Şimdi Ara

Citroen C4 mü Skoda Rapid Spaceback mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
2.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Hava yastığı vb. güvenlik önlemleri tamam.
    Ama şimdi bu güvenlik önlemleri var diye aracın sac kalınlığı tamamen bir hiç mi yani ?
    Sen bunu paylaşır mısın bizimle ?
  • İddia sahibi sensin, ispatla yükümlü olan da sensin bu durumda. Kaynakları ver okuyayım, sac kalınlığı nasıl etki ediyormuş güvenliğe.

    Ha bi de sac kalınlıklarının değerleri de lazım hangi araçta kaçlık sac kullanmışlar? Tık tık yaptım sesine baktım yerine sayısal veriler olursa daha kolay olur tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • monyhaml M kullanıcısına yanıt
    Citroen araçları çok kibar ve kibar şekilde kullanılırsa uzun yıllar sıkıntı çıkarmaz. Şirkette kullanılan 100 bin km de olan bir C4, bakımlarının aksatılması ve farklı kişiler tarafından çok hırpalanmasına rağmen bana sürüş zevki vermişti ve süspansiyonlar dışında gayet iyiydi. 0'ı gerçekten çok pahalı ama sizin yerinizde olsam temizini bulamıyorsam 0 rapid alırdım. Bir C4 değil ama sizi üzmeyecektir.
  • Hadi veri yok ama biz yine de C4'ün sac kalınlığı daha az diyelim. Sadece anahtar kelimelerle yaptığım aramada ulaştığım açıklama;

    quote:

    Aracı taşıyan asıl olarak ana şasedir. Aracın dış kaplaması tamamen bir binanın dış cephesi gibi görünüm amacıyladır. Vatandaşlar aracın dış görünüşüne göre değerlendirip, çamurluk esneme yapıyorsa araç kalitesiz der. Asıl güvenliği sağlayan ana şasedir diğerleri makyajdır. Ana taşıyıcı ekipmanlarda sac kalınlığı artarsa arabanın güvenliği de artacaktır. Dış kaplamada sac kalınlığı artar ise aracın ağırlığı artar bu da maliyeti arttırır. Maliyetler artınca da fiyatlar artar ve daha büyük bir motor kullanımına ihtiyaç duyulur ve tüm bu etkilerle birlikte akaryakıt kullanımı da artar. Çünkü; aracın ağırlığı arttıkça aracı ötelemek için gerekli motor gücü de artacaktır. Ağırlığı az olan araç aracı ötelemek için daha az gaza basacağından daha az yakıt tüketir. Fazla kalın sac fazla yakıt tüketimi demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    İşte ana şase için euroncap verilerine bakılıyor, haklısınız.
    Test de de hemen hemen aynılar sanırım, ama hissiyat açısında dış kısmın da önemli olduğunu düşünüyorum, ben c segmentine yakıştıramıyorum c4 ün dış kaplamasını.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3B913FB4A -- 8 Ağustos 2015; 0:47:01 >
  • Ayrıca şehir içi ufak çarpışma, sürtme gibi şeyler açısından dış kaplamanın da öneminin olduğunu düşünüyorum ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3B913FB4A -- 8 Ağustos 2015; 0:48:00 >
  • Eski polo platformu kullanan malzeme kalitesi dacıa ile benzer olan Rapid'de C4'ten iyi olmuş

    Ulen o arabadaki ses yalıtımının yarısı bırak Rapid'di Octavia'da yok Malzeme kalitesi Octavia'dan bile 1 tık üstte yol tutuş olarak Skoda'nın RS Harici her modeline giydirir.

    Kapıya göre araba alanlar evi'de kapıya göre alıyorlarmı acaba çok merak ettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FursıonnMann

    Eski polo platformu kullanan malzeme kalitesi dacıa ile benzer olan Rapid'de C4'ten iyi olmuş

    Ulen o arabadaki ses yalıtımının yarısı bırak Rapid'di Octavia'da yok Malzeme kalitesi Octavia'dan bile 1 tık üstte yol tutuş olarak Skoda'nın RS Harici her modeline giydirir.

    Kapıya göre araba alanlar evi'de kapıya göre alıyorlarmı acaba çok merak ettim

    C4 gerçekten bu kadar iyi bir araç mı ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • FursıonnMann kullanıcısına yanıt
    Tamam daciacı
  • GuitarxtanbuL kullanıcısına yanıt
    Süper araç denileemz tabiki ama Rapid'den çok,çok daha bir araçtır.Benim kişisel fikrim Octavia'dan bile daha iyi bir araç.Octavia İç ve bagaj hacmi dışında pek birşey sunamayan vasat bir araç.Yol tutmaz,Yalıtım sıfır daha buna benzer birçok şey...
  • Tamam skodacı
  • gereksiz gereksiz konusanlar olmasa çok dadlı bi forum okumaktan zevk alıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teneke ve kaportası dandik dediğiniz araç EuroNCAP ten beş yıldız almış bir arabadır.Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c4 le rapid sb yi kıyaslamak bile komik olmuş,tamam rapid kötü araba değil ama,orjinalle yansanayi bir olurmu,c4 e bakan rapide binermi hiç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -TDI-

    Sanki c4 satış patlaması yapıyor
    Cümlenin içinden bir kaç kelimeyi cımbızla çekip kendinizi haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz.
    Ne üzerine kurulu olursa olsun, eğer bir gün rapid spaceback bulur da kullanırsan yol tutuşunun gerçekten iyi bir araç olduğunu anlarsın.
    Gerçi anlarsın anlamasına da bu fanboylukla yine söylemezsin.
    Nasıl şu tenekenin fanboyluğunu yapıyorsunuz anlamıyorum.

    skoda ne yolu tutucak ki meksika malı jettanın daha ucuzu cakması, vw yol tutamıyorken bünyesi altına girmiş ne üretmiş ki skoda tutuşu arazi araçları gibi olmuş...

    segmentinde dünyanın en iyi yol tutan aracıyla (citroen C4 iddası da var artabilirsin spin attırabilicek arıyorlar) dünyanın en çakma ucube aracını kapı sesiyle mukayese ediyorsun

    (çingenler kapı sesine dayanamaz oynar derler) ama milletin derdi bence kapı sesi değil dünyanın en pahalı yakıtının satıldığı ülkemizde e-hdi dizel motor daha öncelik olur bence, ek dsg konusuna girmeme gerek dahi yok




  • Bende skoda sahibi olarak; ne skoda ne citroen peugeotlarada bi bakın derim.
  • C4'ü tam 5 ay kullandım, rapid ise bir aydır şirketteki bazı arkadaşlarda dizel otomatik olarak var. Ben de arada kullanıyorum değişiklik olsun diye
    C4 bir üst segment ama daha az yakıyor
    Koltuklar c4te daha konforlu direksiyon tepkileri yine c4 te daha iyi
    Yol tutuş c4te hissedilir derecede daha iyi
    C4 ses yalıtımı olarak yine bariz daha iyi
    Rapidin iç mekan biraz daha şık, ortadaki ekran yeterli ve başarılı. Sınıfına göre iç genişlik başarılı.
    Rapid trim sesleri konusunda ileriye dönük güven vermedi bana.
    İkinci el c4 mü, sıfır rapid mi derseniz daha önce de belirttim sıfır rapid, ama c4 yerine bir tık daha düşük kalitede olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam git 2 aracıda test et kendin c4 e karar verirsin zaten... rapit güzel araç dizel manuel olarak ama oda b sınıfı araçlar içinde hiç bir b sınıfı aracı c sınıfıyla c yide d sınıfıyla kıyaslamak pek mantıklı değil... temiz sahibinden ne araçlar var az vakit ayır bak göreceksin..

    ki otomatik alacaksan dizelden şaşma derim yakıt konusunda..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -TDI-

    Hocam ben dsg kullanmıyorum, bu güne kadar kullanmadım da.
    Malesef söylenenlere bakıldığında sıkıntılı bir şanzıman olduğu görülüyor, hakkında ki şikayetlerin haddi hesabı yok.
    Ama bu şikayetlerin yanı sıra uzun süre sorunsuz kullandığını söyleyenler de var.
    Mesela forumdan cihan abi, çağıralım gelsin bizzat ona sorun
    Aracım 1.6 tdi olduğu için tüketim konusunda yardımcı olamayacağım.
    Garanti süresini uzatırsanız sorun olmaz, garantisi bitince de satarsınız diye düşünüyorum.

    cihanair'e göre vag grubu en iyisi zaten onda şüphemiz yok.
  • bir aracı çok beğenebilirsiniz bunu kimse sorgulayamaz.ama o araçtan çok daha iyi bir aracı bu kadar eleştirmeniz kendi aracınızı övmeniz yersiz olmuş. bu kadar tepki almanız doğal.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.