Şimdi Ara

CHEVROLET BLAZER 4.3L V6 & S10 YARDIM!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
1
Favori
12.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR CHEVROLET BLAZER 4.3L V6 VEYA S10 ALMA DURUMUM SÖZ KONUSU ARACIN LPG İLE 38 İLE 40KR ARASI YAKTIĞINI OKUDUM BİR KAÇ FORUMDA (ŞEHİR İÇİ). HATTA ŞEHİR DIŞI 110 KM SABİT HIZLA 26KR A KADAR DÜŞTÜĞÜNÜ SÖYLEYEN BİR ARKADAŞ BİLE VARDI. SİZCE YAKITI BU DEĞERLERDEN FAZLA OLABİLİR Mİ?? 2012'DE ÖLÇÜLMÜŞ DEĞERLERDİ. BANA BİRAZAZ GELDİ ZATEN AMA 50-55-60 KR A BİLE RAĞZIYIM BEN. ZATEN ŞU AN Kİ ARACIM DA 1.2 OLMASINA RAĞMEN ŞEHİR İÇİ 55KR YAKIYOR BENZİNLE. YANİ ÇOK BİR ŞEY FARK ETMEYECEK SANIRIM. BUNLAR NASIL ARAÇLARDIR. ŞANZUMANI ÇOK PROBLEM ÇIKARIR MI MASRAFI ÇOK OLUR MU. PARÇALARININ AMERİKADAN DAHA UCUZA GETİRTİLEBİLDİĞİNİ DUYMUSTUM.



  • 4x2 ve 4x4 geçişlerinde sıkıntı olabiliyor. Kilitli diferansiyel kilidini yapan balatalar aşınıp kaçırma yapabiliyor. Yalnız okuduğum kadari ile Vortec motora lpg uygulama olayi sıkıntılı, lpg enjektörünün takıldığı ye ile ilgilu bir mevzu vardı. Ben de tipine ve sesine hastayım çok baktım zamaninda ama gözüm yemedi açıkçası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    Prins veya brc uygulandığını okudum. özellikle en iyi sonuç prins markada alınıyormus sanırım. ama herkes yapmıyormus yani bende yapının biraz zor olduğunu okudum. aslında tek endişem şanzuman problemi veya 60 kr üzeri yakıt tüketimi (lpg ile). 80 bin mil de bir şanzuman bakım ister diyorlar. bu bakım çok masraflı olur mu diye düşünüyorum .
  • zekgumus Z kullanıcısına yanıt
    80bin mil iyi bir rakam :) Bu araçlarda klasik yıllardır kullanılan 4 ileri tam otomatik şanzıman olduğundan öyle çok uçuk rakamlar çıkmaz 5bin gibi. 2 bin liraya en kral revizyonu yaptırırsın şanzımana sonra da kafan rahat binersin 4-5 yıl. LPG olayını iyi araştır almadan. Düzgün bir montaj ile şehir içi 60 kuruş bile yakacağını sanmıyorum 45-50 kuruş civarı yakar tabiki efendi ve sakin kullanım ile. v6 nın homurtusunu duymak için her ışıkta kickdown yaparsan 70 kuruş bile yakabilir :)

    Ankara'da isen Sena Jeep var oraya bi götür arabayı ordaki usta çok iyi anlıyo ben bi tane götürmüştüm. 4x4 switchinin bozuk olduğunu farketti tutukluk yapıyodu elektriksel bi arızası var açıp bakmak lazım masraf söyleyemem dedi. Ayrıca kilitli direferansiyel balatasında aşınma var 700-800 lira civarı masrafı var eğer yaptırmak istersen, günlük kullanımda zaten kilidi kullanmayacağın için acelesi yok dedi. Satıcı galeri idi ve gözüm tutmadı almaktan vazgeçtim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    80bin mil iyi bir rakam :) Bu araçlarda klasik yıllardır kullanılan 4 ileri tam otomatik şanzıman olduğundan öyle çok uçuk rakamlar çıkmaz 5bin gibi. 2 bin liraya en kral revizyonu yaptırırsın şanzımana sonra da kafan rahat binersin 4-5 yıl. LPG olayını iyi araştır almadan. Düzgün bir montaj ile şehir içi 60 kuruş bile yakacağını sanmıyorum 45-50 kuruş civarı yakar tabiki efendi ve sakin kullanım ile. v6 nın homurtusunu duymak için her ışıkta kickdown yaparsan 70 kuruş bile yakabilir :)

    Ankara'da isen Sena Jeep var oraya bi götür arabayı ordaki usta çok iyi anlıyo ben bi tane götürmüştüm. 4x4 switchinin bozuk olduğunu farketti tutukluk yapıyodu elektriksel bi arızası var açıp bakmak lazım masraf söyleyemem dedi. Ayrıca kilitli direferansiyel balatasında aşınma var 700-800 lira civarı masrafı var eğer yaptırmak istersen, günlük kullanımda zaten kilidi kullanmayacağın için acelesi yok dedi. Satıcı galeri idi ve gözüm tutmadı almaktan vazgeçtim.
    ya ışıklardaki kickdown yapmıcam diyemiyorum acıkcası cünkü normalde de aracı devri yüksek kullanmayı seven biriyim ama v6 ya biniyosan da biraz dikkat edip yakıtı da önemsemicen sanırım.

    istanbuldayım ben ama benimde bunlardan iyi anlayan bi ustam var teşekkürler yine de. yardım ve tavsiyeler için de sağ ol.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zekgumus

    ARKADAŞLAR CHEVROLET BLAZER 4.3L V6 VEYA S10 ALMA DURUMUM SÖZ KONUSU ARACIN LPG İLE 38 İLE 40KR ARASI YAKTIĞINI OKUDUM BİR KAÇ FORUMDA (ŞEHİR İÇİ). HATTA ŞEHİR DIŞI 110 KM SABİT HIZLA 26KR A KADAR DÜŞTÜĞÜNÜ SÖYLEYEN BİR ARKADAŞ BİLE VARDI. SİZCE YAKITI BU DEĞERLERDEN FAZLA OLABİLİR Mİ?? 2012'DE ÖLÇÜLMÜŞ DEĞERLERDİ. BANA BİRAZAZ GELDİ ZATEN AMA 50-55-60 KR A BİLE RAĞZIYIM BEN. ZATEN ŞU AN Kİ ARACIM DA 1.2 OLMASINA RAĞMEN ŞEHİR İÇİ 55KR YAKIYOR BENZİNLE. YANİ ÇOK BİR ŞEY FARK ETMEYECEK SANIRIM. BUNLAR NASIL ARAÇLARDIR. ŞANZUMANI ÇOK PROBLEM ÇIKARIR MI MASRAFI ÇOK OLUR MU. PARÇALARININ AMERİKADAN DAHA UCUZA GETİRTİLEBİLDİĞİNİ DUYMUSTUM.

    Onlar şehir efsanesi :) şehir içi 40 kr imkansız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Albert-Einstein

    quote:

    Orijinalden alıntı: zekgumus

    ARKADAŞLAR CHEVROLET BLAZER 4.3L V6 VEYA S10 ALMA DURUMUM SÖZ KONUSU ARACIN LPG İLE 38 İLE 40KR ARASI YAKTIĞINI OKUDUM BİR KAÇ FORUMDA (ŞEHİR İÇİ). HATTA ŞEHİR DIŞI 110 KM SABİT HIZLA 26KR A KADAR DÜŞTÜĞÜNÜ SÖYLEYEN BİR ARKADAŞ BİLE VARDI. SİZCE YAKITI BU DEĞERLERDEN FAZLA OLABİLİR Mİ?? 2012'DE ÖLÇÜLMÜŞ DEĞERLERDİ. BANA BİRAZAZ GELDİ ZATEN AMA 50-55-60 KR A BİLE RAĞZIYIM BEN. ZATEN ŞU AN Kİ ARACIM DA 1.2 OLMASINA RAĞMEN ŞEHİR İÇİ 55KR YAKIYOR BENZİNLE. YANİ ÇOK BİR ŞEY FARK ETMEYECEK SANIRIM. BUNLAR NASIL ARAÇLARDIR. ŞANZUMANI ÇOK PROBLEM ÇIKARIR MI MASRAFI ÇOK OLUR MU. PARÇALARININ AMERİKADAN DAHA UCUZA GETİRTİLEBİLDİĞİNİ DUYMUSTUM.

    Onlar şehir efsanesi :) şehir içi 40 kr imkansız
    Aynı şeyleri duyup bir arkadaş blazer aldı ankaradan. bursaya gelene kadar 80 litre LPG bitirdi :)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    A6 3.0 tdi quattro c6 mı c7 mi
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 40 kuruş imkansiz değil.

    Herkes motora bakip o çok yakar der bu araçlara halbuki motorlar güçlu olduğundan arac kolay hareketlendirir.

    Gunuzmuzdeki motorlar gibi k.çindan ter akmaz araci kaldirmak içn.

    Motor durumu lastik lpg markasi ve en önemlisi kullanim.onceki araciniz fabrika verisine yakinsa buda 40 yakar.

    Bende grand cheroke vardi 22 lt yakiyordu.5.2 v8 .buda 18 20 civari yakar lakin ben sert kullanirim sikiştirirm araci.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi INTRUDERTR -- 15 Ağustos 2014; 13:18:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    40 kuruş imkansiz değil.

    Herkes motora bakip o çok yakar der bu araçlara halbuki motorlar güçlu olduğundan arac kolay hareketlendirir.

    Gunuzmuzdeki motorlar gibi k.çindan ter akmaz araci kaldirmak içn.

    Motor durumu lastik lpg markasi ve en önemlisi kullanim.onceki araciniz fabrika verisine yakinsa buda 40 yakar.

    Bende grand cheroke vardi 22 lt yakiyordu.5.2 v8 .buda 18 20 civari yakar lakin ben sert kullanirim sikiştirirm araci.
    Vortec motorlar gm nin en iyi motorlarındandır en fazla 50,55 krş yakar duyduğuma göre 95 öncesindeki motorlarda lpg uyumu yaşanıyormuş tabi en somut bilgileri sürenlerden duyarsın boş bir vaktin olduğunda istanbulday'san maslak oto sanayi git orası chevy ustası dolu fazlasıyla bilgi edinirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: niirvana

    Vortec motorlar gm nin en iyi motorlarındandır en fazla 50,55 krş yakar duyduğuma göre 95 öncesindeki motorlarda lpg uyumu yaşanıyormuş tabi en somut bilgileri sürenlerden duyarsın boş bir vaktin olduğunda istanbulday'san maslak oto sanayi git orası chevy ustası dolu fazlasıyla bilgi edinirsin.

    Alıntıları Göster
    şehir içi 38 krş diye hayal kurmayın. en az 50 krş yakar lpgde sonuçta 4.3 litrelik 6 silindir bir araçtan bahsediyoruz.ayrıca öyle bir araca binip uzun yolda 110 la gideceğini hiç sanmıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SecondLieu

    şehir içi 38 krş diye hayal kurmayın. en az 50 krş yakar lpgde sonuçta 4.3 litrelik 6 silindir bir araçtan bahsediyoruz.ayrıca öyle bir araca binip uzun yolda 110 la gideceğini hiç sanmıyorum

    Alıntıları Göster
    50 kuruş yakması için bir aracın kilometrede 17 litre LPG yakması lazım. %15 ten hesaplarsan bunun benzin karşılığı 13 litre benzindir.

    Günümüz 1 tonluk enjeksiyonlu 1.6 atmosferik motorları bile 10 litre benzin yakarken 6 silindirli 4300cc en az 1.6 ton bir aracın 13 litre yakma ihtimalini siz düşünün..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    50 kuruş yakması için bir aracın kilometrede 17 litre LPG yakması lazım. %15 ten hesaplarsan bunun benzin karşılığı 13 litre benzindir.

    Günümüz 1 tonluk enjeksiyonlu 1.6 atmosferik motorları bile 10 litre benzin yakarken 6 silindirli 4300cc en az 1.6 ton bir aracın 13 litre yakma ihtimalini siz düşünün..

    Alıntıları Göster
    Bu arabalar bir kaç diferansiyel (son dişli) oranıyla üretilirler. Tüketimleri deona göre olur. Motor hacmminden bile daha önemlidir son dişli olranı.

    2:40~2:80 gibi olanlar yol maksaktlıdır. En ekonomikleridir.

    3:00~4:00 arası orası orana sahip olanlar arazi maksatlıdır.

    4:00 üzeri zor şartlar, kar küreme, ağır römorklar içindir. Bu oranla düşük hızlarda bile motor büyük olmasına rağmen devir yüksek olur.


    Amrikanlarda arazi taşıtlarıyla '90 öncesi binek arabalarda en önemli girdi diferansiyel oranıdır. Motor 3500 cc olmuş, 5700cc olmuş tüketim %20-25 oynar, ama diferansiyel oranı tüketimi ikiye katlayabilir.




  • Bende sanmiyorum cunku en son bayramda tatile giderken albeamla 160 in altina hic dusmedim. 210 u falan da gordum. Yani aslinda biraz hizli kullanmayi seviyorum ama bu araci keyif icin aliyorum uzun yol yapicami sanmam belki 2 senede bir giderim uzun yola.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • niirvana kullanıcısına yanıt
    Evimle maslak ataturk otosanayi arasi 1-1.5 km :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur_yavuz kullanıcısına yanıt
    Arastirdigim kadari ile lpg de bu arac icin saglanan tasarruf %38 mis yani ben hala 60 kr u gecmiceni dusunuyorum kullanan arkadaslar daha iyi bilir tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zekgumus

    Arastirdigim kadari ile lpg de bu arac icin saglanan tasarruf %38 mis yani ben hala 60 kr u gecmiceni dusunuyorum kullanan arkadaslar daha iyi bilir tabi.
    1996 Chevrolet Blazer 2WD 4.3 L, 6 cyl, Automatic 4-spd, Regular Gasoline hadi bunlara bir de +1 litre kullanıcı eklersek ve bir üste yuvarlarsak.

    Ş.içi : 17 litre benzin / 100 km.
    Ş.dışı : 13 litre benzin / 100 km.

    LPG yi siz hesaplarsınız sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T-Dog

    1996 Chevrolet Blazer 2WD 4.3 L, 6 cyl, Automatic 4-spd, Regular Gasoline hadi bunlara bir de +1 litre kullanıcı eklersek ve bir üste yuvarlarsak.

    Ş.içi : 17 litre benzin / 100 km.
    Ş.dışı : 13 litre benzin / 100 km.

    LPG yi siz hesaplarsınız sanırım.

    Alıntıları Göster
    Türkiyeyi bilemem ama İstanbuldaysan ALMA!

    Gitmediğim usta kalmadı, 91 modeli var bende, namlı nice ustalar gördü araba hiç biri bir halttan anlamıyor.
    Öyle az yakıyormuş... cartmış curtmuş... hikaye, bendeki tek nokta enjektörlü, yani esasen çift enjektörlüsü.
    Eski sistem zavoli lpg kurulu. Ayarı hemen bozuluyor, çünkü bizdeki ÇOK BİLMİŞ GAZDAN USTALAR koli bandıyla çözüm üretebilme kapasitesine sahipler.
    Daha ilk benzinle yüklenmenden sonra gaz ayarın duman olur.

    Bana o lpg'yi takan ustaya takarken sıralı olmuyor mu bu dediğimde... olmuyor dedi.
    Ardından ilk arızada aslında sıralı takacaktık buna dedi... Anasına sövme de ne yap.
    Başka bir ustaya gittiğimde ben bunu her türlü düzeltirim dedi... 1 hafta uğraştı sözüm ona aracı almaya gittiğimde hiç bir değişiklik yoktu.
    Başkasına gittim... daha sonra bir başkasına... bir başkasına, sonuç değişmedi KOCAMAN BİR TIRT.

    Sorun mu ne? Araba ısınınca tekliyor. Aha bunu bulamadı o ustalar, beş para etmezler ama lafa geldiler mi alayı bir numara.
    Araç patlatma yapıyor diyorsun, gazda mı benzinde mi ikisinde de diyoruz, ateşleme o zaman diyor.

    Ok buji, buji kablosu, ateşleme modülü, bobin, tevzi makarası, maf sensörü... Throttle body, enjektörler... değiştirdik.
    YİNE PATLATIYOR. Utanmasalar kontak anahtarında diyecekler, sıyrılmak için...

    Gazdan dediler... hava ayarsızlığı dediler, regulatör değişti yine tırt.
    Daha saymama gerek yok sanırım. Alma kardeşim, hyundai al, renault al ne bilim, yedek parçası olan bir şey al. Ustaya gitme!
    Motor teklesin, komple motoru değiştireceğıin araba al ustaya mahküm kalma.

    Bu kadar da açık konuşuyorum. En ufak bir sorununu dahi çözemezsin bizim ülkemizde, çünkü bizdeki ustalar ÇAKMA USTA.
    İyileri varsa da artık hayatta değiller.

    Kaba saba yazmış olabilirim belki ama kimse kusura bakmasın, paramla rezil olan benim, bırakın da başkasının canı yanmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Giskar -- 3 Aralık 2014; 19:11:42 >




  • Giskar kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun kardeşim bu araç seni bayağı yormuş gerçekten, ülkemizde usta gerçekten sıkıntı ortalık ustayım diyen vandallardan geçilmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    Geçmiş olsun kardeşim bu araç seni bayağı yormuş gerçekten, ülkemizde usta gerçekten sıkıntı ortalık ustayım diyen vandallardan geçilmiyor.
    Tüşekkür ederim arkadaşım,

    Diğer arabaları bilmiyorum ama özellikle blazer s10... uzmanlık alanım oldu.
    Bu araçlar gaza bulaştırılmadıkları zaman ve de yedek parçası ucuz olsa... Amerikada da yaşıyor olsak, kesinlikle alın derdim.

    Ama burada bu söz konusu değil, ha benim babam çok paralı, diyorsanız... istediğim her parçayı getiririm gümrükte de sıkıntı yaşamam diyorsanız.
    Gaz maz bulaştırmam da dediniz mi alın.

    Şahsi fikrimdir, bana öyle ustalar denk gelmiştir... kımsetsizim dersiniz eyvallah derim, buyurun denemesi parayla :)
  • Selam arkadaşlar 96 model blazer için çıkma sağ aks lazım nerden bulabilirim bigisi olan varmı?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.