Şimdi Ara

3008, c5 aircross ve grandland x teki süspansiyon türü nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
1
Favori
3.656
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • düzgün bir bilgi bulamadım bununla ilgili. acaba bilen var mı?



  • 3008 ve grandlandın süspansiyonları aynı ama c5 aircrossun süspansiyonları 2 kademeli özel süspansiyon

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mitokondri Kristası

    3008 ve grandlandın süspansiyonları aynı ama c5 aircrossun süspansiyonları 2 kademeli özel süspansiyon
    peki 3008 in süspansiyon tipi nedir? torsiyon çubuğu mu?
  • Ön : Mc Pherson tipi bağımsız tekerlekli dingil, helezon yaylar ve dahili basınçlı hidrolik amortisörler

    Arka : Yarı bağımsız tekerlekli - Şekil değiştirebilir traversli dingil, basınçlı hidrolik amortisörler

    Bilgiler Peugeot TR resmi sayfasında, 3008 broşür bölümünde, teknik kısımda mevcut

    https://media-ct-ndp.peugeot.com/file/67/8/3008-suv-teknik-foy-kasim-19.608678.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 11 Aralık 2019; 22:1:50 >
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Dizel, benzin fark etmiyor mu? Hadi dizelde adblue şeysini sıkıştıracak yer bulamadılar vs. ama o fiyattaki araçta bağımsız arka süspansiyon olmaması hayal kırıklığı biraz.
  • Broşürlerde amortisör tipi genelde yazar. Yazmayanlar da teknoloji olarak bahseder..
    https://media.citroen.fr/file/41/0/c5aircross.327410.pdf

    Citroën tarafından özel olarak geliştirilen Kademeli Hidrolik Destekli
    Süspansiyon Sistemi (Progressive Hydraulic Cushion®) ile sürüş konforu
    kavramı yeniden tanımlanıyor. Hem büyük tümsekleri, hem de küçük
    yüzey bozukluklarını yumuşatan süspansiyon sistemi, Yeni Citroën C5
    Aircross SUV'a uçan halı etkisi kazandırıyor. Konfor konusunda iddialı
    olduğu kadar yol tutuşu ve sürüş dinamiği konusunda da kendinden
    emin duruş sergiliyor.

    Geleneksel bir süspansiyon sistemi; amortisör, yay
    ve mekanik stoperden oluşuyor. Kademeli Hidrolik
    Destekli Süspansiyon Sisteminde (Progressive Hydraulic
    Cushion®) sönümleme ve itme görevini yerine getirmek
    üzere her iki tarafta özel hidrolik yastıklar devreye
    giriyor. Bunun sonucu olarak ortaya sorunsuz ve
    sarsıntısız bir sürüş çıkıyor.

    Sistem büyük darbelerle
    karşı karşıya kaldığında
    hidrolik yastıklar süspansiyon
    hareketlerini üstün yol tutuş
    ve konfor sunacak şekilde
    ayarlıyor.
    Küçük yol bozukluklarında
    hidrolik yastıklar darbelerin
    tamamını sönümleyerek
    son derece rahat, uçan halı
    etkisini yaratıyor




  • C5 ac deki arka süspansiyon bir birinden bağımsızmı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hiçbirinde arkalar bağımsız değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsinde arkalar torsiyon.


    3'ünün amortisörleri de birbirinden farklı.

  • Bunların hepsinin arkalar torsiyon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsinde torsiyon var, sertten yumuşağa doğru;

    grandland - 3008 - C5 A



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 15 Mayıs 2021; 19:59:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsinde at arabasından hallice

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçlarda bildiğim kadarıyla torsiyon var. Ama konfor ya da yol tutuş zaafiyeti duymadım.

  • 2019 da (evdeki ikinci araç olarak) Makyajlı kasa 2018 Tucson'dan (1.6lt benzinli turbo) sonra 3008 (1.6lt benzinli turbo) satın aldım ve 8 ay kadar kullandıktan sonra 3008 i de sattım.


    Şimdi yine Tucson aldım. :Çünkü aralarında (özellikle virajlardaki) bozuk zeminlerden yüksek süratle geçerken ciddi farklar var.


    Tam bağımsız her zaman çok daha güvenli. Aynı yerde 3008 arka izini kaybederken esp ile arkasını toplamaya çalışırken, Tucson daha ağır olmasına rağmen bozuk zeminli virajlarda izini çok rahat koruyor ve güven veriyor.


    Bu sınıfta Konfor yol tutuş dengesi konusunda Tiguan, Tucson, XV, gibi tam bağımsız süspansiyona sahip araçlar daha avantajlı. ''Yerden yüksek'' olan bu araçları süspansiyon sistemleri yüksek süratlerde denge konusunda ciddi anlamda etkiliyor. (Genel Yol tutuşun, ani şerit değiştirme gibi geyik testleri ile alakası yoktur)





  • C5'in arkası her ne kadar yarı bağımsız torsiyon çubuğu olsada mükemmel bir konfor sunuyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.