|
Citroen C3 ELLE Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
-
-
C3 Shine modeli 660.900 TL, ısıtmalı ön koltuklar ve arka park sensörü toplam 6500 TL. Geri kalan da özel seri ve ELLE özelleştirmeleri için. Bence C3 Shine alacakların ELLE almasına değer zira özel seri olduğu için ikinci elde de değerini taşıyacaktır.
-
Eski kasayı ELLEmişler 2023 diye kakalıyorlar.
Bu motor şanzuman ikilisine dikkat etmek lazım, onun dışında güzel makine
-
Türkiye satış fiyatı 681400 TL, resmiyetteki rakam o. Pratikte böyle bir şey yok.
Bu aracı minimum 750'ye alabilirsin, eğer o da denk getirip arabayı bayiilerde bulabilirsen; artık 3 ay mı sürer, 5 ay mı sürer, ALLAH kerim...
-
Sınırlı sayıdaymış arkadaşlar. Galerilerde 2 katı fiyata bulursunuz ancak.
-
Böyle memleket böyle düzen olmaz olsun. 10k maaş'a karşılık 800k, 1 milyon fiyatlar isteniyor şöyle giriş seviyesi basit otomobiller için. Gerçekten cehennemi merak etmiyorum artık. Ülkemiz zaten bir cehennem..
-
iyi c3 te çıkarmışlar ELLE modelini. ami de çıkarsalar, çok daha kötü olurdu.
-
Digital kadran hala yok?! Manuel kafranlı otomobil kalmadı 7 inç bebek ekranı sanırım tesla 17 inç ekran tohg 11 inç yazık 800 liraya araba sat donanım zayıf vites 6 7 vites altı araçmı var artık
-
PSA grubu tork konvertörlü şanzıman tipini kullanıyor, piyasadaki en sağlam otomatik şanzıman diye bilinir. citroen c3'te EAT6 var, bu şanzımanın en güncel versiyonu olan EAT8'in önceki nesli. EAT8 kadar hızlı geçişe sahip değil ama sorunlu şanzıman diye bir şey duymadım. motor puretech 1.2 ilk versiyonlarında kayış sorunu vardı, araçlar geri çağırılıp değiştirildi, güncel versiyonda bu sorun da yok. motora dair yine sorun, kronik arıza gibi bir yönünü bilmiyorum. benim bilmediğim arızası, sorunu vs. mi var acaba? sizin yorumu görünce merak ettim.
-
Süreyya hanımın muhteşem değişimi.
-
hatchback scirocco?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Buna 681 verene kadar 691'e Opel Corsa 1.2 100HP EAT8 Elegance alınır, hiç değilse yeni nesil altyapılı bir araç almış olursunuz, tabi bulursanız :)
-
Corsa buna göre çok dar iç mekana ve düşük bir profile sahip. Daraltıyor içindekini. Bu MPV gibi yüksek ve daha ferah. zaten BG olarak da geride. Haa şunu da söyleyeyim, 681 diyor da bayi 800 çekiyor zaten. Corsa da aynı şekilde.
-
Herkes de neyini beğenmiş anlamadım. Bunca yıldır bu işlerin içindeyim, eat 6 kadar mekanik sorunsuz otomatik şanzıman görmedim. Vites geçişleri çok hafiften hissedilir ancak motor şanzıman uyumu sorunsuzdur. Rampada gaza basmayın diyen alman harikaları sanayide yatarken bu şanzıman dere tepe tırmanıyor. Piyasayı bilmeden ezbere yorum. Eat 8'i bilmiyorum ama. Henüz ekonomik ömrü yeni başladı, ileride sorun çıkarır mı göreceğiz. eat6 kendini kanıtladı.
-
Citroen AMI
Citroen Elle
Citroen Saxo
Sırada ne var?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sahibi olduğum bir araçtı. Kimseye önermem. Evet yalıtımı süspansiyonu gerçekten sınıfında liderliğe oynar. Ancak ergonomi 0, malzeme kaltesi eh işte, aracın yürüyen dayanımı iste çok zayıf. 20bin kmde disk balata biter, direksiyonu ne yöne bırakırsanız o yöne araba çekme yapar, bardaklıkların yeri tırt ne koysan sığmaz sığan da dökülür. Kol dayaması doblo tarzıdır. yan yolcuların tutacak hiçbir yeri yoktur. Yan kapı ceplerine ne koyarsan ses yapar, bagaj kapağını açtığınızda elleriniz çamur olur. Plastik kalitesi çok kötüdür.
En iyi yönü ise direksiyonudur. Çok yumuşak ve kaliteli bir direksiyonu vardır.
-
psa-1-2-75-hp-1-0-100-hp-1-2-130-hp-kronik-sorunlar--143183622
linkteki konunun beğenilen mesajlarına bakın. Aslında kendinizde biliyormuşsunuz zaten sorunu. (Triger ve Buji)
Babamda 3008 1.6 BlueHdi Eat6 bende C4 1.6 BlueHdi Eat6 var. Bu motor şanzuman ikilisi performans açısından tam optimum seviyede çok güzel dengesi geçişleri var. Babam Adblue tankında sorun yaşadı 2 defa. İlkinde servis ücretsiz değişim yaptı. İkincisinde 20 bin lira para istedi. Sonra o da komple iptal ettirdi bu donanımı. İptal ederek sorun aşılıabiliyor kısacası.
Fakat 1.2 Puretech lerde sorunun çözümü yok yaptırıyorsun yine ortaya çıkıyor iptal edilecek bir durumu yok yani. Ve forumları biraz araştırınca 2017 üzeri araçlarında bu durumun giderildiği yazsada arada yine de bu sorunu yaşayanlar sorunlarını dile getirdiğini görüyorum. Mal aynı mal makyajlayınca bir şey değişmiyor yani 2015 de 1.2 Purech 110/130 Bg . 2023 de aynı motor işte. Bir şeyler komple değişmedikçe bu algı yıkılmaz. Nasıl ki meşhur DSG artık yok diyenler olsa da aslında biraz araştırınca hala var olduğunu görüyorsun bu da aynı hesap. Eşşek aynı eşşek.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Eski kasayı ELLEmişler 2023 diye kakalıyorlar. Bu motor şanzuman ikilisine dikkat etmek lazım, onun dışında güzel makine |
Böyle memleket böyle düzen olmaz olsun. 10k maaş'a karşılık 800k, 1 milyon fiyatlar isteniyor şöyle giriş seviyesi basit otomobiller için. Gerçekten cehennemi merak etmiyorum artık. Ülkemiz zaten bir cehennem..
|
Türkiye satış fiyatı 681400 TL, resmiyetteki rakam o. Pratikte böyle bir şey yok.
Bu aracı minimum 750'ye alabilirsin, eğer o da denk getirip arabayı bayiilerde bulabilirsen; artık 3 ay mı sürer, 5 ay mı sürer, ALLAH kerim... |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X