Şimdi Ara

Citroen C4 1.6 e-HDi Confort MCP [vs] Megane 1.5 dCi Expression EDC

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
1
Favori
5.574
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar zor bir karşılaştırma sorusu...
    Aşağıdaki iki aracın fiyatları 2.elde hemen hemen aynı,
    Sizce bunlardan hangisini almak daha makul olur?

    Citroen C4 1.6 e-HDi Confort MCP (2011/2012 DİZEL OTOMATİK)
    * MCP 6 Vites,
    * Motor Hacmi: 1560 cc,
    * Ortalama yakıt tüketimi: 4 lt / 100km,
    * Beygir: 112,
    * 0-100km hızlanması : 11,2 sn
    * Tork: 270 nm
    * Azami sürat: 190 km/h
    * Bagaj Kapasitesi: 408 lt
    * Net ağırlık: 1360 kg
    + STOP & START özelliği
    + Hill holder (yokuş kalkış desteği) özelliği

    Megane 1.5 dCi Expression EDC (2011/2012 DİZEL OTOMATİK)
    * Otomatik 6 Vites,
    * Motor Hacmi: 1460 cc,
    * Ortalama yakıt tüketimi: 4,4 lt / 100km,
    * Beygir: 110,
    * 0-100km hızlanması : 11,7 sn
    * Tork: 240 nm
    * Azami sürat: 185 km/h
    * Bagaj Kapasitesi: 344 lt
    * Net ağırlık: 1200 kg
    + Sadece privilage ve dynamique modelinde anahtarsız çalıştırma
    ? Yokuş kalkış desteği var mı yok mu çözemedim!

    Megane ve C4 full karşılaştırma


    [MEGANE EXPRESSION] - [MEGANE PRIVILAGE] - [C4 CONFORT] - [C4 CONFORT PLUS]
    ABS-ASR-ESP-CSV................................: X-X-X-X 
    Sürücü ve yolcu hava yastıkları................: X-X-X-X
    Yan hava yastıkları............................: X-X-X-X
    Kapıların hareket sonrası otomatik kilitlenmesi: X-X-X-X
    Immobilizer....................................: X-X-X-X
    Yokuş kalkış desteği...........................: X-X-X-X
    Hız sabitleyici ve hız sınırlayıcı.............: X-X-X-X
    Soğutmalı torpido..............................: X-X-X-X
    Hız ayar ve sınırlayıcı........................: X-X-X-X
    Ön sis farları.................................: X-X-X-X
    Perde hava yastıkları..........................: 0-X-X-X
    Deri direksiyon................................: 0-X-X-X
    --------------------------------------------------------
    Arka sırada havalandırma ızgaraları............: 0-X-0-X
    Renault Card Sistemi (Eller serbest sistem)....: 0-X-0-0
    Otomatik yanan farlar..........................: 0-X-0-X
    Çift bölgeli elektronik klima..................: 0-X-0-X
    Yağmur sensörü.................................: 0-X-0-X
    Refakatçi aydınlatma (follow-me home)..........: 0-X-0-X
    Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası..........: 0-X-0-X
    Katlanan yan aynalar...........................: 0-X-0-X
    --------------------------------------------------------
    PARK SENSÖRÜ...................................: X-X-0-X
    STOP-START özelliği............................: 0-0-X-X
    DİREKSİYONDAN VİTES DEĞİŞTİRME.................: 0-0-X-X
    ELEKTRİKLİ EL FRENİ............................: 0-0-X-X
    BLUETOOTH......................................: 0*-0*-X-X
    USB GİRİŞİ.....................................: 0-0-X-X
    --------------------------------------------------------


    0*: Megane 1 Nisan 2011 tarihinden itibaren üretilen araçlarda Bluetooth özelliği bulunmamaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r00tsecurity -- 30 Mayıs 2015; 23:26:15 >







  • c4 kesinlikle
  • Mcuk kullanıcısına yanıt
    C4'ü üstün kılan nedeni de yazarsanız daha iyi olur.
  • Hocam bence ikiside birbirine çok benzeyen araçlar. İkisinin de yüzü eskidi.Sadece şanzıman olarak megane bir adım daha öndedir diye düşünüyorum.
    Ben megane tercih ederdim. Saygılar.
  • lazkopat08 kullanıcısına yanıt
    evet haklısın, Megane için şanzımanı daha iyi deniyor. hissettirmeden vites geçişi yapıyormuş. Citroen şanzımanı o konuda biraz daha geri kalıyor.
    ama yakıt, tork, bagaj hacmi gibi diğer özelliklerde de citroen daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r00tsecurity -- 27 Mayıs 2015; 9:48:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r00tsecurity

    C4'ü üstün kılan nedeni de yazarsanız daha iyi olur.

    Eniştemde bir eski kasa c4 var şirket arabası olarak ta fluence var 2si arasındaki kalite hissi c4'te daha fazla.Yenisi daha iyidir diye düşündüğüm için C4 önerdim.
  • Mcuk kullanıcısına yanıt
    evet C4 ün içi sanki daha klas gibi ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r00tsecurity

    evet C4 ün içi sanki daha klas gibi ...

    Sadece süspansiyon sorunu vardı benim bindiğim kasa da yeni kasa da durum nedir bilemiyorum arka koltukta 3 saat seyahat ettim belim ağrımıştı belirgin bir şekilde rahatsız olmuştum o yolculuktan kia rio ile 3500 km gittim öyle ağrı sızı olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r00tsecurity

    evet C4 ün içi sanki daha klas gibi ...
    Megane3 1 senedir kullanıyorum manuel dizel , Arkadaşımın c4 ile de İstanbul-Kayseri gidip geri döndük.C4 vites geçişlerini hissediyorsunuz.İki aracıda şehirler arası yolda kullandığım için yüksek hız performansı rüzgar sesi gibi faktörlerde C4 daha iyi bunların dışında arada aman aman fark yok.Dış görünüş arabanın içi hangisi sizi daha çok etkiliyorsa onu tercih edin.İkinci el kaygısına takılmayın 2012 32000km de megane3 aracımı 1.5 aydır satamadım :)
  • C4 vitesi s.tronic değil, mcp dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    C4 vitesi s.tronic değil, mcp dir.

    sahibinden.com daki verileri kopyalamıştım. düzelttim şimdi. teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boltman34

    Megane3 1 senedir kullanıyorum manuel dizel , Arkadaşımın c4 ile de İstanbul-Kayseri gidip geri döndük.C4 vites geçişlerini hissediyorsunuz.İki aracıda şehirler arası yolda kullandığım için yüksek hız performansı rüzgar sesi gibi faktörlerde C4 daha iyi bunların dışında arada aman aman fark yok.Dış görünüş arabanın içi hangisi sizi daha çok etkiliyorsa onu tercih edin.İkinci el kaygısına takılmayın 2012 32000km de megane3 aracımı 1.5 aydır satamadım :)

    hocam çok güzel değerlendirmişsiniz, teşekkürler ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r00tsecurity

    quote:

    Orijinalden alıntı: boltman34

    Megane3 1 senedir kullanıyorum manuel dizel , Arkadaşımın c4 ile de İstanbul-Kayseri gidip geri döndük.C4 vites geçişlerini hissediyorsunuz.İki aracıda şehirler arası yolda kullandığım için yüksek hız performansı rüzgar sesi gibi faktörlerde C4 daha iyi bunların dışında arada aman aman fark yok.Dış görünüş arabanın içi hangisi sizi daha çok etkiliyorsa onu tercih edin.İkinci el kaygısına takılmayın 2012 32000km de megane3 aracımı 1.5 aydır satamadım :)

    hocam çok güzel değerlendirmişsiniz, teşekkürler ;)

    Alıntıları Göster
    mcp dediğinize göre son kasa c4. zaten veriler de her türlü c4 diyor. içine oturunca da bu değişmeyecektir. daha performanslı, daha az yakan, daha güzel. 2. el alacağınız için zaten değer kaybı gerçekleşmiş de oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    mcp dediğinize göre son kasa c4. zaten veriler de her türlü c4 diyor. içine oturunca da bu değişmeyecektir. daha performanslı, daha az yakan, daha güzel. 2. el alacağınız için zaten değer kaybı gerçekleşmiş de oluyor.

    Alıntıları Göster
    EDC şanzıman çok daha başarılı, başlı başına Megan'ı tercih etmeniz için ana sebep zaten. Ben hem ikinci eli, hem de şanzımanından dolayı Megan'ı alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caspento

    EDC şanzıman çok daha başarılı, başlı başına Megan'ı tercih etmeniz için ana sebep zaten. Ben hem ikinci eli, hem de şanzımanından dolayı Megan'ı alırdım.

    Şanzıman başarısı sadece vites geçişlerini hissettirmemesi mi ? yada ne gibi avantajları var edc şanzımanın mcp şanzımana göre ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LithuM

    quote:

    Orijinalden alıntı: caspento

    EDC şanzıman çok daha başarılı, başlı başına Megan'ı tercih etmeniz için ana sebep zaten. Ben hem ikinci eli, hem de şanzımanından dolayı Megan'ı alırdım.

    Şanzıman başarısı sadece vites geçişlerini hissettirmemesi mi ? yada ne gibi avantajları var edc şanzımanın mcp şanzımana göre ?

    Vites geçişlerini hissettirmemesi, şanzımanın aracın performansını törpülememesi ve çok makul yakıt tüketimine sahip olması EDC'nin başlıca avantajları.
  • Nerdeyse dandik mcp nin Edc den daha iyi olduğunu söyleyeceksiniz.

    C4 alın siz, içine oturunca kalite hissi daha fazla.

    Öyle oturursunuz içinde
  • Liste uzerinde c4 önde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esercan14

    Liste uzerinde c4 önde
    ikisininde bence + ları farklı şanzıman da reno motorda citroen yakıtta citroen bagaj da reno
    illa otomatik alacaksan reno al ama biraz daha çıkarım derseniz 1.6 dci lere bakın derim 1.5 ara motorlara sinirim var :/
    manuel c4 bakın yada o vites geçişlerindeki yığılma adamı deli eder
  • Forumda c4, mazda3, 308, mondeo gibi araçlar karşılaştırma durumlarında her zaman önde olurlar.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.