Şimdi Ara

CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.650
Cevap
99
Favori
362.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    O kafes sistemi dediğiniz sürücüyü sarmalayan kokpit tasarımı ise bu aslında picasso da olmasını dilediğim bir özellikti. Daha da güzel sarmalayanı için bkz:Citroen DS5
    Bana görede iç ferahlığı ,geniş görüş açısı ,dizel otomatik olması ,diğerlerine göre extra donanımların bazılarının standart olması (navigasyon gibi),gösterge dizaynı ,far tasarımı ,jant modellerinin harika olması gibi sebeplerle 1 numaraya c4 picasso kesinlikle oturur .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzadal -- 24 Kasım 2013; 17:13:13 >
  • barsoy kullanıcısına yanıt
    yahu herkezin pikaçusu geliyor benimki hala fransada.
  • calyante C kullanıcısına yanıt
    Şimdiden hayırlı olsun arkadaşım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzadal

    Şimdiden hayırlı olsun arkadaşım
    sağolasın kardeşim. herpimize hayırlı olur inşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calyante

    sağolasın kardeşim. herpimize hayırlı olur inşallah

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar aracın net ağırlığı ne kadar sizde bende 1550 kg yazıyor ruhsatta ,normalmi bu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzadal

    Arkadaşlar aracın net ağırlığı ne kadar sizde bende 1550 kg yazıyor ruhsatta ,normalmi bu?

    Yanlış. Eski kasa öyleydi. Yenisi 140kg daha hafif olmasıgerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzadal

    Arkadaşlar aracın net ağırlığı ne kadar sizde bende 1550 kg yazıyor ruhsatta ,normalmi bu?

    Yanlış. Eski kasa öyleydi. Yenisi 140kg daha hafif olmasıgerekiyor

    Alıntıları Göster
    Bunu citroen forumunda da duymuştum yanlış yazıldığını. Katalog verisi 1295 kg yazıyor.

    Bir de benim satış sözleşmesinde " YENİ C4 PICASSO MCP STT 5K INTENSIVE TEK. PAK. + GÜV. PAK." yazıyor. MCP eski picassodaki vites değil miydi? ETG6 yazmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    Bunu citroen forumunda da duymuştum yanlış yazıldığını. Katalog verisi 1295 kg yazıyor.

    Bir de benim satış sözleşmesinde " YENİ C4 PICASSO MCP STT 5K INTENSIVE TEK. PAK. + GÜV. PAK." yazıyor. MCP eski picassodaki vites değil miydi? ETG6 yazmıyor.

    Vites aynı sadece yeni versiyon. Büyük bi ihtimal araç ağırlığına göre falan ayar yapmışlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    Bunu citroen forumunda da duymuştum yanlış yazıldığını. Katalog verisi 1295 kg yazıyor.

    Bir de benim satış sözleşmesinde " YENİ C4 PICASSO MCP STT 5K INTENSIVE TEK. PAK. + GÜV. PAK." yazıyor. MCP eski picassodaki vites değil miydi? ETG6 yazmıyor.

    Vites aynı sadece yeni versiyon. Büyük bi ihtimal araç ağırlığına göre falan ayar yapmışlardır.

    Alıntıları Göster
    Bende ETG6 yazıyor vites,ama araç ağırlığı ruhsatta 1550 yazıyor.Bencede yanlışlık olmalı ,çünkü bu aracın hafif olması gerekiyor.Aldığım bayiden tekrar soracağım bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: calyante

    yahu herkezin pikaçusu geliyor benimki hala fransada.

    Hocam sen o imzayı değiştirmeden gelmez senin pikaçu
  • barsoy kullanıcısına yanıt
    belli olmaz belki gelmez diye tutuyorum.
  • oguzadal O kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun iyigünlerde kullanın
    74.000 demişsiniz , bu fiyat hangi model için ve özellikler için ve aracı nereden aldınız.
    ( bende GP intensive için pazarlık yapıyorum cevaplarsanız sevinirim)
    Teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufukerdagi

    Aracınız hayırlı olsun iyigünlerde kullanın
    74.000 demişsiniz , bu fiyat hangi model için ve özellikler için ve aracı nereden aldınız.
    ( bende GP intensive için pazarlık yapıyorum cevaplarsanız sevinirim)
    Teşekkürler..
    Arkadaşlar, yeni Picasso alanlar ve alacaklara araçları hayırlı olsun.

    2012 eHDI dışı Beyaz, içi krem koltuk döşemeli 17 jantlı GP sahibi olarak, Yeni kasa GP almak için aracın Showroom'a gelmesini bekledim.

    Pazar günü Bayraktar İstinye'ye gidip aracı inceledim.

    Aracın içini eski kasa kadar konforlu bulmadım. Koltukları daha sert, içi koyu renk olduğundan eskisi kadar ferahlık hissi yaşamadım. Ayrıca torpido estetiği zayıf, fazla girintili çıkıntılı. Eskisinin kibarlığı yok.


    Özetle; Eski kasa sahiplerine sesleniyorum. Yenisini almak için acele edip araçlarınızı yok pahasına satmayın. Bence bu kasa eskisi kadar tutmayacak ve eski kasa daha değerlenecektir.

    Ben yenisini almak için içinin daha ferah olacağı bir döşeme seçeneği sunulmasını bekleyeceğim.




  • dhkn kullanıcısına yanıt
    Eskisini bilmiyorum ama yenisi kasa konusunda katılıyorum. Aracın konforu yok, koltuklar zevksiz ve sert, minibüs koltuğu gibi. Bir de çok matah bişeymiş gibi ince çift kolçak çıkardılar bu crossover ve mpv araçlarda. Halbuki ilçeler arası minibüs koltuğu havası vermekten başka bir işe yaramıyor. Koltuklarda herhangi bir elektrikli ayar yok, ısıtma ve hafıza zaten yok. Deri koltuk seçeneği olmadığı gibi kumaşı da naylonumsu sert tuhaf birşey. Aracı yarın teslim alacağım ama içine oturmak için hiç sabırsızlanmıyorum desem yeridir. Sırf dizel otomatik ve teknolojik, içi de ferah geniş diye aldım dünyanın parasını vererek; şimdiden pişman gibiyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barsoy -- 25 Kasım 2013; 14:10:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    Eskisini bilmiyorum ama yenisi kasa konusunda katılıyorum. Aracın konforu yok, koltuklar zevksiz ve sert, minibüs koltuğu gibi. Bir de çok matah bişeymiş gibi ince çift kolçak çıkardılar bu crossover ve mpv araçlarda. Halbuki ilçeler arası minibüs koltuğu havası vermekten başka bir işe yaramıyor. Koltuklarda herhangi bir elektrikli ayar yok, ısıtma ve hafıza zaten yok. Deri koltuk seçeneği olmadığı gibi kumaşı da naylonumsu sert tuhaf birşey. Aracı yarın teslim alacağım ama içine oturmak için hiç sabırsızlanmıyorum desem yeridir. Sırf dizel otomatik ve teknolojik, içi de ferah geniş diye aldım dünyanın parasını vererek; şimdiden pişman gibiyim

    Picasso genel olarak bu sınıfın en ekonomik ve konforlu seçeneği. Yeni seride daha sportif düşünülerek hareket edilmiş. Eskisi ile aradaki fark bu düşüncenin detaylarda ortaya çıkmasından ibaret.

    Koltuk kumaşı deyip geçmeyin. Eskisinin 3D kumaşı ile yenisindeki büro koltuğu hissi vweren kumaş arasında insan oturduğunda bile farkı hissediyor. Eskisi yüzeydeki yumuşaklık sebebiyle daha sıcak ve sarmalayıcı his verirken yenisi sıradanlık hissi veriyor.

    Ben bu gibi basit ayrıntıların 1-2 yıl sonraki modellerde farklılık adına değiştirileceğini düşünüyorum. O yüzden acele etmemeli diyorum.

    Aldığınıza göre sorun yok. Güle güle kazasız belasız kullanın, hayrını görün, içinde mutlu olun.




  • barsoy kullanıcısına yanıt
    hocam araç genelde uzun yolda kalabalık aileler için tasarlanmış araçlar. uzun yola neyle gidiliyor? minibüsle... bu da onun daha teknolojiği ve şehir içine uydurulmuş versiyonu. fiyat konusunda gerçekten yüksek gibi ama emsal araçlara göre piyasanın yükseldiğini görürsün. bu arada sen nekadara aldın aracı ve renginedir?
  • calyante C kullanıcısına yanıt
    79bin beyaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    79bin beyaz.
    Her ne kadar beğenmediğim birkaç noktası olsa da yeni C4 Picasso halen aklımı çelmekte olan bir araç.

    Bugün Auto Show dergisinde 7 kişilik versiyonun testini görünce dergiyi direkt aldım. Dergide araç ile ilgili yazılanları taradım, merak edenler aşağıdan bakabilirler.

     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ

     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ




  • Son tüketim verilerini paylaşayım:

    Trip 2 (Hiç resetlenmedi)
    1500km
    36km/h ortalama hız
    5,6

    Trip 1
    500km
    45 km/h ortalama hız
    5,3

    Bunun son 200km' si Bridgestone Blizzak LM25 ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozcaprica -- 25 Kasım 2013; 18:29:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barsoy

    Eskisini bilmiyorum ama yenisi kasa konusunda katılıyorum. Aracın konforu yok, koltuklar zevksiz ve sert, minibüs koltuğu gibi. Bir de çok matah bişeymiş gibi ince çift kolçak çıkardılar bu crossover ve mpv araçlarda. Halbuki ilçeler arası minibüs koltuğu havası vermekten başka bir işe yaramıyor. Koltuklarda herhangi bir elektrikli ayar yok, ısıtma ve hafıza zaten yok. Deri koltuk seçeneği olmadığı gibi kumaşı da naylonumsu sert tuhaf birşey. Aracı yarın teslim alacağım ama içine oturmak için hiç sabırsızlanmıyorum desem yeridir. Sırf dizel otomatik ve teknolojik, içi de ferah geniş diye aldım dünyanın parasını vererek; şimdiden pişman gibiyim

    O çift kolun degerini arkada 2 çocuk ağlarken arkaya geçebilen Anne' lere sorun bir de ;)
    Sırf bu yüzden yenisinde orta göbek sökülebiliyor arkaya geçiş kolay olsun diye. Üstelik bu şekilde olunca ön koltuklar farklı mesafe ve yüksekliklere ayarlandığında herkes kendi kolçak' ını kendi rahatına göre ayarlayabiliyor.

    Ben bu tip kol destegini ilk 10 yıl önce USA' de Grand Voyager kullandığımda deneyimlemistim ve işte budur demiştim. Herşeyden önemlisi arabadan ne beklediğiniz yani.

    Döşemeler konusunda katılıyorum size eskisi aynen kalsa bile olurdu. Ama Grand'te Lounge Paketini alırsanız istediğinizin çok ötesinde koltuklarınız olacaktır ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozcaprica -- 25 Kasım 2013; 18:41:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.