Şimdi Ara

Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.272
Cevap
17
Favori
112.205
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ( )


    /fiyat-listesi/?model=C5&AspxAutoDetectCookieSupport=1 AIRCROSS SUV

    Yeni Citroen C5 Aircross SUV da üretim hattına çıkıyor. 3 Aralık'tan itibaren sipariş edilebilecek olan aracın fiyatı ve özellikleri açıklandı.

    Aralık ayı başında siparişe açılacak olan Citroen C5 Aircross SUV, Fransız otomotiv devinin bir sonraki amiral gemisi olacak. Fiyatı ise 23,225 Eurodan başlayacak araçların teslimi ise ancak şubat ayında başlayacak.

    Üç farklı yükseklik seviyesine sahip olacak olan Aircross TomTom navigasyon sistemine, Apple CarPlay ve Android Auto'ya sahip olacak. Geri görüş kamerası, 12.3 inçlik gösterge paneli, yol kamerası ve kablosuz şarj özelliği de araca dahil edilecek.

    Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu

    Güvenlik açısından da özenle hazırlanmış olan araçta aktif güvenlik freni, şeritten ayrılma uyarı sistemi, kör nokta ekranı gibi özellikler mevcut. Citroen'in Otoban Sürüş Yardımı dediği ikinci seviye otonom sürüş sistemi de araçlarda bulunacak.

    Aracın dış kaplaması için farklı tavan renkleriyle kombine edilebilen yedi farklı renk seçeneği var, bu da aracın toplamda otuz farklı şekilde boyanabilmesini sağlıyor.

    Onaylanmış olan iki benzinli ve iki dizel araç var, ancak hibrit modellerin de geleceği söyleniyor. Benzinli araçlar 128 bhp PureTech 130 üç silindirli motorlara sahip. Bu motorda 6 vites bulunuyor. 178 bhp PureTech 180 dört silindirli motor ise sekiz vitese sahip. Doğrudan elektrikle çalışan, 300 bhplik model ise ancak 2020'de gelecek.

    360 derece görüş açısı sağlayan tasarım aracın havadar olmasını ve şık görünmesini sağlamış. SUV'ların alışıldık iriliğine rağmen Citroen sert ancak zarif bir araç yapmayı başarmış. Aracın boyutları ise 4500 mm x 1840 mm x 1670 mm.


    C4 Cactus'un tasarım tarzının bu araçta da kullanıldığını görüyoruz. Konu hakkında açıklama yapan Citroen'den Alexandre Malval da bunu onaylıyor. Bu tasarımı kollanabilecekleri pek çok yer olduğunu söyleyen Malval, tasarımın DS ve Peugeot ile ayrıldıkları nokta olduğunu belirtiyor. (Peugeot ve DS, Citroen'in kardeş firmaları).

    Airbump tasarımını da geliştirdiklerini söyleyen Malval, SUV pazarı hakkındaki soruya da pazarın büyüyeceğine inandıklarını söyleyerek cevap verdi.
    www.webtekno.com/haber/amp/56613

    Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu
    Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu
    Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barracud@ -- 30 Ekim 2019; 6:47:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Dün shine donanım icin kaparo verdim. Mevcut aracım 3.20i ed, 2.cocuk ve bir bakıcı sonrası sığamadigimiz için uzulerek bu değişikliği yapmamız gerekti. 3 ay boyunca tüm SUV lari test ettikten sonra ihtiyaçlarım ve zevklerim doğrultusunda ds7 ye karar vermiştim. C5in fiyatlarını ve özelliklerini öğrenince 3 günde bu araca karar verdim. Tercih sebeplerim şunlar;
    1. süspansiyon, ds7 deki active scan suspension beni mest etmişti. Citroendeki kademeli hidrolik destekli suspansiyon da çoğu premium markanın konforundan daha iyisini hissettiriyor.
    2. Birbirinden bağımsız hareket edebilen 3 arka koltuk. Saft tuneli yok. Boylece arkada cok rahat 2 cocuk koltuğu ve 1 yetiskin seyahat edebilir. 3 isofix var arkada.
    3. Kizakli koltuklar sayesinde 720litreyi bulan bagaj hacmi
    4. Dur kalk özellikli adaptif hiz sabitleyici ve yarı otonom sistem. Bunu ds7 de test etmiş ve hayran kalmıştım.olmazsa olmazim.
    5. Donanım olarak cok dolu bir arac, psa grubuna bu konuda hayranım. Serit takip, çarpısma onleyici fren, acc, hayalet ekran, koltuk isitma,elktli bagaj park asistani vs.
    6. Fiyat, ds7 ye ikinci el 300 vermeye hazırlanırken bu hoş bir sürpriz oldu. 240bin tl ve 4 sene garanti de cabası.

    Eksileri tabiki var, malzeme kalitesi ds7 gibi değil. Arka koltuk ve direksiyon ısıtma yok. 2.el de zayıf. Dış görünümü çok başarılı değil. Bagaj cepleri yeterli değil. 360 park görüş işlevsel değil. Muzik sistemi vasat, niye focal yok anlamadım. Markanın yeni modeli eksikler bu partide ortaya çıkar sonraki partilerde düzelir. Ve tabiki performans, en cok özleyeceğim şey ama suv kategorisinde normal bu.

    Aracı teslim aldıktan sonra detaylı izlenimlerimi aktarırım. Yurtiçi çok fazla inceleme kaynaklari yok ama merak edenler için yeteri kadar yabancı kaynak mevcut. Showroomlarda test araçları mevcut.
    Hocam yorumlarınızla ilgili bir kac tespitte bulunmak isterim.

    SUV terimi pazarlama stratejisi ile ortaya çıkmış bir sınıf. Tatlı su jeep i diyebiliriz aslında.

    Sport Utility Vehicle ya da SUV (Türkçe: spor amaçlı taşıt)

    Sizin Hyundai Tucson da sizin tarif ettiginiz şekilde jeep degil aslında. Bu arada Jeep markası bu sınıfa adını veren marka olarak 2. dünya savaşı ile bu sınıfı yaratan markadır aslında. Ama tabi ki siz bunu biliyorsunuzdur.

    Neyse.

    Dediğim gibi. Önden çekişli gidip. Tutunma kaybi yaşayınca arka tekerlerlere güç aktaran Tucson da JEEP değil aslında. O da bir SUV. Suv zaten yeni bir kavram ve sınıf.

    Gerçek bir suv yada daha doğru tabirle jeep nedir derseniz. Kilitlenebilir orta ve arka difransiyele sahip olan ve düşük oranlı şanzımanı bulunan araçlara gerçek anlamda jep denir. Böyle olmayanlar zaten SUV oluyor. 4x4 yada 4x2. Zaten 4x4 olanlarda kısmı 4x4 oluyor çoğu zaman.

    En azından ben sürekli 4x4 olmasini beklerim. Subaru XV yada FORESTER gibi. Ki ikisinde de X mode var. Ve surekli 4 çeker ler. Duz yolda da arazide de.

    Gerçek jep ararsaniz da.

    Mitsubishi PAJERO yada Toyota LANDCRUISER e bakmalısınız. Yada Landrover DEFENDER.

    Tabi ki Tucson un kismi 4x4 ü 4x2 den daha iyimidir. Evet. Hiç yoktan iyidir. Ama otomotiv sektörünün yeni sınıfı olan SUV her ikisini de içine alıyor. C5 Air i de Tucson u da.
    Sizin dediğiniz gibi yüksek hacback diye bir sınıf yok.
    O sınıfın adı zaten SUV...

    Hyundai TUCSON un fiyatlarina baktınız mı peki. C5 Air den çok mu ucuz. Ben en son baktığımda pahalıydı.

    Üstelik henüz Hyundai şanzıman ısınma sorununu yeni yeni çözdüğünü iddia ediyor. Daha kullanicilar tarafindan onaylanmadı. Peki DCT şanzımanın çift debriyajlı bir şanzıman olduğunu (Meşhur DSG gibi) ve biraz narin ve kırılgan olduğunu. Çift debriyajlı bir yarı otomatik şanzıman olduğunu ve en iyi ihtimalle 150.000 km de çift baskı balata seti ile debriyaj seti değişimi gerektirdiğini elbette biliyorsunuzdur. Bununda bugün ki reel degeri yaklaşık 8-10 bin TL.

    Bir aracın kaygan zeminde hareket edebilmesi yada kum çamur gibi bir zeminde tutunabilmesi için birinci öncelik sağlam bir şanzımana sahip olması gerekir. Manuel tercih sebebidir. Yoksa tork convertorlu ve yağ kapasitesi yüksek bir klasik otomatik şanzıman tercih edilir.

    Kaygan zeminde lastikler tutunmak için zorlandıkça yük şanzımana biner. Sizin dct lerde daha şehir içinde ısınma uyarısı verirken. Araziyi bırakın kaymaya uludağa bile zor gidersiniz. Haaa.. yollar temizse de 3008 ile C5 Air de çıkıyor merak etmeyin. Hatta CAPTUR bile.

    Gerçi diğer arkadaşlar bilmiyor olabilir ama bence siz bunları da biliyorsunuzdur.

    Tork konvertörlü bir şanzımanın minimum 300.000 km ömrü olduğunu (aslinda 500-600.000 km ortalama ömre sahip olduğunu) zaten biliyorsunuzdur.

    Yani sizin Tucson da sadece 4x4 gibi görünen bir SUVcuk aslında.

    Donanıma bakarsak da şöylebir durum var. Malzeme kalitesini yeni yeni düzelten ve benim 2002 yılında ilk seri Kia SORENTO lar ile gördüğüm kore yükselişini TUCSON da devam ettiriyor. Oldukça fazla donanımı uygun fiyata sunuyorlar. 2002 de ben bir kaç arkadaşıma SORENTO yu tavsiye ettiğimde... Çin malı aracı mı alayım demişlerdi bana. Almak istedim. O dönem bir engelim oldu. Almak nasip olmadı. Ama hep beğendim. Ki o dönem ikinci eli sifirindan daha yüksek fiyatlara gezdi piyasada.

    Kore kendini kanıtlama peşinde güzel işler çıkartıyor. Kia-Hyundai grubu PSA gibi uzak doğunun parlayan yıldızı konumunda. Kesinlikle japon otomobillerinin bir çoğunu kullanan bir kişi olarak sorunsuzlukları üzerine dünyada marka yok. Ama konfor ve estetikte geri kalıyorlar.

    Arkadaşların dediği gibi sizin sorunsuz dediğiniz Almanlar VW yada AUDI hala DSG yüzünden rezil ediyor kullanıcılarını. Mercedes in servis masraflarına değinmiyorum. Ilk alım maliyeti de cabası. Simdi siz 245 bine C5Air alirken mercedes in 600 bin TL lik modeli ile kıyaslamayacaksınız heralde Citroeni. 250 lik versiyonla kiyasliyorsaniz da servis maliyetleri ile modelden aldığınız verim gene kıyaslanamaz.

    Eksik sayarım demişsiniz. Inanin o konuda bende müzdaribim. Mesela.
    1999 model Mitsubishi CARİSMA da olan 4 cam otomatik tek tuşda açılıp kapanma özelliği 2012 Mitsubishi ASX de kaldırıldı. Sadece sürücü camında sunuluyordu. Yada C5 de olan araç yürüyünce otomatik kapı kilitleme hiçbir (benim bildiğim) japon da yok. Yada avrupa arabaların hemen hepsinde olan kararan dikiz aynası çoğu japonda yok. Ama Skoda SUPERB dış dikiz aynalarında bile bu özelliği sunan benim bildiğim tek marka modeli...

    Cep telefonundan yazıyorum. Yazı birazda uzun oldu. Imla yada anlatim bozuklugu olmus olabilir. Herkesten özür dilerim.

    Velhasıl konunun özü her marka güzel hiç birisi mükemmel değil. Beğeniler ve eğilimler tercihleri belirliyor.

    Saygılar.
    Yahu 100senelik bir marka sonuçta.dünyada ki otomotiv konusunda bir çok ilklerin mucidi bir marka.koca 1 asrı devirmiş adamlar.güven vermiyormuş.güven vermiyorsa almazsınız olur biter.test etmemiş, canlı görüp içine oturmamış adamlar gelip burda ahkam kesmesin.burada kullanıcıların deneyimleri ben gibi almayı düşünenlere yol gösteriyor.adı üstünde forum burası.bilgi paylaşım forumu.boş muhabbet konusu değil.boş muhabbet yapmak isteyen konu dışına buyursun gitsin.orda yeterince boş muhabbetler dönüyor zaten.
    Şimdi düşünüyorum...
    Rahatsızım. Ne yapsam diye düşünüyorum. LG nin yeni bir televizyonu cıkmış. Bakıyorum donanım haber de bunu merak eden ve ilgilenen kişiler var. Bilgi edinmeye çalışıyorlar. Ben normalde samsung severim. LG yi marka olarak beğenmiyorum. Almam da. Bu beğeni meselesi. Ama gıcığım. Durduk yerde çatacak yer arıyorum. Giriyorum LG forumuna. Bu televizyon bi işe yaramaz diyorum. Logosu zatennnn üüüü üüüüüff... berbat...

    Veriyorum veristiriyorum... bi keyfim yerine geliyor ki sormayın. Millet rahatsız oluyor. Millet rahatsız oldukça ben daha çok eğleniyorum.

    Bakıyorum çok zevkli...

    Forumu aramaya başlıyorum. Başka hangi konu var sataşacak diye. Aha bi bakiyorum Kawasaki yeni motor çıkarmış. Onun sayfası. Motor benim trafikte yolda yanımdan geçen araç olmaktan daha öte gidemez hayatımda, hiç işim olmaz ama. Dalıyorum foruma.
    O far olmuşmu oraya. Hele tekerleri berbat diyorum. Aman allahım. Motorcular tam fanatik çıktı. Bende bilmiyordum. delirdiler hepsi bana cevap veriyor.

    Daha çok heyecanlandım başka forumlar derken millet beni eleştirmeye başladı. Bende onlara hakaret etmeye dalga geçmeye devam ettim.

    Bu bir süre boyle gitti hocam.

    Birgun komşuya yaptım bu hareketi.

    Adam çok sinirlendi. Karakolluk olduk.

    Meğersem ben bildiğin ciddi bir hastaymışım.

    Mahkeme beni manisa ruh ve sinir hastalıkları hastanesine sevk etti. Orada 2 yıl yattım.

    Sonra bana bi rahatlama geldi.

    Hayır orada hasta bakıcılara da yapmaya kalktım ilk zamanlar. Ama onlar sizi çok güzel yanlış yaptığınıza ikna ediyorlar. Öyle ikna ettiler ki beni. Offffff....

    Gerçekten bütün teknikleri biliyorlar. Pamuk gibi oluyorsunuz. Sizi oyun hamuru gibi yoğuruyorlar.

    Şimdi daha iyiyim.

    Ama raporum var. Kimse rahatsız etmiyor artık beni. Cezai ehliyetim yokmuş. Ama normal ehliyetim var. Onu veriyorum polis çevirmesi denk gelirse.

    Bu arada bu arabayı da engelli raporu ile alıcam.
    Lan ne güzel memleket. Hastaneden çıktıktan sonra komşumu gebertene kadar dövdüm. Polis raporum var diye beni tutuklayamadı. Ama o rapor sayesinde ÖTV siz araç alıcam. Ne güzel değil mi...

    Mihteşem... bişiiiii...

    Hayır sizde kendimden birşeyler gördüm. Sizi kendime yakın hissettim... o yüzden size anlatmak istedim...
    C5 shine19inch siyah jant + otoyol sürüş destek opsiyonlu siparişim Eylül sonu gibi geliyor. Karar vermeden once tum yabancı kaynaklı inceleme videolarını izledim diyebilirim, turkiyede ciddi olarak zaten bir kaç inceleme videosu mevcut henüz. 3008 ile karşılaştırma yapanların sayısı oldukça fazla, ben de onlardan biriydim. O başlıkta da yazmıştım, kendim de 3008i 2 hafta kullanmış, C5i de test etmis biri olarak şunları söyleyebilirim. 

    - C5 süspansiyonuyla şu an sınıfının en konforlu aracı. Bu sınıfın zaten en büyük ihtiyacı konfordu, bu açığı kapatmış. 3008 C5 ten sonra çok sert geliyor. 
    - kabin içi ses konusunda C5 3008e gore yine üstün. Ds7 deki akustik çift cam kullanılmış, rüzgar ve yol sesi yalıtımı daha iyi. Motor sesi 3008 ile aynı ama yinede beni arabada en cok rahatsız eden şeylerin başında geliyor. Keşke daha iyi bir yalıtım olsaydı.
    - İki aracin aks uzunlukları arasında C5 lehine 5 cm fark var. Bu da ic hacmin C5 in daha büyük olmasını sağlamış. Bagaj 580lt, koltukları one cekersen 720 lt oluyor. Sınıfının lideri ve 3008de olmayan bir hacim 
    - C5 te arka koltuklar birbirinden bağımsız one arkaya hareket edebildiği icin çocukların oturduğu koltukları one çekerek bagaj hacminden faydalanılabilir. Arkada birbirine eşit 3 koltuk olmasi,2 cocuk arasına oturan anneler icin cok değerli. Mesela ben sırf bu yuzden arabamı değiştireceğim. 
    - C5te koltuklarda kullandıkları ozel madde gercekten cok rahat hissettiriyor. 3008 deki nappa haric gelen standart koltukların tasarımıyla yan yana koyunca 3008 hem gorsel hem de rahatlık olarak geride. 3008in en begenmedigim tarafı koltuk tasarımı. 
    - 3008 hem iç hem de dış dizayn ve estetik olarak daha iyi, bence sınıfının en yakışıklı arabası. C5in fütüristik tasarımı çoğu kişiye hitap etmiyor.
    -C5 te 18 ve 19inc de grip kontrol var. 3008 de sadece 18inch te geliyor. C5 tarafında bu yuzden baya karışıklık oldu hatta kim gecer C5 inceleme videosunda grip sadece 18inc te geliyor diyor. 19inch te yaz kış lastiği ayrı almak zorundasınız. Ben griple cok ilgilenmedigim icin cok önemsemedim.
    -C5 teki 8inch ekran üstündeki kısım sert plastik. Kapı altları da aynı şekilde. C5 koltuklar dışında kendisini ozel hissettirmiyor, 3008 sürücü koltuğunda ise kendini ozel hissettiriyor. 
    - 3008 de piyano tuslariyla menuler arası manuel dugmeyle geçiş yapılıyor ama C5te hepsi dokunmatik. Full dokunmatik bana göre değil. 
    - C5 te hafızalı koltuk olmaması ve on yolcu tarafinin manuel ayarlanması eksi bir özellik. kimse 20bin verip c5 için nappa getirmez. He getirirse C5in nappasi 3008e gore kiyaslanmayacak kadar şık. 
    - ikinci el 3008 tarafında çok avantajlı. Marka algısı olarak ta önde. Sıfır C5 almak bu anlamda risk. 
    - fiyat olarak C5 çok avantajlı. Ben 3 4 sene sonra c5 ve 3008in fiyatlarının birbirine yaklasacagini tahmin ediyorum. Yazalım dursun burda :) 

    Yukarıdaki yorumlarından sonra bana gore ; 
    3008 şık iç ve dış tasarımı, sürücü odaklı olmasi, ikinci el avantajı ve popülerliginden dolayı tercih edilir. Her türlü soru ve sorunda daha hızlı cevap alınabilecek bir araç. Forumda bile kac sayfa olmuş. 
    C5 ise tartışmasız konfor, fiyat, çocuklu aileler icin hacim ve extra bahaj hacmi olarak one çıkıyor. He birde yollarda cok fazla olan araçlari tercih etmeyen bir kitle var, o kitle icin bulunmaz firsat çünkü hiç yok :) 
    Aracı gidip inceledim.test sürüşü yaptım.malzeme kalitesi hariç aracı beğendim.ama lütfen piremium muamelesi yapmayın.sonra bayiler burunlarından kıl aldırmıyor.benim tek eleştirim eğer bu konuşulan fiyatlar doğruysa fiyatı.şu lansman olayını da anlamıyorum.Allahın emri mi bu 1-2ay piyasaya göre fena sayılamayacak bir rakama sat sonra yapıştır zammı.lansman tanıtmak demek.zam yapmak demek değil.piyasaya yeni girmişsin.fenada sayılmayacak bir araç yapmışsın.seni tercih edenlerin tercih etmesinde ki en büyük neden fiyatın.aç gözlülüğe ne gerek var.235'e satarkende zararına satmadın herhalde.en azından 6 ay yada duruma göre 1sene sat uygun fiyata.piyasayı hallaç pamuğu gibi dağıt.döviz artmadı bisey olmadı.bu ne zammı.şimdi bende 1 ay önce 235'e satılan shine 1 ay sonra 270'lere satılacak ve bizde koşa koşa bu aracı alacağız öyle mi.ben almam ama alanada saygı duyarım.para herkesin kendi parası kime ne.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Yeni Citroen C5 Aircross SUV Özellikleri ve Fiyatı Belli Oldu

    Citroen'in yeni SUV modeli C5 Aircross, iddialı özellikleri ve uygun fiyatı ile dikkatleri üzerine çekiyor.

    Özellikler

    C5 Aircross, geniş iç hacmi ve yüksek sürüş pozisyonu ile öne çıkıyor. Araçta, 7" dokunmatik ekran, Apple CarPlay ve Android Auto desteği, adaptif hız sabitleyici, kör nokta uyarı sistemi ve şerit takip asistanı gibi teknolojiler yer alıyor.

    Ambiyans aydınlatma özelliği ise iç mekana şık bir dokunuş katıyor. C5 Aircross ayrıca, segmentinin en büyük "AdBlue" deposuna sahip. AdBlue, dizel motorlu araçlarda egzoz emisyonlarını azaltmaya yardımcı olan sıvıdır. 22,5 litrelik AdBlue deposu, aracın daha uzun yolculuklar yapabilmesini sağlıyor.

    Yakıt Tüketimi

    C5 Aircross'un yakıt tüketimi hakkındaki yorumlar genellikle olumludur. 130 beygir güç üreten 1,5 litrelik dizel motor seçeneği, karma tüketimde 100 km'de 4,4 litre yakıt tüketiyor. 180 beygir güç üreten 2,0 litrelik dizel motor seçeneği ise karma tüketimde 100 km'de 5,5 litre yakıt tüketiyor.

    Paket Sıralaması

    C5 Aircross, üç farklı paket seçeneğiyle satışa sunuluyor: Live, Feel ve Shine. Live paketi, temel özellikler ile birlikte geliyor. Feel paketi, ek teknoloji ve konfor özellikleri sunarken, Shine paketi ise en yüksek donanım seviyesini içeriyor.

    Fiyat

    Yeni Citroen C5 Aircross'un fiyatları 2023 yılı itibariyle şu şekildedir:

    • Live: 784.800 TL
    • Feel: 855.400 TL
    • Shine: 927.800 TL

    C5 Aircross, rakiplerine kıyasla uygun fiyatlı ve zengin özellikli bir SUV modeli olarak dikkat çekiyor.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 23 bin euro = 300 bin tl.

    citroen de son zamanlarda iyice oyuncak gibi araçlar üretmeye başladı.
  • 3008 varken...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elcas kullanıcısına yanıt
    Evet 23 bin euro ama alım gücüne bakarsan yani 23 bin TL olur,düşünsene bizim ülkemizde bu araç 23 bin TL'ye satilsa neler olurdu!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5008'in Citroën ayaği...

    Daha sofistike daha berbat.



    Hormonlu Fiat 500x gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle tasarıma sahip büyük bi aracı yollarda görmek ilginç olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Evet 23 bin euro ama alım gücüne bakarsan yani 23 bin TL olur,düşünsene bizim ülkemizde bu araç 23 bin TL'ye satilsa neler olurdu!!
    Düşününce nasıl bir mutluluk, nasıl bir huzur geldi bana bilemezsin. Bir anda 'oh bee' diyesim geldi... Az kalsın sevinçten çıldırıyordum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulentcandan -- 6 Kasım 2018; 21:10:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yav bir tane yerli Suv markası üretmek bu kadar zor mu devlet için. Milletin arabasına 300 bin tl vermek ne yav.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski c5ler nerde.
  • mini countryman
  • Havalı amortisörlerinin hatırına büyük ihtimalle 3008'le ds7 arasında yerleştireceklerdir fiyat olarak.

    Psa grubunda yeri Grandland X < 3008 < C5 Aircross < Ds 7 şeklinde olacaktır.
  • Dün shine donanım icin kaparo verdim. Mevcut aracım 3.20i ed, 2.cocuk ve bir bakıcı sonrası sığamadigimiz için uzulerek bu değişikliği yapmamız gerekti. 3 ay boyunca tüm SUV lari test ettikten sonra ihtiyaçlarım ve zevklerim doğrultusunda ds7 ye karar vermiştim. C5in fiyatlarını ve özelliklerini öğrenince 3 günde bu araca karar verdim. Tercih sebeplerim şunlar;
    1. süspansiyon, ds7 deki active scan suspension beni mest etmişti. Citroendeki kademeli hidrolik destekli suspansiyon da çoğu premium markanın konforundan daha iyisini hissettiriyor.
    2. Birbirinden bağımsız hareket edebilen 3 arka koltuk. Saft tuneli yok. Boylece arkada cok rahat 2 cocuk koltuğu ve 1 yetiskin seyahat edebilir. 3 isofix var arkada.
    3. Kizakli koltuklar sayesinde 720litreyi bulan bagaj hacmi
    4. Dur kalk özellikli adaptif hiz sabitleyici ve yarı otonom sistem. Bunu ds7 de test etmiş ve hayran kalmıştım.olmazsa olmazim.
    5. Donanım olarak cok dolu bir arac, psa grubuna bu konuda hayranım. Serit takip, çarpısma onleyici fren, acc, hayalet ekran, koltuk isitma,elktli bagaj park asistani vs.
    6. Fiyat, ds7 ye ikinci el 300 vermeye hazırlanırken bu hoş bir sürpriz oldu. 240bin tl ve 4 sene garanti de cabası.

    Eksileri tabiki var, malzeme kalitesi ds7 gibi değil. Arka koltuk ve direksiyon ısıtma yok. 2.el de zayıf. Dış görünümü çok başarılı değil. Bagaj cepleri yeterli değil. 360 park görüş işlevsel değil. Muzik sistemi vasat, niye focal yok anlamadım. Markanın yeni modeli eksikler bu partide ortaya çıkar sonraki partilerde düzelir. Ve tabiki performans, en cok özleyeceğim şey ama suv kategorisinde normal bu.

    Aracı teslim aldıktan sonra detaylı izlenimlerimi aktarırım. Yurtiçi çok fazla inceleme kaynaklari yok ama merak edenler için yeteri kadar yabancı kaynak mevcut. Showroomlarda test araçları mevcut.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • gtagucu kullanıcısına yanıt
    3008 gtline c5 den daha dolu ve malzeme olarak daha kaliteli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesutist M kullanıcısına yanıt
    Hocam fotoğraflarıyla bir inceleme konusu açarsanız çok sevinirim. Merak ettiğim bir araç kendisi.

    Hayırlı olsun, ailenizle güzel günlerde binin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ysgramor kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler. Aracı teslim aldıktan sonra detaylı yazarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SertyAdams kullanıcısına yanıt
    3008 gtline da olup c5 te olmayanlar nedir acaba? Ben tek focal ses sistemini biliyorum. Ama c5 teki suspansiyon, kizakli ve bagimsiz arka koltuk, connected cam gibi donanimlar 3008 te yok diye biliyorum. 3008 dashboard bence de daha şık ama c5 teki koltuklar hem dizayn hem konfor olarak çok daha iyi. Araç boyut olarak ta 3008 den hem geniş hem de daha yüksek. Elimde metreyle gezdim tüm bayileri :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mesutist M kullanıcısına yanıt
    Bence yeteri kadar incelememişsiniz. 3008 de yumuşak malzeme durumu baya iyi. Hafızalı koltuk yok baldır desteği yok. Arka koltukları bağımsız ama dar ve dediğim gibi c5 de arkaya oturup emniyet kemerini takınca dediğimi anlarsınız. Daha da var ama konuşmaya gerrk yok bence beğendiyseniz hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok kaliteli bir model fakat ülkemizde Citroen' in kötü bir talihi var. Üst, alt ve orta gelir sınıfıyla hep birlikte bilinçsiz tüketiciyiz ve önyargı eseri kalıplardan başka birşey bilmeden hareket ediyoruz çoğunlukla. Aracın kalitesine, ihtiyaçlarımızı karşılayıp karşılamadığına değil hemen her zaman bu uydurduğumuz kalıplara bakıyoruz ve bu yüzden de değişim ile aramız pek iyi değil. Bu tip sıradışı tasarımlara da, ne kadar kaliteli bir otomobil olursa olsun hemen arkamızı dönüyoruz.

    Yaşı genç, ruhu yaşlı arabesk bir toplumuz. Bu tip tasarımlar bizde pek satamıyor, malesef.
    Yoksa harika bir iç mekanı var ve gayet dinamik gözüken çok başarılı bir model. PSA grubu son 15 senedir çok iyi işler çıkarıyor, birçok açıdan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 23 Ağustos 2019; 15:46:34 >




  • SertyAdams kullanıcısına yanıt
    Yok ben öğrenmek icin sormuştum. Çünkü donanım listesini ikisini de karşılaştırdım. 3008de parfüm özelliği falan da var doğru.Bu arada 3008 gt line suan 287bin liste fiyatı. Arada yaklaşık 45binlik bir fark bulunuyor. Araba piyasaya çıkınca 3008 Tiguan Tucson la karşılaştırmaları türer zaten :) citroen asla 3008 başarısını yakalayamaz, cunku 3008 dizayn olarak daha başarılı ve alıcı kitlesi c5 e gore daha geniş. Ben teslim alınca gördüklerimi yine yazarım buraya, 3008 gtline i 2 hafta kiralayip kullanmıştım. Arkası dar geldi ve suspansiyonu cok sertti. Sonrasında ds7 ye yonelmistim. 2 cocuk koltuğu ve bir yetişkini arkaya sığdırmak dert gerçekten. Onemli olan insanların ihtiyaçlarına cevap verecek aracı bulması. Hayırlı olsun dilekleriniz icin teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mesutist M kullanıcısına yanıt
    2 çocuk koltuğu ve bir yetişkini sığdırabilirseniz lütfen haber verin, ben 508 kullanıyorum ve arkadakiler sıkışıyor bugün gibip c5 aircross kullandım, konfor, sessizlik süper fakat arka koltuklar dar. gözüm kesmedi açıkçası. siz aracı almışsınız ve koltukları takıp yakında seyahat edeceksiniz dolayısıyla koltuklar yan tarafa taşacak mı ortadaki yetişkin ne kadar rahat edecek deneyimleyebileceksiniz. paylaşırsanız sevinirim.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.