|
Çin, Concorde'un iki katı hızda uçabilen süpersonik yolcu uçağı geliştiriyor
-
-
-
dikey kalkis dikey inis kismina kadar ciddi sekilde okuyordum. bir ucak hem mach4de gidecek hizda tasarlanacak uzerine dikey kalkis inisin tasarim yukunude gogusluyecek. boyle bir arac tasarlayabiliyorsan yolcu ucagi yapmazsin, dunyadaki ordularin pesinde oldugu super askeri arac olur o. piste ihtiyac duymadan kalkacak uzerine diger tum askeri ucaklarin 2 kati hiz yapacak.
-
bomboş çin güzelleme haberleri bunlar. başlık bile okunmaması gerektiğini gösteriyor. şimdi bir kaç gereksiz gelir her çin haberine aynı şeyi yazıyorsun der.
bi ara sürekli yerli işlemci yerli anakart vs haberlerinden farksız haberler
-
" Rolls-Royce Olympus motorlarını kullanan uçak ... "
Gerisini okumadım . Okuduklarımdan ortada esas başarı Çinlilerin değil. Elbette başka kıstaslar da önemli bütüncül ele alınır. Çıplak motordan ibaret değildir .... Tam yerli de değil ...
Sivil odaklı çabalar güzel fikir .
-
Gerisini de okusaydın o motorların bu uçakta değil concordelarda kullanılmış olduğunu görürdün.
-
Ülke abd mandasinda iken bu kadar abd propagandasi yapilmiyordu.
Rusya ve cin gudumune gordiginden beri sabah aksam direk veya doalylu moskof can cin propagandasi yapiliyor..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
uçak yolcu uçağı değilde savaş uçağına benziyor ,hatta abd yapımı SR -71 Blackbird ün aynısı ,o 3 mach seyrüsefer hızına sahipti ,efsaneydi geçenlerde emekli edildi
-
şaheserdir
-
Okuma alışkanlığı gitgide azalıyor, gazete, kitap, dergiyi bir kenara bırakın 2 satır haber bile okunmadan fikirler havada uçuşuyor.
-
Haber ve içerikte sorun görünmüyor, yabancı basında da geçilmiş, sizi rahatsız eden tarafı Çin'in yapması mı?
-
Pardon :/ : Türkiye'ye de umarım nasip olur. Siviller de faydalanabilecek bir teknoloji veya bir girişimci olur. Önceliği siviller olanlar. Sivillere hizmet unutulmamalı.
Türkiye'dekiler malum Ukrayna motorlarına sahip ... Montajı tasarımı yerli olunca birden %100 yerli olunmuyor. Gerçi bilen biliyor .
Siviller için de önemli ....
-
Açıkçası, gerçekleşemeyecek kadar ütopik geldi bana. En az 50 sene sonra belki. (2070+)
-
amerikancılar ağlamış. hemen çin'i arayıp iptal ettirin olm ya. amerıga'dan daha eyü nassı olabülürü
-
Dikey kalkış iniş için Tilt-Rotor yani motorların kanatta 90 derece dönebilir olması gerekli. BA609 Leonardo (Osprey) gibi:
Kanatlar gövdeye oranla kağıt gibi ince. Motorlar dönebiliyor. Fuselage yolcu / bagaj ile dolu. Hayati önemde soru var: Yakıt nereye konulacak?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Eski tasarımları alıp iki üç ayıntıyı değiştirip, yeni tasarım diye önümüze sunuyorlar.
SR-71'in arka kanatları öteki açıya yatırıp öne "kanarya bıyığı" kanat koymuşlar Çin yapımı oluvermiş
Concorde'un emekli edilmesi de şaibelidir.
Paris havalimanına kalkış yapan McDonnell Douglas DC-10'tan metal parça düşmüş te,
Concorde kalkarken o parçanın üstünden geçmiş te parçalanan lastik 5 nolu yakıt tankını delmiş te,
DC-10 parçası iniş takımı elektrik kablolarını kesmiş te, yakıt o kablolardaki elektriğe değince alev almış ta...
Bu hikaye ile Concorde düşmüş gibi gösterilerek kendinde kusur olmadığı halde emekli edilen ilk yolcu uçağı oldu, şu tesadüfe bakın.
Jet uçaklarındaki bu gelişmeler tesadüfi degil, tüm bunların bir amacı var.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Tilt-Rotor biraz daha helikopter mantığında çalışır sanki, bu uçakta eğer tilt-rotor sistem kullanacaklarsa arıza verir sürekli çünkü o mach 4 hızına dayanabilecek mi ki. Örnek güzel bu arada ama Tilt-rotor cidden buna dayanmaz. Evet katılıyorum kanatlar gereksiz ince. Biraz hayati risk de barındırıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İnşallah başarırlar
-
Nedense her Çin icadında olduğu gibi tipi çok tanıdık geldi.
-
O hızda uçabilecek yolcu da yapmışlar mı?
Kalp krizinden gitmesin binenlerin hepsi!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
dikey kalkis dikey inis kismina kadar ciddi sekilde okuyordum. bir ucak hem mach4de gidecek hizda tasarlanacak uzerine dikey kalkis inisin tasarim yukunude gogusluyecek. boyle bir arac tasarlayabiliyorsan yolcu ucagi yapmazsin, dunyadaki ordularin pesinde oldugu super askeri arac olur o. piste ihtiyac duymadan kalkacak uzerine diger tum askeri ucaklarin 2 kati hiz yapacak.
|
Gerisini de okusaydın o motorların bu uçakta değil concordelarda kullanılmış olduğunu görürdün. |
Eski tasarımları alıp iki üç ayıntıyı değiştirip, yeni tasarım diye önümüze sunuyorlar.
SR-71'in arka kanatları öteki açıya yatırıp öne "kanarya bıyığı" kanat koymuşlar Çin yapımı oluvermiş Concorde'un emekli edilmesi de şaibelidir. Paris havalimanına kalkış yapan McDonnell Douglas DC-10'tan metal parça düşmüş te, Concorde kalkarken o parçanın üstünden geçmiş te parçalanan lastik 5 nolu yakıt tankını delmiş te, DC-10 parçası iniş takımı elektrik kablolarını kesmiş te, yakıt o kablolardaki elektriğe değince alev almış ta... Bu hikaye ile Concorde düşmüş gibi gösterilerek kendinde kusur olmadığı halde emekli edilen ilk yolcu uçağı oldu, şu tesadüfe bakın. Jet uçaklarındaki bu gelişmeler tesadüfi degil, tüm bunların bir amacı var. |
Okuma alışkanlığı gitgide azalıyor, gazete, kitap, dergiyi bir kenara bırakın 2 satır haber bile okunmadan fikirler havada uçuşuyor.
|
şaheserdir |
Hipersonik araçların Doppler etkileri Süpersonik olanlardan daha albenili görünmekte. Bilmiyorlarsa "Yerli ve Milli" pazarlayıcılarına duyurmuş olalım. Mach 4'ten 5'e çıkınca Hipersonik oluyor... https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Doppler_etkisi |
Benzer içerikler
- resim boyutu küçültme
- instagram hesabı nasıl çalınır
- telegram çeviri
- stalklamak nedir
- uygulama indirmeden karekod okutma
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X