Şimdi Ara

citröen c4 1.4 vti motor için hangi marka hangi sistem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir süredir araştırıyorum ancak araştrdıkça aydınacağıma kafam iyice allak bullak oluyor

    aracım 2011 model yeni kasa 1.4 vti motor c4

    bir çok marka birçok sistem bir çok tavsiye var

    bunla beraber birinde iyi iken diğerinde şikayet olan sistem ve markalar

    özetle bu motor için subablar olmak üzere elekronik sistemde( citröen için) de bir çok kaygılar oluşturmakta

    markalar Prins telefex ve brc sistemleri aynı yollar farklı

    birde ldi sistemi gelmiş o da baya metedilmiş

    sizce bu marka ve bu motora en uygun marka ve sistem nedir

    kullanıcı yorumlarıda çok önemli olacaktır

    şimdidem teşekkürler



  • Merhaba ;

    Gerek Citroen c4 gerek Peugeot 308 3008 508 araçlarına defalarca BRC MY11 montajlarımız oldu , BRC Citroenin vti motoru ile tam uyumludur. Bugüne kadar 100.000 km yi BRC ile tamamlamış C4 aracımız mevcut.Gönül rahatlığıyla BRC'yi tercih edebilirsiniz.Bulunduğunuz ili belirtirseniz referans olabiliriz.Selamlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Merhaba ;

    Gerek Citroen c4 gerek Peugeot 308 3008 508 araçlarına defalarca BRC MY11 montajlarımız oldu , BRC Citroenin vti motoru ile tam uyumludur. Bugüne kadar 100.000 km yi BRC ile tamamlamış C4 aracımız mevcut.Gönül rahatlığıyla BRC'yi tercih edebilirsiniz.Bulunduğunuz ili belirtirseniz referans olabiliriz.Selamlar...

    cevabınız için teşekkürler Mehmet bey

    ben ankaradayım

    yeni kasaların motoru farklı diye biliyorum bu durumda 100.000 km biraz zor ihtimal yanılıyorsam düzeltin lütfen

    bu araçla şehir içi 6.8lt(32 kuruş) benzin tüketimi tutturtum bunun üzerinden gerçekten %40 tasarrufu sağlayabilirmisiniz

    subab koruma programı (herhalde benzin karışımı verilmesi kastediliyor) gerçekten işe yaramaktamıdır

    prins markada valve care olayıda diğer yağmala sistemi gibi ticari mi sizce (sizde pek sıcak bakmıyordunuz herhalde)

    teleflex monifolt sökmüyormuş sizde sistem nasıl(montajta delik açılırken çapak sıkıntısından bahsedilmiş)

    garanti durumu uzarmı ben 10.000 15.000km anca yaparım yıllık bu durumda 2 yıl 100.000 km subab sıkıntısı için erken bir tarih

    bunu uzatma yada sigorta olayı filan duuymuştum bunları maliyetleri nasıl

    birde direkt sıvı püskürtme olayı sizede geldi herhalde onun ve bana tavsiye edeceğiniz diğer sistemin güncel maliyeti nedir acaba?

    şimdiden teşekküler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Merhaba ;

    Gerek Citroen c4 gerek Peugeot 308 3008 508 araçlarına defalarca BRC MY11 montajlarımız oldu , BRC Citroenin vti motoru ile tam uyumludur. Bugüne kadar 100.000 km yi BRC ile tamamlamış C4 aracımız mevcut.Gönül rahatlığıyla BRC'yi tercih edebilirsiniz.Bulunduğunuz ili belirtirseniz referans olabiliriz.Selamlar...

    cevabınız için teşekkürler Mehmet bey

    ben ankaradayım

    yeni kasaların motoru farklı diye biliyorum bu durumda 100.000 km biraz zor ihtimal yanılıyorsam düzeltin lütfen

    bu araçla şehir içi 6.8lt(32 kuruş) benzin tüketimi tutturtum bunun üzerinden gerçekten %40 tasarrufu sağlayabilirmisiniz

    subab koruma programı (herhalde benzin karışımı verilmesi kastediliyor) gerçekten işe yaramaktamıdır

    prins markada valve care olayıda diğer yağmala sistemi gibi ticari mi sizce (sizde pek sıcak bakmıyordunuz herhalde)

    teleflex monifolt sökmüyormuş sizde sistem nasıl(montajta delik açılırken çapak sıkıntısından bahsedilmiş)

    garanti durumu uzarmı ben 10.000 15.000km anca yaparım yıllık bu durumda 2 yıl 100.000 km subab sıkıntısı için erken bir tarih

    bunu uzatma yada sigorta olayı filan duuymuştum bunları maliyetleri nasıl

    birde direkt sıvı püskürtme olayı sizede geldi herhalde onun ve bana tavsiye edeceğiniz diğer sistemin güncel maliyeti nedir acaba?

    şimdiden teşekküler

    Merhaba ;

    Aynı motordan bahsediyoruz ve bu motorda BRC 100.000 km yi çoktan tamamladı. Bu araçların kronik subab sorunu KESİNLİKLE yoktur.
    Evet bugünkü güncel lpg-benzin fiyatları ile bu değeri yakalayabilirsiniz.
    VSR programını bu araçta aktif etmeye gerek yoktur fakat yine de devreye sokulabilir
    Subab yağlama sistemlerini önermiyorum ki zaten sizin aracınızda subab sorunu yoktur.
    Aracınızda subab sorunu yoktur fakat istenirse 3 yıl için motor kaskosunu yaklaşık 200 TL ye yaptırabilirsiniz.
    BRC LDI port enjeksiyonlu araçlar için tasarlanmamıştır yani sizin aracınıza takılamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Merhaba ;

    Gerek Citroen c4 gerek Peugeot 308 3008 508 araçlarına defalarca BRC MY11 montajlarımız oldu , BRC Citroenin vti motoru ile tam uyumludur. Bugüne kadar 100.000 km yi BRC ile tamamlamış C4 aracımız mevcut.Gönül rahatlığıyla BRC'yi tercih edebilirsiniz.Bulunduğunuz ili belirtirseniz referans olabiliriz.Selamlar...

    cevabınız için teşekkürler Mehmet bey

    ben ankaradayım

    yeni kasaların motoru farklı diye biliyorum bu durumda 100.000 km biraz zor ihtimal yanılıyorsam düzeltin lütfen

    bu araçla şehir içi 6.8lt(32 kuruş) benzin tüketimi tutturtum bunun üzerinden gerçekten %40 tasarrufu sağlayabilirmisiniz

    subab koruma programı (herhalde benzin karışımı verilmesi kastediliyor) gerçekten işe yaramaktamıdır

    prins markada valve care olayıda diğer yağmala sistemi gibi ticari mi sizce (sizde pek sıcak bakmıyordunuz herhalde)

    teleflex monifolt sökmüyormuş sizde sistem nasıl(montajta delik açılırken çapak sıkıntısından bahsedilmiş)

    garanti durumu uzarmı ben 10.000 15.000km anca yaparım yıllık bu durumda 2 yıl 100.000 km subab sıkıntısı için erken bir tarih

    bunu uzatma yada sigorta olayı filan duuymuştum bunları maliyetleri nasıl

    birde direkt sıvı püskürtme olayı sizede geldi herhalde onun ve bana tavsiye edeceğiniz diğer sistemin güncel maliyeti nedir acaba?

    şimdiden teşekküler

    Merhaba ;

    Aynı motordan bahsediyoruz ve bu motorda BRC 100.000 km yi çoktan tamamladı. Bu araçların kronik subab sorunu KESİNLİKLE yoktur.
    Evet bugünkü güncel lpg-benzin fiyatları ile bu değeri yakalayabilirsiniz.
    VSR programını bu araçta aktif etmeye gerek yoktur fakat yine de devreye sokulabilir
    Subab yağlama sistemlerini önermiyorum ki zaten sizin aracınızda subab sorunu yoktur.
    Aracınızda subab sorunu yoktur fakat istenirse 3 yıl için motor kaskosunu yaklaşık 200 TL ye yaptırabilirsiniz.
    BRC LDI port enjeksiyonlu araçlar için tasarlanmamıştır yani sizin aracınıza takılamaz.

    Alıntıları Göster
    bir çok yerde okudum ve hatta sordum subab sıkıntısını bu motorla ilgili ama vsr programı bile kullanmaya gerek yok demişsiniz 3 defa da yinelemişsiniz yok diye. yanlış anlamayın ama (usta olan sizsiniz elbette) yeni bir gelişme filan mı oldu da yeni kit ile beraber herkes (servis dahil) sıkıntı var bu aracında subabları alaşım çelik değil vb...derken siz çok emin bir şekilde yok demişsiniz Allah var bende olmasa sevinirim ancak durum böle.

    fiyat konusunda bir şey dememişsiniz ankaradayım mavideniz ve 2alpgankara gördüm yetkili forumda adı geçen .aslında usta ismi verirseniz tanıdığınız ben tlf bulup direkt de görüşedebilirim

    birde bosh markasının start-stop sistemi araçlarda mevcut sistem var da onlarla mı entegre ediliyor yoksa kendi başına arabaya bu sistemi getiriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geryol -- 2 Nisan 2013; 20:12:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozenclerotogaz

    Merhaba ;

    Gerek Citroen c4 gerek Peugeot 308 3008 508 araçlarına defalarca BRC MY11 montajlarımız oldu , BRC Citroenin vti motoru ile tam uyumludur. Bugüne kadar 100.000 km yi BRC ile tamamlamış C4 aracımız mevcut.Gönül rahatlığıyla BRC'yi tercih edebilirsiniz.Bulunduğunuz ili belirtirseniz referans olabiliriz.Selamlar...

    cevabınız için teşekkürler Mehmet bey

    ben ankaradayım

    yeni kasaların motoru farklı diye biliyorum bu durumda 100.000 km biraz zor ihtimal yanılıyorsam düzeltin lütfen

    bu araçla şehir içi 6.8lt(32 kuruş) benzin tüketimi tutturtum bunun üzerinden gerçekten %40 tasarrufu sağlayabilirmisiniz

    subab koruma programı (herhalde benzin karışımı verilmesi kastediliyor) gerçekten işe yaramaktamıdır

    prins markada valve care olayıda diğer yağmala sistemi gibi ticari mi sizce (sizde pek sıcak bakmıyordunuz herhalde)

    teleflex monifolt sökmüyormuş sizde sistem nasıl(montajta delik açılırken çapak sıkıntısından bahsedilmiş)

    garanti durumu uzarmı ben 10.000 15.000km anca yaparım yıllık bu durumda 2 yıl 100.000 km subab sıkıntısı için erken bir tarih

    bunu uzatma yada sigorta olayı filan duuymuştum bunları maliyetleri nasıl

    birde direkt sıvı püskürtme olayı sizede geldi herhalde onun ve bana tavsiye edeceğiniz diğer sistemin güncel maliyeti nedir acaba?

    şimdiden teşekküler

    Merhaba ;

    Aynı motordan bahsediyoruz ve bu motorda BRC 100.000 km yi çoktan tamamladı. Bu araçların kronik subab sorunu KESİNLİKLE yoktur.
    Evet bugünkü güncel lpg-benzin fiyatları ile bu değeri yakalayabilirsiniz.
    VSR programını bu araçta aktif etmeye gerek yoktur fakat yine de devreye sokulabilir
    Subab yağlama sistemlerini önermiyorum ki zaten sizin aracınızda subab sorunu yoktur.
    Aracınızda subab sorunu yoktur fakat istenirse 3 yıl için motor kaskosunu yaklaşık 200 TL ye yaptırabilirsiniz.
    BRC LDI port enjeksiyonlu araçlar için tasarlanmamıştır yani sizin aracınıza takılamaz.

    Alıntıları Göster
    a



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geryol -- 2 Nisan 2013; 20:16:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geryol


    bir çok yerde okudum ve hatta sordum subab sıkıntısını bu motorla ilgili ama vsr programı bile kullanmaya gerek yok demişsiniz 3 defa da yinelemişsiniz yok diye. yanlış anlamayın ama (usta olan sizsiniz elbette) yeni bir gelişme filan mı oldu da yeni kit ile beraber herkes (servis dahil) sıkıntı var bu aracında subabları alaşım çelik değil vb...derken siz çok emin bir şekilde yok demişsiniz Allah var bende olmasa sevinirim ancak durum böle.

    fiyat konusunda bir şey dememişsiniz ankaradayım mavideniz ve 2alpgankara gördüm yetkili forumda adı geçen .aslında usta ismi verirseniz tanıdığınız ben tlf bulup direkt de görüşedebilirim

    birde bosh markasının start-stop sistemi araçlarda mevcut sistem var da onlarla mı entegre ediliyor yoksa kendi başına arabaya bu sistemi getiriyor

    Merhaba geryol ;

    Benim bir araca subab sorunu yoktur diyebilmem için o aracın lpg ile sorunsuz şekilde 100.000 km yi devirmiş olması gerekiyor ve montajını yaptığım BRC li citroen 100.000 km yi çoktan devirdi.Ve bir çok 308 3008 c4 de BRC ile uzun zamandır sorunsuz şekide yol yapıyor .Çok emin şekilde belirtiyorum bu araçlarda kronik subap sorunu yoktur fakat her zaman söylediğim gibi her araçta subap sorunu yaşanabilir ,bunun nedenleri bellidir.Biz bu nedenleri ortadan kaldırıyoruz gerek ürün kalitemiz ile gerek hatasız kalibrasyon ile bunlara ek olarak VSR yi de aktif ederseniz ekstra olacaktır.
    BRC montaj fiyatı PSA modulu dahil 1.700 TL dir.
    Start stop özelliğimiz bu özelliğe sahip araçlarda aktif edilen bir parametredir ,ekstra bağlanan bir sistem değildir.Selamlar...




  • geryol bosch'un sonradan takılabilen sisteminden bahsediyor sanırım. Daha öncede BRC'nin bu sisteme uygun çalışacağını forumdan okumuştum bende. Bu konuda yorumunuz nedir?
  • Arkadaşlar BRC marka öneririm.

    1.6-1.4 VTİ motor Citroenlerde tadından yenmiyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.