doğru dar, içine oturunca gondol'a binmiş hissi veriyor araç yerden çok yüksek yandan bakınca çok garip duruyor bagaj kapağını açınca tutumaklarda plastik çıtırtıları geliyor iç plastik aksam çıtırdıyor (teybin etrafındaki çerçeve vites körüğünün oraları) Aynı yerler Cruze dada çıtırdıyor. Kapı plastikleri oldukça vasat arka tarafa üç kişi oturmasına imkan yok diz mesafi çok az arkada otururken başınızı biraz kaldırdığınızda üstünüzde tavan değil arka camın olduğunu görüyorsunuz. (yazın sıcaktan kafa yanar)
Kısaca arac yerden çok yüksek yüksek hızlarda stabil olmasına imkan yok gibi bu yükseklikle yandan gelen rüzgarlar aracı yolda gezdirir. Önden görünüş süper ama arkadan ve yandan bakınca jeep gibi duruyor. her ikisiylede kısa bir tur attım Blue sürüşte 2 adım önde hem motor ve yol sesi olarak hemde gaz tepkileri konfor olarak. bence bu sınıfta dizeli 30 civarı olursa şehiriçi kullanım için alınabilir daha çok para verilebilecekse blue helede dizeli.
quote:
Orijinalden alıntı: AO
hafta sonu blue ve chevrolet incelemelerime göre
olumlu yönleri: araç içi malzeme kalitesi kötü değil (blue dan kötü) işçilik kalitesi (blue ile hemen hemen aynı) oturma pozisyonu iyi (blue dan iyi değil daha dar) kumandalar vs. yerli yerinde (blue ile aynı, teyp bluedan daha güzel görünüyor) bagaj genişliği iyi.
eksileri: içi hem yana hem arakaya doğru dar, içine oturunca gondol'a binmiş hissi veriyor araç yerden çok yüksek yandan bakınca çok garip duruyor bagaj kapağını açınca tutumaklarda plastik çıtırtıları geliyor iç plastik aksam çıtırdıyor (teybin etrafındaki çerçeve vites körüğünün oraları) Aynı yerler Cruze dada çıtırdıyor. Kapı plastikleri oldukça vasat arka tarafa üç kişi oturmasına imkan yok diz mesafi çok az arkada otururken başınızı biraz kaldırdığınızda üstünüzde tavan değil arka camın olduğunu görüyorsunuz. (yazın sıcaktan kafa yanar)
Kısaca arac yerden çok yüksek yüksek hızlarda stabil olmasına imkan yok gibi bu yükseklikle yandan gelen rüzgarlar aracı yolda gezdirir. Önden görünüş süper ama arkadan ve yandan bakınca jeep gibi duruyor. her ikisiylede kısa bir tur attım Blue sürüşte 2 adım önde hem motor ve yol sesi olarak hemde gaz tepkileri konfor olarak. bence bu sınıfta dizeli 30 civarı olursa şehiriçi kullanım için alınabilir daha çok para verilebilecekse blue helede dizeli.
Alıntıları Göster
Ne kadar ekmek o kadar köfte, 20 bine 2009 araba satıyorum daha 20binde :) Tertemiz, Opel kalitesinde olsa zaten adı Opel olurdu ve 27-28 bin oludu , böyle düşünmek lazım. Ama Corsa'daki motorun aynısı ve şanzımanı yürürü aynı, bu da pek sorun çıkarmayacak demektir. Araçta en önemli şey, motor , şanzıman ve yürür
quote:
Orijinalden alıntı: AO
hafta sonu blue ve chevrolet incelemelerime göre
olumlu yönleri: araç içi malzeme kalitesi kötü değil (blue dan kötü) işçilik kalitesi (blue ile hemen hemen aynı) oturma pozisyonu iyi (blue dan iyi değil daha dar) kumandalar vs. yerli yerinde (blue ile aynı, teyp bluedan daha güzel görünüyor) bagaj genişliği iyi.
eksileri: içi hem yana hem arakaya doğru dar, içine oturunca gondol'a binmiş hissi veriyor araç yerden çok yüksek yandan bakınca çok garip duruyor bagaj kapağını açınca tutumaklarda plastik çıtırtıları geliyor iç plastik aksam çıtırdıyor (teybin etrafındaki çerçeve vites körüğünün oraları) Aynı yerler Cruze dada çıtırdıyor. Kapı plastikleri oldukça vasat arka tarafa üç kişi oturmasına imkan yok diz mesafi çok az arkada otururken başınızı biraz kaldırdığınızda üstünüzde tavan değil arka camın olduğunu görüyorsunuz. (yazın sıcaktan kafa yanar)
Kısaca arac yerden çok yüksek yüksek hızlarda stabil olmasına imkan yok gibi bu yükseklikle yandan gelen rüzgarlar aracı yolda gezdirir. Önden görünüş süper ama arkadan ve yandan bakınca jeep gibi duruyor. her ikisiylede kısa bir tur attım Blue sürüşte 2 adım önde hem motor ve yol sesi olarak hemde gaz tepkileri konfor olarak. bence bu sınıfta dizeli 30 civarı olursa şehiriçi kullanım için alınabilir daha çok para verilebilecekse blue helede dizeli.
1.4 lt at modeline sahibin yorumlarınızın hiçbirine katılmıyorum kusura bakmayın.Blue'yu da inceledim kesinlikle aveodan daha kaliteli bir araç değil. aveo da arkaya 3 kişi rahat oturdular 60 km seyahat ettik ki arkaya oturanlar 130,110,88 kilolardı. Yol tutuş ve virajdaki tutumu gayet stabil . e-6 da 130 km hızla herhangi bir sarsıntı,yolda gezinme olmadan 5-6 km yol gittim. Neyse sizle tartışmak istemiyorum sadece araca sempatisi olanları yanlış bilgilendirmeyelim bunları da onun için yazdım.Almak isteyen hiçbir yoruma(ne olumlu ne olumsuz) inanmayıp gidip bizzat test etsin kendisi görsün.
quote:
Orijinalden alıntı: mahmut_isikan
quote:
Orijinalden alıntı: AO
hafta sonu blue ve chevrolet incelemelerime göre
olumlu yönleri: araç içi malzeme kalitesi kötü değil (blue dan kötü) işçilik kalitesi (blue ile hemen hemen aynı) oturma pozisyonu iyi (blue dan iyi değil daha dar) kumandalar vs. yerli yerinde (blue ile aynı, teyp bluedan daha güzel görünüyor) bagaj genişliği iyi.
eksileri: içi hem yana hem arakaya doğru dar, içine oturunca gondol'a binmiş hissi veriyor araç yerden çok yüksek yandan bakınca çok garip duruyor bagaj kapağını açınca tutumaklarda plastik çıtırtıları geliyor iç plastik aksam çıtırdıyor (teybin etrafındaki çerçeve vites körüğünün oraları) Aynı yerler Cruze dada çıtırdıyor. Kapı plastikleri oldukça vasat arka tarafa üç kişi oturmasına imkan yok diz mesafi çok az arkada otururken başınızı biraz kaldırdığınızda üstünüzde tavan değil arka camın olduğunu görüyorsunuz. (yazın sıcaktan kafa yanar)
Kısaca arac yerden çok yüksek yüksek hızlarda stabil olmasına imkan yok gibi bu yükseklikle yandan gelen rüzgarlar aracı yolda gezdirir. Önden görünüş süper ama arkadan ve yandan bakınca jeep gibi duruyor. her ikisiylede kısa bir tur attım Blue sürüşte 2 adım önde hem motor ve yol sesi olarak hemde gaz tepkileri konfor olarak. bence bu sınıfta dizeli 30 civarı olursa şehiriçi kullanım için alınabilir daha çok para verilebilecekse blue helede dizeli.
1.4 lt at modeline sahibin yorumlarınızın hiçbirine katılmıyorum kusura bakmayın.Blue'yu da inceledim kesinlikle aveodan daha kaliteli bir araç değil. aveo da arkaya 3 kişi rahat oturdular 60 km seyahat ettik ki arkaya oturanlar 130,110,88 kilolardı. Yol tutuş ve virajdaki tutumu gayet stabil . e-6 da 130 km hızla herhangi bir sarsıntı,yolda gezinme olmadan 5-6 km yol gittim. Neyse sizle tartışmak istemiyorum sadece araca sempatisi olanları yanlış bilgilendirmeyelim bunları da onun için yazdım.Almak isteyen hiçbir yoruma(ne olumlu ne olumsuz) inanmayıp gidip bizzat test etsin kendisi görsün.
Güle güle kullanın. Sizin tercihiniz. Ayrıca araç kötü demedim yukarıdakiler benim görüşüm kimseyi bağlamaz ben Bu sınıfta araç alacaksam Aveo almam, fiyatı gerçekten uygun olursa alırım ayrı konu. Amacım marka yarışına girmek değil. Oyle olsa alayına WV derim.
quote:
Orijinalden alıntı: gorkemuse
Buna dizel motor gelecek mi???? Araç Lancer'a bayaaa bi benziyor, gözümüze kestirdik 1.3 lük Fiat'in dizeli gelecek muhabbeti vardı, aydınlatın beni.
Not: Ciddiyim
Lancer mı ? satılık temiz Lancer var istermisiniz ?