Şimdi Ara

Citroen C4 mü Skoda Rapid Spaceback mi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
2.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -TDI-

    Ya yuh be sanki anana bacına sövdük.
    Bu nasıl bir uslüptür, nasıl bir konuşma tarzıdır ya.
    Bir insan bu kadar mı eleştriye kapalı olur !
    Psikolojinin normal olduğunu sanmıyorum.
    Burası bağcılardaki evinin önü değil asıl sen çek git bu forumdan.

    Aldigin eksiler ortada.Kimin katildigini kimin katilmadigini bu sekilde anlayabilirsin.Daha fazla uzatma uzattikca batiyorsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -TDI-

    Ya yuh be sanki anana bacına sövdük.
    Bu nasıl bir uslüptür, nasıl bir konuşma tarzıdır ya.
    Bir insan bu kadar mı eleştriye kapalı olur !
    Psikolojinin normal olduğunu sanmıyorum.
    Burası bağcılardaki evinin önü değil asıl sen çek git bu forumdan.

    tamam trolcan hadi git usulca.
  • ya hiç c4 e binmedin yada favoritten hallice rapide...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: cavador

    quote:

    Orijinalden alıntı: -TDI-

    Sanki c4 satış patlaması yapıyor
    Cümlenin içinden bir kaç kelimeyi cımbızla çekip kendinizi haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz.
    Ne üzerine kurulu olursa olsun, eğer bir gün rapid spaceback bulur da kullanırsan yol tutuşunun gerçekten iyi bir araç olduğunu anlarsın.
    Gerçi anlarsın anlamasına da bu fanboylukla yine söylemezsin.
    Nasıl şu tenekenin fanboyluğunu yapıyorsunuz anlamıyorum.

    skoda ne yolu tutucak ki meksika malı jettanın daha ucuzu cakması, vw yol tutamıyorken bünyesi altına girmiş ne üretmiş ki skoda tutuşu arazi araçları gibi olmuş...

    segmentinde dünyanın en iyi yol tutan aracıyla (citroen C4 iddası da var artabilirsin spin attırabilicek arıyorlar) dünyanın en çakma ucube aracını kapı sesiyle mukayese ediyorsun

    (çingenler kapı sesine dayanamaz oynar derler) ama milletin derdi bence kapı sesi değil dünyanın en pahalı yakıtının satıldığı ülkemizde e-hdi dizel motor daha öncelik olur bence, ek dsg konusuna girmeme gerek dahi yok

    Allah Allahhh.

    C4 en iyi yol tutan araçmış, hani şirket aracı olarak kullanmamış olsak bileceğiz. Araba düz yolda zıp zıp zıplıyor, viraja hızlı girince arkayı bırakmaya başlıyor. Burada bilmeyenler inanır diye yazdıkça yazıyorsunuz.



    Bos yapma birader onden cekis araba arkayi niye biraksin? Yalan yanlis konustugun burdan belli.
    Zaten burada fluencede dese lineada dese hepinizin sirkette bir anda beliriveriyor araclar.

    Şimdi bana bak klavye delikanlısı.

    Burası kahvehane değil, senin ağzın buna alışık olabilir.

    Git viraj çıkışı kontra yap bakalım, C4 nasıl kendini atmaya çalışıyor.

    Fluence ile Lineada olması normal, çünkü bunların çok büyük kısmı filo aracı.

    Ha, çok meraklı isen Linea'nın anahtarını ve ruhsat bilgisini atayım filo mu değil mi görürsün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: cavador

    quote:

    Orijinalden alıntı: -TDI-

    Sanki c4 satış patlaması yapıyor
    Cümlenin içinden bir kaç kelimeyi cımbızla çekip kendinizi haklı çıkarmaya çalışıyorsunuz.
    Ne üzerine kurulu olursa olsun, eğer bir gün rapid spaceback bulur da kullanırsan yol tutuşunun gerçekten iyi bir araç olduğunu anlarsın.
    Gerçi anlarsın anlamasına da bu fanboylukla yine söylemezsin.
    Nasıl şu tenekenin fanboyluğunu yapıyorsunuz anlamıyorum.

    skoda ne yolu tutucak ki meksika malı jettanın daha ucuzu cakması, vw yol tutamıyorken bünyesi altına girmiş ne üretmiş ki skoda tutuşu arazi araçları gibi olmuş...

    segmentinde dünyanın en iyi yol tutan aracıyla (citroen C4 iddası da var artabilirsin spin attırabilicek arıyorlar) dünyanın en çakma ucube aracını kapı sesiyle mukayese ediyorsun

    (çingenler kapı sesine dayanamaz oynar derler) ama milletin derdi bence kapı sesi değil dünyanın en pahalı yakıtının satıldığı ülkemizde e-hdi dizel motor daha öncelik olur bence, ek dsg konusuna girmeme gerek dahi yok

    Allah Allahhh.

    C4 en iyi yol tutan araçmış, hani şirket aracı olarak kullanmamış olsak bileceğiz. Araba düz yolda zıp zıp zıplıyor, viraja hızlı girince arkayı bırakmaya başlıyor. Burada bilmeyenler inanır diye yazdıkça yazıyorsunuz.



    Bos yapma birader onden cekis araba arkayi niye biraksin? Yalan yanlis konustugun burdan belli.
    Zaten burada fluencede dese lineada dese hepinizin sirkette bir anda beliriveriyor araclar.

    Şimdi bana bak klavye delikanlısı.

    Burası kahvehane değil, senin ağzın buna alışık olabilir.

    Git viraj çıkışı kontra yap bakalım, C4 nasıl kendini atmaya çalışıyor.

    Fluence ile Lineada olması normal, çünkü bunların çok büyük kısmı filo aracı.

    Ha, çok meraklı isen Linea'nın anahtarını ve ruhsat bilgisini atayım filo mu değil mi görürsün.

    Onden cekis araba onden arkadan itis arkadan salar.Hala bos yapıyorsun C4 hakkinda yalan laf konusuyorsun.Ben klavye delikanlisiyim sen klavye yalancisi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sınıf farkı var. Bu durumda tabiki c4 derim ben.
  • Ben konuyu kapattım gittim hala uzatıyorsunuz tamam işte ben fikrimi söyledim siz de katılmadığınızı söylediniz olay kapandı gitti bırakın artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 8 aydır spaceback 1.6 tdı dsg kullanıyorum, 60.000tl param vardı c4 dizel otomatiklere bakıyordum hep, c4 te 2.el ancak alabiliyordum parama göre, niye c4 bakıyordum çünkü iç mekan malzemesi daha kaliteli ve tipi güzel diye, gerçekten çok beğeniyordum c4'ü hatta almak için bir yerle sözleştim, 2013 model comfort otomatik alacaktım, yaptığım araştırmalarda c4 otomatiğinde sorunlar vardı, bu beni biraz düşündürdü açıkçası, ama şans işi bu arıza çıkmayabilirdi, 2.el olması arıza çıkma olasılığını arttırıyordu, sonra skoda rapid spaceback'i gördüm inceledim onda da dsg sorunları ile yaptığım araştırmalar beni ikilemde bıraktı, ailem bana 2.el alacağına sıfır al en azından tek sen kullanmış olursun 4 yıl da garanti yaptırırsın kafan rahat olur gerisi şans işi gibi bir yönlendirme yapınca c4 ten vaz geçip skoda aldım, sert plastik iç trim en sevmediğim şey, gerçekten kalitesiz bir trimi var aracın, çıtır çıtır sert plastik her yeri, genişlik olarak kompak sedan gibi, bagaj da hb araç için fena sayılmaz, dizel araca göre motor sesi içeriden fazla duyulmuyor hele 160-170km hızlarda hiç motor sesi yok gibi ama yol ve rüzgar sesi duyuluyor, yol tutuşu açısından mesela otobanda tır sollarken aracın türbülans etkisindeki salınımı çok az geldi bana, kullandığım bazı araçlar tırı sollarken tıra doğru yaklaşıp solladıktan sonra bariyerlere doğru savruluyordu, yüksek hız olarak 170-180km yi geçmedim henüz ama 140-160 arasında uzun süreli kullandım tedirgin olmadım doğrusu, güven verdi bana, belkide daha iyi yol tutan bir araç kullanmadığım içinde öyle gelmiştir.
    Sonuç olarak ne çok memnunum nede pişman yani nötr olarak kullanmaya devam ediyorum.




  • Yıl olmuş 2015 halen kaporta sevdalısı var.c segmentiyle b segmentini kapıştıranda var.ha rapid sıfırsa dusunulebilir ama c4 te yabana atilcak araç degil.illaki alt segment rapidden iyidir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • rapid sıfır olunca mantıklı olabilir. ancak C4 gerçekten güzel bir araç. hiç bir açıdan rapid C4 ün rakibi olamaz. 2. el olarak temizini bulmanız çok zor. çünkü yaşamayan bilemez hesabı C4 gibi araçları alan insanlar hele ki dizel aldıysa ciddi km yapıyor. tadını çıkarıyor. rapid alanlar da kapısını açıp kapatıyor. sonra eve çıkıyor. tabi bu yazdığım espri... ancak ortada bir gerçek var ki iki dizel arasında 2 litre fark var.

    son aylarda vw 1.4, 90lık dizeli çıkardı. o daha tutumlu. ancak onun olduğu fabia 60 bin tl.
  • Çok yakan araba değildir, kullanıcısıdır, ş.içi 4,1lt/100km de yaktım 6,8lt/100km de yaktım, performans=yakıt.
    Yok öyle bir araba hem kökleyeceksin gazı hemde hiç yakmayacak, nerdeymiş hemen alalım.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.