|
Bildirim
Sizin yükselişinizin en önemli nedenlerinden biri EAT şanzımandı. Şimdi hafif hibrit saçmalığıyla çift kavrama gelmiş. Bu işte hiç mantık yok. O çift kavramalar daha çok arızalanıyor. Kavrama değistir, mekatronik arızası, beyin bilmem nesi... Bu boşa giden malzemeler ne olacak? Buraya harcanan emisyon ne olacak? Bu sanzıman sorunu çözülmeli. Birçok şey yasaklanıyorsa çift kavrama şanzıman da yasaklansın.
|
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Laboratuvar ortamında en uygun tüketim değeri yakalandı mı gerisinin hiç önemi yok. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Araç alırken birinci önceliğim şanzıman tipi olur. Tam otomatik tercih ederim olmadı cvt. Çift kavrama ya tercih etmeyeceğim ya da mecburen almak zorunda kalacağım şanzıman tipi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Büyük ihtimal maliyet odaklıdır diye düşünüyorum. EAT8 i japon aisin üretiyor ve tam otomatikler sistem olarak daha karmaşık o yüzden böyle bir şeye adım atmışlardır. Yaptıkları çok yanlış eat8 gerçekten çok iyi bir şanzıman bende kullanıyorum, hakkını veriyor. Hafif hibritteki motorda çok zayıf, 1.2 motor zaten büyük araçları tam anlamıyla besleyemeyen bir motor. Bari daha güçlü elektrik motor bağlayıp bunu dengelemeleri lazımdı. |