Şimdi Ara

CHEVROLET YENİ AVEO TAKIMI (90. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.845
Cevap
23
Favori
130.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: undermunder

    Evet

    Alıntıları Göster
    Aracın fiyat bandi 40-45 arasi şuan sanirim hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor

    Aracın fiyat bandi 40-45 arasi şuan sanirim hocam.

    Alıntıları Göster
    Aynen

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 13,5 dizel 1300 motor lt model sedan kullanıyorum. Araç benzinli gibi seri kardeşim. Tork 190, ltz 210 newton. Dolu araç. Bence bin keyfine bak. Sadece arka bagaja bir ses izalasyon yaptır bin. Benimki 56 bin km de 150 bine kadar binerim inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ls araca ltz teybi takılabilir mi kod falan istiyor mu var mı haberi olan veya deneyen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ciddi bir şekilde 2012 veya 2013 model 1.3 dizel aveo almayı düşünüyorum. Öğrendiğim kadarıyla motoru FIAT'ın 1.3 multijet motoru. Ben motorun yağ yakmasına, yağ kaçırmasına filan acayip uyuz olan bir insanım. Bu sebeple alacağım aracın motorunu bir ustaya göstermek istiyorum. Sizce aracı alacağım zaman işinin ehli bir FIAT albea, puntolara bakan bir motor ustasına mı göstereyim yoksa AVEO'cu bir opel ustasına mı göstereyim?
  • Ceomhs C kullanıcısına yanıt
    Üstad mjet ünite aynı ama kullanılan civatanın alaşımına kadar fark var. Motor her ne kadar mjet olsa da kaput içi dizilim vs farklı, CDTI (opel) ile aynı.

    Aracınıza en iyi şekilde bir opel ustasına baktırmanızda fayda var keza motor CDTI yani opelden çıkan motor, fiattan değil.
  • 2012 model, 166 binde, 1.4 lpgli aveo ile aranıza katıldık bakalım.

    1 kapı değişik, birkaç kozmetik sorun olmakla beraber boyasız aracı 39'a aldık.
  • Hayirli olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hypnotica kullanıcısına yanıt
    Hocam bu konu hakkinda bilgi edinebildiniz mi? Ben de ayni soruya cevap ariyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asaf halet celebi

    Hocam bu konu hakkinda bilgi edinebildiniz mi? Ben de ayni soruya cevap ariyorum
    hocam internetten aldım çıkma bir radyo kilitli diye yazı çıktı. Ankarada birini buldum kilidi kırdırdım 100 tl ye. Yani çalışıyor.
  • Selamlar, kayınpederimde 1.4 ltz otomatik hb modeli var. Atiker tüp taktırmış yeni, rampalarda falan çekim çok kötü 60-70 i geçmiyor. Ayrıca baya uğultu var. Ben uzman biri değilim otomatikte ise hiçbir bilgim yok hep Manuel kullandım. Ama bu durum normal olamaz diye düşünüyorum. Yakıtı zaten inanılmaz fazla yakıyor onu da biraz araştırma yaptığımda çok yakmasının normal olduğunu gördüm. Kimse otomatik tüplü de rampa da çekimde veya uğultudan bahsetmemiş, bu çekiş durumu ve uğultu sebebi ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: secoo120

    Selamlar, kayınpederimde 1.4 ltz otomatik hb modeli var. Atiker tüp taktırmış yeni, rampalarda falan çekim çok kötü 60-70 i geçmiyor. Ayrıca baya uğultu var. Ben uzman biri değilim otomatikte ise hiçbir bilgim yok hep Manuel kullandım. Ama bu durum normal olamaz diye düşünüyorum. Yakıtı zaten inanılmaz fazla yakıyor onu da biraz araştırma yaptığımda çok yakmasının normal olduğunu gördüm. Kimse otomatik tüplü de rampa da çekimde veya uğultudan bahsetmemiş, bu çekiş durumu ve uğultu sebebi ne olabilir?
    Yalıtımdan kaynaklanması muhtemel. Ben de yeni aldım, tüpü takarken yalıtımı sallamışlar. Devir 2500'ü geçince motor ben burdayım diye bağırıyor, uğultulu bir biçimde. Ama çekiş konusunda pek bir şey diyemem. Ben de sedan var, baya iyi çekiyor. Mesela bilen bilir, Akyaka üzerindeki sakar geçidinde 80-90'a çıkıyorum ki burası sağlam rampadır. Hb kasadan daha fazlasını beklerim açıkçası. Benzinde de deneyin isterseniz.




  • Merhaba Arkadaşlar,

    Yakın zamanda kullanmakta olduğum 2012 1.3 LT SD aracımı satıp daha büyük bir araç almayı planlıyorum. Maksimum 120 bin bütçem olacak. Ancak sorun şu ki; 100bin km altında dizel+manuel düzgün bir araç yok. Gerçekten yok.
    Focus Sd bagajı aveodan küçük. Yakıtı eş biraz daha fazla.
    Mondeo 1.6 TDCI selective veya Titanium x düşük km li ve temiz bulmak çok güç.
    Octavia 1.6 tdi çok ses alıyor diyorlar. Trim sesi de çok çıkıyormuş. Hız sabitleme sadece elegance pakette mevcutmuş :/
    VW jetta / passat (2014 model) hiç olumlu yorum yok ve passat güvenlik olarak aveo dengi..
    Renault grubuna hiç bakmıyorum full plastik kokuyor.
    PUG grubunda c5 var ancak kasa eskidi baya. 508'in çabuk döküldüğünü duydum (kullanan varsa yazarsa sevinirim)
    Alfa, DS gibi extrem markalara girmek istemiyorum ki bagaj hacimleri yetmiyor HB modeli var bu markaların...
    Volvo S60 bagajı 380 litre... Şaka gibi 380!

    İnanın mevcutu satıp, üzerine 5-10 ekleyip LTZ alayım diyorum... Diğer araçlara bakınca bunu ciddi ciddi düşünür oldum.


    Sözüm şu ki;

    8 hava yastığı, hız sabitleme, bluetooth, start stop, yokuş kalkış desteği, follow me home, 6 ileri şanzuman, yağmur ve far sensörü (son 3 özellik LTZ) özelliklerinin standart olduğu, az yakan dizel bir sedan bulamadım...

    2024 beni endişelendiriyor değer kaybı artacak diye...

    Sizin bir öneriniz var mı araç olarak? Ne düşünüyorsunuz 2024 için?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R50 -- 7 Ocak 2020; 17:52:44 >




  • Aracınız için ne fiyat düşünüyorsunuz, uygun olursa alabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    Üstad 52 bin düşünüyorum. 125 bin km de. Bütün yürüyen kısa zaman önce yenilendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • R50 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben de sizin gibi satıp üstüne biraz koyup yenilemek istedim ancak araştırdıkça daha çok bağlandım chevy'e. Daha düşük özelliklere sahip bir araca 80-90 bin bandında vermek aptallık gibi geldi. bir iki sene daha rafa kaldırdım diyebilirim. 2024 yılında şu an ki durumdan farklı olacağını düşünmüyorum. Kaybedeceği max değeri kaybetti bence, piyasası dengelendi. Zaten aynı segmentindeki araçlardan 10-20 bin daha ucuz. Benim asıl korkum dizel araçların durumu. Elektrikli araçlar yaygınlaştıkça ve dizel 0 araçlar gelmedikçe bizim araçlar ne olacak merak ediyorum. Bir de bazı ülkelerde başlayan belirli bölgelere dizel araç almama, ek vergi getirme gibi durumları düşündürüyor beni. 2024 deki korkun bu olmalı bence :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nuvanda86

    Merhaba, ben de sizin gibi satıp üstüne biraz koyup yenilemek istedim ancak araştırdıkça daha çok bağlandım chevy'e. Daha düşük özelliklere sahip bir araca 80-90 bin bandında vermek aptallık gibi geldi. bir iki sene daha rafa kaldırdım diyebilirim. 2024 yılında şu an ki durumdan farklı olacağını düşünmüyorum. Kaybedeceği max değeri kaybetti bence, piyasası dengelendi. Zaten aynı segmentindeki araçlardan 10-20 bin daha ucuz. Benim asıl korkum dizel araçların durumu. Elektrikli araçlar yaygınlaştıkça ve dizel 0 araçlar gelmedikçe bizim araçlar ne olacak merak ediyorum. Bir de bazı ülkelerde başlayan belirli bölgelere dizel araç almama, ek vergi getirme gibi durumları düşündürüyor beni. 2024 deki korkun bu olmalı bence :)
    aracınızın tüm özelliklerini yazarmısınız,
    ilk sahibimisiniz, ve fiyat ne istiyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    aracınızın tüm özelliklerini yazarmısınız,
    ilk sahibimisiniz, ve fiyat ne istiyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    Satmayı düşünmüyorum hocam ben kara şimşekten gayet memnunum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nuvanda86

    Merhaba, ben de sizin gibi satıp üstüne biraz koyup yenilemek istedim ancak araştırdıkça daha çok bağlandım chevy'e. Daha düşük özelliklere sahip bir araca 80-90 bin bandında vermek aptallık gibi geldi. bir iki sene daha rafa kaldırdım diyebilirim. 2024 yılında şu an ki durumdan farklı olacağını düşünmüyorum. Kaybedeceği max değeri kaybetti bence, piyasası dengelendi. Zaten aynı segmentindeki araçlardan 10-20 bin daha ucuz. Benim asıl korkum dizel araçların durumu. Elektrikli araçlar yaygınlaştıkça ve dizel 0 araçlar gelmedikçe bizim araçlar ne olacak merak ediyorum. Bir de bazı ülkelerde başlayan belirli bölgelere dizel araç almama, ek vergi getirme gibi durumları düşündürüyor beni. 2024 deki korkun bu olmalı bence :)
    Hocam euro 5 motor bizimkiler. emin olmamakla birlikte euro4 ve altı için bahsettiğiniz riskler mevcut bazı avrupa ülkelerinde. Taşı toprağı altın olan memleketimizin, dolaylı vergi cenneti olduğunu da hesaba katarsak, poşetlerin ücretlendirilmesi mantığı ile paralel sayın hanımefendiler dizele de takılırsa bahsettiğiniz senaryonun gerçekleşme olasılığı var gibi.

    Benim aklıma takılan bir diğer sorun şu; örneğin 3 ay önce sondan bir önceki kasa honda civic'ler bu süre zarfında yaklaşık 15-20 bin prim yapmış durumda. Bu çok ciddi bir yükseliş. Bizim araçlara bakıldığında 2016 Eylülde 33 küsür'e aldığım araç bugün en iyi 55 bin ediyor. Yaklaşık 3,5 yıl da... F/P alanında kalmak güzel ama sattıktan sonra yenisini almaya kalkınca katlanılan maliyet diğer markalara göre çok daha fazla çıkıyor. Ben o zamanlarda aynı motor opel astra alsaydım bugün en az 10-12 bin daha üstüne fiyata satabilecekken, şuan bu makas farkı kadar maliyete katlanmak durumunda kalıyorum/kalıyoruz.

    Sanırım hem modelli olsun hem donanımlı olsun hem de değer kaybı az olsun hesabına egea hb/sw 1.3/1.6 dizele bakacağım gibi...
    En gıcık olduğum şey ise; MTV ve akaryakıt fiyatları... Etrafta 2.0 dizel o kadar güzel araçlar var ki... Vergi ve yakıt yüzünden almaktan imtina ediyor insan. Mesela Fiat Freemont... Gerçekten çok klas bir araç. yakıtına katlansam vergisi üzecek... Allah yardımcımız olsun... Bu maliye politikası ile bizim bu araçları görmemiz çok zor...




  • 1.3d lt için multimedya sistemi taktıran var mı?
    veya önerecek olan?
    mylink bulsam onu alacağım ama piyasada yok gibi.
  • 
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.