Şimdi Ara

CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.650
Cevap
99
Favori
362.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozcaprica

    @oguzdal
    Şimdiden hayırlı olsun ve teşekkürler ama siz yine de yazıyla lafla araba almayın test edin mutlaka 30-40dk.

    @synthesizer
    Teşekkürler. Güzelmiş; zaten özellikle durağan halde ciddi bir sesizlik var arabada hemen fark ediliyor. Intensive' de hem 5K ve hem 7K' te standart bu camlar. Güzel olmuş o zaman.

    Hocam eski picassonunda sxpk paketlerinde vu standartti.. gelenlerin çoğu bu paket olduğuna göre eski picassonuzun da ön camı lamine :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deutr

    Baylar, tüm cevaplar için de teşekkür ederim... Dediğiniz gibi bir test olayına gireceğim, hatta her ne kadar güncelleme geçirse de eski kasa bir araç bulabilsem 2-3 gün için kiralama niyetindeyim ( yenileri henüz kiralama şirketlerine gelmemiştir, eskisini bulmak bile kolay değil, varsa tavsiye lütfen özelden ulaşın ) Eğer eski kasadaki şanzıman benim için geçer not alırsa yeni kasa zaten daha iyi olacaktır.

    Bu vesile ile sorayım; aracın bu limitlerde yaşadığı sorunları manuel vites kullanımı ile aşmak mümkün mü? Farklı şekilde sorarsam vites değişikliğini elektronik beyine bırakmama şansımız nedir ?

    Ben easytronic, amt ve şimdi de mcp şanzımanlı araç sahibi oldum. Mcpn8n kulakcik tepkisi muhteşem. Kulakciga bastığınız anda vites geçişi tamamlanıyor. Bu da diğer yari otomatiklerdeki lag sorununu çözümü oluyor. Yani tamamen manuel kullanmak çok mümkün.

    Ben sadece motor freni istemediğim zamanlarda vites büyütmek için kullanıyorum. Normal trafikte vites geçişlerini dikkat etmedikten sonra hissetmeniz çok zor. Ancak yoğun trafikte isindiginda yığılma yapabiliyor. Yani öndeki araç ilerledi siz de tampon tampona baski balatayı sikistirirsaniz ayak gazdan cekikdiginde beşik gibi sallanabiliyor.

    Çoğu kişinin bi vitesi elestirmesinin sebebi zaten manuelden gelen yanlış kullanım Şekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deutr

    ...Bu vesile ile sorayım; aracın bu limitlerde yaşadığı sorunları manuel vites kullanımı ile aşmak mümkün mü? Farklı şekilde sorarsam vites değişikliğini elektronik beyine bırakmama şansımız nedir ?

    Tabi ki; vitesin güzelliği manuale almadan direk kulaklar ile müdehale etmek mümkün. Yani araba 75 ile gidiyor ve 6 vites' te bayılmak üzere, 5' e direk alıp gücü tekrar sağlayabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozcaprica -- 22 Kasım 2013; 20:27:14 >
  • Koltukları ölçtüm eskisi ve yenisi aynı. Ön 50cm arka 45cm derinliğinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    http://citroen.nextgen-technology.net/Systems/Index?vehicleId=2105&vehicleName=New%20CITROEN%20C4%20Picasso&displayVehicleName=YEN%C4%B0%20CITROEN%20C4%20Picasso&cultureId=22&culture=tr®ion=TR&0.33291572891175747

    Bu sayfadan araç ve telefon seçimlerini yaparak sürüm kontrolü yapabilirsiniz

    teşekkür ederim. şimdi anladım. benim telefon bu listelerde yok, nokia e52 kullanıyorum. demek birde telefon masrafı yapacağız. :)




  • Bende yeni beyaz picassomu dün itibari ile teslim aldım.Eskişehir-Ankara arası hemen yola çıktım.Konfor harika çok beğendim.Teknolojiye alışkın olanlar ekranları kullanmakta zorlanmaz diye düşünüyorum ,ben zorluk yaşamadım.Vites geçişleri yumuşak kullanımlarda hissedilmiyor,ama arabayı seri kullanmak isterseniz hissediyorsunuz.Tüm özellikleri ile kullanıcıya iş bırakmıyor ,sadece direksiyon komutası kalıyor size.250 km yol yaptım Hız sabitleyici kullandım.ortalama 5 lt/100 yakıt sarfiyatı oldu.Alacak olanların soruları olursa memnuniyetle cevaplarım.
  • Bu konuyu özellikle servise sordum hatta kullanım kılavuzuna baktım, ayağınızı gazdan çekmenize gerek yoktur diyor ikisi de. Ama aynı şekilde robotize şanzıman kullanan lancia delta ve peugeot 3008 plazalarında "alışmanız lazım, bizim kullanmamızla sizinki farkeder" demişlerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozcaprica O kullanıcısına yanıt
    Eline sağlık, fena değil gibi ölçüler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim osiris.Galiba kullandıkça alışacağız.Şunu söyleyebilirim ben çok memnun kaldım araçtan ,iyiki almışım diyorum.
  • Şimdi teknoloji paketi içinde xenon Far var peki viraj aydınlatma işini bu xenon far yapıyor mu yoksa sadece sis farları mı virajı aydınlatıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    Şimdi teknoloji paketi içinde xenon Far var peki viraj aydınlatma işini bu xenon far yapıyor mu yoksa sadece sis farları mı virajı aydınlatıyor?

    Xenon' lar oynar başlıklı Viraj aydınlatmada asıl rol xenonda

    Sisler aynı zamanda park falan ederken de aydınlatma yapmak için iyi oluyor. Yani cevap her ikisi de gibi birşey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oguzadal O kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun arkadaşım. teknoloji paketlimi? ne kadara mal oldu.
  • teşekkürler calyante.benimkinde tekno paket yok.74000 liraya aldım.
  • Geliyor benim pikaçu bu hafta
  • Arkadaşlar,

    Kullananların çok daha iyi fikir verebileceğini düşüyorum; sizce Picasso'nun olabilecek en yakın rakibi nedir ? Elbette elma ile elma kıyaslaması yapmak istiyorum, yani bir sedan ile kıyas değil arzum... En yakın seçenek Renault Scenic olur sohbetleri duyuyorum (hem dizel hemde EDC olması aracılığı ile ) alternatif ise C-Max... sizin görüşünüz nedir ?
  • Deutr kullanıcısına yanıt
    5 kişilik: peugeot 3008

    7 kişilik: peugeot 5008
  • MPV arabaların hepsi ile kıyaslayabilirsiniz .
    Ford C-MAX
    Renault Scenic
    Toyota Verso
    Opel Zafira
    vb..
  • oguzadal O kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, katılıyorum ancak aslında sormak istediğim hani hangi aracı gönlümüz ve mantığımız picasso'ya rakip kabul eder... Örneğin benim için ön cam olayı sebebi ile herkes -1 başlar, ilave olarak iç hacim ferahlığı maalesef peugeot için not düşürücü, mesela orta konsol fena halde kafes sistemi yaratıyor... Scenic son derece avantajlı ama iddialı konuşmam zor...

    Kastım bu gibi kıyaslamalar ile liste başı kim kalır ? @oguzadal
  • Fiyat diye bir parametre olduğu sürece bence Citroen en öne çıkan. Scenic bir sürü donanım eksiğine rağmen en yakın araba desek full liste fiyatı 87' ye falan geliyor. Grand değil bu arada. Iç dış görsel tasarım,motor vs ye bakınca illa alternatif nedir diyorsak bence Scenic.
    Zafira'da iyi ama en dolusunda fiyat saçmalık noktasına varıyor direk Mercedes' e dönmek lazim Zafira yerine. Digerleri eski kalıyor artık görsel ve teknoloji tarafında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kafes sistemi dediğiniz sürücüyü sarmalayan kokpit tasarımı ise bu aslında picasso da olmasını dilediğim bir özellikti. Daha da güzel sarmalayanı için bkz:Citroen DS5

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.