Şimdi Ara

citroen c1 alınır mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
18.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba

    2014 model otomatik c1 alma evresindeyin 10 bin km kazasız boyasız 38 bin tl
    geri görüş kamerası vb. tüm aksesurları var
    ancak kafamda soru işareti var c1 kullanıcısı var mıdır, ve sizce alınabilir bir arabamı
    aracı %90 şehir içi kullanıyorum kısa mesafe tek kullanıcıyım sizlerden bu konuda yorumlarınızı bekliyorum



  • Aracı tanıyalım..

    citroen c1, peugeot 108 ve toyota aygo...
    bu üç araç birbirleri ile aynı makinler.
    temelinde toyota motoru ve şasesi var..
    hatta iç aksamlarına bile bakıp tıpatıp aynı olduğunu görebilirsiniz..

    Türkiye'ye bunlardan sadece C1 geliyor..

    Peki bu C1 'de hangi motor var ?
    Toyota'nın yıllardır yaris dahil kullandığı 1.0 motor atmosferik 68 hp (diye biliyorum) motoru var..
    Bu motor 3 silindirli ve atmosferik bir yapıya sahip..

    Şanzıman ?

    otomatikleştirilmiş yani sizin yerinize müdahele eden bir el mantığında (hep bu örnek verilir) hareket eden görece çift kavramaya yada diğerlerine göre sorunsuz ama yavaş kabul edilen bir şanzıman var..

    Şanzıman geçişleri nasıl ?

    Şanzıman geçişleri eğer aracı sürekli acayip şekilde sıkıştırarark (hakikaten sıkıştırarak) kullanmazsanız çok saçmalamayan bir şanzıman. Onun haricinde öldürmez ama aracı sürükler işte.. (süründürür demedim.. Sürükler.. Yani götürür..)


    Motor gidişi nasıl ? Çeker mi ?

    Boş ağırlı 860 KG olan ve 68 HP bir araçtan bahsediyoruz..
    Gidişi kalkış ve 70 - 80 km/s saate kadar fena değil..
    Özellikle kalkışlarda hafifliğin verdiği avantaj ile gayet hızlı..

    100 km ye ve üstüne çıkmakta biraz nazlı.. özellikle 100 km den daha yukarısı için uygun değil..
    Hem motor bağırıyor hem de gitmek istemediğini anlıyorsunuz..

    Şehirler arası gidilmez mi ?

    Şehirler arası iki de bir dur kalk yapmıyoruz. 90 - 110 km sabit hızda gayet de ilerlenebilir...
    Ama daha fazla uçup kaçmak beklemeyin.. Bakın daha üstüne çıkmaz demiyorum. (düz mantık düşünenlere bunu belirtmem gerek)
    110 km/s hızın üstüne de çıkar ama çıkmak istemezsiniz... Huzursuz bir yolculuk olur.


    Ne kadar yakar ?

    Aynı motora sahip otomatik, 2008 model yaris araç (arkadaşımın aracı ve bende çoğu zaman kullanıyorum) Ankara için ortalama bir kullanımda klima vs açık maksimum 5,5 - 6 litre görülüyor.. (daha da düşebiliyor)

    Kaldı ki sizin bahsettiğiniz araç daha yeni bir araç..


    Diğer araçlar ile kıyaslama nasıl olur ?

    A sınıfında hyundai i10, fiat 500 vs.. ile olur..

    Yerine B sınıfı tercih edilir mi ?

    B sınıfı aynı paraya araç satın alabilirsiniz.. AMA !! Alırken motor gücü ve ağırlık oranına bir bakmanızı öneririm.
    Kaldı ki aynı paraya alınan B sınıfı araç bu donanımda ve KM'de ve bu model de olmaz..

    Kasko, bakım, b sınıfı aracın lastik fiyatı vs.. bunların hepsini hesaplamanızı öneririm..

    Şekil ? Tasarım ?

    Sırf ikinci eli daha hızlı diye bilinen daha masraflı bir araç almaktansa bunu tercih etmeyi yeğlerim..

    Oturduğum sitede en az 10 tane mercedes, 10 tane bmw ve diğer araçlardan sayamadığım kadar mevcut..
    B ve C sınıfı araçların sayısını bilmiyorum bile..

    Ancak bu aracı her gördüğümde aradan şirin bir şekilde sıyrılıyor..
    Eğer siz bindiğinizde zevk alacaksanız. Gidin alın. Milletin lafına bakmayın..


    İyi Sürüşler..
    Varsa sorunuz alırım..

    Ek olarak youtube 'de otoseyir ve otopark 'da incelemeleri var. İzlemenizi tavsiye ederim. (türkçe olanlarda diğer videoları çok ciddiye almayın)
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Citroën C1 Hakkında Bilmen Gereken Her Şey

    Citroën C1, şehir içi ve kısa mesafeli yolculuklar için tasarlanmış, kompakt ve uygun fiyatlı bir otomobildir. İster yeni ister ikinci el bir otomobil arayışında olun, Citroën C1'i satın almayı düşünüyorsanız bilmeniz gerekenler şunlardır:

    Citroën C1 Yorumları

    Genel olarak, Citroën C1 sahipleri araçlarından memnundur. Kompakt yapısı, düşük yakıt tüketimi ve çevikliği ile şehir içinde kullanımı için idealdir. Ancak, bazı kullanıcılar iç mekanın darlığından ve düşük hızlanma performansından şikayetçi olmuştur.

    Citroën C1 Otomatik Vites

    Citroën C1, Sensodrive adı verilen otomatik şanzıman seçeneğiyle de mevcuttur. Sensodrive, manuel şanzımanlar kadar verimli olmasa da şehir içinde kullanım kolaylığı sağlar.

    Citroën C1 Alınır mı?

    Citroën C1, özellikle şehir içi kullanım için uygun fiyatlı ve pratik bir seçenektir. Kompakt boyutları park etmeyi kolaylaştırır ve düşük yakıt tüketimi bütçeni zorlamaz. Ancak, geniş bir iç mekan veya yüksek performans arıyorsanız, daha büyük bir araç tercih etmeniz gerekebilir.

    Citroën C1 Otomatik

    Otomatik şanzıman tercih ediyorsan, Citroën C1'in Sensodrive seçeneğini düşünebilirsin. Bu şanzıman, özellikle yoğun trafikte sürüşü kolaylaştırır. Ancak, Sensodrive'ın manuel şanzımanlara göre daha pahalı ve daha az verimli olduğunu unutmamalısın.

    Citroën C1 Kronik Sorunlar

    Tüm otomobillerde olduğu gibi, Citroën C1'de de bazı bilinen kronik sorunlar vardır. Bunlar arasında vites kutusu sorunları, elektrik aksamı arızaları ve süspansiyon sorunları yer alır. Ancak, bu sorunlar tüm C1 modelleri için geçerli değildir ve düzenli bakımla azaltılabilir.

    Citroën C1 1.0 SX Sensodrive Nasıl?

    Citroën C1 1.0 SX Sensodrive, otomatik şanzımanlı ve 1.0 litrelik bir motora sahip bir C1 modelidir. Bu model, şehir içi kullanım için yeterli gücü ve performansı sunar. Ancak, yüksek hızlarda veya yokuş yukarı sürüşlerde gücünün yetersiz kalabileceğini unutmamalısın.

    Sonuç

    Citroën C1, şehir içi sürüşler için pratik ve uygun fiyatlı bir seçenektir. Kompakt boyutları, düşük yakıt tüketimi ve çevikliği ile şehir içinde kullanımı için idealdir. Ancak, geniş bir iç mekan veya yüksek performans arıyorsan, daha büyük bir araç tercih etmen gerekebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hocam C1 alana kadar ibiza fabia tarzı araçlara bakın. Zaten C1 i de 0 almayacakmissiniz.2.el o fiyata güzel araçlar bulabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C1 gayet de guzel alinir millette bi polo ibiza meraki var ki sorma gitsin. Bence cok tatli ve ufak tefek bir araba. Buna baktiginiza gore boyle bir araca ihtiyaciniz var.

    Mekanik sorunu var mi bilmem ama pedere almayi dusunuyoeum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgal

    Hocam C1 alana kadar ibiza fabia tarzı araçlara bakın. Zaten C1 i de 0 almayacakmissiniz.2.el o fiyata güzel araçlar bulabilirsiniz

    haklısınız ama düşük km o fiyata ibiza fabia yok en az 45 bin bütçe olması gerekiyor .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeniorAwesome

    C1 gayet de guzel alinir millette bi polo ibiza meraki var ki sorma gitsin. Bence cok tatli ve ufak tefek bir araba. Buna baktiginiza gore boyle bir araca ihtiyaciniz var.

    Mekanik sorunu var mi bilmem ama pedere almayi dusunuyoeum

    park kolaylığı az yakıt şehir içine uygun olması gibi özelllikler ile açıkcası bakıyorum.
  • Çok hakim değilim ama 2014 güncel kasa mı? Güncel kasaysa çok tatlı bir otomobil şehiriçinde zevkle binilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c1 alana kadar İzmitli Ayten al
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BacaIsmail

    Çok hakim değilim ama 2014 güncel kasa mı? Güncel kasaysa çok tatlı bir otomobil şehiriçinde zevkle binilir.

    güncel kasa c1 aynen duruşu şirin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    c1 alana kadar İzmitli Ayten al

    i10'na da baktım ama c1 daha tatlı geldi
    açıkcası aklımdaki soru işareti araç nasıldır yokuşta nasıl hareket eder, sorun çıkarır mı fazla kullanıcı yorumu bulamadım
  • 2014 model galiba eski kasa bakıyorsunuz. Benzinli olanları 1.0 yarı otomatik 69 hp. Toyota yarış ve daihatsu sirionda da kullanıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C1 gibi araçların beni tedirgin eden tek tarafı, arka koltuk kafalığının arka cama çok yakın olması.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    2014 model galiba eski kasa bakıyorsunuz. Benzinli olanları 1.0 yarı otomatik 69 hp. Toyota yarış ve daihatsu sirionda da kullanıldı.

    güncel kasaya bakıyorum
  • O grubun en iyi araçları Fiat 500 ve Kia Picantodur.Onlarada bakın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O araca o fiyat cok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • furkmid F kullanıcısına yanıt
    Çok pahalı bence o paraya çok araba var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Çok pahalı bence o paraya çok araba var.

    10 bin km'de otomatik temiz araç gerçekten çok az o fiyatlara
    corsa polo fiesta vb. temiz az km otomatik araçlar 40 bin üstünde ve c1 kadar az yakmıyorlar ama tabi b sınıfı araçlar ile a sınıfı araç karşılaştırmakta doğru olmaz
  • İkinci araba mı olacak yoksa tek araç mı? İkinci araba ise zevk için alınabilir, şehiriçinde çok rahat olur ancak tek araç ise biraz daha büyük bir araç bakın derim. %90 şehiriçi desenizde ihtiyaçlar değişebilir, uzun yolda çok yorucu bir araç olur. Hem iç hacim ve bagaj anlamında hem de yol tutuş anlamında uzun yol sıkıntı yaratır.
  • C 1 alınır. Çok hoş güzel sevimli bir araç.
  • Aracı tanıyalım..

    citroen c1, peugeot 108 ve toyota aygo...
    bu üç araç birbirleri ile aynı makinler.
    temelinde toyota motoru ve şasesi var..
    hatta iç aksamlarına bile bakıp tıpatıp aynı olduğunu görebilirsiniz..

    Türkiye'ye bunlardan sadece C1 geliyor..

    Peki bu C1 'de hangi motor var ?
    Toyota'nın yıllardır yaris dahil kullandığı 1.0 motor atmosferik 68 hp (diye biliyorum) motoru var..
    Bu motor 3 silindirli ve atmosferik bir yapıya sahip..

    Şanzıman ?

    otomatikleştirilmiş yani sizin yerinize müdahele eden bir el mantığında (hep bu örnek verilir) hareket eden görece çift kavramaya yada diğerlerine göre sorunsuz ama yavaş kabul edilen bir şanzıman var..

    Şanzıman geçişleri nasıl ?

    Şanzıman geçişleri eğer aracı sürekli acayip şekilde sıkıştırarark (hakikaten sıkıştırarak) kullanmazsanız çok saçmalamayan bir şanzıman. Onun haricinde öldürmez ama aracı sürükler işte.. (süründürür demedim.. Sürükler.. Yani götürür..)


    Motor gidişi nasıl ? Çeker mi ?

    Boş ağırlı 860 KG olan ve 68 HP bir araçtan bahsediyoruz..
    Gidişi kalkış ve 70 - 80 km/s saate kadar fena değil..
    Özellikle kalkışlarda hafifliğin verdiği avantaj ile gayet hızlı..

    100 km ye ve üstüne çıkmakta biraz nazlı.. özellikle 100 km den daha yukarısı için uygun değil..
    Hem motor bağırıyor hem de gitmek istemediğini anlıyorsunuz..

    Şehirler arası gidilmez mi ?

    Şehirler arası iki de bir dur kalk yapmıyoruz. 90 - 110 km sabit hızda gayet de ilerlenebilir...
    Ama daha fazla uçup kaçmak beklemeyin.. Bakın daha üstüne çıkmaz demiyorum. (düz mantık düşünenlere bunu belirtmem gerek)
    110 km/s hızın üstüne de çıkar ama çıkmak istemezsiniz... Huzursuz bir yolculuk olur.


    Ne kadar yakar ?

    Aynı motora sahip otomatik, 2008 model yaris araç (arkadaşımın aracı ve bende çoğu zaman kullanıyorum) Ankara için ortalama bir kullanımda klima vs açık maksimum 5,5 - 6 litre görülüyor.. (daha da düşebiliyor)

    Kaldı ki sizin bahsettiğiniz araç daha yeni bir araç..


    Diğer araçlar ile kıyaslama nasıl olur ?

    A sınıfında hyundai i10, fiat 500 vs.. ile olur..

    Yerine B sınıfı tercih edilir mi ?

    B sınıfı aynı paraya araç satın alabilirsiniz.. AMA !! Alırken motor gücü ve ağırlık oranına bir bakmanızı öneririm.
    Kaldı ki aynı paraya alınan B sınıfı araç bu donanımda ve KM'de ve bu model de olmaz..

    Kasko, bakım, b sınıfı aracın lastik fiyatı vs.. bunların hepsini hesaplamanızı öneririm..

    Şekil ? Tasarım ?

    Sırf ikinci eli daha hızlı diye bilinen daha masraflı bir araç almaktansa bunu tercih etmeyi yeğlerim..

    Oturduğum sitede en az 10 tane mercedes, 10 tane bmw ve diğer araçlardan sayamadığım kadar mevcut..
    B ve C sınıfı araçların sayısını bilmiyorum bile..

    Ancak bu aracı her gördüğümde aradan şirin bir şekilde sıyrılıyor..
    Eğer siz bindiğinizde zevk alacaksanız. Gidin alın. Milletin lafına bakmayın..


    İyi Sürüşler..
    Varsa sorunuz alırım..

    Ek olarak youtube 'de otoseyir ve otopark 'da incelemeleri var. İzlemenizi tavsiye ederim. (türkçe olanlarda diğer videoları çok ciddiye almayın)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 8 Nisan 2016; 4:01:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hamdi0555

    Aracı tanıyalım..

    citroen c1, peugeot 108 ve toyota aygo...
    bu üç araç birbirleri ile aynı makinler.
    temelinde toyota motoru ve şasesi var..
    hatta iç aksamlarına bile bakıp tıpatıp aynı olduğunu görebilirsiniz..

    Türkiye'ye bunlardan sadece C1 geliyor..

    Peki bu C1 'de hangi motor var ?
    Toyota'nın yıllardır yaris dahil kullandığı 1.0 motor atmosferik 68 hp (diye biliyorum) motoru var..
    Bu motor 3 silindirli ve atmosferik bir yapıya sahip..

    Şanzıman ?

    otomatikleştirilmiş yani sizin yerinize müdahele eden bir el mantığında (hep bu örnek verilir) hareket eden görece çift kavramaya yada diğerlerine göre sorunsuz ama yavaş kabul edilen bir şanzıman var..

    Şanzıman geçişleri nasıl ?

    Şanzıman geçişleri eğer aracı sürekli acayip şekilde sıkıştırarark (hakikaten sıkıştırarak) kullanmazsanız çok saçmalamayan bir şanzıman. Onun haricinde öldürmez ama aracı sürükler işte.. (süründürür demedim.. Sürükler.. Yani götürür..)


    Motor gidişi nasıl ? Çeker mi ?

    Boş ağırlı 860 KG olan ve 68 HP bir araçtan bahsediyoruz..
    Gidişi kalkış ve 70 - 80 km/s saate kadar fena değil..
    Özellikle kalkışlarda hafifliğin verdiği avantaj ile gayet hızlı..

    100 km ye ve üstüne çıkmakta biraz nazlı.. özellikle 100 km den daha yukarısı için uygun değil..
    Hem motor bağırıyor hem de gitmek istemediğini anlıyorsunuz..

    Şehirler arası gidilmez mi ?

    Şehirler arası iki de bir dur kalk yapmıyoruz. 90 - 110 km sabit hızda gayet de ilerlenebilir...
    Ama daha fazla uçup kaçmak beklemeyin.. Bakın daha üstüne çıkmaz demiyorum. (düz mantık düşünenlere bunu belirtmem gerek)
    110 km/s hızın üstüne de çıkar ama çıkmak istemezsiniz... Huzursuz bir yolculuk olur.


    Ne kadar yakar ?

    Aynı motora sahip otomatik, 2008 model yaris araç (arkadaşımın aracı ve bende çoğu zaman kullanıyorum) Ankara için ortalama bir kullanımda klima vs açık maksimum 5,5 - 6 litre görülüyor.. (daha da düşebiliyor)

    Kaldı ki sizin bahsettiğiniz araç daha yeni bir araç..


    Diğer araçlar ile kıyaslama nasıl olur ?

    A sınıfında hyundai i10, fiat 500 vs.. ile olur..

    Yerine B sınıfı tercih edilir mi ?

    B sınıfı aynı paraya araç satın alabilirsiniz.. AMA !! Alırken motor gücü ve ağırlık oranına bir bakmanızı öneririm.
    Kaldı ki aynı paraya alınan B sınıfı araç bu donanımda ve KM'de ve bu model de olmaz..

    Kasko, bakım, b sınıfı aracın lastik fiyatı vs.. bunların hepsini hesaplamanızı öneririm..

    Şekil ? Tasarım ?

    Sırf ikinci eli daha hızlı diye bilinen daha masraflı bir araç almaktansa bunu tercih etmeyi yeğlerim..

    Oturduğum sitede en az 10 tane mercedes, 10 tane bmw ve diğer araçlardan sayamadığım kadar mevcut..
    B ve C sınıfı araçların sayısını bilmiyorum bile..

    Ancak bu aracı her gördüğümde aradan şirin bir şekilde sıyrılıyor..
    Eğer siz bindiğinizde zevk alacaksanız. Gidin alın. Milletin lafına bakmayın..


    İyi Sürüşler..
    Varsa sorunuz alırım..

    Ek olarak youtube 'de otoseyir ve otopark 'da incelemeleri var. İzlemenizi tavsiye ederim. (türkçe olanlarda diğer videoları çok ciddiye almayın)

    çok teşekkürler çok güzel bi paylaşım olmuş tüm soruları yanıtlamışsınız




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.