Şimdi Ara

YAKIT BASINCI DÜŞÜK (ÇÖZÜLEMEYEN ARIZA)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
5.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    2018 VOLVO S60 T3 Modeline sahibim aracı alalı 1 sene civarı oldu aldığım günden beri bilgisayara bağlattığımızda YAKIT BASINCI DÜŞÜK, MOTOR KRANKLIYOR hatası almaktayız.

    İstanbul Avrupa ve Anadolu yakasında 3 veya 4 özel servis gezdim fakat şuana kadar sorunu çözebilen olmadı. Ustalar hep deneme yanılma yoluyla ilerliyorlar buda maddi ve manevi olarak çok yoruyor.


    Araçta performans düşüklüğü var özellikle yokuş çıkarken otomatik vites yükselttiğinde araç titriyor ve sürekli bir alt vitese düşmek zorunda kalıyor.(Manuel viteslerde düşük devirde yüksek vites gitmeye çalışmak gibi titriyor) Düz yolda da aynı sorun mevcut.

    Soğuk çalıştırmada motor ısınıp devir düşerken silkeleme ve bazen çalıştırmada uzun marş çeviriyor.


    Şuana kadar değişen parçalar;

    -Yüksek Basınç Benzin Pompası

    -Yüksek Basınç Müşürü

    -Yüksek Basınç Pompasından Geçen T boru


    Araçtan gerçek anlamda soğuttu.


    Değerli desteklerinizi bekliyorum.

    Şimdiden teşekkürler.








  • Yağ filtresini degismissinizdir heralde
  • realitych R kullanıcısına yanıt

    Yağ fitresi ile ilgili olduğunu düşünmüyorum hocam,

    Sorun yakıt basıncının düşük olması arıza kaydı o şekilde çıkıyor.


    En son bakımda;

    Yağ

    Yağ filtresi

    Benzin filtresi

    Hava filtresi

    Polen filtresi gibi parçalar değişti zaten.


    Bu arıza aracı aldığım ilk günden beri var.

  • Enjektörlere bakıldı mı? Benzin basınç regülatörü?
  • Benzin basınç regülatörü değişti hocam,

    Enjektörlere hiç bakılmadı.

    Bu arızayı gören ustalar hep basınç pompası, regülatörü gibi parçalara yöneldi.

    Enjektörün nasıl bir etkili olabilir ki basınç düşüklüğüne ?

  • Deponun içinde bulunan pompayı koltuk sökülerek kontrol edebliyorlarmı illa depomu sökülmesi lazım ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: HkanK03

    Deponun içinde bulunan pompayı koltuk sökülerek kontrol edebliyorlarmı illa depomu sökülmesi lazım ?

    Deponun içindeki motora sökülmeden ulaşılabiliyorsa neden olmasın.

  • Bu arkadaş size yardımcı olacak.
  • Günaydın,


    Hangi arkadaş hocam ?

  • Destek olmak isteyen arkadaşların çözüm fikirlerine açığım.

  • Benim araç ara ara kasisten geçerken düşük yakıt basıncı verip stop ediyordu bakımda mazot filtresine giren borulardan biri tam yerine oturmamış araç oynadıkça bazen yerinden çıkıp geri giriyordu. Jackliysi boru elimle ittirdim oturdu yerine o günden sonra bir daha yapmadı. Sanayideki ustalara kalsaysim hemen pompa ve müşürü direkt değiştiriyordı.

    Ustaların yapması gereken enjektörlerden geriye doğru basıncı ölçmek illa bir yerde kaçak yerine tam oturmamış boru vb. vardır. Sizde pompa ve müdür değişmiş. Bunlardan eminseniz hat kontrol edilecek yan sanayi bazı pompalar da yeterli basıncı oluşturmadığına denk gelmiştim bir kaç araçta.
  • bnym97 kullanıcısına yanıt

    Sağolun hocam bu durumu da göz önünde bulunduracağım.


    İstanbul içi tecrübe edilmiş volvo servisi önerebilecek arkadaşlar varsa yönlendirmelerini, firma isimlerini paylaşmalarını rica ediyorum.

  • HkanK03 kullanıcısına yanıt
    Manometre ile basıncı ölçtünüz mü? Yakıt pompası orijinal mi yan sanayi mi?
  • Würth’ün bu tür sorunlarda fayda edebilen bir ürünü vardı ama ismini hatırlamıyorum. Bir ara sanayideki bir arkadaş önermişti; benim sorun basınç regülatöründen olduğundan kullanmadım ama araştırdığımda fayda gören olduğunu okumuştum.
  • HkanK03 kullanıcısına yanıt

    maslakta gençler volvoyu öneririm, kendi aracımı uzun zamandır oraya götürüyorum, gayet memnunum.

    umarım sorun kısa zamanda çözülür.

  • ersin310 E kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam,


    En son bakımımı oraya yaptırdım,

    Sorunumu söyledim fakat çok ilgilenmediler vaktimiz yok gibisinden davrandılar.

    Bakımı yapıp çıktım.

  • HkanK03 kullanıcısına yanıt

    anladım hocam, 2000lerin volvolarına genel olarak daha hakimler zaten, yeni motorlarda o kadar tecrübe sahibi olmayabilirler. benim araç eski nesil, genelde tüm sorunları nokta atışı buluyorlar.


    başka da özel servis denemedim hiç, yetkili servise de gösterebilirsiniz, araç yeni olduğu için daha çok tecrübe etmiş olabilirler.

  • Depo içindeki benzin pompası testi için hangi ustaya gitmem gerekir pompacılar mı?

    Yoksa herhangi bir tanıdık usta söküp kontrolünü sağlayabilir mi ?

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.