Şimdi Ara

★ CITROËN C4 CACTUS ★

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.130
Cevap
25
Favori
83.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ★ CITROËN C4 CACTUS ★





    Citroen markasının Mini Crossover sınıfındaki C4 Cactus;




    Teknik özellikler:
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    Donanım tablosu:
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★ ★ CITROËN C4 CACTUS ★


    Broşür ve donanımlar:http://lokal.citroen.com.tr/downloadpdf/C4-CactusBrosur_2017.pdf?_ga=1.240643523.1740880144.1488225012

    ★ CITROËN C4 CACTUS ★



    Dış görünüş:
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★★ CITROËN C4 CACTUS ★


    Kokpit:
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    AİRBUMP:
    Tasarım ve işlevselliğin birleşimi… Airbump®’larda bulunan hava kapsülleri amortisör görevi görerek oluşabilecek küçük darbelere karşı koruma sağlıyor (4 km/s kadar). Ayrıca araç bakım ve tamir maliyetlerinin düşmesine de yardımcı oluyor.
    Sırrı nedir? Günlük hayatta oluşabilecek küçük darbelere Airbump®'lar gerçek bir koruma sağlar. Yumuşak bir malzemeden üretilen ( Poliüretan Termoplastik) hava kapsülleri oluşan darbeleri emmeye yardımcı olur.
    Citroën C4 Cactus, 4 farklı Airbump® rengi (siyah, kum gri, koyu gri, çikolata rengi) ve 9 farklı gövde rengi ile kişiselleştirme adına zengin bir yelpaze sunuyor. Size de sadece uygun Citroën C4 Cactus’ünüzü seçmek kalıyor!



    Kanepe tarzı:
    Citroën C4 Cactus'ün ön bölümünde bulunan geniş oturma alanı kanepe tarzında tasarlanmış Tek amacı: Konforunuzu artırmak.
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    Panoramik cam tavan : Bırakın içeri ışık girsin.
    Citroën’e özel yüksek ısı izolasyonlu panoramik cam tavan, aracın içine devamlı filtrelenmiş bir ışığın girmesini sağlar. Filtrelenmiş koruması sayesinde panoramik cam tavan yazın sizleri UV ışınlarından korur ve sıcaklığı minimalize eder. Kışın ise mükemmel termik izolasyonu sayesinde sıcaklığın korunmasını sağlar.
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    Airbag in roof teknolojisi:
    İlk defa Citroën tarafından geliştirilen bu teknoloji ile hava yastıkları tavan bölümüne yerleştirilerek yolcu tarafında geniş bir alan elde edilirken torpido gözünün de kapasitesi artıyor.
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    Easy Push:
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    Magic Wash:
    Citroën tarafından geliştirilen bir diğer yenilik ise Magic Wash. Sileceklerin içine yerleştirilen su fıskiyeleri sayesinde çok daha iyi bir görüş sağlanırken etrafa su sıçramasının da önüne geçilmiş oluyor. Ayrıca cam suyu tüketimi yarı yarıya azalıyor.
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    Magic Wash Video:
    Redazione Drivelifeyoutube
    CITROEN C4 CACTUS MAGIC WASH CLIP
    https://www.youtube.com/watch?v=bClrsOhEG9M




    Servis yazısını sıfırlama
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    Tüm rakipleri ile karşılaştırıldığı bir video (dili sanırım İspanyolca ama video içindeki gorsele göre test sonucunda en az yakan cactus)
    coches.netyoutube
    Renault Captur, Peugeot 2008, Fiat 500X, Mazda CX-3, Juke, Mokka, C4 Cactus | Prueba SUV / Crossover
    https://www.youtube.com/watch?v=__J2rZHWpQc&app=desktop



    Airbump ne işe yarar merak ediyorsanız izleyin derim.
    Autofácilyoutube
    'Golpeamos' los Airbump del Citroën C4 Cactus
    https://www.youtube.com/watch?v=u6cyaffvI3w



    < Bu konunun sahibi Panthér iken Panthér tarafına aktarılmıştır -- Ağu 18 2018 12:32AM >







  • ******************************************************

    C4 Cactus 1.2 82bg ETG5 yakıt tüketimi(Antalya kullanımı):

    Uzun dönem kullanım:
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    Klimasız sakin kullanım:
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    ★ CITROËN C4 CACTUS ★

    İstanbul-Antalya(full yük altında):
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★




    C4 CACTUS 1.6 e-HDI 92bg ETG6, Antalya şehiriçi tüketimi:
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 16 Mayıs 2017; 10:41:47 >




  • ...

    Rez.
  • quote:

    @sevda_nassu:

    hocam . Citroen C4 Cactus 1.6 e-HDi Shine 2015 model araç satın almayı düşünüyorum. bütcem 65 bin. dizel otomatik arıyorum.

    1-aracın kronik sorunları varmıdır? nelerdir?

    2- şanzıman sorunları nelerdir?

    3-çok arıza verir mi? servis'e ne kadar da bir götürüyorsunuz? sağlamlık durumu nedir?

    4- aracın malzeme kalitesi nedir? tavsiye edermisiniz?


    Merhaba.

    *Hem 1.2 benzinli hemde 1.6 dizel Cactus aldım. 1.2 Atmosferik versiyonda, sıkışık trafik dur-kalk yaparken titreme yapıyordu, onun harci bir olumsuzluk görmedim. 1.6 HDI EAT6 versiyonda hem şanzıman yazılımı daha iyi hemde benzinli versiyonda gördüüm titreme söz konusu değil. Benin kullanımımda araçtya kronik olarak görebileceğim olumsuzluk yok.

    *Dediğim gibi; 1.2 versiyonda titreme var(son dönemde yazılım ile sorun giderildi mi bilemiyorum?) 1.6 EAT6 da vites geçişleri 1.2'ye göre daha stabil ve daha az sarsıntılı. 1-2 harcinde vites geçiş hissi minimum(sakin kullanım ile)

    *1.2 benzinli versiyonu 20 ay kadar kullandım, sorun yaşamadım arıza da vermedi. Kilosunun hafifliğinden dolayı çok tok bir araç değil ama sağlamlık konusunu 3-5 sene geçmeden bilemiyorum. Bir Mokka gibi tok durmuyor, daha nazik bir yapısı var.

    *Araçlaım da işçilik kusurlarına rastlamadım, sınıfındaki ve Pek çok C sınıfındaki araçlar gibi konsol üstü yumuşak malzeme, diğer yerler ser plastik, sert plastiklede kolay çizilme olmuyor. Direksiyon ve derisi güzel, ekran ve çözünürlük gayet iyi, koltuklar rahat.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    @sevda_nassu:

    hocam . Citroen C4 Cactus 1.6 e-HDi Shine 2015 model araç satın almayı düşünüyorum. bütcem 65 bin. dizel otomatik arıyorum.

    1-aracın kronik sorunları varmıdır? nelerdir?

    2- şanzıman sorunları nelerdir?

    3-çok arıza verir mi? servis'e ne kadar da bir götürüyorsunuz? sağlamlık durumu nedir?

    4- aracın malzeme kalitesi nedir? tavsiye edermisiniz?


    Merhaba.

    *Hem 1.2 benzinli hemde 1.6 dizel Cactus aldım. 1.2 Atmosferik versiyonda, sıkışık trafik dur-kalk yaparken titreme yapıyordu, onun harci bir olumsuzluk görmedim. 1.6 HDI EAT6 versiyonda hem şanzıman yazılımı daha iyi hemde benzinli versiyonda gördüüm titreme söz konusu değil. Benin kullanımımda araçtya kronik olarak görebileceğim olumsuzluk yok.

    *Dediğim gibi; 1.2 versiyonda titreme var(son dönemde yazılım ile sorun giderildi mi bilemiyorum?) 1.6 EAT6 da vites geçişleri 1.2'ye göre daha stabil ve daha az sarsıntılı. 1-2 harcinde vites geçiş hissi minimum(sakin kullanım ile)

    *1.2 benzinli versiyonu 20 ay kadar kullandım, sorun yaşamadım arıza da vermedi. Kilosunun hafifliğinden dolayı çok tok bir araç değil ama sağlamlık konusunu 3-5 sene geçmeden bilemiyorum. Bir Mokka gibi tok durmuyor, daha nazik bir yapısı var.

    *Araçlaım da işçilik kusurlarına rastlamadım, sınıfındaki ve Pek çok C sınıfındaki araçlar gibi konsol üstü yumuşak malzeme, diğer yerler ser plastik, sert plastiklede kolay çizilme olmuyor. Direksiyon ve derisi güzel, ekran ve çözünürlük gayet iyi, koltuklar rahat.


    tşkler hocam. birde periyodik bakım aralılarını ve nelerin değişeceğini gösteren tablonun resmini atabilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevda_nassu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    @sevda_nassu:

    hocam . Citroen C4 Cactus 1.6 e-HDi Shine 2015 model araç satın almayı düşünüyorum. bütcem 65 bin. dizel otomatik arıyorum.

    1-aracın kronik sorunları varmıdır? nelerdir?

    2- şanzıman sorunları nelerdir?

    3-çok arıza verir mi? servis'e ne kadar da bir götürüyorsunuz? sağlamlık durumu nedir?

    4- aracın malzeme kalitesi nedir? tavsiye edermisiniz?


    Merhaba.

    *Hem 1.2 benzinli hemde 1.6 dizel Cactus aldım. 1.2 Atmosferik versiyonda, sıkışık trafik dur-kalk yaparken titreme yapıyordu, onun harci bir olumsuzluk görmedim. 1.6 HDI EAT6 versiyonda hem şanzıman yazılımı daha iyi hemde benzinli versiyonda gördüüm titreme söz konusu değil. Benin kullanımımda araçtya kronik olarak görebileceğim olumsuzluk yok.

    *Dediğim gibi; 1.2 versiyonda titreme var(son dönemde yazılım ile sorun giderildi mi bilemiyorum?) 1.6 EAT6 da vites geçişleri 1.2'ye göre daha stabil ve daha az sarsıntılı. 1-2 harcinde vites geçiş hissi minimum(sakin kullanım ile)

    *1.2 benzinli versiyonu 20 ay kadar kullandım, sorun yaşamadım arıza da vermedi. Kilosunun hafifliğinden dolayı çok tok bir araç değil ama sağlamlık konusunu 3-5 sene geçmeden bilemiyorum. Bir Mokka gibi tok durmuyor, daha nazik bir yapısı var.

    *Araçlaım da işçilik kusurlarına rastlamadım, sınıfındaki ve Pek çok C sınıfındaki araçlar gibi konsol üstü yumuşak malzeme, diğer yerler ser plastik, sert plastiklede kolay çizilme olmuyor. Direksiyon ve derisi güzel, ekran ve çözünürlük gayet iyi, koltuklar rahat.


    tşkler hocam. birde periyodik bakım aralılarını ve nelerin değişeceğini gösteren tablonun resmini atabilir misiniz?

    ★ CITROËN C4 CACTUS ★




  • quote:

    stalllem @;

    Aracı istanbul Daloğlu otomobil den 78.000 TL 'ye satın aldım. Teşekkür ederim


    Aracınız Opak mı metalik renk mi? Bu ay için 30.000 20ay 0faiz vardı, ondan yararlandınız mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 31 Mart 2017; 21:58:12 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ★| OnePlus 9R |★ [ANA KONU]
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    üstad 2015 model 1.2 etg5 shine donanım tavsiye eder misin? 10 bin km de ki araca 58 bin TL fiyat olarak nasıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    üstad 2015 model 1.2 etg5 shine donanım tavsiye eder misin? 10 bin km de ki araca 58 bin TL fiyat olarak nasıl?

    1.2 Atmosferikten fazla beklenti yok ise şehiriçi kullanımı için gayet uygun ama zaman zaman istediğinizi yapmayınca/yapamayınca sinirlenilmiyor değil, yukarıda da yazdığım dibi; benim eski 1.2 bazen sıkışık dur kalk ve dik yokuş kalkışlarında titreme yapıyordu(sanki kavrama gibi ama depodan sııfır 1.2 getirdiler test ettim onda da vardı, yokuş kalkışlarda hafif titriyor), bu da hoşuma gitmedi. Serviste şanzıman yazılımını tekrar attırıp alıştırma yaptırdım ama fazla tecrübe edemeden başka araç almıştım, düzeldi yada hafiflemişmiydi bilemiyorum. 1.6HDI versiyonlar 6 ileri, şanzıman oranları da farklı yokuş eğim gibi yerlerde titreme gibi bir sorun yok.

    1.2'lerde stop-start devrede iken kalkışlarda hemen gaza yüklenmemek lazım, ayağı frenden çekince startdan sonda 1sn. kadar es vermek ve gaza öyle basmak lazım. sıkışık dur kalk trafikte biraz şaşalıyor. 1.6 dizellerde bunu düşünmeye gerek yok, sıkıntısız. 1.6HDI kilosunun verdiği avantaj ile iyi yürüyor, 92bg yeterli.

    Bu bahsettiğim durum her 1.2 de var mı bilemiyorum? Almayı düşünülen aracı eğimli yerlerde dur-kalk yaparak test etmek lazım.


    Onun dışında, rahat ferah bir araç 10.000km ve 58.000'lik fiyat orantısı normal. Bu araç kesinlikle SHINE donanım alınmalı, FEEL donanım ile keyif almak zor, basit ve tek düze...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 1 Nisan 2017; 11:41:36 >




  • Panthér kullanıcısına yanıt
    bilgilendirme için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    stalllem @;

    Aracı istanbul Daloğlu otomobil den 78.000 TL 'ye satın aldım. Teşekkür ederim


    Aracınız Opak mı metalik renk mi? Bu ay için 30.000 20ay 0faiz vardı, ondan yararlandınız mı?

    Aracım metalik renk siyah. O kampanyadan yararlanmadım.

    1.000 km ye geldim. Bu haftasonu, tekirdağ, edirne, muratlı, lüleburgaz gezisi yaptık. 3 yıllık araştırmamın sonucunda doğru karar verdiğime emin oldum. Siyah rengi çok severim ama temiz tutmak biraz zor olacak. Bu yaz Allah nasip ederse ailecek Türkiye turu yapacağız aracımızla. Henüz çok yeni olmasına rağmen 4.6 lt/100 km ortalama şimdiden hoşuma gitti..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stalllem -- 3 Nisan 2017; 10:41:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stalllem


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    stalllem @;

    Aracı istanbul Daloğlu otomobil den 78.000 TL 'ye satın aldım. Teşekkür ederim


    Aracınız Opak mı metalik renk mi? Bu ay için 30.000 20ay 0faiz vardı, ondan yararlandınız mı?

    Aracım metalik renk siyah. O kampanyadan yararlanmadım.

    1.000 km ye geldim. Bu haftasonu, tekirdağ, edirne, muratlı, lüleburgaz gezisi yaptık. 3 yıllık araştırmamın sonucunda doğru karar verdiğime emin oldum. Siyah rengi çok severim ama temiz tutmak biraz zor olacak. Bu yaz Allah nasip ederse ailecek Türkiye turu yapacağız aracımızla. Henüz çok yeni olmasına rağmen 4.6 lt/100 km ortalama şimdiden hoşuma gitti..

    Tekrar hayırlı olsun, güle güle kullanın.
    Aracınızı alalı kısa zaman olmuş ama alımdan bu yana genel olarak baktığınızda "iyi ki almışım" diyebiliyormusunuz.


    *Biraz km yapınca şehiriçi tüketimi paylaşırsanız memnun olurum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér


    quote:

    Orijinalden alıntı: stalllem


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    stalllem @;

    Aracı istanbul Daloğlu otomobil den 78.000 TL 'ye satın aldım. Teşekkür ederim


    Aracınız Opak mı metalik renk mi? Bu ay için 30.000 20ay 0faiz vardı, ondan yararlandınız mı?

    Aracım metalik renk siyah. O kampanyadan yararlanmadım.

    1.000 km ye geldim. Bu haftasonu, tekirdağ, edirne, muratlı, lüleburgaz gezisi yaptık. 3 yıllık araştırmamın sonucunda doğru karar verdiğime emin oldum. Siyah rengi çok severim ama temiz tutmak biraz zor olacak. Bu yaz Allah nasip ederse ailecek Türkiye turu yapacağız aracımızla. Henüz çok yeni olmasına rağmen 4.6 lt/100 km ortalama şimdiden hoşuma gitti..

    Tekrar hayırlı olsun, güle güle kullanın.
    Aracınızı alalı kısa zaman olmuş ama alımdan bu yana genel olarak baktığınızda "iyi ki almışım" diyebiliyormusunuz.


    *Biraz km yapınca şehiriçi tüketimi paylaşırsanız memnun olurum.

    Kesinlikle iyi ki almışım diyorum. Ben bu aracı çok araştırdım, çok bekledim. Hatta 2013 yılında fransa ile mailleştim. Geldi almak nasip olmadı. Garentadan 3 defa kiraladım. Her ayrıntı ve detayını inceledim. ETG6'da vites geçişleri hissediliyor evet. 1.2 sini de kiralayarak kullandım. 1.2 modeli ETG5 onda biraz daha fazla hissediliyor. Beni rahatsız eden hiç bir durum yok. 1 den 2 ye geçerken biraz sarsıyor sadece ki ona da alışmak çok kolay. Her aracın bir huyu var.

    Şu anda bir araç daha satın almam gerekirse hiç tereddütsüz Yine Cactus Shine 1.6 alırım. Bu aracı umarım uzun yıllar kullanmak nasip olur. Cam tavanın perdesiz olması hiç sorun değil çünkü tavan polikarbon. İzolasyonu da çok iyi.

    Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah.

    Bu arada araç hem ilk alım hem de işletme maliyeti açısından ekonomik. Gerçi aracı alırken bazı bayiiler 90.000 lira fiyat verdi ama neden böyle fiyatlar verdiklerini anlayamadım:)




  • Cam tavanın perdesiz oluşundan rahatsız olan arkadaşlar var ise; servis de orjinal tak-çıkart perde var.

    Sanıyorum 250TL ydi
    ★ CITROËN C4 CACTUS ★





    Ben de perdesi olan cam tavanlı 308 vardı. Ama Cactus gibi UV korumalı özel bir cam yok, bu sebepten dolayı perde pek işe yaramıyordu. Perdesi olan 308, perdesi olmayan Cactus'ten daha çok sıcak çekiyordu. Sert malzemeden sürgülü olmadığı sürece incecik perdenin de pek hükmü yok.




  • Selam uzun zamandır Citroen kullanıcısıyım

    Kaktüs modelleri arasındaki farklar nelerdir acaba

    Feel ve Shine modelleri var ama sahibindene baktığımda bütün araçların özellikleri aynı gibi duruyor

    Donanımsal farklılıkları da anlatabilecek bir arkadaş olursa çok sevinirim teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoB1881

    Selam uzun zamandır Citroen kullanıcısıyım

    Kaktüs modelleri arasındaki farklar nelerdir acaba

    Feel ve Shine modelleri var ama sahibindene baktığımda bütün araçların özellikleri aynı gibi duruyor

    Donanımsal farklılıkları da anlatabilecek bir arkadaş olursa çok sevinirim teşekkürler

    En basit ayrımı 17" jant ve cam tavandan yaparsınız, ekran gözüküyor ise navigasyon tuşunun olması SHINE olduğunun en basit göstergesi.


    http://lokal.citroen.com.tr/downloadpdf/C4-CactusBrosur_2017.pdf?_ga=1.240643523.1740880144.1488225012

    ★ CITROËN C4 CACTUS ★




  • Arkadaşlar Merhabalar;

    Citroen C4 Cactus kullanıcısı olarak aranıza katılmadan önce çevremden aldığım eleştirileri söylememe gerek yok sanki, Tam tanımlamanasıyla zannederim seven tam seviyor, sevmeyen de nefret boyutunda kötülüyordu almadan önce; Fakat benim o arkadaşlara dediğim tek şey dizel otomatikte 60-70 bin bandında 2015-2016 model ve 10-20 bin km de alınacak bir başka model söyle onu alayım oldu.

    Yaklaşık 8-9 aydır Cactus ile birlikte yaşamaktayım. Aracım koyu gri-siyah airbump ve 2015 model.
    Yakıt tüketimi olsun, tasarımı olsun eleştirilecek yön bana göre pek yok, ama normal Crossover lar ile kıyaslar iseniz eleştirilerin hep aynı şekilde olduğunu göreceksiniz. Herkes Cactusü normalleştirme çabasında sanki, airbump olmasaymış, bavul kolu olmasaymış, vs vs ........ bunlar olmayınca Cactus olmaz ki herhangi bir Crossover olur.

    Bir de kullanan bilgili arkadaşlara birkaç sorum olacak.

    1. Trigger ve diğer kayış değişimleri hangi km de veya yılda yapılacak?
    2. Baskı balata değişimi hangi km de yada yılda yapılacak?
    3. Benim şehir içi tüketim ortalamam ekrana göre 5.5-6.0 aralığında; şehir dışı 90-120 km/h hız ortalamasıyla 4.3-4,6 aralığında bu değer katalog değerlerinden oldukça farklı sizlerde durum nedir acaba?

    Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bill Gates

    Arkadaşlar Merhabalar;

    Citroen C4 Cactus kullanıcısı olarak aranıza katılmadan önce çevremden aldığım eleştirileri söylememe gerek yok sanki, Tam tanımlamanasıyla zannederim seven tam seviyor, sevmeyen de nefret boyutunda kötülüyordu almadan önce; Fakat benim o arkadaşlara dediğim tek şey dizel otomatikte 60-70 bin bandında 2015-2016 model ve 10-20 bin km de alınacak bir başka model söyle onu alayım oldu.

    Yaklaşık 8-9 aydır Cactus ile birlikte yaşamaktayım. Aracım koyu gri-siyah airbump ve 2015 model.
    Yakıt tüketimi olsun, tasarımı olsun eleştirilecek yön bana göre pek yok, ama normal Crossover lar ile kıyaslar iseniz eleştirilerin hep aynı şekilde olduğunu göreceksiniz. Herkes Cactusü normalleştirme çabasında sanki, airbump olmasaymış, bavul kolu olmasaymış, vs vs ........ bunlar olmayınca Cactus olmaz ki herhangi bir Crossover olur.

    Bir de kullanan bilgili arkadaşlara birkaç sorum olacak.

    1. Trigger ve diğer kayış değişimleri hangi km de veya yılda yapılacak?
    2. Baskı balata değişimi hangi km de yada yılda yapılacak?
    3. Benim şehir içi tüketim ortalamam ekrana göre 5.5-6.0 aralığında; şehir dışı 90-120 km/h hız ortalamasıyla 4.3-4,6 aralığında bu değer katalog değerlerinden oldukça farklı sizlerde durum nedir acaba?

    Teşekkürler

    Boşverelim milleti, onlara bakarsak herkesin Golf'e binmesi lazım


    Kayışlar için:https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=125204000
    Baskı balatanın kullanıma göre zamanı değişir.
    Benim tüketimin görseli ilk mesajda mevcut, 5.0lt.




  • Güzel bir yazı olmuş aynısını Yeni C3 içinde isteriz.



    3 ayda 579 tane C3 satılmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90

    Güzel bir yazı olmuş aynısını Yeni C3 içinde isteriz.



    3 ayda 579 tane C3 satılmış.

    Onu da C3 sahibi olan açsın hocam.


    *Aslında bu konuyu da çok detaylandırıp kişisel yorum yazamadım, bir ara boş vaktimde elden geçireyim.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.