Şimdi Ara

Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
2.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy şu anda #5
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Citroen'in Paris Otomobil Fuarı'ndaki en büyük sürprizi şüphesiz C5 Aircross Concept ancak Fransız markanın yenilikleri bununla sınırlı değil. 2025 model yılı için makyajlanan C4 ve C4 X modelleri de ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.



    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Citroen'in yenilenen yüzünü ilk olarak hafif ticari modellerinde görmüştük. Binek tarafta da C4 ve C4 X ikilisi artık bu tasarıma geçiş yapıyor. Bu tasarımdaki en dikkat çekici değişim oval şekilli yeni logo. İnce farların yanı sıra alttaki sis farlarını saran plastik çerçeve artık daha mütevazı. Bu da tamponda gördüğümüz plastik malzemenin azalmasını sağlamış. Buna ek olarak, merkez hava girişinin altına alüminyum stili bir plaka dahil edilmiş.



    2025 Citroen C4 ve C4 X'in profilinde yeni tasarıma sahip alaşımlı jantlar dışında büyük bir değişiklik bulunmuyor. C4'ün Arka tarafında öndeki yeni farlarla uyumlu stop lambalarına geçiş yapılmış. Ayrıca, stopların arasındaki siyah panelde artık logo yerine Citroen yazısı bulunuyor. C4 X'in arka bölümü ise stoplar arasındaki Citroen logosu dışında neredeyse hiç değişmemiş.



    İkilinin iç mekanındaki değişiklikler de oldukça sınırlı. Yeni Citroen Advanced Comfort koltuklar daha kalın süngerlere sahip. Buna ek olarak, yeni 7 inç dijital gösterge paneliyle donatılan alanda 10 inçlik multimedya ekranıyla yola devam ediliyor.



    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    C4 ve C4 X, üreticinin CMP platformu üzerine yükseliyor. Motor gamında hafif hibrit ve %100 elektrikli seçenekler karşımıza çıkacak ancak bazı pazarlarda benzinli motor seçeneği de varlığını sürdürmeye devam edecek. Hafif hibrit motor, 100 beygirlik 1.2 litre benzinli motor ve 21 kW'lık elektrik motorundan güç alırken 6 ileri ıslak çift kavramalı otomatik şanzımanla kombine ediliyor.



    Ayrıca Bkz.2025 Citroen C5 Aircross'un ön gösterimi yapıldı!



    %100 elektrikli versiyonlar ise 100 kW ve 115 kW'lık seçeneklerle yola devam ediyor. Söz konusu modellerde 50 kWsa'lik batarya WLTP'ye göre 360 kilometreye kadar sürüş menzili sağlarken 54 kWsa'lik bataryada bu değer 425 kilometreye kadar çıkıyor. Makyajlı C4 ve C4 X, önümüzdeki yılın ilk çeyreğinde Avrupa'da satışa sunulacak.



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı
    Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı








  • Zaten iğrenç bir tasarımı vardı daha da iğrenç olmuş
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    senin ki kedi ulaşamadığı ciğere hesabı
  • epiques kullanıcısına yanıt

    İyi de pahalı bir model değil ki Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı 

  • Eski bir e-c4x sahibi olarak herkese şiddetle tavsiye ettim. Ama bence makyajsız hali bundan daha güzel. Gördüğüm en ekonomik elektrikli.
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Moueson ,otu botu beğenmiyorsun...an itibari ile hangi firmanın fan boyusun??.. onu söyle de editörler sadece onunla ilgili konu açsın..hepimiz de beş vakit o markayı beğenelim. .Yalnız Skoda ve Kamiq kelimeleri geçmesin cümle içinde  

  • tartekin kullanıcısına yanıt

    Sevgili tartekin hocam şuan hiç bir markanın fanboylugunu yapmakta değilim ama reno'nun yeri bende ayrıdır . Zamanında 7/24 Megane ovdugum zamanlari siz bilirsiniz. Şuan ise kamiq övüyorum cunku f/p olarak çok mantıklı geliyor.

    Citroen'in tasarımlarını ise hiç bir zaman begenmiyordum zaten. Ama yeni logo sabrımı taşıran son damla oldu. Kesinlikle tasarimcilarini degiştirmeleri lazım  

  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Evet logo tam ÇAVUŞ olmuş..iyi değil sadece sevimli)) çok espri yapılır..bindim çavuşa tokatladım vs gibi...ama logoya binip gitmiyoruz..Bir araç alırken bakılacak 65. (mecazi) özellik bence..elbette dünyanın en iyi arabası değil..ama sunduğu özelliklere nazaran, bu seneki ortalama fiyatlarına baktığımızda gayetle alınabilir araçlardan biri ki bu nedenlerle ,bazı problemlerine rağmen çok sattı....Cockpit göstergeleri modernize edilmiş, triger zincir olmuş (yağ içinde dönen plastik V kayışının zamanla partiküllere ayrılıp bunların yağ filtresini tıkayıp oluşturduğu problemler ortadan kalkmış demek ki) ,yakıt sarfiyatı bir parça da olsa daha azalmış (ki zaten çok yakan bir araç değildi) ,hızlanması iyileştirilmiş, güvenlik ekipmanları full..daha ne olsun..Tasarım malum tamamen zevkler ve renkler meselesi tamamen subjektif bir konu..Arka spoiler hariç beğeniyorum..En geç 1 sene içinde kısmetse araç değiştireceğim bütçeme göre radarımda olan bir araç..Hele yenilenmiş hali ile sadece benzinli olarak EAT8 şanzımanlı modelleri (bazı pazarlarda satılacak deniliyor) gelirse düşünebilirim

    Başka bir konuda da belirtmiştim, mevcut fiyatı ile Skoda Kamiq kesinlikle fiyat kazanç aracı değil..Ona gelene kadar şu an en büyük f/p aracı Kia XCEED Elegance Plus 1590 TL fiyatı ile C Crossover olarak rakipsiz..Kamiq o kadar da büyütülecek bir araç değil..neticede B-SUV ,VAG fiyatları eskiden VW de pahalıydı, şimdi tüm markalarında iyice abarttı..Zaten neredeyse tüm markalar insanların SUV ile hava atma zaafını sömürerek, yükseltilmiş B Hatchbackleri fahiş fiyatla SUV diye kakalıyor meraklısına.. Şahsen Kamiq ile ikisi arasında kalsam C sınıfı HB olarak C4 tercih ederdim..Az da olsa, kaldırıma filan çıkarken yüksek oluşu dahi diğer HB lere nazaran avantaj




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tartekin -- 14 Ekim 2024; 20:50:2 >




  • 6 ay C4X kullandım. Araç yüklüyken çok çöküyor arka amortisörler garç gurç ses çıkarıyor. Aşırı yumuşak süspansiyondan dolayı araç savrulma ibareleri gösteriyor. İçinde bi o yana bi bu yana gider gelirsiniz. Trim sesleri bolca var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gs_tutkunu -- 14 Ekim 2024; 21:40:48 >
  • tartekin kullanıcısına yanıt

    Böyle düşünmeniz beni çok üzdü hocam Makyajlı Citroen C4 ve C4 X Paris'te tanıtıldı 

  • Son yıllarda çirkin tasarımlar konusunda Citroen bir Hyundai iki numara. İçi ayrı dışı ayrı rezillik. Hele o yenilenmiş logo aman tanrım...

  • Allah var baya kötü tasarımı
  • Kızgın yağın içine kauçuk triger kayışı koyup motoru pert etme özelliğini de eklemiş mi sitroen.
  • Ne zaman yolda C4x görsem kitlenip kalıyorum aracın orantısız, ne olacağına tam karar verememiş kaba arka uzantısına. araba önden gayet hoş crossover gibi başlayıp, yine güzelce fastback gibi devam edip bitecek iken, son saniyede karar değişikliği ile tombul sedan oluveriyor..


    Belki çok iyi, çok mantıklı bir otomobildir itirazım yok ki çok sattığına göre öyle de, çirkin de değil, resmen Citroen gibi estetiği önde tutan bir markaya hiç yakışmayan bir çizimi var.


    Logo geçmişe dönüş aslında, klasik citroen logosu böyledir zaten. son yıllardaki biraz milenyum esintileriyle falan dişli temalı orijinden kopmuştu bence.

  • Ön tasarımın adı "çapaklı göz" mü acaba?
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Üzülecek , üzecek veya kötü bir şey yazmadım ki nesine üzüldün?
  • C4x'i beğenmiyorum ama C4 harika bir tasarımı var. Otomobil kapsamında yerden yüksek Suv'imsi bir araç. İç , dış donanım da harika.


    Tek eksi yanı tüm c4 serilerinde boya atma sorunu var. Bu sorun olduğu için zamanında vazgeçmiştim.

  • gs_tutkunu kullanıcısına yanıt

    Bu araç b temelli, bi de yumuşak süspansiyonla yaşanılanlar normal

  • şuan ki C4 tasarımını çok beğeniyorum bence yakışıklı bir araba ama bu olmamış bence komple logo değişimine gidilmeliydi yenilemek yerine.Ön taraf ve direksiyon berbat gözüküyor olanıda berbat etmişler.
  • C4 zaten tüm kasaları ile tasarım anlamında marjinal bir araçtı. Yalnız, o lanet olası hız gösterge ekranı nedir öyle ya? Alacak olsam o sebepten almam
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.