Şimdi Ara

★ CITROËN C4 CACTUS ★ (54. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.130
Cevap
25
Favori
83.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    E hdi motorda PSA grubu modellere göre değişik likler yapıyor ama ortalama 10 yıl 150.000 km diyebiliriz.

    Cactus te tam hatırlamıyorum (2 seneye yaklaştı cactusu satali) ama şu anda aynı motorlu 508 sw aracım var. Bu araçta triger değişim periyodu 10 yil ve 180.000 km. Ben ihtiyat anlamında araç 8 yaşında ve 140.000 km de değiştirdim. Buna bile gerek yoktu esasen çünkü aynı araç için Avrupa'da değişim aralığı çok daha fazla.

    Yani sizin aracınızın triger kayışı daha yarı ömründe bile değilmiş.

    Cactusun arka frenleri disk değil, kampanadir onları tornaladilarsa birşey diyemem tabi günahlarını almak istemem.


    Ama 75000 km de triger, devirdaim, gergi seti bence israftan başka birşey değil.



    Alıntıları Göster

    hocam kaliteli yorumlarınız için tşkler. servis müdürü ile görüşme yapacağım bugün. söktükleri malzemeleri koliye koyup verdiler. götürüp göstericem. bakalım ne dicek.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevda_nassu -- 24 Kasım 2020; 12:20:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevda_nassu

    hocam kaliteli yorumlarınız için tşkler. servis müdürü ile görüşme yapacağım bugün. söktükleri malzemeleri koliye koyup verdiler. götürüp göstericem. bakalım ne dicek.



    Alıntıları Göster

    Allah kolaylık versin.

    Size diyecekleri şeyi tahmin edeyim, biz triger setinin kopması durumunda karşı karşıya kalabileceğiniz şeyler yüzünden ihtiyat anlamında size sorduk sizde değiştirin diyince değiştirdik olacaktır.

    Oysa bu motorda dediğim gibi Türkiye şartlarında kayış değiştirme periyodu 180.000 kmdir (normal koşullarda 240.000)

    Hadi siz benim gibi ihtiyatlı birisi olun ve benim gibi 140.000 de değiştirin ama 75.000 km'de sıkıntı olmayan bir araç için gerçekten israftır.

    Eğer bir sıkıntı var da ondan değiştirdik derlersede aracın (tahminimce öyle) tamamen yetkili servis bakımlı olduğunu bu nedenle bu km de değişen setin garantiye kapsamında değerlendirilmesini istediğinizi belirtin.

    Son bir uyarı, citroende müşteri hizmetleri diye birşey yok bayi ne derse o oluyor o yüzden ben bunları Citroen sikayet eder oradan işimi hallederime çok güvenmeyin derim.

    Son olarak bir not daha düşeyim bakimlarinizi PSA grubun kampanya dönemlerine denk getirirseniz iskonto oranları çok daha fazla oluyor.

    Birde bazı bayiler (özellikle yakın illerdekileri aramakta fayda var) çok daha uygun fiyatlar veriyorlar. Bunları da araştırmak lazım.

    (Bunları herkesin işine yarayabilir diye yazıyorum)

    Birde değiştirdikleri disklerin fotoğraflarını buraya koyabilirmisiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabayı satali 2 sene oldu ama yakın bir arkadaşımda olduğumdan aracin durumu hakkında bilgim var.

    Siz kullanıcıların işine yarayabilir diyerek birşey paylaşayım aman dikkatli olun

    Bizim arkadaşlar aracı sahilde kuma saplamislar, öyle çok kum değil ama acemilik işte patinaj çektikçe araç kuma iyice oturmuş ve arkadan bir pikap yardımıyla aracın çeki halkasına bağlamak suretiyle aracı çekmek istemişler ancak o halka kopmuş Allah'tan etrafında kimse yokmusta tehlikeli bir durum ortaya çıkmamış. Pikabın kasasına kurşun gibi çarpıp orayı delmis, bir insana gelse öldürür. Böyle birşey başına gelecek cactuscu olursa dikkatli olmasında fayda var, o malzeme çok sağlam değil👍


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisler böyle; zamanı gelmeden değiştirme çabasındalar.

    Para...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,


    Aracım 2016 Shine Paket 67.000.-km


    Aracın aküsünü orginal akü sü olan Varta 70amp AGM ile 01.12.2020 tarihinde değiştirdim...


    • Usta'nın dediğine göre yeni akü takıldığında bilgisayar ile araca tanıtılması gerekiyormuş(?) akü değişiminde böyle bir şey yaptıran oldu mu?... henüz bilgisayar ile yeni aküyü araca tanımlatmadım..


    • Aküden 3 gün sonra araçta "Motor Arızası, Aracını Tamir Ettiriniz." uyarısı çıktı... ertesi gün uyarı ve service ısığı söndü.. dün yeniden tekrarladı.. aracın çalışmasında herhangi bir yavaşlama duraklama mevcut değil..


    • Son olarak dün den itibaren ara ara "Vites Kutusu Arızası" uyarısı vermekte.. kontağı kapatıp açınca uyarı gidiyor..



    Bu sorunları giderebilmem için fırsat bulduğumda (araç şu anda evin kapalı garajında duruyor) bilgisayara bağlatacağım.. Aracın çalışmasında herhangi bir sıkıntı yok... Bu arızalar ile karşılaşan var mı?... Sıkıntının genelinde ne olabilir..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChengiS -- 7 Aralık 2020; 11:4:46 >




  • ChengiS C kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 3 4 ay önce değiştirdim. Bahsettiğiniz sorunların hiçbiri oluşmadı. Aküyü de usta yanındayken değiştirdi herhangi bir tanıtma yapılmadı.
  • Ben de 3 ay kadar önce akü değiştirdim tek yaşadığım sorun tablet tarihi 2016 da kalmış default olarak, bu nedenle My Citroen bağlantı sorunu oluştu onun dışında hiçbir olumsuz durum ile karşılaşmadım.

  • Merhaba arkadaşlar 2021 yılına girdiğimiz bu günlerde 2015-2016 model C4 Cactus çok dikkatimi çekmeye başladı. Önerir misiniz? Genelde şanzıman dan şikayet edilmiş. Otomatik 1.2, 1.6HDI hangisi alınır. Yedek parça durumu, bakım fiyatları nedir? Şimdiden teşekkür ederim.

  • muratpadir M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 2016 1.6 dizel modelini kullanıyorum 80bin km de. Genel olarak memnunum. Bir sıkıntısı var yokuşta vitesi kafa karışması, yokuşa hızlı girip bir anda hız düşünde vitesi düşürüyor. Sonra devir yüksek kalıyor ve tekrar vites arttıramıyor bir süre. Aynı şekilde yokuş aşağı inerken devir artmasına rağmen vitesi arttırmakta geç kalıyor. Direksiyondan vites kollarıyla inerken arttırmak çözse de yokuş çıkarken vites arttırmak çok işe yaramıyor yine kendisi düşürebiliyor. Ya yokuşun başında birinci vitese kadar yavaşlıyorum. Ya da yokuşta bire düşmeyecek kadar hızlı kalmaya çalışıyorum :)

    Android auto/ Apple Car play olmaması, camların tek basmayla açılıp kapanmaması ve bluetooth bağlantısında 2 3 sn ses gecikmesi (müzik değiştirirken veya video izlerken) ufak sıkıntıları.

    Sevdiğim yönleri iç tasarımda farklı bir tarzı var, İstanbul şehir içi 4.5 lt yakması, (akşamları özellikle bir saat sürüyor trafikte kullanım) cam tavanla beraber içinin ferahlığı da sevdiğim yönleri.

    Bu hafta bakıma götüreceğim. Servisten 1300-1600 tl civarında (mazot filtresi dahil) fiyat verdiler. Bosch servis de 1000 tl dedi. Ön disk ve balata takım olarak değişecek. Onun için de işçilik dahil 1100 tl civarında bir fiyat verdiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhan383 -- 18 Ocak 2021; 16:25:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan383

    Merhaba, 2016 1.6 dizel modelini kullanıyorum 80bin km de. Genel olarak memnunum. Bir sıkıntısı var yokuşta vitesi kafa karışması, yokuşa hızlı girip bir anda hız düşünde vitesi düşürüyor. Sonra devir yüksek kalıyor ve tekrar vites arttıramıyor bir süre. Aynı şekilde yokuş aşağı inerken devir artmasına rağmen vitesi arttırmakta geç kalıyor. Direksiyondan vites kollarıyla inerken arttırmak çözse de yokuş çıkarken vites arttırmak çok işe yaramıyor yine kendisi düşürebiliyor. Ya yokuşun başında birinci vitese kadar yavaşlıyorum. Ya da yokuşta bire düşmeyecek kadar hızlı kalmaya çalışıyorum :)

    Android auto/ Apple Car play olmaması, camların tek basmayla açılıp kapanmaması ve bluetooth bağlantısında 2 3 sn ses gecikmesi (müzik değiştirirken veya video izlerken) ufak sıkıntıları.

    Sevdiğim yönleri iç tasarımda farklı bir tarzı var, İstanbul şehir içi 4.5 lt yakması, (akşamları özellikle bir saat sürüyor trafikte kullanım) cam tavanla beraber içinin ferahlığı da sevdiğim yönleri.

    Bu hafta bakıma götüreceğim. Servisten 1300-1600 tl civarında (mazot filtresi dahil) fiyat verdiler. Bosch servis de 1000 tl dedi. Ön disk ve balata takım olarak değişecek. Onun için de işçilik dahil 1100 tl civarında bir fiyat verdiler.

    europardan fiyat aldın mı ?





  • shaftman S kullanıcısına yanıt
    Almamıştım. Bosch da yaptırdım bakımını. Bir sonrakinde europar dan da fiyat alırım. Teşekkürler
  • Aracın bakım aralıklarını öğrenmem gerekiyor fakat hiçbir şey bulamadım. Yardımcı olabilecek var mı? Araç 110binde ve ağır bakıma girmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de izmir'de bakıma nereye götürüyorusunuz?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevda_nassu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    @sevda_nassu:

    hocam . Citroen C4 Cactus 1.6 e-HDi Shine 2015 model araç satın almayı düşünüyorum. bütcem 65 bin. dizel otomatik arıyorum.

    1-aracın kronik sorunları varmıdır? nelerdir?

    2- şanzıman sorunları nelerdir?

    3-çok arıza verir mi? servis'e ne kadar da bir götürüyorsunuz? sağlamlık durumu nedir?

    4- aracın malzeme kalitesi nedir? tavsiye edermisiniz?


    Merhaba.

    *Hem 1.2 benzinli hemde 1.6 dizel Cactus aldım. 1.2 Atmosferik versiyonda, sıkışık trafik dur-kalk yaparken titreme yapıyordu, onun harci bir olumsuzluk görmedim. 1.6 HDI EAT6 versiyonda hem şanzıman yazılımı daha iyi hemde benzinli versiyonda gördüüm titreme söz konusu değil. Benin kullanımımda araçtya kronik olarak görebileceğim olumsuzluk yok.

    *Dediğim gibi; 1.2 versiyonda titreme var(son dönemde yazılım ile sorun giderildi mi bilemiyorum?) 1.6 EAT6 da vites geçişleri 1.2'ye göre daha stabil ve daha az sarsıntılı. 1-2 harcinde vites geçiş hissi minimum(sakin kullanım ile)

    *1.2 benzinli versiyonu 20 ay kadar kullandım, sorun yaşamadım arıza da vermedi. Kilosunun hafifliğinden dolayı çok tok bir araç değil ama sağlamlık konusunu 3-5 sene geçmeden bilemiyorum. Bir Mokka gibi tok durmuyor, daha nazik bir yapısı var.

    *Araçlaım da işçilik kusurlarına rastlamadım, sınıfındaki ve Pek çok C sınıfındaki araçlar gibi konsol üstü yumuşak malzeme, diğer yerler ser plastik, sert plastiklede kolay çizilme olmuyor. Direksiyon ve derisi güzel, ekran ve çözünürlük gayet iyi, koltuklar rahat.


    tşkler hocam. birde periyodik bakım aralılarını ve nelerin değişeceğini gösteren tablonun resmini atabilir misiniz?



    Alıntıları Göster
    Burada bakımla ilgili detaylar paylaşılmıştı.




  • Merhabalar 2014 C4 Cactus sahibiyim,


    Eco Modu aktif gözükmekte olmasına rağmen (ECO yeşil ışık yanmakta), fiziki olarak devreye girmemekte (Motor stop etmemekte), akü kontrol edildi, fan kapalıyken denendi, aynı problem kimsede var mı?


    Teşekkürler

  • Kış koşullarında ve aşırı sıcaklarda olması normal ama bunun dışında servise bir danışın derim.

  • Benzinli motor yağı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bakım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar, Cactus ile ilgili bir şey sorabilir miyim sizlere?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.