Şimdi Ara

Citroen Baylas Otomotiv Garanti Uzatma Saçmalığı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar;

    2012 Model Citroen c3 aracım var, yetkili servise gidip 610 TL karşılığında 2 yıl/90.000 km garantiyi uzattırmayı istedik. Araç bilgileri yazıp onayı için Citroen Genel Merkezine (Baylas Otomotiv) gönderecekleri söylemişlerdi. Bugun aradılar, olması gerekenden daha önce bakım yaptırdığımız için ek garanti veremeyeceklerini söylediler. Sırf ikinci bakımında 2-3 bin km erken girdik diye sunun saçmalığına bakar mısınız? Hangi akla böyle bir şart koymuşlar? Aynı sorunu yaşayanlar var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnergyBlue -- 27 Ağustos 2013; 14:56:37 >



  • Bakıma erken gitmesini araçta bir sorun var diye düşünmüşlerdir. Bu durumda garantiyi uzatıp da zarar etmek istemezler açıkçası. Bu da araçlarına güvenmediklerini gösterir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.